Beoordeeld en niet goed genoeg bevonden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef erik013 het volgende:
Hoe zit dat overigens met die 2e keeper van jullie? Wat spookt die op de trainingen uit dat Mulder zonder concurrentie 1e keeper blijft?
Tja weet je, Immers gaat er wat mij betreft liever vandaag dan morgen uit, dat is niets nieuwsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Vilhena heeft uit me hoofd 3 keer op 10 gestaan en daarin 3 keer gescoord (waarvan 2 tegen Willem II). Ik vind niet dat je verder over Vilhena mag oordelen over zijn 10 positie omdat hij daar vaak genoeg loopt.
Laat zo'n jongen daar eens 3/4 wedstrijden op rij spelen. Dan verrast hij genoeg mensen op die positie want hij is van nature gewoon een echte nummer 10.
De manier waarop van Geel en die FC Utrecht directeur erover praten zie ik van Geel gewoon volle pond betalen, om de achterban tevreden te houden met een (totaal onnodige) aankoop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja weet je, Immers gaat er wat mij betreft liever vandaag dan morgen uit, dat is niets nieuws. Toornstra is gewoon met 4 miljoen een belachelijke aankoop in onze situatie. Niet meer dan 2,5 voor dat figuur.
Daarom, en daar krijg ik dus echt diarree vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef Cara het volgende:
[..]
De manier waarop van Geel en die FC Utrecht directeur erover praten zie ik van Geel gewoon volle pond betalen, om de achterban tevreden te houden met een (totaal onnodige) aankoop.
quote:
Bij Jong Oranje is ie toch vaste keeper? Das al meer dan Mulder ooit bereikt heeft volgens mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Beoordeeld en niet goed genoeg bevonden.
Volgens Wikipedia (quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
[..]
Bij Jong Oranje is ie toch vaste keeper? Das al meer dan Mulder ooit bereikt heeft volgens mij.
Hahn is een koning, sowieso staat er al meer man in de goal dan met knulletje Mulder. Die kijkt altijd alsof hij om z'n moeder gaat roepen zodra een beetje spits alleen op hem afkomt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Beoordeeld en niet goed genoeg bevonden.
Kan jij niet eens 1x normaal op iemand reageren?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon die Kroaat of Pool. Dost is een mongool, Guidetti hept een zenuwpees en Zapata is helaas onhaalbaar.
Nee. Ik maak me werkelijk voor geen reet druk wat jij of enig persoon hier van mij of mijn manier van reageren denkt. Mooi hé.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Kan jij niet eens 1x normaal op iemand reageren?
Een totaal overbodige aankoop is het zeker niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef Cara het volgende:
De manier waarop van Geel en die FC Utrecht directeur erover praten zie ik van Geel gewoon volle pond betalen, om de achterban tevreden te houden met een (totaal onnodige) aankoop.
Vind jij Vilhena momenteel (voorbereiding en de 4 wedstrijden) zijn niveau halen? Apart....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef elCholo het volgende:
[..]
Een totaal overbodige aankoop is het zeker niet.
Op het middenveld heb je met Clasie en Vilhena op dit moment maar 2 spelers die het niveau halen (hopelijk Karsdorp binnenkort ook) dat bij een Nederlandse topclub hoort. Wil je echt een rol van betekenis gaan spelen heb je 5 middenvelders nodig die dat niveau halen. Ik denk dat Toornstra dat die kwaliteiten wel heeft, en dat je met hem op de positie van Immers er voetballend echt op vooruit gaat.
Ik snap iig de zoektocht naar een middenvelder wel. Ziyech had de ideale oplossing geweest, daar weet je haast wel zeker van dat je die met winst kan doorverkopen. Nu dat niet doorgaat is Toornstra het enige alternatief in de Eredivisie.
Dost gaat, als je de media moet geloven, echt veel te duur zijn dus die kan je wegstrepen dan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef erik013 het volgende:
In elke linie kan Feyenoord nog wel een aankoop gebruiken, absoluut geen overbodige luxe zo'n Toornstra en Dost erbij.
Nee. Doe eens normaal, debiel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee. Ik maak me werkelijk voor geen reet druk wat jij of enig persoon hier van mij of mijn manier van reageren denkt. Mooi hé.
Hij heeft in die reactie toch gewoon gelijk? Dorst zie ik liever ook niet komenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:16 schreef Luni het volgende:
Kan jij niet eens 1x normaal op iemand reageren?
Hij haalt nog niet het niveau wat die kan halen, maar dat haalt momenteel niemand.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef onlogisch het volgende:
Vind jij Vilhena momenteel (voorbereiding en de 4 wedstrijden) zijn niveau halen? Apart....
Nee. Wat ik daar zeg is hartstikke normaal. Dost ís een mongool, Guidetti heb het aan zijn zenuwen en Zapata is niet haalbaar.quote:
Waarschijnlijk een stuk of 3000 (stond in AD), 100 uit Lugansk en 50-60 Feyenoorders, voor de rest gewoon mensen uit Kiev die een wedstrijd willen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:24 schreef erik013 het volgende:
100 supporters in het stadion vanavond. Gekkenhuis!
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:24 schreef elCholo het volgende:
[..]
Hij heeft in die reactie toch gewoon gelijk? Dorst zie ik liever ook niet komen
[..]
Hij haalt nog niet het niveau wat die kan halen, maar dat haalt momenteel niemand.
Vilhena vind ik zeker wel een van de beteren in de afgelopen wedstrijden.
Niet Lex?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind Vilhena samen met de Boeet veruit de slechtste van de selectie momenteel.
4 miljoen voor Toornstra is veel geld maar zeker niet een onrealistisch bedrag gezien de duur van zijn contract en zijn constante spel van de laatste 3 seizoenen. Ik vind overigens het alternatief om spelers te huren ook prima, zolang er maar middenvelders bij komen. Porto speelde gisteren ook gewoon met 3 gehuurde spelers.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
Iedereen die 4 miljoen voor Toornstra normaal beleid vindt, is niet goed bij zijn appel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |