Uiteraard ligt het gecompliceerder maar zelfs met die talentpoules e.d. heeft Feyenoord nu z'n financiën toch wel een keer op orde toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor ons zijn het 7 BMI's(talentpoule) , 6 Stefans' (talentpoule) of 7 Pelles' (Pelle moet immers ook gekocht worden voor 4 steeds). Gewoon om een beeld te scheppen dat het lang niet zo makkelijk is als jij zegt.
Ga er vanuit dat er nog minimaal 1 middenvelder vertrekt. Of Clasie of Vormer. Dan heb je echt totaal niets achter de hand, zo gek is 4 miljoen voor een van de betere middenvelders van de eredivisie (die pas 25 is en ook dat geld wellicht dubbel kan gaan opleveren bij een transfer over 2 a 3 jaar) dan niet. Maar dat moet wel direct het maximale zijn wat je betaald. 7 miljoen zou echt idioot zijn.quote:Correct. Versterking van buitenaf is onze rechterflank (Bilal), rechtsback (Janmaat is weg), Spits (Pelle) en eventueel Linksback (Nelom kan er geen tyfus van, geen beeld van de Witte Keniaan).
Toornstra is compleet overbodig. We hebben zeven man middenvelders op de loonlijst en een aanstormende Karsdorp, waarvan ik geen idee heb hoe goed hij is. Om 4 miljoen neer te gooien voor Toornstra is compleet bezopen beleid.
Totaal geen overbodige luxe dus om nog een miljoen of 10 te investeren in 2 of zelfs 3 spelers voor deze selectie.quote:COrrect, daarom op de juiste plekken aankopen doen.
[..]
Helemaal juist.
Een 'lening' is niet erg als het als investering is met een goed plan. Als ik las hoe hard de begroting omhoog gaat binnen enkele jaren haal je dat er zeker wel weer uit. Ik durf best te stellen dat Feyenoord de club in Nederland is waar nog het meeste 'rek' in zit. Bij Ajax, PSV en Twente is die er absoluut al wel uit, bij Feyenoord zit er nog veel potentie. Zelfs Munsterman vindt dat. Als je bijna 20 jaar geen kampioen wordt, 5 jaar de voorronde voor Europees voetbal niet eens doorkomt maar gemiddeld nog steeds 40.000 supporters ofzo trekt, kun je nagaan wat er dan kan zitten als je ala Ajax een aantal keer op rij kampioen zou worden.quote:Denk je dat wij geen geld moeten gaan pompen in het nieuwe stadion?
Ach jung, kom nou. Dat wordt dus ook gewoon weer een lening van tussen de 70 en 85 miljoen.
.
Laten we dan TENMINSTE voor die tijd de VVF de deur uit doen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
http://www.fr12.nl/?p=fotoverslagen&album_id=665
Indrukwekkend fotoverslag wel.
Inderdaad indrukwekkend. Wat slecht geschreven trouwens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
Euh, soms. Het is een sensatiekrant, maar voor zover ik weet hebben ze het voetballende meestal wel bij het rechte eind.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bild is de meest onbetrouwbare krant van moffrica toch?
Och arme, denk je dat echt?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:07 schreef erik013 het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het gecompliceerder maar zelfs met die talentpoules e.d. heeft Feyenoord nu z'n financiën toch wel een keer op orde toch?
Waarom zou Vormer vertrekken? En Clasie? Porto is nou niet bepaald bijtgierig. Is zeer onaannemelijk en op basis van zulke paniekscenario's handelen lijkt me niet heel verstandig voor een TD.quote:Ga er vanuit dat er nog minimaal 1 middenvelder vertrekt. Of Clasie of Vormer. Dan heb je echt totaal niets achter de hand, zo gek is 4 miljoen voor een van de betere middenvelders van de eredivisie (die pas 25 is en ook dat geld wellicht dubbel kan gaan opleveren bij een transfer over 2 a 3 jaar) dan niet. Maar dat moet wel direct het maximale zijn wat je betaald. 7 miljoen zou echt idioot zijn.
10 miljoen?quote:Totaal geen overbodige luxe dus om nog een miljoen of 10 te investeren in 2 of zelfs 3 spelers voor deze selectie.
Tja, maar dat gaat gewoon nooit gebeuren.quote:Een 'lening' is niet erg als het als investering is met een goed plan. Als ik las hoe hard de begroting omhoog gaat binnen enkele jaren haal je dat er zeker wel weer uit. Ik durf best te stellen dat Feyenoord de club in Nederland is waar nog het meeste 'rek' in zit. Bij Ajax, PSV en Twente is die er absoluut al wel uit, bij Feyenoord zit er nog veel potentie. Zelfs Munsterman vindt dat. Als je bijna 20 jaar geen kampioen wordt, 5 jaar de voorronde voor Europees voetbal niet eens doorkomt maar gemiddeld nog steeds 40.000 supporters ofzo trekt, kun je nagaan wat er dan kan zitten als je ala Ajax een aantal keer op rij kampioen zou worden.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgens mij mbt tot veiligheid supporters. Maar dat weet ik niet zeker.
Kansloze bedoening. Oekraïne en Rusland zouden dit jaar geen Europese competities mogen spelen in mijn ogen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, te kort dag om alles te regelen. Feyenoord zou eerst thuis spelen en daarna uit, dat heeft de UEFA vorige week omgedraaid en Feyenoord vond het te kort dag om de kaartenverkoop en alles te regelen en neemt dus geen kaarten af
Het zijn dan ook geen professionele journalisten en als ik een beetje uit eigen ervaring moet putten wordt dit om half drie in de nacht bezopen verwerkt met een internetverbinding waarbij het internetsignaal wordt doorgegeven met morsecode.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Inderdaad indrukwekkend. Wat slecht geschreven trouwens.
Timmermans is toch Roda JC-fan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
Die persconferentie van Rutten![]()
"Vindt u het een eer dat hij [de Min. BuZa, red.] op persoonlijke titel afreist voor de club?"
'Ghihi, ja daweek niej, misssjjjchien istie gehhwoon een voetballievhebberrrhhh'
"Nou dat denk ik toch niet?"
'Nee da denk'ook nie maah da zou zomaah kunnen he ghighi'..
Ook leuk om jou te zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:
Ah schreeuwlelijk helpmefok is weer terug. Tot zover normale interessante discussies.
Zo nogal!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
quote:In Oost-Oekraïne is het niet veilig om te voetballen en Feyenoord hoefde dan ook niet naar Luhansk af te reizen voor de Europa League-confrontatie met Zorya Luhansk. De wedstrijd is verplaatst naar hoofdstad Kiev, maar dat zagen de Rotterdammers eigenlijk ook niet zitten. Coach Yuriy Vernydub van Zorya Luhansk snapt weinig van die houding van Feyenoord.
"Ik begrijp gewoon niet waarom Europese clubs zo opgewonden doen over deze situatie", klinkt het tegenover BNR. "Ze beginnen psychologische oorlogsvoering door te eisen dat we op neutraal terrein moeten spelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet correct is en dat dit de sportiviteit schaadt."
"Het is absoluut zo dat het welzijn en de gezondheid van de voetballers vooropstaat", besluit de coach. Volgens hem is dat in Kiev wel degelijk het geval. Feyenoord neemt hoe dan ook het zekere voor het onzekere. Directeur Eric Gudde reisde eerder af naar Kiev om zelf een kijkje te nemen in het stadion en het hotel, terwijl de selectie een bliksembezoek maakt van het avontuur in het onrustige land.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:52 schreef Cara het volgende:
"Ik begrijp gewoon niet waarom Europese clubs zo opgewonden doen over deze situatie", klinkt het tegenover BNR. "Ze beginnen psychologische oorlogsvoering door te eisen dat we op neutraal terrein moeten spelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet correct is en dat dit de sportiviteit schaadt."
"Het is absoluut zo dat het welzijn en de gezondheid van de voetballers vooropstaat", besluit de coach. Volgens hem is dat in Kiev wel degelijk het geval. Feyenoord neemt hoe dan ook het zekere voor het onzekere. Directeur Eric Gudde reisde eerder af naar Kiev om zelf een kijkje te nemen in het stadion en het hotel, terwijl de selectie een bliksembezoek maakt van het avontuur in het onrustige land.
Het is ook wel een hele rare vraag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 13:16 schreef Helpmefok het volgende:
Die persconferentie van Rutten![]()
"Vindt u het een eer dat hij [de Min. BuZa, red.] op persoonlijke titel afreist voor de club?"
'Ghihi, ja daweek niej, misssjjjchien istie gehhwoon een voetballievhebberrrhhh'
"Nou dat denk ik toch niet?"
'Nee da denk'ook nie maah da zou zomaah kunnen he ghighi'..
Bron: NU.nlquote:Feyenoord is door de Europese voetbalbond UEFA bestraft vanwege wangedrag van een deel van de aanhang in het thuisduel met Besiktas op 30 juli.
De Rotterdamse club moet in de eerstvolgende Europese thuiswedstrijd een vak in het stadion leeg houden en een boete van 45.000 euro betalen.
Volgens de disciplinaire commissie van de UEFA hebben fans zich tijdens het duel in de voorrondes van de Champions League schuldig gemaakt aan verschillende incidenten als racistisch gedrag en het afsteken van vuurwerk.
Tijdens het duel waren meerdere malen spreekkoren te horen die waren gericht aan de vakken met Turkse supporters.
Ook was de organisatie niet in orde. Vak E in de Rotterdamse Kuip blijft daarom in de thuiswedstrijd tegen Zorja Loehansk van volgende week leeg.
Vrij logisch, er is in Kiev dan ook weinig aan de hand. Het ligt 800km van Luhansk vandaan hé, of gaat Feyenoord ook op neutraal terrein spelen als er in Parijs weer eens rellen zijn?quote:
Gisteren alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:02 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Bron: NU.nl
Nog niet gepost hier?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrij logisch, er is in Kiev dan ook weinig aan de hand. Het ligt 800km van Luhansk vandaan hé, of gaat Feyenoord ook op neutraal terrein spelen als er in Parijs weer eens rellen zijn?
Een artikel op de FP met Goal.com en De Telegraaf als bronnen...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:31 schreef H.FR het volgende:
FrontPage zegt nu 7 miljoen voor Toornstra: Utrecht houdt poot stijf inzake Toornstra
En de kans zou groot zijn dat Feyenoord daar aan voldoet als Clasie verkocht wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |