Nee, maar het schijnt een goed boek te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef probeer het volgende:
[..]
En daar begint het al .. slijmen bij de wellicht toekomstige baas .. Animal farm ns gelezen?
Niet gewoon kapen als bijna-mod.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef deadprez het volgende:
Was best een struggle om iemand anders de lapo te laten hebben.
de 1e keer in mijn fok-carriere dat ik een nieuw deel open .. was toch een beetje eng .. wilde je eigenlijk dm-en of jij het niet wou doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef deadprez het volgende:
Was best een struggle om iemand anders de lapo te laten hebben.
Moet wel een goede indruk blijven maken hè.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon kapen als bijna-mod.
Eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind probeer wel een bazenuser
Je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is .. Eerst het blauwe kleurtje, dan pas het machtsmisbruikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gewoon kapen als bijna-mod.
Eens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik vind probeer wel een bazenuser
Leuk je te ontmoetenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben BlauweTijger, aangenaam.
Wat enigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Leuk je te ontmoetenIk heb positieve dingen gehoord.
Nee. Ik heb al een tijdje een kladblokje openstaan, maar ik ben nog niet verder gekomen dan de aanhefquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
Heb je nou ondertussen al gesolliciteerd, Guus? Hoe meer goede users solliciteren, hoe groter de kans dat we een chille nieuwe mod krijgen.
"Allertofste Frank plus de rest van het gepeupel" ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al een tijdje een kladblokje openstaan, maar ik ben nog niet verder gekomen dan de aanhef
Denk dat de inhoud van de mail niet zo heel belangrijk is hoor. Gewoon zeggen dat je interesse hebt, eventueel een kleine motivatie erbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb al een tijdje een kladblokje openstaan, maar ik ben nog niet verder gekomen dan de aanhef
Het is meer dat ik mijn tijd verdoe door te FOK!ken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat de inhoud van de mail niet zo heel belangrijk is hoor. Gewoon zeggen dat je interesse hebt, eventueel een kleine motivatie erbij.
hehehquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is meer dat ik mijn tijd verdoe door te FOK!ken.
Beetje zoals wanneer ik huiswerk moet maken zeg maar
"Hey Forum admins en mogelijke toekomstige KLB medemodjes,quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja hoor. Was wel een open sollicitatie, dus zal wel iets anders zijn dan een sollicitatie als ze echt iemand zoeken, maar ik zoek hem wel even op.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je de jouwe ff PM'en anders, weet ik ongeveer wat ik moet typen.
Als je niet mailt tellen ze hem niet denk ik, of wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor. Was wel een open sollicitatie, dus zal wel iets anders zijn dan een sollicitatie als ze echt iemand zoeken, maar ik zoek hem wel even op.
Opa heeft hem ertussen gezet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je niet mailt tellen ze hem niet denk ik, of wel?
Maar ik ben geen 19.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef jogy het volgende:
En als je 19 bent is het wel waard om het erbij te vermelden.
Dan hoef je het niet te vermelden.quote:
Je hebt pm.quote:
Jij bent al WhatsApp Groepsbeheerder. Wij hebben hier geen behoefte aan mods met een dubbele agenda.quote:
quote:
IK BEN BAAS, DAT WETEN JULLIE OOK..quote:
Uh, nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
IK BEN BAAS, DAT WETEN JULLIE OOK..
Wel, niet liegenquote:
Sinds wanneer is baas een synoniem voor mongooltje dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Sinds morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is baas een synoniem voor mongooltje dan?
Tering, wat een dis!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is baas een synoniem voor mongooltje dan?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef Bapple het volgende:
[..]
[..]
Zeker, niet normaal!quote:
Ey BT,quote:
Hee KLTZK lieverdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ey BT,
Gaat prima hier, met jou ook?
Goedquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ey BT,
Gaat prima hier, met jou ook?
Wat mot je?quote:
Nicequote:
ben ik baas?quote:
Wat is dit, jij heb me beloofd om dat te zeggenquote:
Eh?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat is dit, jij heb me beloofd om dat te zeggen
kreeg je een beurt voor weet je nog
Kontje - stationquote:
Het zegt me nog steeds niks.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Kontje - station
ken je de link nog?
oh ik dacht van welquote:
Ga jij ook moddunquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef Bapple het volgende:
[..]
oh ik dacht van wel
ik had me kontje verkocht achter het station aan jou zodat jij zou zeggen dat ik baas was.
wees nou eens eerlijk.
eikel
Ik kies voor jou, jij bent echt Modder!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze voor mij kiezen wel, ja.
Ja, waarom niet!quote:
Ach HaywoodJablome doet het vooralsnog ook prima zonder ooit aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef probeer het volgende:
Het probleem van mod-zijn lijkt me dat je dan opeens per se moet fokken, dag in dag uit.
Granted, zo veel verandert er voor mij dan niet, want ik ben hier toch dagelijks. Maar het is meer gevoelsmatig en zo.
Ik denk dat het rolluikenspotters subforum beter bij je had gepast.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef HCFeestbeest het volgende:
ik 4 mod.
kzal die plebejers wel ff laten zien
link?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het rolluikenspotters subforum beter bij je had gepast.
Ja maar elke KLB-er is heimelijk verliefd op dr. Voor haar wil iedereen zich wel gedragen, zelfs als ze schijnt door afwezigheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach HaywoodJablome doet het vooralsnog ook prima zonder ooit aanwezig te zijn.
Goede mods praten niet, die houden alleen hun smoel en sluiten topics.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef probeer het volgende:
En ik snap natuurlijk wel dat de toekomstige mod door het al bestaande mod-team geselecteerd moet worden. Krijg je toch een betere selectie van goede eigenschappen en zo.
Maar het zou toch veel leuker zijn om een soort van verbale deathmatch knockout competitie op te zetten, oid.
Niks verbaal. Gewoon de set van de bunker weer even open gooien. Een paar vuurwapens en slagwapens in de bunker verbergen, camera's weer aan en hoppa, pay per view KLB deatmatch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef probeer het volgende:
En ik snap natuurlijk wel dat de toekomstige mod door het al bestaande mod-team geselecteerd moet worden. Krijg je toch een betere selectie van goede eigenschappen en zo.
Maar het zou toch veel leuker zijn om een soort van verbale deathmatch knockout competitie op te zetten, oid.
Niet geheel mee eensch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Goede mods praten niet, die houden alleen hun smoel en sluiten topics.
Dan win ik sowieso wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef probeer het volgende:
Alleen maar andere mensen quoten en er desgewenstquote:
+1quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Andere mensen quoten en er desgewenstof
onder zetten telt denk ik niet in de verbale overheersing wedstrijd.
Dat win ik sowieso welquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Niks verbaal. Gewoon de set van de bunker weer even open gooien. Een paar vuurwapens en slagwapens in de bunker verbergen, camera's weer aan en hoppa, pay per view KLB deatmatch.
Mijn specialiteit is nog altijd de huillach, dus dat gemis is wel op te vangen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Andere mensen quoten en er desgewenstof
onder zetten telt denk ik niet in de verbale overheersing wedstrijd.
Ja, want verder dan dat kom je ook bijna nooitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is nog altijd de huillach, dus dat gemis is wel op te vangen.
Bij jouw posts niet, nee, want die zijn dermate kut dat een huillach wel volstaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ja, want verder dan dat kom je ook bijna nooit
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij jouw posts niet, nee, want die zijn dermate kut dat een huillach wel volstaat.
Je hoeft je gebreken niet te verbergen door mij te gaan beledigen hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij jouw posts niet, nee, want die zijn dermate kut dat een huillach wel volstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |