SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ok"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oef, gelukkig maar dat ik dit niet deed dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had ook voor de 40-45 grap kunnen maken maar dan kreeg je LitmanenAFCA op je dak."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaat niet gebeuren. Hij wil vanavond rustig fatsoenlijk chinees eten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
Hoe lang nog voor Overmars de deadline verlengt?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het jattenSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Of zijn postduif is uit de lucht geschoten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Misschien is zijn beltegoed op?Oh.![]()
Ik vind het juist bijzonder charmant allemaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenenkrommend, chanant, mensonterend.![]()
![]()
Minachting van de supporters!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenenkrommend, chanant, mensonterend.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
nog een uur jongens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Doet uit dat licht, weg die club!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Tenenkrommend, chanant, mensonterend.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:53:14Over een kwartier nog een ALS #IceBucketChallenge! Wie o wie is dit? http://t.co/QP1kmzum84 reageer retweet
HET IS ETO'O MENSEN![]()
Als je water over een neger gooit wordt hij gewoon blank.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:53:14Over een kwartier nog een ALS #IceBucketChallenge! Wie o wie is dit? http://t.co/QP1kmzum84 reageer retweet
HET IS ETO'O MENSENReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heeft die zich eindelijk gewassenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:53:14Over een kwartier nog een ALS #IceBucketChallenge! Wie o wie is dit? http://t.co/QP1kmzum84 reageer retweet
HET IS ETO'O MENSENRED ONS HENNIEGOD![]()
The heet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die zich eindelijk gewassen![]()
Negers weten toch alles van gewassen verbouwen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die zich eindelijk gewassenOh.![]()
Het is roet uit de schoorsteen vandaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je water over een neger gooit wordt hij gewoon blank.
Stel kleuters zeg bij die challenge![]()
![]()
Sigthorsson nadat hij zijn contractverlenging van 5 jaar bekend maakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSENOh.![]()
zijn jullie al zenuwachtig?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Luquequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSEN![]()
![]()
Ja en ook van zwarte piet .quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Negers weten toch alles van gewassen verbouwen?RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kans is vrij klein idd.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar dat lezen we morgen pas echt in de #Telegraafquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat horen we vannacht wel van @mikeverweijOh.![]()
quote:Chengkuai Wang vertrekt naar Portugal
19 augustus 2014
Ajax en Sporting Clube de Coimbrões hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Chengkuai Wang. De overgang naar de club uit Portugal is per direct. De aanvallende middenvelder werd op 23 januari 1995 geboren in Zhejiang (China) en stond nog tot 1 september 2015 onder contract bij Ajax.
Wang maakte sinds afgelopen seizoen deel uit van de selectie van Jong Ajax. Hij maakte op 11 november 2013 zijn debuut in de Jupiler League in de competitiewedstrijd Jong Ajax - De Graafschap (1-2). In totaal speelde hij in het beloftenelftal twee officiële duels, waarin hij niet tot scoren kwam.![]()
![]()
Ja, maar ik kom nooit op ajax.nl. Zie het nu pasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was gisteren al bekend, Hans.![]()
![]()
Ja eerst ADO Den Haag gekocht en nu een Portugese club erbij.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom nooit op ajax.nl. Zie het nu pasOh.![]()
Dan had Eto'o inmiddels met een contract voor het levenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
geen bericht goed bericht toch![]()
![]()
Bergkampgodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:56 schreef Heeinz het volgende:
HET IS ETO'O MENSEN![]()
Liverpool moet Falcao halen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Liverpool fans zien liever balotelli dan Eto'oOh.![]()
Baloquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Liverpool fans zien liever balotelli dan Eto'o![]()
![]()
LOLquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zijn details.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:11 schreef Dreassic het volgende:
Jammer genoeg is het niet de officiele facebook van Eto'oOh.![]()
De bal is rond inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem zegt dat het rond is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mohammed B. zegt dat het dood is.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:13 schreef PicoMMP het volgende:
Ben Janssen uit Haarlem zegt dat het rond is.Oh.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
Heeft Enoh sunshine when shes gone nog iets op zijn SMS gehoord?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: