abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143661068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen zijn vergeten waar we vandaan komen _O_. Ik ben er officieel uit.
Dat is ook zo'n dooddoener. Ze moeten vooral ook niet vergeten dat Feyenoord in de afgelopen 4 jaar voor zo'n 50 a 60 miljoen aan spelers verkocht heeft, veelal jeugd. Je wordt niet zomaar in de gezondste categorie geplaatst door de KNVB.
quote:
Iedereen die 4 miljoen voor Toornstra normaal beleid vindt, is niet goed bij zijn appel.
Dat zijn helaas de prijzen die je voor een redelijke middenvelder betaald in de eredivisie tegenwoordig. Als zelfs een speler van het kaliber Duarte al voor 3 miljoen ofzo bij Ajax op de bank komt zitten...
pi_143661072
FrontPage zegt nu 7 miljoen voor Toornstra: Utrecht houdt poot stijf inzake Toornstra

En de kans zou groot zijn dat Feyenoord daar aan voldoet als Clasie verkocht wordt :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143661077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef elCholo het volgende:

[..]

4 miljoen voor Toornstra is veel geld maar zeker niet een onrealistisch bedrag gezien de duur van zijn contract en zijn constante spel van de laatste 3 seizoenen. Ik vind overigens het alternatief om spelers te huren ook prima, zolang er maar middenvelders bij komen. Porto speelde gisteren ook gewoon met 3 gehuurde spelers.
Het feit dat het bedrag niet onrealistisch is, maakt niet dat het goed beleid is om hem te halen.

Je houdt een speler over die zichzelf nooit terugverdient, waarvan het de vraag is of hij het niveau überhaupt aan kan en je haalt hem voor een linie waar je al krankzinnig veel spelers hebt. Dit terwijl je nog steeds geen spits en LB hebt en miljoenen aan schuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 12:31:29 ]
pi_143661093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een stuk of 3000 (stond in AD), 100 uit Lugansk en 50-60 Feyenoorders, voor de rest gewoon mensen uit Kiev die een wedstrijd willen zien
Toch veel Feyenoorders die niet helemaal gerust op de veiligheid zijn? Dat is toch wel een extreem laag aantal voor jullie doen volgens mij.
pi_143661160
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef H.FR het volgende:
FrontPage zegt nu 7 miljoen voor Toornstra: Utrecht houdt poot stijf inzake Toornstra

En de kans zou groot zijn dat Feyenoord daar aan voldoet als Clasie verkocht wordt :')
7 miljoen voor Toornstra is wel echt teveel. Dan mag je Clasie wel voor 17 verkopen...
pi_143661192
7 miljoen voor Toornstra. Dan mag Van Geel per direct oprotten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143661200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n dooddoener. Ze moeten vooral ook niet vergeten dat Feyenoord in de afgelopen 4 jaar voor zo'n 50 a 60 miljoen aan spelers verkocht heeft, veelal jeugd. Je wordt niet zomaar in de gezondste categorie geplaatst door de KNVB.
Het feit dat wij in de gezondste categorie geplaatst zijn door de KNVB heeft niets met onze transferopbrengsten te maken. Meer met herstructureringen van leningen, huishoudboekje op orde krijgen en 30 miljoen van de VVF (waarvan maar 12 miljoen 'nieuwe' euro's waren).

O, en, 50 a 60 miljoen? Tel even mee.

Vlaar: 4.
Ahmadi: 2,7.
Fer: 5,5
Wijnaldum: 5,5
BMI: 7
Pelle: 10
Janmaat: 8
Vrij: 6

Ongetwijfeld vergeet ik nog wel wat, maar je komt met extreme moeite aan de 50 (ik zit nu aan de 48). Wat hebben we gehaald (en dan vergeet ik genoeg, ben ik van overtuigd)

Bilal, 3,5
Pelle, 4
Ahmadi, 5,5
Cisse, 6

Je wil niet weten hoe weinig er onder de streep overblijft na talentpools, leningen, schulden en de hele rotzooi. Je moet dan denken aan 18 tot 20 miljoen 'schoon'. Is alweer 4 af voor Bilal nu dus, zit je op een 14.

Dat met schulden van 30 miljoen, betekent dat je nog steeds op zijn best 10 miljoen aan aandelen hebt uitstaan.

Feit: als feyenoord nu al zijn aandelen zou terugkopen met elke euro die we binnen hadden gekregen, en Bilal niet had gehaald, waren we nog steeds niet schuldenvrij.

quote:
Dat zijn helaas de prijzen die je voor een redelijke middenvelder betaald in de eredivisie tegenwoordig. Als zelfs een speler van het kaliber Duarte al voor 3 miljoen of zo bij Ajax op de bank komt zitten...
Dus gewoon niet halen. Karsdorp erin en verder met de gasten die je hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 12:37:41 ]
  Moderator donderdag 21 augustus 2014 @ 12:37:28 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143661259
We kochten Immers voor 9 ton toch? Terwijl ie officieel nog niet eens van ons is, toch? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143661268
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef onlogisch het volgende:
We kochten Immers voor 9 ton toch? Terwijl ie officieel nog niet eens van ons is, toch? :D
Werd geleend. Geen transfersom voor betaald. Extreem vage regeling die volgens mij niet officieel mag.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 12:38:08 ]
pi_143661283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Werd geleend. Geen transfersom voor betaald.
Uitgestelde betaling. Zoals je nu vaak bij cheapass auto's ziet: Rij nu en betaal pas in 2034!
BFF met GGMM
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:38:26 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143661290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143661292
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Uitgestelde betaling.
Nee toch?
pi_143661307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is voor mij inderdaad #ExitGeel, ondanks dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor het gezond worden van de club.
pi_143661329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef erik013 het volgende:

[..]

Toch veel Feyenoorders die niet helemaal gerust op de veiligheid zijn? Dat is toch wel een extreem laag aantal voor jullie doen volgens mij.
Feyenoord heeft officiëel geen uitkaarten afgenomen voor deze wedstrijd. ;)
Feyenoord Rotterdam
pi_143661331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee toch?
Het was in elk geval een extreem kromme constructie. :)
BFF met GGMM
pi_143661446
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het was in elk geval een extreem kromme constructie. :)
Past bij Lex, loopt ook al zo krom _O_
pi_143661485
http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=665

Indrukwekkend fotoverslag wel.
pi_143661538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het feit dat wij in de gezondste categorie geplaatst zijn door de KNVB heeft niets met onze transferopbrengsten te maken. Meer met herstructureringen van leningen, huishoudboekje op orde krijgen en 30 miljoen van de VVF (waarvan maar 12 miljoen 'nieuwe' euro's waren).

O, en, 50 a 60 miljoen? Tel even mee.

Vlaar: 4.
Ahmadi: 2,7.
Fer: 5,5
Wijnaldum: 5,5
BMI: 7
Pelle: 10
Janmaat: 8

Ongetwijfeld vergeet ik nog wel wat, maar je komt met extreme moeite aan de 50 (ik zit nu aan de 42). Wat hebben we gehaald (en dan vergeet ik genoeg, ben ik van overtuigd)

Bilal, 3,5
Pelle, 4
Ahmadi, 5,5
Cisse, 6

Je wil niet weten hoe weinig er onder de streep overblijft na talentpools, leningen, schulden en de hele rotzooi.

Feit: als feyenoord nu al zijn aandelen zou terugkomen met elke euro die we binnen hadden gekregen, en Bilal niet had gehaald, waren we nog steeds niet schuldenvrij.

[..]

Dus gewoon niet halen. Karsdorp erin en verder met de gasten die je hebt.
Wat ik ermee wou zeggen is dat je niet teveel moet blijven hangen in die periode dat je 40 miljoen schuld had. Niet dat dat niets is of dat je het niet in je achterhoofd moet houden, maar om het even te relativeren: dat zijn 2 Strootmans.

Je moet nu een gezonde balans vinden tussen jeugd waar het kan, en versterking van buitenaf waar het nodig is. Want jeugd die zich 'op moet trekken' aan Schaken en Verhoek kost je ook miljoenen. Je jeugdspelers zullen namelijk volledig stil komen te staan in hun ontwikkeling. Zo'n Boeitus is al 2 a 3 keer 2e geworden in de eredivisie, die gaat zich echt niet meer ontwikkelen als je nu om plek 7 moet gaan knokken.

Nu aandelen gaan terugkopen? Die VVF willen dat helemaal nog niet zeiden ze laatst, las ik. Dat kun je beter geleidelijk doen, als het nieuwe verbouwde stadion af is en je geen transfergeld meer nodig hebt om lopende schulden af te lossen.
pi_143661553
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Feyenoord heeft officiëel geen uitkaarten afgenomen voor deze wedstrijd. ;)
Uit protest ofzo?
pi_143661701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:
Wat ik ermee wou zeggen is dat je niet teveel moet blijven hangen in die periode dat je 40 miljoen schuld had. Niet dat dat niets is, maar om het even te relativeren: dat zijn 2 Strootmans.

Voor ons zijn het 7 BMI's(talentpoule) , 6 Stefans' (talentpoule) of 7 Pelles' (Pelle moet immers ook gekocht worden voor 4 steeds). Gewoon om een beeld te scheppen dat het lang niet zo makkelijk is als jij zegt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Wat ik ermee wou zeggen is dat je niet teveel moet blijven hangen in die periode dat je 40 miljoen schuld had. Niet dat dat niets is of dat je het niet in je achterhoofd moet houden, maar om het even te relativeren: dat zijn 2 Strootmans.

Je moet nu een gezonde balans vinden tussen jeugd waar het kan, en versterking van buitenaf waar het nodig is.
Correct. Versterking van buitenaf is onze rechterflank (Bilal), rechtsback (Janmaat is weg), Spits (Pelle) en eventueel Linksback (Nelom kan er geen tyfus van, geen beeld van de Witte Keniaan).

Toornstra is compleet overbodig. We hebben zeven man middenvelders op de loonlijst en een aanstormende Karsdorp, waarvan ik geen idee heb hoe goed hij is. Om 4 miljoen neer te gooien voor Toornstra is compleet bezopen beleid.

quote:
Want jeugd die zich 'op moet trekken' aan Schaken en Verhoek kost je ook miljoenen.
COrrect, daarom op de juiste plekken aankopen doen.

quote:
Je jeugdspelers zullen namelijk volledig stil komen te staan in hun ontwikkeling. Zo'n Boeitus is al 2 a 3 keer 2e geworden in de eredivisie, die gaat zich echt niet meer ontwikkelen als je nu om plek 7 moet gaan knokken.
Helemaal juist.

quote:
Nu aandelen gaan terugkopen? Die VVF willen dat helemaal nog niet zeiden ze laatst, las ik. Dat kun je beter geleidelijk doen, als het nieuwe verbouwde stadion af is en je geen transfergeld meer nodig hebt om lopende schulden af te lossen.
Denk je dat wij geen geld moeten gaan pompen in het nieuwe stadion?

Ach jung, kom nou _O-. Dat wordt dus ook gewoon weer een lening van tussen de 70 en 85 miljoen. _O-.

Laten we dan TENMINSTE voor die tijd de VVF de deur uit doen.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:55:30 #171
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143661802
quote:
Dat gaat Feyenoord nooit betalen.
Van Geel haalt hem gewoon voor 3 miljoen binnen _O_
pi_143661839
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uit protest ofzo?
Volgens mij mbt tot veiligheid supporters. Maar dat weet ik niet zeker.
Feyenoord Rotterdam
pi_143661938
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uit protest ofzo?
Nee, te kort dag om alles te regelen. Feyenoord zou eerst thuis spelen en daarna uit, dat heeft de UEFA vorige week omgedraaid en Feyenoord vond het te kort dag om de kaartenverkoop en alles te regelen en neemt dus geen kaarten af
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143662003
quote:
VfL Wolfsburg heeft drie spitsen onder contract staan: Ivica Olic, nieuweling Nicklas Bendtner en Dost. Dat lijkt ook de voorkeursvolgorde te zijn van trainer Dieter Hecking, die maar een puntspeler kan opstellen. Voor Dost lijkt dus het einde van zijn avontuur in Wolfsburg in zicht, al is er volgens directeur Allofs nog weinig beweging rond de Nederlander.

De eerste vraag is of wij een interessant bod krijgen en de tweede vraag is of de speler wel wil vertrekken. In beide gevallen heb ik daar niets van gemerkt”, laat Allofs optekenen in BILD. Feyenoord is overigens niet de enige club met interesse in Dost: in de Duitse media wordt ook gesproken van belangstelling van onder meer Southampton, Swansea City en Newcastle United.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143662038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Bild is de meest onbetrouwbare krant van moffrica toch?
pi_143662195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:52 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Voor ons zijn het 7 BMI's(talentpoule) , 6 Stefans' (talentpoule) of 7 Pelles' (Pelle moet immers ook gekocht worden voor 4 steeds). Gewoon om een beeld te scheppen dat het lang niet zo makkelijk is als jij zegt.
Uiteraard ligt het gecompliceerder maar zelfs met die talentpoules e.d. heeft Feyenoord nu z'n financiën toch wel een keer op orde toch?

quote:
Correct. Versterking van buitenaf is onze rechterflank (Bilal), rechtsback (Janmaat is weg), Spits (Pelle) en eventueel Linksback (Nelom kan er geen tyfus van, geen beeld van de Witte Keniaan).

Toornstra is compleet overbodig. We hebben zeven man middenvelders op de loonlijst en een aanstormende Karsdorp, waarvan ik geen idee heb hoe goed hij is. Om 4 miljoen neer te gooien voor Toornstra is compleet bezopen beleid.
Ga er vanuit dat er nog minimaal 1 middenvelder vertrekt. Of Clasie of Vormer. Dan heb je echt totaal niets achter de hand, zo gek is 4 miljoen voor een van de betere middenvelders van de eredivisie (die pas 25 is en ook dat geld wellicht dubbel kan gaan opleveren bij een transfer over 2 a 3 jaar) dan niet. Maar dat moet wel direct het maximale zijn wat je betaald. 7 miljoen zou echt idioot zijn.

quote:
COrrect, daarom op de juiste plekken aankopen doen.

[..]

Helemaal juist.
Totaal geen overbodige luxe dus om nog een miljoen of 10 te investeren in 2 of zelfs 3 spelers voor deze selectie.

quote:
Denk je dat wij geen geld moeten gaan pompen in het nieuwe stadion?

Ach jung, kom nou _O-. Dat wordt dus ook gewoon weer een lening van tussen de 70 en 85 miljoen. _O-.

Laten we dan TENMINSTE voor die tijd de VVF de deur uit doen.
Een 'lening' is niet erg als het als investering is met een goed plan. Als ik las hoe hard de begroting omhoog gaat binnen enkele jaren haal je dat er zeker wel weer uit. Ik durf best te stellen dat Feyenoord de club in Nederland is waar nog het meeste 'rek' in zit. Bij Ajax, PSV en Twente is die er absoluut al wel uit, bij Feyenoord zit er nog veel potentie. Zelfs Munsterman vindt dat. Als je bijna 20 jaar geen kampioen wordt, 5 jaar de voorronde voor Europees voetbal niet eens doorkomt maar gemiddeld nog steeds 40.000 supporters ofzo trekt, kun je nagaan wat er dan kan zitten als je ala Ajax een aantal keer op rij kampioen zou worden.
  Moderator donderdag 21 augustus 2014 @ 13:07:52 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143662206
quote:

ah kijk, van gaal is er ook al mee bezig
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143662230
quote:
Inderdaad indrukwekkend. Wat slecht geschreven trouwens. :')
pi_143662307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:03 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bild is de meest onbetrouwbare krant van moffrica toch?
Euh, soms. Het is een sensatiekrant, maar voor zover ik weet hebben ze het voetballende meestal wel bij het rechte eind.
pi_143662314
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:07 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uiteraard ligt het gecompliceerder maar zelfs met die talentpoules e.d. heeft Feyenoord nu z'n financiën toch wel een keer op orde toch?
Och arme, denk je dat echt?

We hebben met gemak nog 15 miljoen aan aandelen terug te kopen. Ga er maar vanuit dat we nog minimaal 3 jaar bezig zijn. Tegen die tijd kunnen we een keer aan een nieuw Varkenoord gaan werken en een nieuw stadion zien verrijzen.

En dan vergeten we nog even voor het gemak dat onze begroting ver achterblijft op PSV en Ajax.

quote:
Ga er vanuit dat er nog minimaal 1 middenvelder vertrekt. Of Clasie of Vormer. Dan heb je echt totaal niets achter de hand, zo gek is 4 miljoen voor een van de betere middenvelders van de eredivisie (die pas 25 is en ook dat geld wellicht dubbel kan gaan opleveren bij een transfer over 2 a 3 jaar) dan niet. Maar dat moet wel direct het maximale zijn wat je betaald. 7 miljoen zou echt idioot zijn.
Waarom zou Vormer vertrekken? En Clasie? Porto is nou niet bepaald bijtgierig. Is zeer onaannemelijk en op basis van zulke paniekscenario's handelen lijkt me niet heel verstandig voor een TD.

quote:
Totaal geen overbodige luxe dus om nog een miljoen of 10 te investeren in 2 of zelfs 3 spelers voor deze selectie.
10 miljoen? :D _O-. Zoveel hebben we niet eens op de bank man!

quote:
Een 'lening' is niet erg als het als investering is met een goed plan. Als ik las hoe hard de begroting omhoog gaat binnen enkele jaren haal je dat er zeker wel weer uit. Ik durf best te stellen dat Feyenoord de club in Nederland is waar nog het meeste 'rek' in zit. Bij Ajax, PSV en Twente is die er absoluut al wel uit, bij Feyenoord zit er nog veel potentie. Zelfs Munsterman vindt dat. Als je bijna 20 jaar geen kampioen wordt, 5 jaar de voorronde voor Europees voetbal niet eens doorkomt maar gemiddeld nog steeds 40.000 supporters ofzo trekt, kun je nagaan wat er dan kan zitten als je ala Ajax een aantal keer op rij kampioen zou worden.
Tja, maar dat gaat gewoon nooit gebeuren. :').
pi_143662346
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Volgens mij mbt tot veiligheid supporters. Maar dat weet ik niet zeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, te kort dag om alles te regelen. Feyenoord zou eerst thuis spelen en daarna uit, dat heeft de UEFA vorige week omgedraaid en Feyenoord vond het te kort dag om de kaartenverkoop en alles te regelen en neemt dus geen kaarten af
Kansloze bedoening. Oekraïne en Rusland zouden dit jaar geen Europese competities mogen spelen in mijn ogen.
pi_143662347
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:08 schreef JanCees het volgende:

[..]

Inderdaad indrukwekkend. Wat slecht geschreven trouwens. :')
Het zijn dan ook geen professionele journalisten en als ik een beetje uit eigen ervaring moet putten wordt dit om half drie in de nacht bezopen verwerkt met een internetverbinding waarbij het internetsignaal wordt doorgegeven met morsecode.
pi_143662464
Die persconferentie van Rutten _O-

"Vindt u het een eer dat hij [de Min. BuZa, red.] op persoonlijke titel afreist voor de club?"
'Ghihi, ja daweek niej, misssjjjchien istie gehhwoon een voetballievhebberrrhhh'
"Nou dat denk ik toch niet?"
'Nee da denk'ook nie maah da zou zomaah kunnen he ghighi'.

:').
pi_143662501
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:

"Vindt u het een eer dat hij [de Min. BuZa, red.] op persoonlijke titel afreist voor de club?"
'Ghihi, ja daweek niej, misssjjjchien istie gehhwoon een voetballievhebberrrhhh'

Timmermans is toch Roda JC-fan?
pi_143662702
Ah schreeuwlelijk helpmefok is weer terug. Tot zover normale interessante discussies.
* Verwijderd *
pi_143662731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Ah schreeuwlelijk helpmefok is weer terug. Tot zover normale interessante discussies.
Ook leuk om jou te zien.
pi_143662755
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ook leuk om jou te zien.
insgelijks
* Verwijderd *
pi_143663235
Ik kan de zin 'mensen weten niet meer waar we vandaan komen' niet meer zien. Een nog zaaddodendere opmerking bestaat er niet.

Ja, dat geld dus voor Happel en HMF, sorry gasten, maar jullie verpesten mijn kinderwens.
pi_143663431
quote:
Zo nogal!
pi_143663599
quote:
In Oost-Oekraïne is het niet veilig om te voetballen en Feyenoord hoefde dan ook niet naar Luhansk af te reizen voor de Europa League-confrontatie met Zorya Luhansk. De wedstrijd is verplaatst naar hoofdstad Kiev, maar dat zagen de Rotterdammers eigenlijk ook niet zitten. Coach Yuriy Vernydub van Zorya Luhansk snapt weinig van die houding van Feyenoord.
"Ik begrijp gewoon niet waarom Europese clubs zo opgewonden doen over deze situatie", klinkt het tegenover BNR. "Ze beginnen psychologische oorlogsvoering door te eisen dat we op neutraal terrein moeten spelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet correct is en dat dit de sportiviteit schaadt."

"Het is absoluut zo dat het welzijn en de gezondheid van de voetballers vooropstaat", besluit de coach. Volgens hem is dat in Kiev wel degelijk het geval. Feyenoord neemt hoe dan ook het zekere voor het onzekere. Directeur Eric Gudde reisde eerder af naar Kiev om zelf een kijkje te nemen in het stadion en het hotel, terwijl de selectie een bliksembezoek maakt van het avontuur in het onrustige land.
pi_143663775
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef Cara het volgende:
"Ik begrijp gewoon niet waarom Europese clubs zo opgewonden doen over deze situatie", klinkt het tegenover BNR. "Ze beginnen psychologische oorlogsvoering door te eisen dat we op neutraal terrein moeten spelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet correct is en dat dit de sportiviteit schaadt."

"Het is absoluut zo dat het welzijn en de gezondheid van de voetballers vooropstaat", besluit de coach. Volgens hem is dat in Kiev wel degelijk het geval. Feyenoord neemt hoe dan ook het zekere voor het onzekere. Directeur Eric Gudde reisde eerder af naar Kiev om zelf een kijkje te nemen in het stadion en het hotel, terwijl de selectie een bliksembezoek maakt van het avontuur in het onrustige land.
:')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_143663788
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:

Het is ook wel een hele rare vraag.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:02:55 #193
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_143663945
quote:
Feyenoord is door de Europese voetbalbond UEFA bestraft vanwege wangedrag van een deel van de aanhang in het thuisduel met Besiktas op 30 juli.
De Rotterdamse club moet in de eerstvolgende Europese thuiswedstrijd een vak in het stadion leeg houden en een boete van 45.000 euro betalen.
Volgens de disciplinaire commissie van de UEFA hebben fans zich tijdens het duel in de voorrondes van de Champions League schuldig gemaakt aan verschillende incidenten als racistisch gedrag en het afsteken van vuurwerk.

Tijdens het duel waren meerdere malen spreekkoren te horen die waren gericht aan de vakken met Turkse supporters.
Ook was de organisatie niet in orde. Vak E in de Rotterdamse Kuip blijft daarom in de thuiswedstrijd tegen Zorja Loehansk van volgende week leeg.
Bron: NU.nl

Nog niet gepost hier?
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_143663964
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:57 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Vrij logisch, er is in Kiev dan ook weinig aan de hand. Het ligt 800km van Luhansk vandaan hé, of gaat Feyenoord ook op neutraal terrein spelen als er in Parijs weer eens rellen zijn?
pi_143663978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:02 schreef Anosmos het volgende:

[..]

Bron: NU.nl

Nog niet gepost hier?
Gisteren al
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:06:18 #196
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_143664049
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gisteren al
Ooh oké, excuus :*
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_143664106
quote:
2s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Vrij logisch, er is in Kiev dan ook weinig aan de hand. Het ligt 800km van Luhansk vandaan hé, of gaat Feyenoord ook op neutraal terrein spelen als er in Parijs weer eens rellen zijn?
pi_143664124
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 14:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Parijs is geen 800km maar net meer dan de helft. Berlijn dan.
pi_143664140
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef H.FR het volgende:

Een artikel op de FP met Goal.com en De Telegraaf als bronnen...
pi_143664226
Ik ben er klaar mee.
Wat mij betreft heeft van Geel deze zomer keihard gefaald.

Geen van de uitgaande transfers is indrukwekkend te noemen. Allemaal bedragen 'die er, naar omstandigheden, redelijk mee door kunnen'.

Vervolgens haalt hij met Boulahrouz, Wilkshire en Kazim 3 matige spelers, die ofwel over hun top zijn, ofwel chronisch geblesseerd, ofwel een niet fitte onrustschopper op een onnodige positie.

Bilal is een aardige aanwinst, maar staat er nog niet direct, terwijl je nog 5 spelers hebt lopen die op zijn positie terecht kunnen die je aan de straatstenen niet gesleten krijgt.

Op de meest essentiële posities is nog altijd geen aanwinst gevonden.
Alles wat er nu eventueel nog komt is overpriced omdat andere clubs geen vervanger meer kunnen halen, of gebaseerd op toevalligheden als een club last minute toch maar een speler laat gaan.

Simpel gezegd: een half jaar geleden wist je al dat je halve selectie ging leegstromen, maar alsnog is daar niet goed mee omgegaan.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')