Natuurlijk komt 'ie nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijven
Wie denkt er serieus dan dat Eto'o komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijven
Dven dacht gisteren nog dat er een serieuze kans bestond....quote:
Eto : n'ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Marc: NO SAMUEL YOU ARE TOO LATE YOU HAVE BAD LUCK FIND ANOTHER CLUB BYE
Reactie Eto'oquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Marc: NO SAMUEL YOU ARE TOO LATE YOU HAVE BAD LUCK FIND ANOTHER CLUB BYE
Niet zo dom lullen pik, ik zei enkel dat types zoals jij moeten stoppen met die interessantdoenerij over 0,0000001% kan, gaat niet komen etc. etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dven dacht gisteren nog dat er een serieuze kans bestond....
Heb je iedere dag deze post onder de ctrl+v?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij RoyGod Drenthe rechts, dus dat lijkt me sterk. Of gaat Netto ook op Drenthe een ultiem bod uitbrengen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij bent blauw, dus jij bepaalt.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dit Bijlmerboys? Is hij al in de buurt!?!
Aannemelijk, over iets zinnigs lullen kan hij immers niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je iedere dag deze post onder de ctrl+v?
Allemaal kk nat, kk geil.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, alleen de afgelopen 3 dagen, ik verander de tekst wel een beetje zodat het net lijkt of ik steeds iets anders type, maar je hebt me doorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je iedere dag deze post onder de ctrl+v?
Ik schat de kans op maximaal 1%.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie denkt er serieus dan dat Eto'o komt?
Welk gedoe? Dat elk gerucht nou weer is besproken tot op het bot wil niet zeggen dat het allemaal zo chaotisch is gegaan verder hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Oh ja dat zal het zijn. Goede poging, nou ja weet je, die verklaring is nog acceptabel ook. Je hebt je gezicht gered!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet zo dom lullen pik, ik zei enkel dat types zoals jij moeten stoppen met die interessantdoenerij over 0,0000001% kan, gaat niet komen etc. etc.
Nergens gezegd dat ik de kans serieus of groot acht.
Zes jaar therapie. Slapen onder Ajax-dekbed. Neus snuiten met rood-wit shirt. Komt nooit meer goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Eto : n'oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jouw mening boeit echt niemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik schat de kans op maximaal 1%.
Niet reageren op SMS van landgenoot.
Niet reageren op ultimatum. (Sowieso dom idee)
Gewend zijn aan belachelijke salarissen en opties zat hebben.
Op je 33e voor het sportieve (CL) kiezen? Dat doe je op je 21e (Ziyech).
Samuel gaat chillen en cashen. Hij zit niet te wachten op zware trainingen van Frank de Boer.
waarom zit daley kenneth te betastenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje als met Shreyas eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit echt niemand.
Als Eto'o iets teruggestuurd heeft naar Enoh, gaat Enoh dat natuurlijk niet in de media slingeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef huffderobot het volgende:
Niet reageren op SMS van landgenoot.
Niet reageren op ultimatum. (Sowieso dom idee)
Z'n erectie was niet vermeerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom zit daley kenneth te betasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |