Zien er best cool uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb weer nieuwe patta's
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb weer nieuwe patta's
[ afbeelding ]
JE HEBT NOOIT TE VEEL SCHOENEN VERDOMME!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij heb jij echt veel te veel schoenen, of niet BT?
het is frietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb weer nieuwe patta's
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ben jij soms stiekem een vrouwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JE HEBT NOOIT TE VEEL SCHOENEN VERDOMME!!!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
het is frietGeglimlacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Hoeveel paar heb je?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
JE HEBT NOOIT TE VEEL SCHOENEN VERDOMME!!!
Nee, ben alpha. Vrouwelijke trekjes omtrent swag.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben jij soms stiekem een vrouw
Ben jij 16?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb weer nieuwe patta's
[ afbeelding ]
dudequote:
awwwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
dude![]()
Ik maar één paar, plus nog wat oude afgetrapte schoenen.
En daarom neuk je ook zo weinigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
Ik koop alleen schoenen als mn oude verrot zijn
44 of 45 meestal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
awwwWelke maat heb je? Misschien mag je mijn oude wel hebben.
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En daarom neuk je ook zo weinig
Hoeft niet hoor, maar aardig dat je het aanbiedt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik 45/45.5Zal wel wat in de gate houden voor je
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, maar aardig dat je het aanbiedt.
quote:
ja maar jij bent een manletquote:
Welke maat heb jij dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar jij bent manlet, dan kan dat.
Is toch lastig om coole schoenen te vinden als je zo'n grote maat hebt, of niet?quote:
Crocs komen in alle maten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is toch lastig om coole schoenen te vinden als je zo'n grote maat hebt, of niet?
Boeie, Yvonne heeft toch al gezegd dat jij mod wordt. Kunnen we net zo goed gewoon gaan sc'en hier.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:34 schreef Homijn het volgende:
Geen slowchat mensen. Dit is een serieus topic.
Boeie er is bewijs dat we allen dood gaan kunnen we net zo goed hoeren neuken zonder condoom aids krijgen en sterven aan alcoholvergiftiging.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, Yvonne heeft toch al gezegd dat jij mod wordt. Kunnen we net zo goed gewoon gaan sc'en hier.
Goed punt welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Boeie er is bewijs dat we allen dood gaan kunnen we net zo goed hoeren neuken zonder condoom aids krijgen en sterven aan alcoholvergiftiging.
yolo tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Boeie er is bewijs dat we allen dood gaan kunnen we net zo goed hoeren neuken zonder condoom aids krijgen en sterven aan alcoholvergiftiging.
Nogal jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is toch lastig om coole schoenen te vinden als je zo'n grote maat hebt, of niet?
Dat doe ik sowieso al iedere dag, dus ik mis je punt een beetje.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij niet te jong daarvoor? Jij krijgt geen eens alcohol mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al iedere dag, dus ik mis je punt een beetje.
Hoeft niet joh, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb een paartje air max 1 eskimo in 47 voor je als je wilt?
Denken dat ik echt 16 benquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben jij niet te jong daarvoor? Jij krijgt geen eens alcohol mee.
Sterven aan een alcoholvergiftiging?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso al iedere dag, dus ik mis je punt een beetje.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoeft niet joh, maar bedankt voor het aanbod.
Verrek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boeie, Yvonne heeft toch al gezegd dat jij mod wordt. Kunnen we net zo goed gewoon gaan sc'en hier.
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sterven aan een alcoholvergiftiging?
Waarom zou je dan geen 16 zijn?quote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Verrek.Daar heb je eigenlijk wel een punt. Wil jij onze rechterhand worden dan? Ik praat nu mede namens mijn collega-mods, dat snap je.
Hij is guus_geluk7 nuff said.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom zou je dan geen 16 zijn?
Dat moet je maar aan BT vragen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom zou je dan geen 16 zijn?
Mooi, dan zijn we eruit.quote:
whehehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mooi, dan zijn we eruit.Het volgende deel van dit topic noem ik dan gewoon KLB / Random slowchat #7
Beetje gay dezequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja niet gratis he klootzakWorden keurig 150 eurootjes voor betaald
Bestaat niet. Wel Zebra print. Air max Reflective PRM. Heb ze zelf ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik had zwarte tijgerprint glow in the dark
Dat zullen de admins vast ook vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef NotYou het volgende:
Sanasoufie is de enige serieuze optie.![]()
wow :Squote:
1:48quote:
Daar hebben we haywood en marie al voor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef probeer het volgende:
Is er niet een of andere strenge chick die haar mannetje staat en door mortaxx knap genoeg bevonden is, die we als mod naar voren kunnen schuiven?
Ok true, maar die zijn er nooit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar hebben we haywood en marie al voor.
En zijn ook niet lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok true, maar die zijn er nooit.
Das waar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef probeer het volgende:
[..]
er zijn geen vrouwen die er elke dag zijn op fok volgens mijquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe haywood er uit ziet, maar in mijn hoofd is ze echt superlekker.quote:
Robophattquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:17 schreef probeer het volgende:
Is er niet een of andere strenge chick die haar mannetje staat en door mortaxx knap genoeg bevonden is, die we als mod naar voren kunnen schuiven?
Ow god, wat een triest stel zijn we toch ook ..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
er zijn geen vrouwen die er elke dag zijn op fok volgens mij
Bijvoorbeeld. Of chloroform of zo? Maar die is meer van ONZ, toch?quote:
wowquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef probeer het volgende:
Of chloroform of zo? Maar die is meer van ONZ, toch?
spreek voor jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow god, wat een triest stel zijn we toch ook ..
Shit, zit dagelijks op FOK!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Ow god, wat een triest stel zijn we toch ook ..
Jij bent een kerel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Shit, zit dagelijks op FOK!heb nieuwe hobbys nodig
te lurken zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Niet waarquote:
Misschien kun je achter de ramen gaan werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |