SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij doen aan baarden. En snorren. En ver fietsen. Tenzij je Ivo heet. Dan was het een ommetje en is dit 2 dagen niet geschoren.
[ Bericht 18% gewijzigd door kanovinnie op 20-08-2014 16:33:28 ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
LeugensOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Fietspomp is wel prima ja, wel even upgraden met sks kop.
Kleding slijt best rap, m'n vader kon na paar ritjes al terug om om te ruilen omdat stiksels loslieten.![]()
Wacht even. Gaat 't over een pomp voor thuis of onderweg?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef muzas het volgende:
Ninja edit-TT
[..]
Die werkt wel. Tis geen joe-blow maar daar is de prijs ook naar.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kano sluit gewoon steedsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef muzas het volgende:
Ninja edit-TT
[..]
Die werkt wel. Tis geen joe-blow maar daar is de prijs ook naar.![]()
![]()
Ruilen bij de Lidl?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef ddx het volgende:
Fietspomp is wel prima ja, wel even upgraden met sks kop.
Kleding slijt best rap, m'n vader kon na paar ritjes al terug om om te ruilen omdat stiksels loslieten.![]()
![]()
Kut hipsters in de op
[ Bericht 68% gewijzigd door Patroon op 20-08-2014 16:33:41 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Leuk filmpje van start to race met mij en Marco erinOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Op welke shirts moeten we letten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
Leuk filmpje van start to race met mij en Marco erinThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Sowieso alleen castelli natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op welke shirts moeten we letten?
waar staat dat filmpke kano?Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Op youtube, denk ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sowieso alleen castelli natuurlijk.
waar staat dat filmpke kano?![]()
Ik denk dat het deze is:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
waar staat dat filmpke kano?
#Castelli#SwagThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Daar rij ik in m'n gabba met een zwart/witte broek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Op welke shirts moeten we letten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
waar staat dat filmpke kano?Klopt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Waar ga je naartoe in Australië, en wat ga je er doen? Gewoon vakantie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klopt, ruimer dan voorheenMaar goed veel eten in Australië
Ik heb in totaal 13 maanden in en rondom Sydney gewoond/ geleefd. Geweldige stad/ land!Pomp voor thuisquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht even. Gaat 't over een pomp voor thuis of onderweg?![]()
Eerst Sydney, heb familie daar (nichtje gaat trouwen). Daarna met de greyhound naar Cairnsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:06 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe in Australië, en wat ga je er doen? Gewoon vakantie?
Ik heb in totaal 13 maanden in en rondom Sydney gewoond/ geleefd. Geweldige stad/ land!quote:[..]
Pomp voor thuisOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Brrrr takkeweer. Ik ga denk ik vanavond voor het eerst maar eens de kachel aansteken, niet omdat het koud is natuurlijk, het is toch immers Augustus !
Maar gewoon voor de gezelligheid.
Kan mn fiets mooi drogen en lekker fris ruiken bij de warmte van een knapperend vuurtje.
En dan lekker pompen bij de kachel. De bandjes zijn een beetje zacht voelde ik gisteravond al toen ik r liefdevol betastte na de montage van het nieuwe crankstel
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
Pfoeee, das een eind!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst Sydney, heb familie daar (nichtje gaat trouwen). Daarna met de greyhound naar Cairns
[..]![]()
2600 km in 4 weken. Goed te doen.quote:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:09 schreef Gripper het volgende:
Brrrr takkeweer. Ik ga denk ik vanavond voor het eerst maar eens de kachel aansteken, niet omdat het koud is natuurlijk, het is toch immers Augustus !
Maar gewoon voor de gezelligheid.
Kan mn fiets mooi drogen en lekker fris ruiken bij de warmte van een knapperend vuurtje.
En dan lekker pompen bij de kachel. De bandjes zijn een beetje zacht voelde ik gisteravond al toen ik r liefdevol betastte na de montage van het nieuwe crankstel
capfab is er niets bij zeg, goftedoemeOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jouw TT zijn gewoon niet soigné.quote:Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Zoals beloofd een foto:
Via deze link: http://i.imgur.com/SG5g3O4.jpg kan je hem meer inzoomen.
Via deze link: http://i.imgur.com/5Y7IeC2.jpg kan je hem meer inzoomen.
Ik vermoed dat het gewoon geschuurd is door vuil in het remblokje..maar zeker weten doe ik dat niet.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik dacht dat jij op 25mm reed?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:08 schreef Patroon het volgende:
Zoals beloofd een foto:
[ afbeelding ]
Via deze link: http://i.imgur.com/SG5g3O4.jpg kan je hem meer inzoomen.
[ afbeelding ]
Via deze link: http://i.imgur.com/5Y7IeC2.jpg kan je hem meer inzoomen.
Ik vermoed dat het gewoon geschuurd is door vuil in het remblokje..maar zeker weten doe ik dat niet.
Dat is toch een minimale beschadiging, maak je je zorgen dat het erger wordt?Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Nee, maar merk het bij remmen en vreet aan mijn blokken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op 25mm reed?
Dat is toch een minimale beschadiging, maak je je zorgen dat het erger wordt?
Ik heb nog een partij 23mm fortezza's. Koers op 25mm. Als ze op zijn ga ik volledig op 25mm.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
Kolonel: De grootste baas van allemaal![]()
![]()
Mijn benen voelen ook weer normaal aan en ben sinds gisteren wel weer helemaal hersteld. Zondag was ik echt een dood vogeltje zo moe dat ik was.
Ik vond het echt een leuke ervaring en een super sfeer! Wie weet dat ik volgend jaar wel weer mee ga doen.
![]()
Ja mijn ouders stonden mij op te wachten op de camping. Ik was wat later dan Gripper doordat ik met 3 anderen nog in Arnhem aan de verkeerde kant van een brug fietste en toen verloren we de groep. Daarna dus naar de camping en reden we te ver en hadden we nog een extra rondje van 4-5km.![]()
Dat eerste deel in de kopgroep vond ik ook echt vet! Het waaierrijden en kei snel door de steden. Baalde wel even toen ik moest lossen.
Ik was ongeveer 5 minuten wakker in de auto. Vervolgens de hele rit geslapen en toen we thuis waren nog verder geslapen in bed tot een uur of 13.![]()
Wordt bijna een kip en ei verhaal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, maar merk het bij remmen en vreet aan mijn blokken.
Als er een beschadiging op je velg zit vreet dat in op je blokken. De beschadiging kan alleen maar komen door iets wat even in het blok gezeten heeft, geen metaalsplinter want dan zou je velg meer ingesleten zijn lijkt me.
Je hebt het al een keer bijgeschuurd, gewoon weer doen lijkt me. Als het met nieuwe blokken weer gebeurt dan zou je zeggen dat het aluminium vrij zacht is.
Tenzij je vaker in vrij barre omstandigheden rijdt.
Ik heb net mijn wielen gecheckt, geen enkele oneffenheid.
En mijn slecht weer fiets heeft al veel te verduren gehad.Toch vind ik die 23/25mm discussie enigsinds overdreven.quote:Ik heb nog een partij 23mm fortezza's. Koers op 25mm. Als ze op zijn ga ik volledig op 25mm.
Ik had tot voor kort 23 vittoria's die met schuifmaat gemeten op 25mm uitkwamen. Daarna kort 25 mavic's die op 23,5mm uitkwamen, onwijze K banden. Nu 23 michelin's, nog niet nagemeten. Rijden wel erg lekker
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Afgelopen zaterdag heb ik de 4e etappe van de Tour de l'Ain gereden. Oorspronkelijk wilde ik de hele tour (4 etappes) tijden, maar logistiek was het nogal een gedoe met verplaatsingen.
Achteraf wel goed ook, want de 1e 3 etappes was het waar kloteweer.
Echt heel bijzonder ging het niet trouwens, was 126e op 188. De eerste klim ging nogal kut, ik kwam niet lekker in mijn tempo.
Wel aardig is de vergelijking met de profs. De winnaar daar deed het in 3u23. De langzaamste (Cavendish) in 3u35. De winnaar bij de cyclo's deed het in 3u37, ik in 4u26. 130 km met 2000 hm.![]()
Binnenkort maar eens naar van Diemen, met dit weer vorm verder uitbouwen wordt toch niet veel. Eens kijken of ik richting de 55 kan halen op de Vo2max.![]()
Waarom is dat overdreven? Dat een band niet de aangegeven 23mm is maar 25mm of andersom, zegt natuurlijk niets over het feit of 25mm beter is dan 23mm of andersom. Het blad Fiets van paar vorige maand had er een heel artikel over geschreven, ze hadden de 25mm op testbank getest en kwam beter uit de bus qua rolweerstand en comfort dan de 23mm. De verschillen zullen weliswaar klein zijn, maar beter = beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
Wordt bijna een kip en ei verhaal.
Als er een beschadiging op je velg zit vreet dat in op je blokken. De beschadiging kan alleen maar komen door iets wat even in het blok gezeten heeft, geen metaalsplinter want dan zou je velg meer ingesleten zijn lijkt me.
Je hebt het al een keer bijgeschuurd, gewoon weer doen lijkt me. Als het met nieuwe blokken weer gebeurt dan zou je zeggen dat het aluminium vrij zacht is.
Tenzij je vaker in vrij barre omstandigheden rijdt.
Ik heb net mijn wielen gecheckt, geen enkele oneffenheid.
En mijn slecht weer fiets heeft al veel te verduren gehad.
[..]
Toch vind ik die 23/25mm discussie enigsinds overdreven.
Ik had tot voor kort 23 vittoria's die met schuifmaat gemeten op 25mm uitkwamen. Daarna kort 25 mavic's die op 23,5mm uitkwamen, onwijze K banden. Nu 23 michelin's, nog niet nagemeten. Rijden wel erg lekker
Ik rij nu afwisselend met de 23mm Fortezza's en 25mm Vittoria's, daarom heb ik nu een aardig beeld van de verschillen. Ik durf met de 25mm Vittoria's een stuk harder door de bocht dan de 23mm. Dit kan ook komen, omdat de Vittoria's een stuk zachter rubber hebben, waardoor ze meer "plakken" aan de weg. Ook omdat er wat minder bar in hoeft, voelen ze ook nog eens een stuk comfortabeler aan (vooral op klinkers). Ivm de verschillende compounds is het natuurlijk enigszins lastig te bepalen of het verschil door de 25mm komt of door het verschil in rubber, feit blijft wel dat je met 25mm een stuk meer oppervlakte hebt waarmee je schuin door de bocht kunt. Ik heb mijn Vittorias ook opgemeten en waren na 1e x monteren echt 25mm. Denk dat ze nu zelfs 26mm zijn, want achter zitten ze een stuk dichter bij de achtervork dan eerst.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vittoria's (Open Corsa CX) scoren altijd heel erg hoog in tests op grip. Op lekbestendigheid scoren ze trouwens meestal heel erg laag. Dus het zou heel goed aan het rubber kunnen liggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Ik rij nu afwisselend met de 23mm Fortezza's en 25mm Vittoria's, daarom heb ik nu een aardig beeld van de verschillen. Ik durf met de 25mm Vittoria's een stuk harder door de bocht dan de 23mm. Dit kan ook komen, omdat de Vittoria's een stuk zachter rubber hebben, waardoor ze meer "plakken" aan de weg. Ook omdat er wat minder bar in hoeft, voelen ze ook nog eens een stuk comfortabeler aan (vooral op klinkers). Ivm de verschillende compounds is het natuurlijk enigszins lastig te bepalen of het verschil door de 25mm komt of door het verschil in rubber, feit blijft wel dat je met 25mm een stuk meer oppervlakte hebt waarmee je schuin door de bocht kunt. Ik heb mijn Vittorias ook opgemeten en waren na 1e x monteren echt 25mm. Denk dat ze nu zelfs 26mm zijn, want achter zitten ze een stuk dichter bij de achtervork dan eerst.
Ik rijd trouwens al jaren op Michelin Pro Race. Dat bevalt me prima.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2014 21:16:08 ]![]()
Klopt heeft er ook mee te maken. Wil je een echte raceband dan lever je wat in qua lekbestendigheid. Wil je juist lekbestendig dan heb je minder grip. En dan heb je ook nog een middenweg die nergens echt in uitblinken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vittoria's (Open Corsa CX) scoren altijd heel erg hoog in tests op grip. Op lekbestendigheid scoren ze trouwens meestal heel erg laag. Dus het zou heel goed aan het rubber kunnen liggen.
Moet wel zeggen, ik heb dit jaar in nog geen enkele koers lek gereden met de Vittoria's. Heb latex biba's die prikken ook minder snel door, zeggen ze.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
De Michelin Pro Race scoort op vrijwel alle aspecten vrij goed. Goede grip (meestal rond de 4e plek in testen), Rolweerstand niet te hoog (bovenin de middenmoot, de verschillen zijn daarin vrij klein) en qua lekbestendigheid ook vrij hoog (ook meestal rond de 5e plek).quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Klopt heeft er ook mee te maken. Wil je een echte raceband dan lever je wat in qua lekbestendigheid. Wil je juist lekbestendig dan heb je minder grip. En dan heb je ook nog een middenweg die nergens echt in uitblinken.
Moet wel zeggen, ik heb dit jaar in nog geen enkele koers lek gereden met de Vittoria's. Heb latex biba's dat scheelt ook een hoop.
De Vittoria scoren idd een stuk beter op rolweerstand, die scoren altijd heel erg laag tov de rest (altijd 1e of 2 met een vrij groot verschil naar de nr. 3/4, waarna de verschillen veel kleiner zijn), maar zitten qua lekbestendigheid in de achterhoede.
Ik moet ook wel zeggen dat ik dat herken van vrienden die met Vittoria's rijden, die rijden vaker lek dan ik.![]()
Ja het is geen band om mee te trainen of lange tochten te fietsen. Ik denk dat die Vittoria's vooral snel lek gaan als ze al halverwege versleten zijn ofzo. Ik gebruik ze dan ook alleen om te koersen en train om mijn lage wielen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De Michelin Pro Race scoort op vrijwel alle aspecten vrij goed. Goede grip (meestal rond de 4e plek in testen), Rolweerstand niet te hoog (bovenin de middenmoot, de verschillen zijn daarin vrij klein) en qua lekbestendigheid ook vrij hoog (ook meestal rond de 5e plek).
De Vittoria scoren idd een stuk beter op rolweerstand, die scoren altijd heel erg laag tov de rest (altijd 1e of 2 met een vrij groot verschil naar de nr. 3/4, waarna de verschillen veel kleiner zijn), maar zitten qua lekbestendigheid in de achterhoede.
Ik moet ook wel zeggen dat ik dat herken van vrienden die met Vittoria's rijden, die rijden vaker lek dan ik.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het lijken me idd geen banden om mee te trainen (wat die vrienden van me dus wel vaak deden). Voor koersen/tijdritten zijn ze wel goed, vanwege de lage rolweerstand en hoge grip. Maar je moet ze idd wel in goede staat hebben, dus redelijk snel wisselen. Want lekrijden is best funest voor je resultaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja het is geen band om mee te trainen of lange tochten te fietsen. Ik denk dat die Vittoria's vooral snel lek gaan als ze al halverwege versleten zijn ofzo. Ik gebruik ze dan ook alleen om te koersen en train om mijn lage wielen.![]()
![]()
Nee. Kwam nooit zo uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:33 schreef Yankee het volgende:
@wombcat: heb jij toevallig al eens de Münsterland-cyclo gereden?
Wil 'm wel doen dit jaar.![]()
Zit er over te denken hem te gaan rijden, dacht misschien heeft onze cyclo-koning wombcat nog tipsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee. Kwam nooit zo uit.
Wil 'm wel doen dit jaar..![]()
Hoi, ik heb een vraagje.
Tijdens het schoonmaken van de ketting etc. kwam ik erachter dat er een scheur zat in een schakel. Ik heb er hard aan getrokken maar dan gebeurt er niks. Stel ik ga morgen fietsen, hoe groot schatten jullie de kans dat die ketting het niet haalt? En als hij het niet haalt, wat moet ik dan bij me hebben om het te repareren?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
vorig jaar gedaan, 120 km in 2.57 uur.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:47 schreef Yankee het volgende:
[..]
Zit er over te denken hem te gaan rijden, dacht misschien heeft onze cyclo-koning wombcat nog tips
Veel valpartijen omdat er ook echt iedereen mee kan doen.
Vorig jaar was het vlak, maar dit jaar is het een wat heuvelachtiger, dus wat selectiever.![]()
Goed om te weten, gaat wel flink rap dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:51 schreef Wielracer het volgende:
[..]
vorig jaar gedaan, 120 km in 2.57 uur.
Veel valpartijen omdat er ook echt iedereen mee kan doen.
Vorig jaar was het vlak, maar dit jaar is het een wat heuvelachtiger, dus wat selectiever..![]()
Dat zijn gewoon sportvoedingwebshop bidons, toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Pfoe soigné hoor! Zelfs je bril en je bidons passen bij je tenue.
Toffe foto!
Gave foto, idd![]()
![]()
Gelul. Hij is gewoon te lui om te zoeken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet hier niet precies het fijne van, maar de FM zei dat het een oud systeem is en het heel lastig zou zijn om een kortere stuurpen te monteren, omdat deze amper te krijgen zijn. Het zou eventueel met een ander type/merk/systeem stuurpen kunnen, maar dat moet dan met adapters en dergelijken en dat doet hij liever niet.
Geef de maten eens door dan kijk ik eens wat ik kan vinden. Ik ga er van uit dat je een gewone 22,2mm balhoofdsbuis hebt (binnenkant). Wat ik nodig heb aan maten is de diameter van je stuur daar waar ie opgenomen wordt in de stuurpen (in 0,1mm precies) en de lengte van de stuurpen die je nodig hebt (in 10mm precies).![]()
Het lange ondergoed is best goed. Ik gebruik het regelmatig in de winter. De sokken zijn te warm voor de zomer maar in de winter prima. Het jack is verbazingwekkend goed. Ik heb er verschillende, gebruik ze in de late herfst/vroege voorjaar vaak op de fiets en in de vroege herfst/late voorjaar gewoon in de stad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef Levitas het volgende:
Ik weet niet of het hier vloeken in de kerk is, maar ze hebben volgende week ontzettend veel fietskleding en accessoires in de aanbieding bij de Lidl. Ik denk dat ik toch maar eens een kijkje ga nemen, voor een fietspomp, handschoenen, onderkleding en misschien een jack (hoewel dat misschien niet de beste keuze zou zijn)
Edit:
Hier, vanaf pagina 24: http://flyer.lidl.nl/ddd3(...)f0556a/html5.html#/1![]()
Nu we het toch over antiek hebben, heb jij een idee of ik überhaupt nog ergens een shimano UG body voor 6 speed zou kunnen vinden, Ivo?![]()
Daar zou ik persoonlijk geen meter meer op rijden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:49 schreef Fretwork het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Tijdens het schoonmaken van de ketting etc. kwam ik erachter dat er een scheur zat in een schakel. Ik heb er hard aan getrokken maar dan gebeurt er niks. Stel ik ga morgen fietsen, hoe groot schatten jullie de kans dat die ketting het niet haalt? En als hij het niet haalt, wat moet ik dan bij me hebben om het te repareren?
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb ondershirtjes Van de Lidl en voor in de winter zo'n softshell jack, best lekker voor de echt koude dagen.![]()
Schroef of klemversie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef cafca het volgende:
Nu we het toch over antiek hebben, heb jij een idee of ik überhaupt nog ergens een shimano UG body voor 6 speed zou kunnen vinden, Ivo?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 21:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Pfoe soigné hoor! Zelfs je bril en je bidons passen bij je tenue.
Toffe foto!Dank.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon sportvoedingwebshop bidons, toch?
Gave foto, idd
Idd van sportvoedingswebshop. Hebben als ploeg een partij gekregen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Dat vreesde ik al. Straks 3 weken geen duurtraining kunnen doenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Daar zou ik persoonlijk geen meter meer op rijden..
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Een ritje naar de dichtstbijzijnde fietsenwinkel moet nog lukken toch. Ketting kopen, erom pleuren, fietsen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat vreesde ik al. Straks 3 weken geen duurtraining kunnen doen.
![]()
De klemversie moet ik nog ergens hebben liggen. Die moest je met een schroevendraaier van de naaf wrikken. De schroefversie zit met een holle inbusbout in de naaf geschroefd.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen idee, maakt dat verschil in verkrijgbaarheid?![]()
Nog een weekje wachten tot Eurobike, daarna maar eens een nieuwe Cube bestellen met 105 11 speed.
Heb toch de keus laten vallen om na Eurobike pas een fiets te bestellen, zodat in principe alle modellen al bekend zijn met nieuwe 105.![]()
Kan wellicht morgen eerder weg van mijn stage, maar anders kan het niet voor mijn vakantie. Anti-klacht vakantiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Een ritje naar de dichtstbijzijnde fietsenwinkel moet nog lukken toch. Ketting kopen, erom pleuren, fietsen.
Kan dat bij Shimano zonder breekpen, nee toch?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
kmc missing link ertussen zetten. (of ketting iets korter mocht hij lang genoeg zijn)quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan dat bij Shimano zonder breekpen, nee toch?
maar misschien slimmer om er nieuwe ketting op te zetten als hij al wat ouder/versleten is![]()
Ik zal eens kijken. Moet eerst nog een tweede kettingzweep regelen om de cassette eraf te schroeven. Leuk, die nostalgiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:26 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De klemversie moet ik nog ergens hebben liggen. Die moest je met een schroevendraaier van de naaf wrikken. De schroefversie zit met een holle inbusbout in de naaf geschroefd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |