Niet waar. Leugens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:25 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet waarheb zelfs een foto van me op FOK!
Wallen is een beetje ver wegquote:
Jij staat wel achter mijn kandidatuur toch, Karina?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Hallo zeg al 7 topics! En nog niemand.
Ik heb al een maandje geleden een sollicitatiebrief gestuurd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Er zijn meer ramen dan alleen die op de wallen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wallen is een beetje ver weg
Tuurlijk Guusje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij staat wel achter mijn kandidatuur toch, Karina?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb al een maandje geleden een sollicitatiebrief gestuurd.
Maar jij wilde niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb al een maandje geleden een sollicitatiebrief gestuurd.
Wat een slijmerds zijn jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oeh! Kunnen we niet een leuke vrouwelijke mod van een ander subforum kapen, omdat KLB nu eenmaal het leukste en belangrijkste subforum is en zo ..quote:
Godver, weet je hoe moeilijk ik het vond om die er op te kunnen zetten?!quote:
Guus gaat mijn tricks gappen. Let maar op.quote:
Nee klopt. Maar de kusjes blijven wel gewoon.quote:
Zullen wij Johannes ronselen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Als je op mij doelt, ik kom hier niet zo vaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Oeh! Kunnen we niet een leuke vrouwelijke mod van een ander subforum kapen, omdat KLB nu eenmaal het leukste en belangrijkste subforum is en zo ..
ach wie wordt er niet hard bij de gedachte van het hebben van een blauwe naamquote:
Nee man.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Zaktabak het volgende:
Is voeder trouwens ook gestart aan zijn leven (lees: gestopt met fokken)?
René staat ook achter me. Hij heeft me zelfs samen met Stinho overgehaald me kandidaat te stellen.quote:
gristusquote:
dat rechter gedeelte valt wel mee. dat is eerder aan de adminsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:29 schreef pionnetje het volgende:
lijkt mij helemaal nix om moderator te zijn,,, veel ruzies tussen users en dan moet jij rechter spelen? brrrrrr
Dat wordt nog een gevecht dan! Johannes, jij. En weet ik veel wie nog meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
René staat ook achter me. Hij heeft me zelfs samen met Stinho overgehaald me kandidaat te stellen.
Verplichte Jessica Alba gifs in de OP's enzoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe Johannes is ook wel een goeie ja! Streng doch rechtvaardig.
Waar hangt die vent uit dan?quote:
Eerst een eigen filmpje van het carlton-dansje uploaden. Dan maken we je meteen super-mod.quote:
Weet niet, gewoon toevallig niet online ofzo.quote:
Als jij dan Zlatan verplicht in de OP dan komen we ergensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verplichte Jessica Alba gifs in de OP's enzo
Hij voelt toch niets voor een transfer naar de KLB Hooligansquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voel me verraden. [ afbeelding ]
Dan krijg je een klacht van twee regels gevolgd door een stuk of 15 plaatjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als jij dan Zlatan verplicht in de OP dan komen we ergens
Tja over Zlatan valt niet zoveel te klagen natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan krijg je een klacht van twee regels gevolgd door een stuk of 15 plaatjes
Ik vind het allemaal eigenlijk wel best, zolang ze geen totaal onbekende user tevoorschijn toveren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja over Zlatan valt niet zoveel te klagen natuurlijk![]()
Maar goed ik ga er niet over. Ik gooi er een cliché in: moge de beste man/vrouw winnen.
Ja dit idd. Al hoeft dat ook niet per se te betekenen dat het een kutmod wordt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal eigenlijk wel best, zolang ze geen totaal onbekende user tevoorschijn toveren.
De bal is rondquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja over Zlatan valt niet zoveel te klagen natuurlijk![]()
Maar goed ik ga er niet over. Ik gooi er een cliché in: moge de beste man/vrouw winnen.
Ach een frisse wind heeft misschien ook wel weer voordelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal eigenlijk wel best, zolang ze geen totaal onbekende user tevoorschijn toveren.
wat je wil niet dat ik mod wordquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent geen totaal onbekende user.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat je wil niet dat ik mod word
Niet zo slecht over jezelf denken, mattie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wat je wil niet dat ik mod word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
quote:
da's altijd moeilijk oordelen over jezelf natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent geen totaal onbekende user.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer die tyfus deadprez met lapo
Dan mag je alleen nog in KLB posten als je rijk en Pakistaans bent ...quote:
Rijk en mooi dus op zich niet verkeerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan mag je alleen nog in KLB posten als je rijk en Pakistaans bent ...
Maar ik ben niet rijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rijk en mooi dus op zich niet verkeerd
Daar heb ik er helaas maar 1 van ..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rijk en mooi dus op zich niet verkeerd
Stemmingmakerij! Daarover heeft Sanasoufi nog helemaal niets bekend gemaakt!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan mag je alleen nog in KLB posten als je rijk en Pakistaans bent ...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef probeer het volgende:
Valt me mee dat er nog geen kloon-account-lastercampagne is begonnen tegen de meest populaire kandidaten ....Mensen mogen mij gewoon. Daarom gebeurt dat niet. Iedereen gunt mij gewoon de aanstelling, die eerder vandaag door een Forum Admin is bekrachtigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk vreemd dat nog niemand een felicitatietopic heeft geopend.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 00:20:30 ]
Jij bent als mod zijnde ook niet op de hoogte :$ slecht hoor!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:15 schreef Kaas- het volgende:
Kan ik hier klagen over de nieuwe mod?
Edit: Ah, moet nog even wachten zie ik.![]()
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent als mod zijnde ook niet op de hoogte :$ slecht hoor!
als... zijndequote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij bent als mod zijnde ook niet op de hoogte :$ slecht hoor!
Ik wel. GRAMMATIK MACHT FREI!quote:
Jawel.quote:
Wie de fuck ben jij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wel. GRAMMATIK MACHT FREI!
Oke jij wordt het dus nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou echt Hitler-style losgaan op KLB als ik mod was.
Een flinke razzia zou niet voor zijn tijd zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou echt Hitler-style losgaan op KLB als ik mod was.
Klopt. Ik word het. Het is allang bevestigd, dus ik snap niet waarom de speculatie doorgaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke jij wordt het dus niet
Dat komt nogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Ik word het. Het is allang bevestigd, dus ik snap niet waarom de speculatie doorgaat.
Kijk, ik wil als nieuwe mod niet meteen moeilijk doen, dus ik laat dit topic gewoon open. Maar ik snap het eigenlijk niet goed. En hoewel ik users er niet anders om zal behandelen, moet ik toch ook wel kwijt dat ik het teleurstellend vind dat er geen felicitatietopic is geopend vanwege mijn benoeming.
Zie het gewoon gebeuren hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
Zou wel wat zijn... dp die hele dagen in deze topics aanwezig is om zijn campagne steun te geven en dan word iemand anders het
Ik kreeg commentaar omdat mijn sollicitatie maar 1 zin wasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zie het gewoon gebeuren hoor.
Jij wordt het. Heb het vanaf het begin gezegd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke jij wordt het dus niet
Ideaal juistquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een flinke razzia zou niet voor zijn tijd zijn.
Ze zijn je niet waard!!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg commentaar omdat mijn sollicitatie maar 1 zin was
Waarom so sarcastischquote:
Campagnes werken niet. Deadprez werkt trouwens ook niet, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat komt nog
Zou wel wat zijn... dp die hele dagen in deze topics aanwezig is om zijn campagne steun te geven en dan word iemand anders het![]()
Oh heb al meerdere mods en modinnen gepijpt dus komt goed goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Campagnes werken niet. Deadprez werkt trouwens ook niet, maar dat terzijde.
Wat wél werkt, is inlikken. Zie maar wat HaywoodJablome erover schreef toen de democratie op FOK! dreigde te worden ingevoerd: ONZ / Belangrijke dienstmededeling over FOK!
Nu was dat dus een 1-aprilgrap, die democratie. Inlikken is dus het devies. Een hoge gunfactor of aaibaarheidsfactor helpt trouwens ook wel.
;squote:
Ah, dan heb je goede papieren voor de eerstvolgende mod-zoektocht. Voor deze editie zijn de kaarten inmiddels geschud. Ik verwacht dat mijn naam elk moment blauw kan worden nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh heb al meerdere mods en modinnen gepijpt dus komt goed goed
[..]
;s
Dat denk ik ook. Verheug me nu al op de nieuwe ronde.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ah, dan heb je goede papieren voor de eerstvolgende mod-zoektocht. Voor deze editie zijn de kaarten inmiddels geschud. Ik verwacht dat mijn naam elk moment blauw kan worden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |