Nee, maar het schijnt een goed boek te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef probeer het volgende:
[..]
En daar begint het al .. slijmen bij de wellicht toekomstige baas .. Animal farm ns gelezen?
Niet gewoon kapen als bijna-mod.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef deadprez het volgende:
Was best een struggle om iemand anders de lapo te laten hebben.
de 1e keer in mijn fok-carriere dat ik een nieuw deel open .. was toch een beetje eng .. wilde je eigenlijk dm-en of jij het niet wou doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef deadprez het volgende:
Was best een struggle om iemand anders de lapo te laten hebben.
Moet wel een goede indruk blijven maken hè.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon kapen als bijna-mod.
Eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind probeer wel een bazenuser
Je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is .. Eerst het blauwe kleurtje, dan pas het machtsmisbruikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon kapen als bijna-mod.
Eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind probeer wel een bazenuser
Leuk je te ontmoetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben BlauweTijger, aangenaam.
Wat enigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Leuk je te ontmoetenIk heb positieve dingen gehoord.
Nee. Ik heb al een tijdje een kladblokje openstaan, maar ik ben nog niet verder gekomen dan de aanhefquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
Heb je nou ondertussen al gesolliciteerd, Guus? Hoe meer goede users solliciteren, hoe groter de kans dat we een chille nieuwe mod krijgen.
"Allertofste Frank plus de rest van het gepeupel" ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al een tijdje een kladblokje openstaan, maar ik ben nog niet verder gekomen dan de aanhef
Denk dat de inhoud van de mail niet zo heel belangrijk is hoor. Gewoon zeggen dat je interesse hebt, eventueel een kleine motivatie erbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al een tijdje een kladblokje openstaan, maar ik ben nog niet verder gekomen dan de aanhef
Het is meer dat ik mijn tijd verdoe door te FOK!ken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat de inhoud van de mail niet zo heel belangrijk is hoor. Gewoon zeggen dat je interesse hebt, eventueel een kleine motivatie erbij.
hehehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik mijn tijd verdoe door te FOK!ken.
Beetje zoals wanneer ik huiswerk moet maken zeg maar
"Hey Forum admins en mogelijke toekomstige KLB medemodjes,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja hoor. Was wel een open sollicitatie, dus zal wel iets anders zijn dan een sollicitatie als ze echt iemand zoeken, maar ik zoek hem wel even op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je de jouwe ff PM'en anders, weet ik ongeveer wat ik moet typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |