SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ok"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oef, gelukkig maar dat ik dit niet deed dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had ook voor de 40-45 grap kunnen maken maar dan kreeg je LitmanenAFCA op je dak."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaat niet gebeuren. Hij wil vanavond rustig fatsoenlijk chinees eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Hoe lang nog voor Overmars de deadline verlengt?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het jattenSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Of zijn postduif is uit de lucht geschoten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Misschien is zijn beltegoed op?Oh.![]()
Ik vind het juist bijzonder charmant allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenenkrommend, chanant, mensonterend.![]()
![]()
Minachting van de supporters!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenenkrommend, chanant, mensonterend.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nog een uur jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Doet uit dat licht, weg die club!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenenkrommend, chanant, mensonterend.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:53:14Over een kwartier nog een ALS #IceBucketChallenge! Wie o wie is dit? http://t.co/QP1kmzum84 reageer retweet
HET IS ETO'O MENSEN![]()
Als je water over een neger gooit wordt hij gewoon blank.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:53:14Over een kwartier nog een ALS #IceBucketChallenge! Wie o wie is dit? http://t.co/QP1kmzum84 reageer retweet
HET IS ETO'O MENSENReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft die zich eindelijk gewassenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:53:14Over een kwartier nog een ALS #IceBucketChallenge! Wie o wie is dit? http://t.co/QP1kmzum84 reageer retweet
HET IS ETO'O MENSENRED ONS HENNIEGOD![]()
The heet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die zich eindelijk gewassen![]()
Negers weten toch alles van gewassen verbouwen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die zich eindelijk gewassenOh.![]()
Het is roet uit de schoorsteen vandaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je water over een neger gooit wordt hij gewoon blank.
Stel kleuters zeg bij die challenge![]()
![]()
Sigthorsson nadat hij zijn contractverlenging van 5 jaar bekend maakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSENOh.![]()
zijn jullie al zenuwachtig?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Luquequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSEN![]()
![]()
Ja en ook van zwarte piet .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Negers weten toch alles van gewassen verbouwen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kans is vrij klein idd.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar dat lezen we morgen pas echt in de #Telegraafquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat horen we vannacht wel van @mikeverweijOh.![]()
quote:Chengkuai Wang vertrekt naar Portugal
19 augustus 2014
Ajax en Sporting Clube de Coimbrões hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Chengkuai Wang. De overgang naar de club uit Portugal is per direct. De aanvallende middenvelder werd op 23 januari 1995 geboren in Zhejiang (China) en stond nog tot 1 september 2015 onder contract bij Ajax.
Wang maakte sinds afgelopen seizoen deel uit van de selectie van Jong Ajax. Hij maakte op 11 november 2013 zijn debuut in de Jupiler League in de competitiewedstrijd Jong Ajax - De Graafschap (1-2). In totaal speelde hij in het beloftenelftal twee officiële duels, waarin hij niet tot scoren kwam.![]()
![]()
Ja, maar ik kom nooit op ajax.nl. Zie het nu pasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was gisteren al bekend, Hans.![]()
![]()
Ja eerst ADO Den Haag gekocht en nu een Portugese club erbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom nooit op ajax.nl. Zie het nu pasOh.![]()
Dan had Eto'o inmiddels met een contract voor het levenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
geen bericht goed bericht toch![]()
![]()
Bergkampgodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSEN![]()
Liverpool moet Falcao halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Liverpool fans zien liever balotelli dan Eto'oOh.![]()
Baloquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Liverpool fans zien liever balotelli dan Eto'o![]()
![]()
LOLquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zijn details.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Dreassic het volgende:
Jammer genoeg is het niet de officiele facebook van Eto'oOh.![]()
De bal is rond inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem zegt dat het rond is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mohammed B. zegt dat het dood is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem zegt dat het rond is.Oh.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft Enoh sunshine when shes gone nog iets op zijn SMS gehoord?![]()
![]()
is dat die held die zei dat de wk finale 2 landen uit verschillende continenten had?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem zegt dat het rond is.![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
is dat die held die zei dat de wk finale 2 landen uit verschillende continenten had?![]()
![]()
Ze kunnen geen geschikte emmer vinden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoi mexicano,
Gaan jullie nog die ice bucket challenge doen of hoe zit dat![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook als meisjes gillen![]()
ik kwam niet meer bij. ik hoorde volgens mij van Rhijn het hardst
graag op anoniem![]()
het is Sikoraquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSEN![]()
er is geen club die zijn salaris op kan hoesten, is allemaal netto in Monaco, geen Marc Nettoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool moet Falcao halen.![]()
over 2 uur weet je nog niksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hou het niet van de spanning.![]()
![]()
Anders halen we toch Samaras...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oehhh spannend hé jongens !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Blijkt ie al een paar dagen geleden een whatsappie gestuurd te hebben naar Marc met zijn ja-woord, zonder antwoord terug omdat Marc het niet gelezen had. Eto'o denkt nu dat Ajax om 18:00 uur een beslissing maakt tussen Eto'o, Platje en Dost.quote:![]()
Denken dat een nigger zoiets weetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:26 schreef Fargo het volgende:
Weet Eto'o wel dat het 18.00 uur CET is?RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:28 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Oehhh spannend hé jongens !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof negers uberhaubt op tijd letten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denken dat een nigger zoiets weet![]()
Bij ons op de club was het ook altijd standaard overwerken op dit soort avonden. Contracten opstellen, documenten faxen naar KNVB etc. En dan met zijn allen tussendoor binnen een kwartier een rijsttafel naar binnen schuiven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Marc heeft de Chinees gebeld voor zover ik weet.![]()
In de Beekse Bergen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o is op safari en heeft geen bereik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beekse bergen heeft gewoon 4G.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o is op safari en heeft geen bereikVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nummer 39quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Marc heeft de Chinees gebeld voor zover ik weet.![]()
Ha.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij is opgegroeid tussen de leeuwen en olifanten, denk dat hij zo'n safari niet zo spannend vindt. Wij gaan toch ook niet naar het Rijksmuseumquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o is op safari en heeft geen bereik![]()
Is er anders aardig druk altijdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij is opgegroeid tussen de leeuwen en olifanten, denk dat hij zo'n safari niet zo spannend vindt. Wij gaan toch ook niet naar het RijksmuseumOh.![]()
Ja, toeristen met die kekke koffertjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er anders aardig druk altijd![]()
![]()
![]()
We missen anders nog wel een type Ebola in de selectie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef WhateverWhatever het volgende:
-Breaking-
Hij is niet door de medische keuring gekomen, hij heeft Ebola....Oh.![]()
Ja, zo vanaf de flanken doorschuiven naar het midden met een briljante pass.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We missen anders nog wel een type Ebola in de selectie.![]()
Wie is jullie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik denk dat jullie in de maling zijn genomen.![]()
Vermeer tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We missen anders nog wel een type Ebola in de selectie.![]()
![]()
Is dit zo'n verborgen camera grap?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Die zijn er niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax/mensen die er echt in geloofden.![]()
Heel VB FOK! leeft anders stiekem mee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax/mensen die er echt in geloofden.![]()
![]()
Dan ben je wel heel erg domquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Eto'o in bananensplit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit zo'n verborgen camera grap?![]()
Sam is wel een wieltjeszuiger, hé.twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:35:18Krijg niet de indruk dat 'het ultimatum' erg leeft bij kamp Eto'o. Woordvoerder zei zojuist niet eens van een deadline op de hoogte te zijn. reageer retweet
![]()
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die bereikt dan nooit het parkeerdek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.Oh.![]()
Vroege 1 april grap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit zo'n verborgen camera grap?![]()
verbazingwekkend. Ik zou me toch zorgen hebben gemaakt als Ajax om een ultimatum vraagt of dat ik mag voetballen daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Sam is wel een wieltjeszuiger, hé.twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:35:18Krijg niet de indruk dat 'het ultimatum' erg leeft bij kamp Eto'o. Woordvoerder zei zojuist niet eens van een deadline op de hoogte te zijn. reageer retweet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.
Jesper Drost kan beter rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.RED ONS HENNIEGOD![]()
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.![]()
![]()
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De man van Ajax Showtime die elke speler, waarvan er geruchten zijn, zijn zaakwaarnemer iedere dag (zeg gerust minuut) even belt hoe de zaakjes ervoor staan. Nog betrouwbaarder dan Mike Verweij en Simon Zwartkruus.quote:![]()
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.![]()
![]()
Dat was Marco Bakker... Jammer, anders was het best een leucken garp.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Wat de woordvoerder wel of niet weet is ook niet zo belangrijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik denk dat de zaakwaarnemer de woordvoerder geadviseerd heeft om Sam van Raalte gewoon onzin te vertellen. Die worden gewoon depressief van die vent. Ieder uur belt hij gewoon met ze, man man manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat de woordvoerder wel of niet weet is ook niet zo belangrijk![]()
![]()
Misschien is die woordvoerder gewoon een lekker wijf en probeert Sammie er een etentje uit te slepen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de zaakwaarnemer de woordvoerder geadviseerd heeft om Sam van Raalte gewoon onzin te vertellen. Die worden gewoon depressief van die vent. Ieder uur belt hij gewoon met ze, man man manOh.![]()
Ja er komen paar CL's bij de komende jaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gaan ze de prijzenkast groter maken?
Jack Tuyp is namelijk aangetrokken.Oh.![]()
heeft Eto'o geen hyves?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Anders maar ff mailen met Eto`o
Wat zal zijn email zijn:
eto@o.com
etoo@etoo.com
inf@ettoo.com![]()
setoo@ajax.nlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat zal zijn email zijn:
eto@o.com
etoo@etoo.com
inf@ettoo.com![]()
hotmail@samuel.etooquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat zal zijn email zijn:
eto@o.com
etoo@etoo.com
inf@ettoo.comOh.![]()
etoo@ajax.nlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat zal zijn email zijn:
eto@o.com
etoo@etoo.com
inf@ettoo.com![]()
iwantkfc@gmail.comquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat zal zijn email zijn:
eto@o.com
etoo@etoo.com
inf@ettoo.comRED ONS HENNIEGOD![]()
misschien op grindr of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of ik Eto'o kan vinden op Tinder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heeft iemand zn telefoonnummer?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
samuel_etoo@ajax.nl?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat zal zijn email zijn:
eto@o.com
etoo@etoo.com
inf@ettoo.com![]()
0900-ETOOquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand zn telefoonnummer?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Nee, niemand. Ze werken met rooksignalenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand zn telefoonnummer?![]()
Wacht ik wapp cr7 even, die heeft hem wel denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft iemand zn telefoonnummer?hhhhh![]()
twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:38:33@ikbensjimmie Relax man, zijn een paar whatsappjes met zn woordvoerder per dag. reageer retweet
![]()
Had laatst aan hem gevraagd bij de verjaardag van mijn tante, ff opzoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking: Eto'o naar Ajax CapetownAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Is de Ajax drukkerij eigenlijk in staat om de apostrof op het shirt te drukken?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ze drukken gewoon een komma op de regel erboven.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:52 schreef DeJori het volgende:
Is de Ajax drukkerij eigenlijk in staat om de apostrof op het shirt te drukken?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dit is voorlopig de laatste tweet. Spannend.twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:20:03Thx for inviting The #Iceman, @ChrisEriksen8! reageer retweet
Een speler die liever een deel van een hotel afhuurt dan dat hij met z'n ploeggenoten omgaat, zal niet zo onder de indruk zijn van deadlines.
Als Eto'o al naar Ajax zou komen, dan wordt het gewoon een seizoen lang gezeur. Die zal zich de grote baas voelen.![]()
Staat gewoon op ajax.nlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
denk je dat iemand daar in trapt skkltje?![]()
Is dit echt???quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou enquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef Strani het volgende:
Een speler die liever een deel van een hotel afhuurt dan dat hij met z'n ploeggenoten omgaat, zal niet zo onder de indruk zijn van deadlines.
Als Eto'o al naar Ajax zou komen, dan wordt het gewoon een seizoen lang gezeur. Die zal zich de grote baas voelen.
Laat hem er 40 inschieten![]()
Eto'o is ook driebenig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Hand van God is ook in beeld?![]()
![]()
Mja als hij met dat gezeur er 30+ inlegt.. #worthquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:54 schreef Strani het volgende:
Als Eto'o al naar Ajax zou komen, dan wordt het gewoon een seizoen lang gezeur. Die zal zich de grote baas voelen.hhhhh![]()
Wordt moeilijk als hij de sfeer verknalt. Een aanvaller is weinig zonder z'n ploeggenoten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nou en
Laat hem er 40 inschieten![]()
Ik heb wel het nummer van Bony, dat kunnen we anders als back-up gebruikenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:56:43Het is de bedoeling dat #Ajax zo met een statement komt over Eto'o. Deadline over 4 minuten verstreken. reageer retweet
![]()
heb je ook een foto van zn piel?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb wel het nummer van Bony, dat kunnen we anders als back-up gebruiken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dream is deadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:57 schreef BobW het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:56:43Het is de bedoeling dat #Ajax zo met een statement komt over Eto'o. Deadline over 4 minuten verstreken. reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
JAAAA!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:57 schreef BobW het volgende:
![]()
Ajax kondigt aan dat Eto'o nog welkom is maar dat ze actief verder zoeken naar een andere spits. Als hij te laat is is hij te laat.
Dat soort werk![]()
Marc: "Dames en heren, helaas moeten we meedelen... wat? een telefoontje? Van Eto'o? ... Dames en heren.. één momentje alstublieft..."
30 seconden later.
Marc: "Ladies and Gentlemen. We got him."Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
JAAAA HIJ IS BINNEN JONGENS
FEEST[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog 15 seconden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yes, al ga ik er vanuit dat jij dezelfde hebt.Hij heeft niks naar mij gestuurdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je ook een foto van zn piel?![]()
En is het wat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Marc: "Dames en heren, helaas moeten we meedelen... wat? een telefoontje? Van Eto'o? ... Dames en heren.. één momentje alstublieft..."
30 seconden later.
Marc: "Ladies and Gentlemen. We got him."
hhhhh![]()
Gewoon vragen of hij fit is en zes miljoen wil verdienen, snel een paar letters op dat shirt plakken en gaan met die banaan.quote:![]()
![]()
Ja, ik post net het bewijs.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:00 schreef PicoMMP het volgende:
EN HEEFT HIJ GETEKEND HEEFT HIJ GETEKEND HEEFT HIJ GETEKEND????![]()
Waar blijft dat persbericht???????????quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:00 schreef PicoMMP het volgende:
Hij heeft getekend hoor ik uit betrouwbare bron.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oja. Dacht eerst dat het een fotoshop was, maar toen ik goed keek zag ik dat het een echte foto was.quote:![]()
woensdag 20 augustus 2014 @ 18:00:56quote:
ok[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
!!!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Daar heb je een boot bij nodig! Dat kan nooit binnen een minuut.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:58 schreef spijkerbroek het volgende:
30 seconden later.
Marc: "Ladies and Gentlemen. We got him."![]()
![]()
Nou hopen dat het waar is zodat het net lijkt alsof jij betrouwbare bronnen hebt hèquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft getekend hoor ik uit betrouwbare bron.![]()
![]()
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5![]()
Ajax Special Forces.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef huffderobot het volgende:
Daar heb je een boot bij nodig! Dat kan nooit binnen een minuut.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Toetsenborden liggen vol met kipquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom staat er nog niets op Ajax.nl?![]()
Het NOS journaal heeft er niet mee geopend in ieder geval. Ze zijn ons keihard aan het teasen. Verdomme.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:00 schreef PicoMMP het volgende:
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Toetsenborden liggen vol met kip
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
RTquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Pok.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toetsenborden liggen vol met kipOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Dat moet zonder hem toch ook wel lukken?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
Hopen dat hij tegen PSV al speelgerechtigd is!!![]()
Een watermeloen is ook niet rond. Zo voelt Sami zich meer thuisquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
PSV had hem toch helemaal geen aanbieding gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:03 schreef 16meter het volgende:
Samuel Eto'o Fils, welkom bij de mooiste club ter wereld!!!![]()
![]()
Hoi Dave R.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
IK HEB ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMENquote:
FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar waarom zou Ajax direct met een persbericht komen? Eto'o moest voor 18:00 ja zeggen maar dan moet er nog een hoop gebeuren. Ze melden pas wat als alles in kannen en kruiken is, lijkt me?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IK HEB ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP...
MOISANDER SPEELT DE BAL NAAR ETO'OIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
ETOOO MAAKT HEM AF OOOHOOOOOOOOOquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
IK HEB ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP...![]()
Handtekening kan gefaxt worden. Of vervalst. Niks mis mee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:04 schreef Strani het volgende:
Maar waarom zou Ajax direct met een persbericht komen? Eto'o moest voor 18:00 ja zeggen maar dan moet er nog een hoop gebeuren. Ze melden pas wat als alles in kannen en kruiken is, lijkt me?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
Tijd voor een serieuze vraag:
Denken jullie dat Ajax van PSV gaat winnen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha, nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Houniet het volgende:
http://www.vi.nl/home.htm/Eto-O-kiestvoorArsenal[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
Denken jullie dat Ajax van PSV gaat winnen?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Houniet het volgende:
http://www.vi.nl/home.htm/Eto-O-kiestvoorArsenal
En dat is dan mod![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
Denken jullie dat Ajax van PSV gaat winnen?
Terug naar de bagger.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
2/10quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Houniet het volgende:
http://www.vi.nl/home.htm/Eto-O-kiestvoorArsenalhhhhh![]()
Moet wel, anders mag JR 1 maand niet postenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
![]()
Wordt een hele verwarrende avond voor de traffic-analyst van VI straksquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Houniet het volgende:
http://www.vi.nl/home.htm/Eto-O-kiestvoorArsenal![]()
![]()
4-0quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
ohhhhhh![]()
ja en dik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
xdtwitter:fcdordrechtnl twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:05:42Dus Eto'o heeft nog geen akkoord met Ajax? Komt vast door ons nieuwe voorstel.... #fcdordrecht #etoo #inclusiefconsumptiebonnen #Ajax reageer retweet
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
heeequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Houniet het volgende:
http://www.vi.nl/home.htm/Eto-O-kiestvoorArsenal
die pagina doet het niet :S![]()
Godver, concurrentie van Dordttwitter:fcdordrechtnl twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:05:42Dus Eto'o heeft nog geen akkoord met Ajax? Komt vast door ons nieuwe voorstel.... #fcdordrecht #etoo #inclusiefconsumptiebonnen #Ajax reageer retweet
![]()
Ja mooi te laat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Godver, concurrentie van Dordttwitter:fcdordrechtnl twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:05:42Dus Eto'o heeft nog geen akkoord met Ajax? Komt vast door ons nieuwe voorstel.... #fcdordrecht #etoo #inclusiefconsumptiebonnen #Ajax reageer retweet
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Knap werk van het technisch hart! Een topspits onder druk zetten en zijn handtekening afdwingen. Ajax laat niet met zich sollen!![]()
En dat zonder Chinees.
quote:Chengkuai Wang verlaat Ajax om in Portugal zijn geluk te beproeven.
De middenvelder, die in Amsterdam nooit verder kwam dan het beloftenelftal, gaat aan de slag bij Sporting Clube de Coimbrões.![]()
Best een leuke grap hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
xdtwitter:fcdordrechtnl twitterde op woensdag 20-08-2014 om 18:05:42Dus Eto'o heeft nog geen akkoord met Ajax? Komt vast door ons nieuwe voorstel.... #fcdordrecht #etoo #inclusiefconsumptiebonnen #Ajax reageer retweet
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
![]()
![]()
Jij bent echt langzaam héquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
![]()
Volendam lachende derdequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
PALINGBOEREEE![]()
Toch 8k followersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
hhhhh![]()
![]()
![]()
PALINGBOEREEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volendam lachende derde
PALINGBOEREEEAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Hee, kom op. Het is geen Nigeriaan ofzo. Beetje vertrouwen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Handtekening kan gefaxt worden. Of vervalst. Niks mis mee.![]()
Zal zn vriendin wel leuk vindenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal zn vriendin wel leuk vinden![]()
![]()
Dordt het nieuwe Sankt Pauliquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
30% kansquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
goed, genoeg gebaggerd.
40% kans op overwinning PSV
30% gelijkspel
Ajax is matig tot nu toe. PSV maakt 6 goals terwijl De Jong grotendeels overgeslagen werd. Zou wel weer eens een 0-10 kunnen worden - zeker na een vroege rode kaart. Er zit natuurlijk wat frustratie in de selectie na het afketsen van de transfer van De Verlo'osser.![]()
![]()
Nee joh, kijk wat voor team PSV heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat moet zonder hem toch ook wel lukken?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
30% kans
30% gelijkspel
Ajax is matig tot nu toe. PSV maakt 6 goals terwijl De Jong grotendeels overgeslagen werd. Zou wel weer eens een 0-10 kunnen worden - zeker na een vroege rode kaart. Er zit natuurlijk wat frustratie in de selectie na het afketsen van de transfer van De Verlo'osser.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
30% kans
30% gelijkspel
Ajax is matig tot nu toe. PSV maakt 6 goals terwijl De Jong grotendeels overgeslagen werd. Zou wel weer eens een 0-10 kunnen worden - zeker na een vroege rode kaart. Er zit natuurlijk wat frustratie in de selectie na het afketsen van de transfer van De Verlo'osser.))))))
![]()
Wauwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
30% kans
30% gelijkspel
Ajax is matig tot nu toe. PSV maakt 6 goals terwijl De Jong grotendeels overgeslagen werd. Zou wel weer eens een 0-10 kunnen worden - zeker na een vroege rode kaart. Er zit natuurlijk wat frustratie in de selectie na het afketsen van de transfer van De Verlo'osser.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Begrijpbaar, maar dit gaat Ajax gewoon winnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, kijk wat voor team PSV heeft.![]()
foutequote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:12 schreef Vriezzer het volgende:
Zeg... welke tijdzone houdt Ajax eigenlijk aan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: