Dit idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:07 schreef richolio het volgende:
Moeilijk.
GTA SA denk ik dan. Nostalgie enzo.
Beiden ook fantastisch! Meteen trek in bierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit idd.
Al heeft Beneath a Steel Sky ook wel veel indruk op me gemaakt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:11 schreef zhor het volgende:
[..]
Beiden ook fantastisch! Meteen trek in bier
[ afbeelding ]
Oh... Dan is het Red Alert.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:56 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk computerspel
Zo cool vroeger, die point and click adventures zonder de verleiding van walkthroughs op internet. Ben op m'n 10e echt maanden bezig geweest met FOAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:08 schreef zhor het volgende:
[..]
Holy shit die ook! Scherp trouwens.
Zeer goed spel idd, maar mijn nr 1 blijft:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit idd.
Al heeft Beneath a Steel Sky ook wel veel indruk op me gemaakt.
Fifa 98quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:21 schreef Tja..1986 het volgende:
FIFA 98
Eervolle vermelding: GTA VC en SA, Simcity (ja, de eerste) en rollercoaster tycoon 2.
Dat was 99. Speel FIFA al sinds 96 grijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Fifa 98Is dat die ene met dat Fatboy Slim nummer? Anders had ik 99 of '00
Wel vette spellen ja.
Verder was RCT3 ook fantastisch.
Oh, die Mario-kloonquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef MeneerDJC het volgende:
The Great Giana Sisters op de Commodore 64.
Na al die jaren en honderden keren spelen blijf ik het heerlijk vinden om dat spel weer op te starten en te spelen.
Niet vals spelen lul! Anders kunnen wij er ook nog wel wat titels tegenaan gooienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Warcraft III & de Fallout reeks.
quote:
Zijn "recentelijk" 2 uitgekomen; Gemini Rue en Resonance.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Zo cool vroeger, die point and click adventures zonder de verleiding van walkthroughs op internet. Ben op m'n 10e echt maanden bezig geweest met FOA
Wasteland 2 al geprobeerd? (doel op Fallout)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Warcraft III & de Fallout reeks.
Verdomme, ik ook! En jouw naam doet me denken aan nog eentje;quote:
Gofferdomme dat ik die vergeet, man man man wat een nostalgie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:08 schreef zhor het volgende:
[..]
Holy shit die ook! Scherp trouwens.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef MeneerDJC het volgende:
Na al die jaren en honderden keren spelen blijf ik het heerlijk vinden om dat spel weer op te starten en te spelen.
Misschien geïnspireerd, maar veel meer dan een kloon. Ik speel nu ook liever GS dan MB want GS is veel diverser.quote:
Ow vet!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef MeneerDJC het volgende:
heldquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Verdomme, ik ook! En jouw naam doet me denken aan nog eentje;
GoldenEye 007. Voor op de Nintendo 64. Briljant die.
Nu heb ik er aardig wat eigenlijk.
Ik ben er ooit eens aan begonnen maar had er geen tijd meer voor. Binnenkort maar weer eens proberen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Klonk het volgende:
The Saboteur
De sfeer van de stad, de muziek, de nazi's die erom smeekte afgemaakt te worden, alles was goed aan die game.
Het was een van mijn eerste spellen, samen met Frogger!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:39 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
held
moeilijk om nu uit te leggen hoe je je zo lang kon vermaken met een spel van een paar kb <3
oef, geen idee, bij level 9 faalde ik altijd vrij snel volgens mij. Was wel een koning in het achter elkaar maken van combos waardoor je telkens tegen het plafond zit te spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:24 schreef diederikkie het volgende:
[..]
Begrijpelijk... Wat was je high score in lijntjes?
Op pause /break drukken en het aantal levens naar 99... toen hacken nog eenvoudig was. Load, 8,1:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:32 schreef MeneerDJC het volgende:
wat ik er me nog vooral van herinner is dat als je bij een kruispunt probeerde naar rechts te rijden kon je buiten het beeld terecht komen en kon je gewoon eindeloos rechtdoor rijden zonder je zorgen te hoeven maken om tegenstanders of bochtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:23 schreef Grietje-tit het volgende:
[..]
Het was een van mijn eerste spellen, samen met Frogger!
Vergis je niet met Motor Mania. Daar is best wel concentratie voor nodig.
Mijn doel is om het zonder te botsen ergens op te eindigen.
Niet bij de Commodore 64quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
wat ik er me nog vooral van herinner is dat als je bij een kruispunt probeerde naar rechts te rijden kon je buiten het beeld terecht komen en kon je gewoon eindeloos rechtdoor rijden zonder je zorgen te hoeven maken om tegenstanders of bochten
haalde uiteraard wel de fun eruit.
Vroeger mochten we dat spel lenen, op mijn vaders werk stond toen een kast met allerlei games alleen zat er nooit een beschrijving bij. Als klein jongetje ben ik nooit verder gekomen dan de brug.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:23 schreef DIGIT_ het volgende:
Dragon's Lair op een arcade kast met de voor destijds ("83) ongelofelijke graphics.
Spel stond op beeldplaten (een soort grote "digitale" video c.d's).
Als iemand één nog werkende kast heeft, gaarne een P.m.
1 maar? Damn!.. euh .. euh..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:50 schreef diederikkie het volgende:
Je mag er maar één kiezen!
Mijne: Half-Life
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[ afbeelding ]
50 tinten bruin a.k.a Gears of War, zoveel lol mee gehad online, wel deel 1 dan, de andere delen zijn brol.
Met pokemon zorgde dit ook nog wel eens voor problemenquote:Op maandag 25 augustus 2014 00:15 schreef Dawnbreaker het volgende:
dat had ik met indiana jones op de atari st 1250. Dat was een engelstalige rpg, waarbij je met npc's moest praten om verder te komen. 8-jarige ik die 3 woorden engels sprak snapte er geen ruk van
Ik weet het, mijn nr1 reden om een ps4 te kopenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:53 schreef Ciora het volgende:
[..]
Die krijgt een remake voor PC en PS4 trouwens.
Goede smaak.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:40 schreef Michielos het volgende:
Mag een top tien ook?
1) super Mario world SNES
2) Starcraft : broodwar PC
3) The 7th guest PC
4) The elder scrolls: Morrowind
5) counterstrike source
6) Illusion of time SNES
7) super Metroid SNES
8) donkey Kong country SNES
9) zelda a link to the past SNES
10) world of warcraft PC
eigenlijk belachelijk hoeveel goede games de SNES had. En dan heb ik secret of mana enz nog niet meegeteld
Coolquote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef waxmask het volgende:
Civ's vanaf 2 allemaal grijs gespeeld.
hier vanaf CivNet, een variant van de originele versie (en was meegeleverd bij een Packard Bell-PC in 1997quote:Op zondag 14 september 2014 00:14 schreef waxmask het volgende:
Civ's vanaf 2 allemaal grijs gespeeld.
GUN was mooi ja. Zou een vervolg op moeten komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:55 schreef Bombvis het volgende:
Samen met vele games (W:ET, The Saboteur, RCT, RA-serie) in dit topic: GUN
[ afbeelding ]
Is de Red Dead-serie niet een soort vervolg? Helaas is die niet voor de pc, dus GUN 2 voor de pc zou ik zeker goedkeuren, maar dan ook weer met de muziek van Christopher Lennertzquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
GUN was mooi ja. Zou een vervolg op moeten komen.
Red Dead Redemption was een vervolg op Red Dead Revolver. Red Dead Revolver komt uit 2004, Gun uit 2005. Daarnaast is Red Dead van Rockstar en Gun van Neversoft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is de Red Dead-serie niet een soort vervolg? Helaas is die niet voor de pc, dus GUN 2 voor de pc zou ik zeker goedkeuren, maar dan ook weer met de muziek van Christopher Lennertz
quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Sid Meier's Pirates!
[ afbeelding ]
Dat was in de remake, niet in het origineel uit 1987 en die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
behalve dat dansen, dat was gay.
oh ik dacht dat 2004/5 de orginele versie was.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was in de remake, niet in het origineel uit 1987 en die bedoelde ik.
Nah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:55 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oh ik dacht dat 2004/5 de orginele versie was.
Die zag ik wel op de HCC beurzen ja, net als diskettes met custom mods/addons. Zo had ik uiteindelijk extra techs waaronder Nazisme waardoor je stormtroepen en pantzers kon maken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hier vanaf CivNet, een variant van de originele versie (en was meegeleverd bij een Packard Bell-PC in 1997Civ2 was toen al wel uit maar moest ik zelf kopen...)
ook onder politici trouwens, ik kan me nog een TV-interview herinneren met Frank de Grave toen hij minister van Defensie was in Paars, zijn favoriete spel was ook Civilization.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:30 schreef waxmask het volgende:
BTW in het leger was CIV ook een populair spel onder de officieren.
SWOS heb ik ook helemaal kapot gespeeld.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:32 schreef GwaiLow het volgende:
Battlefield 1942
CM 01/02
Sensible of Soccer
Zowaar een gelijk gestemdequote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Klonk het volgende:
The Saboteur
De sfeer van de stad, de muziek, de nazi's die erom smeekte afgemaakt te worden, alles was goed aan die game.
Daar heb ik me ook prima mee vermaakt, maar of het nou de beste game was ooit kan ik nou ook weer niet zeggen. Wel een heerlijke game ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zowaar een gelijk gestemdeHeb me daar zo enorm mee vermaakt, en die sfeer
Ik ga die ook een keer spelenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook prima mee vermaakt, maar of het nou de beste game was ooit kan ik nou ook weer niet zeggen. Wel een heerlijke game ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |