abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143661068
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen zijn vergeten waar we vandaan komen _O_. Ik ben er officieel uit.
Dat is ook zo'n dooddoener. Ze moeten vooral ook niet vergeten dat Feyenoord in de afgelopen 4 jaar voor zo'n 50 a 60 miljoen aan spelers verkocht heeft, veelal jeugd. Je wordt niet zomaar in de gezondste categorie geplaatst door de KNVB.
quote:
Iedereen die 4 miljoen voor Toornstra normaal beleid vindt, is niet goed bij zijn appel.
Dat zijn helaas de prijzen die je voor een redelijke middenvelder betaald in de eredivisie tegenwoordig. Als zelfs een speler van het kaliber Duarte al voor 3 miljoen ofzo bij Ajax op de bank komt zitten...
pi_143661072
FrontPage zegt nu 7 miljoen voor Toornstra: Utrecht houdt poot stijf inzake Toornstra

En de kans zou groot zijn dat Feyenoord daar aan voldoet als Clasie verkocht wordt :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_143661077
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:28 schreef elCholo het volgende:

[..]

4 miljoen voor Toornstra is veel geld maar zeker niet een onrealistisch bedrag gezien de duur van zijn contract en zijn constante spel van de laatste 3 seizoenen. Ik vind overigens het alternatief om spelers te huren ook prima, zolang er maar middenvelders bij komen. Porto speelde gisteren ook gewoon met 3 gehuurde spelers.
Het feit dat het bedrag niet onrealistisch is, maakt niet dat het goed beleid is om hem te halen.

Je houdt een speler over die zichzelf nooit terugverdient, waarvan het de vraag is of hij het niveau überhaupt aan kan en je haalt hem voor een linie waar je al krankzinnig veel spelers hebt. Dit terwijl je nog steeds geen spits en LB hebt en miljoenen aan schuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 12:31:29 ]
pi_143661093
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een stuk of 3000 (stond in AD), 100 uit Lugansk en 50-60 Feyenoorders, voor de rest gewoon mensen uit Kiev die een wedstrijd willen zien
Toch veel Feyenoorders die niet helemaal gerust op de veiligheid zijn? Dat is toch wel een extreem laag aantal voor jullie doen volgens mij.
pi_143661160
quote:
10s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef H.FR het volgende:
FrontPage zegt nu 7 miljoen voor Toornstra: Utrecht houdt poot stijf inzake Toornstra

En de kans zou groot zijn dat Feyenoord daar aan voldoet als Clasie verkocht wordt :')
7 miljoen voor Toornstra is wel echt teveel. Dan mag je Clasie wel voor 17 verkopen...
pi_143661192
7 miljoen voor Toornstra. Dan mag Van Geel per direct oprotten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143661200
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:30 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n dooddoener. Ze moeten vooral ook niet vergeten dat Feyenoord in de afgelopen 4 jaar voor zo'n 50 a 60 miljoen aan spelers verkocht heeft, veelal jeugd. Je wordt niet zomaar in de gezondste categorie geplaatst door de KNVB.
Het feit dat wij in de gezondste categorie geplaatst zijn door de KNVB heeft niets met onze transferopbrengsten te maken. Meer met herstructureringen van leningen, huishoudboekje op orde krijgen en 30 miljoen van de VVF (waarvan maar 12 miljoen 'nieuwe' euro's waren).

O, en, 50 a 60 miljoen? Tel even mee.

Vlaar: 4.
Ahmadi: 2,7.
Fer: 5,5
Wijnaldum: 5,5
BMI: 7
Pelle: 10
Janmaat: 8
Vrij: 6

Ongetwijfeld vergeet ik nog wel wat, maar je komt met extreme moeite aan de 50 (ik zit nu aan de 48). Wat hebben we gehaald (en dan vergeet ik genoeg, ben ik van overtuigd)

Bilal, 3,5
Pelle, 4
Ahmadi, 5,5
Cisse, 6

Je wil niet weten hoe weinig er onder de streep overblijft na talentpools, leningen, schulden en de hele rotzooi. Je moet dan denken aan 18 tot 20 miljoen 'schoon'. Is alweer 4 af voor Bilal nu dus, zit je op een 14.

Dat met schulden van 30 miljoen, betekent dat je nog steeds op zijn best 10 miljoen aan aandelen hebt uitstaan.

Feit: als feyenoord nu al zijn aandelen zou terugkopen met elke euro die we binnen hadden gekregen, en Bilal niet had gehaald, waren we nog steeds niet schuldenvrij.

quote:
Dat zijn helaas de prijzen die je voor een redelijke middenvelder betaald in de eredivisie tegenwoordig. Als zelfs een speler van het kaliber Duarte al voor 3 miljoen of zo bij Ajax op de bank komt zitten...
Dus gewoon niet halen. Karsdorp erin en verder met de gasten die je hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 12:37:41 ]
  Moderator donderdag 21 augustus 2014 @ 12:37:28 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_143661259
We kochten Immers voor 9 ton toch? Terwijl ie officieel nog niet eens van ons is, toch? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_143661268
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef onlogisch het volgende:
We kochten Immers voor 9 ton toch? Terwijl ie officieel nog niet eens van ons is, toch? :D
Werd geleend. Geen transfersom voor betaald. Extreem vage regeling die volgens mij niet officieel mag.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2014 12:38:08 ]
pi_143661283
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Werd geleend. Geen transfersom voor betaald.
Uitgestelde betaling. Zoals je nu vaak bij cheapass auto's ziet: Rij nu en betaal pas in 2034!
BFF met GGMM
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:38:26 #161
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_143661290
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_143661292
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Uitgestelde betaling.
Nee toch?
pi_143661307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is voor mij inderdaad #ExitGeel, ondanks dat hij persoonlijk verantwoordelijk is voor het gezond worden van de club.
pi_143661329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef erik013 het volgende:

[..]

Toch veel Feyenoorders die niet helemaal gerust op de veiligheid zijn? Dat is toch wel een extreem laag aantal voor jullie doen volgens mij.
Feyenoord heeft officiëel geen uitkaarten afgenomen voor deze wedstrijd. ;)
Feyenoord Rotterdam
pi_143661331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee toch?
Het was in elk geval een extreem kromme constructie. :)
BFF met GGMM
pi_143661446
quote:
14s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het was in elk geval een extreem kromme constructie. :)
Past bij Lex, loopt ook al zo krom _O_
pi_143661485
http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=665

Indrukwekkend fotoverslag wel.
pi_143661538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het feit dat wij in de gezondste categorie geplaatst zijn door de KNVB heeft niets met onze transferopbrengsten te maken. Meer met herstructureringen van leningen, huishoudboekje op orde krijgen en 30 miljoen van de VVF (waarvan maar 12 miljoen 'nieuwe' euro's waren).

O, en, 50 a 60 miljoen? Tel even mee.

Vlaar: 4.
Ahmadi: 2,7.
Fer: 5,5
Wijnaldum: 5,5
BMI: 7
Pelle: 10
Janmaat: 8

Ongetwijfeld vergeet ik nog wel wat, maar je komt met extreme moeite aan de 50 (ik zit nu aan de 42). Wat hebben we gehaald (en dan vergeet ik genoeg, ben ik van overtuigd)

Bilal, 3,5
Pelle, 4
Ahmadi, 5,5
Cisse, 6

Je wil niet weten hoe weinig er onder de streep overblijft na talentpools, leningen, schulden en de hele rotzooi.

Feit: als feyenoord nu al zijn aandelen zou terugkomen met elke euro die we binnen hadden gekregen, en Bilal niet had gehaald, waren we nog steeds niet schuldenvrij.

[..]

Dus gewoon niet halen. Karsdorp erin en verder met de gasten die je hebt.
Wat ik ermee wou zeggen is dat je niet teveel moet blijven hangen in die periode dat je 40 miljoen schuld had. Niet dat dat niets is of dat je het niet in je achterhoofd moet houden, maar om het even te relativeren: dat zijn 2 Strootmans.

Je moet nu een gezonde balans vinden tussen jeugd waar het kan, en versterking van buitenaf waar het nodig is. Want jeugd die zich 'op moet trekken' aan Schaken en Verhoek kost je ook miljoenen. Je jeugdspelers zullen namelijk volledig stil komen te staan in hun ontwikkeling. Zo'n Boeitus is al 2 a 3 keer 2e geworden in de eredivisie, die gaat zich echt niet meer ontwikkelen als je nu om plek 7 moet gaan knokken.

Nu aandelen gaan terugkopen? Die VVF willen dat helemaal nog niet zeiden ze laatst, las ik. Dat kun je beter geleidelijk doen, als het nieuwe verbouwde stadion af is en je geen transfergeld meer nodig hebt om lopende schulden af te lossen.
pi_143661553
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Feyenoord heeft officiëel geen uitkaarten afgenomen voor deze wedstrijd. ;)
Uit protest ofzo?
pi_143661701
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:
Wat ik ermee wou zeggen is dat je niet teveel moet blijven hangen in die periode dat je 40 miljoen schuld had. Niet dat dat niets is, maar om het even te relativeren: dat zijn 2 Strootmans.

Voor ons zijn het 7 BMI's(talentpoule) , 6 Stefans' (talentpoule) of 7 Pelles' (Pelle moet immers ook gekocht worden voor 4 steeds). Gewoon om een beeld te scheppen dat het lang niet zo makkelijk is als jij zegt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Wat ik ermee wou zeggen is dat je niet teveel moet blijven hangen in die periode dat je 40 miljoen schuld had. Niet dat dat niets is of dat je het niet in je achterhoofd moet houden, maar om het even te relativeren: dat zijn 2 Strootmans.

Je moet nu een gezonde balans vinden tussen jeugd waar het kan, en versterking van buitenaf waar het nodig is.
Correct. Versterking van buitenaf is onze rechterflank (Bilal), rechtsback (Janmaat is weg), Spits (Pelle) en eventueel Linksback (Nelom kan er geen tyfus van, geen beeld van de Witte Keniaan).

Toornstra is compleet overbodig. We hebben zeven man middenvelders op de loonlijst en een aanstormende Karsdorp, waarvan ik geen idee heb hoe goed hij is. Om 4 miljoen neer te gooien voor Toornstra is compleet bezopen beleid.

quote:
Want jeugd die zich 'op moet trekken' aan Schaken en Verhoek kost je ook miljoenen.
COrrect, daarom op de juiste plekken aankopen doen.

quote:
Je jeugdspelers zullen namelijk volledig stil komen te staan in hun ontwikkeling. Zo'n Boeitus is al 2 a 3 keer 2e geworden in de eredivisie, die gaat zich echt niet meer ontwikkelen als je nu om plek 7 moet gaan knokken.
Helemaal juist.

quote:
Nu aandelen gaan terugkopen? Die VVF willen dat helemaal nog niet zeiden ze laatst, las ik. Dat kun je beter geleidelijk doen, als het nieuwe verbouwde stadion af is en je geen transfergeld meer nodig hebt om lopende schulden af te lossen.
Denk je dat wij geen geld moeten gaan pompen in het nieuwe stadion?

Ach jung, kom nou _O-. Dat wordt dus ook gewoon weer een lening van tussen de 70 en 85 miljoen. _O-.

Laten we dan TENMINSTE voor die tijd de VVF de deur uit doen.
  donderdag 21 augustus 2014 @ 12:55:30 #171
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_143661802
quote:
Dat gaat Feyenoord nooit betalen.
Van Geel haalt hem gewoon voor 3 miljoen binnen _O_
pi_143661839
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uit protest ofzo?
Volgens mij mbt tot veiligheid supporters. Maar dat weet ik niet zeker.
Feyenoord Rotterdam
pi_143661938
quote:
11s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 12:47 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uit protest ofzo?
Nee, te kort dag om alles te regelen. Feyenoord zou eerst thuis spelen en daarna uit, dat heeft de UEFA vorige week omgedraaid en Feyenoord vond het te kort dag om de kaartenverkoop en alles te regelen en neemt dus geen kaarten af
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143662003
quote:
VfL Wolfsburg heeft drie spitsen onder contract staan: Ivica Olic, nieuweling Nicklas Bendtner en Dost. Dat lijkt ook de voorkeursvolgorde te zijn van trainer Dieter Hecking, die maar een puntspeler kan opstellen. Voor Dost lijkt dus het einde van zijn avontuur in Wolfsburg in zicht, al is er volgens directeur Allofs nog weinig beweging rond de Nederlander.

De eerste vraag is of wij een interessant bod krijgen en de tweede vraag is of de speler wel wil vertrekken. In beide gevallen heb ik daar niets van gemerkt”, laat Allofs optekenen in BILD. Feyenoord is overigens niet de enige club met interesse in Dost: in de Duitse media wordt ook gesproken van belangstelling van onder meer Southampton, Swansea City en Newcastle United.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_143662038
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 13:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Bild is de meest onbetrouwbare krant van moffrica toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')