Die zijn er niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax/mensen die er echt in geloofden.
Heel VB FOK! leeft anders stiekem mee hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax/mensen die er echt in geloofden.
Dan ben je wel heel erg domquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik denk dat jullie in de maling zijn genomen.
Eto'o in bananensplit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit zo'n verborgen camera grap?
Sam is wel een wieltjeszuiger, hé.twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:35:18Krijg niet de indruk dat 'het ultimatum' erg leeft bij kamp Eto'o. Woordvoerder zei zojuist niet eens van een deadline op de hoogte te zijn. reageer retweet
Die bereikt dan nooit het parkeerdek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.
Vroege 1 april grap.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is dit zo'n verborgen camera grap?
verbazingwekkend. Ik zou me toch zorgen hebben gemaakt als Ajax om een ultimatum vraagt of dat ik mag voetballen daar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Sam is wel een wieltjeszuiger, hé.twitter:SamRaalte twitterde op woensdag 20-08-2014 om 17:35:18Krijg niet de indruk dat 'het ultimatum' erg leeft bij kamp Eto'o. Woordvoerder zei zojuist niet eens van een deadline op de hoogte te zijn. reageer retweet
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Haha straks komt opeens Frans Bauer met John Williams het parkeerdek opgereden. Kluivert achter het stuur.
Jesper Drost kan beter rijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
De man van Ajax Showtime die elke speler, waarvan er geruchten zijn, zijn zaakwaarnemer iedere dag (zeg gerust minuut) even belt hoe de zaakjes ervoor staan. Nog betrouwbaarder dan Mike Verweij en Simon Zwartkruus.quote:
Dat was Marco Bakker... Jammer, anders was het best een leucken garp.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
Wat de woordvoerder wel of niet weet is ook niet zo belangrijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat de zaakwaarnemer de woordvoerder geadviseerd heeft om Sam van Raalte gewoon onzin te vertellen. Die worden gewoon depressief van die vent. Ieder uur belt hij gewoon met ze, man man manquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat de woordvoerder wel of niet weet is ook niet zo belangrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |