nog geen 7rquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
Wat een heleboel camera's deze hunt....of zit ik er nou meer op te letten
Zo'n creuset stoofpan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wou jij een wok een braadpan een koekepan of een soeppan?
ik snap je zin nietquote:
verbuigen we de koekenpan wel.quote:
een echte kok kan alles met 3 pannen makenquote:
Combinatie van beidenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
Wat een heleboel camera's deze hunt....of zit ik er nou meer op te letten
quote:
Nee, die verwacht ik niet.quote:
7squote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik niet.
Ik heb net gekeken maar de 7 zonder r is misschien wel al voldoende voor mij
Maar ik ga sparen tot de kerst
Daar wordt ie niet gietijzer van.quote:
je kan ook anders naar een mark II kijken, wel niet t nieuwste model maar alsnog een fijne camera (wel wat zwaarder)/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik niet.
Ik heb net gekeken maar de 7 zonder r is misschien wel al voldoende voor mij
Maar ik ga sparen tot de kerst
ik giet er wel water inquote:
Nee, ik zag al dat ik dat er niet uithaal....dan koop ik liever glas voor wat ik dan bespaar.quote:
Daar was iets mee, dat ik die nooit overwogen heb, volgens mij de grootte of gewicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan ook anders naar een mark II kijken, wel niet t nieuwste model maar alsnog een fijne camera (wel wat zwaarder)/
2e hands kan je ze met weinig clicks nog wel eens goedkoop scoren
Is wel goed stoven met water....of bier of wijn....quote:
IBOOD HAD NOG WAT MOOIE GLAZEN TE KOOPquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zag al dat ik dat er niet uithaal....dan koop ik liever glas voor wat ik dan bespaar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
IBOOD HAD NOG WAT MOOIE GLAZEN TE KOOP
HI HA HO
mja t is een flink dingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar was iets mee, dat ik die nooit overwogen heb, volgens mij de grootte of gewicht.
ik heb goedkopere lenzen... Eye Wish...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja t is een flink ding
maarja voor 1250 heb je er een tweedehands, kan je mooi nog voor 1k aan lenzen kopen (heb je er ook 2 voor, een 27-70, en een 50mm. beetje standaard kit lenzen)
Ja maar die a7 hè.....en dan een leuke kerstactie van je baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja t is een flink ding
maarja voor 1250 heb je er een tweedehands, kan je mooi nog voor 1k aan lenzen kopen (heb je er ook 2 voor, een 27-70, en een 50mm. beetje standaard kit lenzen)
hans anders is goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb goedkopere lenzen... Eye Wish...
Haha weet nog niet wat we voor dan geplanned hebben. Op t moment heb je iig 20 eur korting, maar dat komt door sony (quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die a7 hè.....en dan een leuke kerstactie van je baas
Maar nu kan ik 'm nog even niet betalen, moet binnenkort collegegeld betalen en ik weet nog niet of ik dat terugkrijg van de baas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha weet nog niet wat we voor dan geplanned hebben. Op t moment heb je iig 20 eur korting, maar dat komt door sony () en een leuke kortingscode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |