Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef Fushia2 het volgende:
Maar als ze hommo's zoeken ben jij nummer 1 Guusje!
he die heb ik!111quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:09 schreef LukeTriton het volgende:
Hier een plaatje van een iPhone
[ afbeelding ]
Als je dat nu al niet weet kun je beter geen mod wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:09 schreef Koral het volgende:
Ik mis eigenlijk een beetje van Fok! de gewenste eigenschappen die een mod volgens hun zou moeten hebben?
Bijvoorbeeld dat je een beetje feitelijk en correct moet kunnen blijven? Ik noem maar wat geks
Scheelt nu waarschijnlijk heel wat onnodig plakkerige onderbroekjes van jongens die nu denken een kans te maken
Geen zorgen, dat hoeft niet. Kijk maar naar GGMM.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:09 schreef Koral het volgende:
Bijvoorbeeld dat je een beetje feitelijk en correct moet kunnen blijven? Ik noem maar wat geks![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:09 schreef Koral het volgende:
Bijvoorbeeld dat je een beetje feitelijk en correct moet kunnen blijven? Ik noem maar wat geks
Mensen die denken van nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen die denken dat Guus echt 16 is.
quote:
Ook jij mod in spe.quote:
Oké sorry baas.quote:
Dat ben ik zeer zeker, maar ik zal niet solliciteren laten we in plaats daarvan terug gaan met praten over mods. Wie kansen maakt en wie zich allemaal gaan aanmelden, maar laten we hier geen nachtbagger of een tweede SC van maken. Als jullie willen slowchatten:KLB / [KLB SC] Mangofrappucino met kaasschaafsel. Tits.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom word jij geen MOD?
Jij lijkt mij een geschikte kandidaat.
Hoezo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Guus is dat gemiddelde postaantal van je expres?
hehehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat ben ik zeer zeker, maar ik zal niet solliciteren laten we in plaats daarvan terug gaan met praten over mods. Wie kansen maakt en wie zich allemaal gaan aanmelden, maar laten we hier geen nachtbagger of een tweede SC van maken. Als jullie willen slowchatten:KLB / [KLB SC] Mangofrappucino met kaasschaafsel. Tits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |