SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
goed voor de spieren zal het niet zijn nee
daarom vind ik het ook raar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Goeien TT.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Okequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan weet je wat de ice bucket challenge is![]()
het is nu meer van als ik niet mee doe ben ik dus ook niet bekendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
daarom vind ik het ook raar.![]()
Ik vind het ook raar dat deze er al was voordat ik er 1 met fatsoenlijke TT kon maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat alleen maar om het imago van al die mensen ipv het goede doel inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nu meer van als ik niet mee doe ben ik dus ook niet bekendOh.![]()
ja lekker hip wij horen erbij jatogquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is nu meer van als ik niet mee doe ben ik dus ook niet bekend
achja zoveel zal het niet maken, goed voor de verbroedering, alles[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Welkom in VBLquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat deze er al was voordat ik er 1 met fatsoenlijke TT kon maken.
Oh.![]()
Ik vind het ook Kolder.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet gewoon weigeren en niet betalen, kinderachtig gedoe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jullie krijgen zondag al een koude douche xDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:21 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet gewoon weigeren en niet betalen, kinderachtig gedoe![]()
Slecht zal het ook niet zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je deed er 16 seconden over ja!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat deze er al was voordat ik er 1 met fatsoenlijke TT kon maken.![]()
Ik ben de twitter van Mike Verweij al de hele dag aan het F5'en, ik denk dat binnen een uur de kogel door de kerk is en we Eto'o kunnen presenteren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
LOL XDquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie krijgen zondag al een koude douche xD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Voor mijn doen is dat aardig snel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je deed er 16 seconden over ja!!!!![]()
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de Arenaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de twitter van Mike Verweij al de hele dag aan het F5'en, ik denk dat binnen een uur de kogel door de kerk is en we Eto'o kunnen presenteren.![]()
Ajax - PSV is zondag pas, dus waarom vier dagen van tevoren al op de tribune gaan zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de Arena[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat naar de nieuwe Planet of the Apes film bij Pathé Arenaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de ArenaOh.![]()
van wie dan? Lijkt me sterk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat hij al onderweg is naar de Arena“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Omdat anders iemand op je plek gaat zitten, je kan beter te vroeg zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax - PSV is zondag pas, dus waarom vier dagen van tevoren al op de tribune gaan zitten?Oh.![]()
Van mijn bron.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
van wie dan? Lijkt me sterk.![]()
Ik vind dit een leuke postquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat naar de nieuwe Planet of the Apes film bij Pathé Arena![]()
Dit is een beetje discriminerendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat naar de nieuwe Planet of the Apes film bij Pathé Arena
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo? Mogen donkere mensen niet naar de film dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een beetje discriminerend
Oh.![]()
Raar van Mexi inderdaadquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen donkere mensen niet naar de film dan?![]()
als het aan wilders zou liggen wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Mogen donkere mensen niet naar de film dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heilbron?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens Wilders mag El Ghazi dan ook niet meer in de Arena komenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als het aan wilders zou liggen wel.Oh.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens Wilders mag El Ghazi dan ook niet meer in de Arena komen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik gok op Martijn Barto.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:35 schreef stoeltafel het volgende:
Whaha, iedereen weet toch dat die niet komt. Ben vooral benieuwd naar het alternatief.
Beetje zelfde niveau zoeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij kunt het gewoon niet hebben dat Ajax straks zijn eigen Wagner Love (verhaal) heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.![]()
Het blijft gewoon een mooie running gag: Ajacieden de komende jaren vragen waar hij nou toch blijft. En bij elk spitsenprobleem is er natuurlijk maar één antwoord: Eto'o! Ook al is die inmiddels 50.![]()
En zo wordt een speler die nooit een minuut voor de club gespeeld heeft toch onderdeel van de (cult)geschiedenis. Ik heb me prima vermaakt met deze soap. Wist niet dat ze bij Ajax zo kansloos konden soppen op één speler (behalve Johan). Leuk toch?![]()
![]()
Cultgeschiedenis?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij kunt het gewoon niet hebben dat Ajax straks zijn eigen Wagner Love (verhaal) heeft.![]()
Het blijft gewoon een mooie running gag: Ajacieden de komende jaren vragen waar hij nou toch blijft. En bij elk spitsenprobleem is er natuurlijk maar één antwoord: Eto'o! Ook al is die inmiddels 50.![]()
En zo wordt een speler die nooit een minuut voor de club gespeeld heeft toch onderdeel van de (cult)geschiedenis. Ik heb me prima vermaakt met deze soap. Wist niet dat ze bij Ajax zo kansloos konden soppen op één speler (behalve Johan). Leuk toch?
Ik wist dat Ajax buiten prijzen niets had om trots op te zijn of wat de club kenmerkt, vertegenwoordigd of uitstraalt. Gasten hebben wat dat betreft weinig om trots op te zijn, ja, plaar glimmende bekertjes enzo. Maar als dit al cultgeschiedenis is, is het echt echt echt ECHT heel treurug.![]()
Zo we weten weer waar we staan zeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cultgeschiedenis?
Ik wist dat Ajax buiten prijzen niets had om trots op te zijn of wat de club kenmerkt, vertegenwoordigd of uitstraalt. Gasten hebben wat dat betreft weinig om trots op te zijn, ja, plaar glimmende bekertjes enzo. Maar als dit al cultgeschiedenis is, is het echt echt echt ECHT heel treurug.Oh.![]()
*vertegenwoordigtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cultgeschiedenis?
Ik wist dat Ajax buiten prijzen niets had om trots op te zijn of wat de club kenmerkt, vertegenwoordigd of uitstraalt. Gasten hebben wat dat betreft weinig om trots op te zijn, ja, plaar glimmende bekertjes enzo. Maar als dit al cultgeschiedenis is, is het echt echt echt ECHT heel treurug.![]()
Ja inderdaad... pfffquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo we weten weer waar we staan zeg.![]()
Godverdomme die kut joden toch zegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:38 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij kunt het gewoon niet hebben dat Ajax straks zijn eigen Wagner Love (verhaal) heeft.![]()
En zo wordt een speler die nooit een minuut voor de club gespeeld heeft toch onderdeel van de (cult)geschiedenis. Ik heb me prima vermaakt met deze soap. Wist niet dat ze bij Ajax zo kansloos konden soppen op één speler (behalve Johan). Leuk toch?![]()
Man o man, waarom laten ze jou toch elke keer weer los hier?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cultgeschiedenis?
Ik wist dat Ajax buiten prijzen niets had om trots op te zijn of wat de club kenmerkt, vertegenwoordigd of uitstraalt. Gasten hebben wat dat betreft weinig om trots op te zijn, ja, plaar glimmende bekertjes enzo. Maar als dit al cultgeschiedenis is, is het echt echt echt ECHT heel treurug.
Hoelang moeten we het nu weer doorstaan voor ze weer wakker worden bij de FA's?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ach, hij heeft wel een punt natuurlijk. De A in Ajax staat maar voor 1 ding en dat is de enige associatie die de rest van Nederland met jullie heeft.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo we weten weer waar we staan zeg.
Maar met 34 kampioenschappen zou ik dat ook op de koop toenemen, moet ik nageven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cultgeschiedenis?
Zal wel weer tot de Klassieker duren als zijn kleine cluppie weer vernederd wordt door Ajaxquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man o man, waarom laten ze jou toch elke keer weer los hier?
Hoelang moeten we het nu weer doorstaan voor ze weer wakker worden bij de FA's?
Oh.![]()
Het is allemaal wat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, hij heeft wel een punt natuurlijk. De A in Ajax staat maar voor 1 ding en dat is de enige associatie die de rest van Nederland met jullie heeft.
Maar met 34 kampioenschappen zou ik dat ook op de koop toenemen, moet ik nageven![]()
Ze moeten wel goed zoeken om ons ergens mee te trollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat andere supporters zich er drukker om maken dan Ajacieden. Het is weer genietenOh.![]()
Te wachten op het vliegveld met een vlag van Kameroen en een vuvuzela?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo we weten weer waar we staan zeg.![]()
zit diep hequote:
mad?
jelly?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja natuurlijk, paar mooie Bijlmersletjes meegenomen voor hem. Wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Te wachten op het vliegveld met een vlag van Kameroen en een vuvuzela?Oh.![]()
Zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat andere supporters zich er drukker om maken dan Ajacieden. Het is weer genieten![]()
![]()
Yep en een Ebola virus testerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Te wachten op het vliegveld met een vlag van Kameroen en een vuvuzela?![]()
Jeugd zit goed, de grootste talenten van Nederland en Europa komen maar al te graag bij ons spelen, financieel zitten we goed en we halen ook nog eens prijzen binnen. Gaat goed daar hebben we Eto'o niet voor nodig om dat zooitje ongeregeld hier in de Eredivisie op te rollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten wel goed zoeken om ons ergens mee te trollen.![]()
PSV'ers die meedoen in een discussie over uitstraling.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Een Feyenoorder die daarmee begint is nog kanslozer hoor. Als je enige imago dat van doorgesnoven, gefrustreerde havenslaaf is dan heb ik liever geen imago. Prima.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Oh.![]()
Dan kunnen ze ons nog altijd beschuldigen dat we de kampioen van de armoede zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeugd zit goed, de grootste talenten van Nederland en Europa komen maar al te graag bij ons spelen, financieel zitten we goed en we halen ook nog eens prijzen binnen. Gaat goed daar hebben we Eto'o niet voor nodig om dat zooitje ongeregeld hier in de Eredivisie op te rollen.
Dat zij die armoede zijn hebben ze zelf niet door.Oh.![]()
Elke keer als ik het PSV-logo zie, moet ik meteen aan de gemeente Eindhoven denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 20-08-2014 15:54:24 ]![]()
Dat komt sowieso wel op 802 danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nog even en dan:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]Oh.![]()
Twente heeft een schaduwlijst. Dat is heel erg saai, want dan staat er binnen een paar dagen een vervanger op het veld. In Enschede loop je weinig kans op soaps, vandaar dat ik me hier even kom laven aan de hysterie in Amsterdam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat andere supporters zich er drukker om maken dan Ajacieden. Het is weer genieten![]()
En het kan nog! Samuel kan zomaar om vijf voor zes ergens een krabbel zetten. Hakken over de sloot!![]()
![]()
Haha die hatertjes hier weerTe makkelijk
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nog even en dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heeft PSV inderdaad al sinds 2003 niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Jeetje wat een hysterie allemaal. Overmars heeft al 3 pakjes peuken en 4 liter koffie op van spanning. Veel plezier met Twente daar is een ander topic voor en ik raad je aan om daar te gaan posten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente heeft een schaduwlijst. Dat is heel erg saai, want dan staat er binnen een paar dagen een vervanger op het veld. In Enschede loop je weinig kans op soaps, vandaar dat ik me hier even kom laven aan de hysterie in Amsterdam.![]()
En het kan nog! Samuel kan zomaar om vijf voor zes ergens een krabbel zetten. Hakken over de sloot!![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nog even en dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja leuk hèquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het voor eeuwig het speelkwartier in dit topic?Oh.![]()
Juist! Je moet die man wel lijmen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, paar mooie Bijlmersletjes meegenomen voor hem. Wat wil je nog meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even je vriend terug sms-en!![]()
![]()
nee nog een uur en 6 minutenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het voor eeuwig het speelkwartier in dit topic?![]()
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het voor eeuwig het speelkwartier in dit topic?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
*drums*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer weg![]()
Dat is een illusie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer wegOh.![]()
Dat is waar, maar te luiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel op 802 dan![]()
![]()
Vriendschap is een illusiequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Marc zit al de hele dag op de plee. Zwaar aan de dunne van de baggerchinees. Alles voor het goede doel!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeetje wat een hysterie allemaal. Overmars heeft al 3 pakjes peuken en 4 liter koffie op van spanning. Veel plezier met Twente daar is een ander topic voor en ik raad je aan om daar te gaan posten.![]()
![]()
Clubliefde is een illusiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusieOh.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer weg![]()
![]()
O, nee. Ik hoop dat hij komt. Dan ga ik jullie de hele avond uitgebreid feliciteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer weg
Beide uitkomsten zijn top!![]()
![]()
Blijf bij beide uitkomsten maar gewoon weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, nee. Ik hoop dat hij komt. Dan ga ik jullie de hele avond uitgebreid feliciteren.
Beide uitkomsten zijn top!Oh.![]()
ben jij niet voor ajax?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, nee. Ik hoop dat hij komt. Dan ga ik jullie de hele avond uitgebreid feliciteren.
Beide uitkomsten zijn top![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
daarom, het slaat dan ook nergens opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal een best salaris ontvangen denk ik zo![]()
Huffje hangt het meest kleurloze clubje aan dat nog steeds naar de niet gekregen erkenning zoekt.quote:![]()
Precies wat ik met mijn laatste post ook aanhaalde. De vrees van niet-Ajacieden dat hij komt is groter dan de wens dat hij komt van de Ajax-fans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shreyas erkent ze als grootser dan Feyenoord. Tja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huffje hangt het meest kleurloze clubje aan dat nog steeds naar de niet gekregen erkenning zoekt.![]()
Ja wat wil je dan? Een debiel zijn die zijn hele leven voor 500 ton netto voetbalt terwijl je miljoenen kunt verdienen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal een best salaris ontvangen denk ik zo![]()
Als Ajax dat kon bieden hadden van der Vaart en Sneijder ook opeens clubliefde.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het slaat dan ook nergens opOh.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.![]()
Er is maar 1 club groter dan Feyenoord in Nederlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Shreyas erkent ze als grootser dan Feyenoord. Tja.![]()
Dat hij ook weg was geweest als hij ergens anders meer kon verdienen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Een debiel zijn die zijn hele leven voor 500 ton netto voetbalt terwijl je miljoenen kunt verdienen?Oh.![]()
Had bij Real nog veel meer kunnen verdienen+ prijzen gewonnen. Gewoon een man die nooit weg wou uit zijn stad..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het slaat dan ook nergens op![]()
?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Die als ice bucket van Ajax.. kolere![]()
![]()
Ik weet niet hoeveel keer hij al salarisverhoging heeft gehad, zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij ook weg was geweest als hij ergens anders meer kon verdienen.![]()
Lekker ook voor ons jodenimago om alle Ajacieden in een kleine sanitaire voorziening te proppenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Die als ice bucket van Ajax.. kolere
Oh.![]()
Alkmaar Zaanstreek 67?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huffje hangt het meest kleurloze clubje aan dat nog steeds naar de niet gekregen erkenning zoekt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker hip, lekker gek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Die als ice bucket van Ajax.. kolere![]()
Alsof iemand het ook maar voor de ALS-stichting doet. Lekker imagootje opvijzelen, niets mis mee.![]()
Teringquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij ook weg was geweest als hij ergens anders meer kon verdienen.Dat kon hij en niet zo'n beetje ook.
![]()
in die tijd won Real weinig prijzen, hij nam gewoon de weg van de minste weerstandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had bij Real nog veel meer kunnen verdienen+ prijzen gewonnen. Gewoon een man die nooit weg wou uit zijn stad..![]()
Die Remy moet tien miljoen kosten zie ik net. Ajax wil huren. Ik hou niet van huren zonder optie tot koop. Maar tien miljoen is wel veel om even op te hoesten voor een spits waarvan je niet weet wat hij kan. Kan Ajax hem niet kopen met optie tot huur?![]()
Eto'o zou nog kunnen maar Remy komt echt niet hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Die Remy moet tien miljoen kosten zie ik net. Ajax wil huren. Ik hou niet van huren zonder optie tot koop. Maar tien miljoen is wel veel om even op te hoesten voor een spits waarvan je niet weet wat hij kan. Kan Ajax hem niet kopen met optie tot huur?![]()
![]()
![]()
watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Net zo serieus als wat je uit je duim kunt zuigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Fargo het volgende:
Hoe serieus zijn die namen van Remy, Pizarro en Forlan?![]()
Misschien kunnen jullie Giroud overnemen van Arsenal ofzo
Of Falcao ofzo?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Giroud komtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Falcao ofzo?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Nooit van die gast gehoord, is hij zo goed dan? Speelt bij QPRquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eto'o zou nog kunnen maar Remy komt echt niet he![]()
![]()
![]()
Clubliefde als je kapot veel geld krijgt elke maand is nogal makkelijk. Heeft hij niet een aantal keer lopen flirten met onder andere Real Madrid zodat hij meer salaris kreeg bij Roma. Echte clubliefde inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
TeringDat kon hij en niet zo'n beetje ook.
![]()
Allemaal leuk en aardig, maar dat dachten we natuurlijk ook toen een site met het nieuws over Eto'o kwam. Vroeg me gewoon af of iemand al serieuze berichtgeving hierover heeft gelezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo serieus als wat je uit je duim kunt zuigen.![]()
Liever Berbatovquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Falcao ofzo?RED ONS HENNIEGOD![]()
Falcao twijfeltquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Falcao ofzo?![]()
Kon naar Liverpool maar kwam niet door de keuring.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nooit van die gast gehoord, is hij zo goed dan? Speelt bij QPR![]()
Tussen Ajax en Feyenoord?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je lacht wel, maar wanneer Ajax een chinese eigenaar heeft komt Falcoa gewoon.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen Ajax en Feyenoord?AFCA
Twente zal beiden te snel af zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen Ajax en Feyenoord?![]()
Ja want Brands heeft hem al geweigerd. Locadia en de Jong krijgen de voorkeurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen Ajax en Feyenoord?Oh.![]()
Neuh die vinden Castaignos beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Twente zal beiden te snel af zijn[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon elk Eredivisietalent kopen, ja toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh die vinden Castaignos beter.![]()
Falcao is niet goed genoeg voor de eredivisie denk ikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon elk Eredivisietalent kopen, ja toch?
eerst maar een jaartje Jong Ajax.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop ook echt dat Eto'o komt, geweldige speler en wellicht volgen meer spelers als het hem bevalt (en dan liever naar PSV).
Nog ff geduld
![]()
![]()
Joop is al bezig met een bankgarantie, heeft Sanders al om advies gevraagd, die is bekend met hypotheken op luchtkastelenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh die vinden Castaignos beter.![]()
Prachtige goals en een compleet andere wereld dan Siggyquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Berbatov kocht ik altijd bij PES6 voor RBC, wat een geweldenaar was dat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Twente kan altijd nog Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij Volendam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Falcao is niet goed genoeg voor de eredivisie denk ik
eerst maar een jaartje Jong Ajax.
#zoekdespits.![]()
Al die spelers krijgen tegen woordig kapot veel geld en toch vertrekken ze allemaal voor meer. Is er een die zijn hele leven bij een club blijft die ook nog eens niet veel wint en dan is het makkelijk volgens iedereen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clubliefde als je kapot veel geld krijgt elke maand is nogal makkelijk. Heeft hij niet een aantal keer lopen flirten met onder andere Real Madrid zodat hij meer salaris kreeg bij Roma. Echte clubliefde inderdaad.![]()
![]()
Die moet meteen naar Real Madrid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente kan altijd nog Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij Volendam.
#zoekdespits.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
#schijtaandedeadlinetwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:10:40Twee uur voor het verstrijken van de deadline heeft #Ajax nog niks gehoord van Eto'o #endekloktiktverder reageer retweet
![]()
Je negeert mijn punt volledig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Al die spelers krijgen tegen woordig kapot veel geld en toch vertrekken ze allemaal voor meer. Is er een die zijn hele leven bij een club blijft die ook nog eens niet veel wint en dan is het makkelijk volgens iedereen.![]()
Zeg, er is een apart topic voor Twente hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente kan altijd nog Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij Volendam.
#zoekdespits.![]()
![]()
Nee, we bespreken alles hier wel vanaf nu, de rest zit hier toch de hele tijd al.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Zeg, er is een apart topic voor Twente hoor.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij laat zich niet piepelen door Marc en kornuiten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
#schijtaandedeadlinetwitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 20-08-2014 om 16:10:40Twee uur voor het verstrijken van de deadline heeft #Ajax nog niks gehoord van Eto'o #endekloktiktverder reageer retweet
Oh.![]()
Abe Lenstra schijnt ook te gaan spelen voor Feyenoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Sir Stanley Matthews gesignaleerd op Schiphol![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPANNEND HE JONGENSquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Mateja Kezman keert terug bij PSVquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Abe Lenstra schijnt ook te gaan spelen voor Feyenoord.Oh.![]()
waar heb ik dat eerder gehoord; deze neger buigt voor niemandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij laat zich niet piepelen door Marc en kornuiten.![]()
Gewoon de deadline nog een week verlengen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lijkt wel het mboquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon de deadline nog een week verlengen.Oh.![]()
Ik zie het Marc Netto nog wel doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon de deadline nog een week verlengen.![]()
Heeft niet lopen flirten met Real hoe kom je er bij?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je negeert mijn punt volledig.![]()
Eto'o heeft nog maar één dag extra nodig, écht waarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het Marc Netto nog wel doen.Oh.![]()
Sowieso, waarom een deadline? Zoek een andere spits, als eto'o opeens wilt voordat je een ander hebt neem je hem , anders gewoon niet.AFCA
Jij bent blauw, dus jij bepaalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we bespreken alles hier wel vanaf nu, de rest zit hier toch de hele tijd al.![]()
Zijn dit Bijlmerboys? Is hij al in de buurt!?!![]()
![]()
Kees Jansma als Sinterklaasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef Fargo het volgende:
Het is net pakjesavond en wachten tot het moment dat er op de deur wordt gebonkt...Oh.![]()
Het nieuws van jaren terug. Niks mis mee om zo je salaris een beetje op te krikken zelfs Ronaldo doet het tegenwoordig. Natuurlijk heeft hij ook wel een vorm van clubliefde maar maak het niet groter dan het is in het hedendaagse voetbal.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft niet lopen flirten met Real hoe kom je er bij?![]()
Tot 1 september, voor de zekerheid.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon de deadline nog een week verlengen.![]()
![]()
Misschien ondertussen wel al, maar Simon loopt altijd achter de feiten aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef gazhims3lv het volgende:
MAAR HIJ HEEFT OOK NOG NIET AFGEZEGD.
Oh.![]()
Duidelijk Duarte daar links op de foto, het is al rond dus.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij bent blauw, dus jij bepaalt.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dit Bijlmerboys? Is hij al in de buurt!?!![]()
Volgens mij weet Simon ook niet precies hoe Twitter werktquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ondertussen wel al, maar Simon loopt altijd achter de feiten aan.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Serero staat er ook bij, maar het statief stond te hoogquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Duidelijk Duarte daar links op de foto, het is al rond dus.Oh.![]()
Waarom eigenlijk 18:00 uur? Ik zie Overmars en co nu zitten bij de telefoon in hun kantoortje, wachtend op het verlossende belletje, om 17:45 uur gaat dan eindelijk de telefoon. Overmars schrikt op en met zwetende handjes pakt hij zijn telefoon. Hij schraapt even zijn keel en neemt de telefoon op "Met Marc Overmars". Aan de andere kant van de lijn een korte stilte, tot er een bekend geluid te horen is: "Hoi Marc, met mama, ben je zometeen wel op tijd voor het avondeten?" "Jaaahaa mam, tot zo". Om 18:01 uur is het gedaan en stapt Marc met tranen in de ogen op zijn fietsje. "Op naar huis dan maar, gekookte piepers en een speklapje". Weinig exotisch aan. Net als de nieuwe spits van Ajax, Bas Dost, weinig exotisch aan.![]()
Als Edje O volgende week is een keer belt dan weet ik zeker dat hij binnen tien minuten getekend heeft![]()
Simon doet aan hoor en wederhoor, om de juiste informatie naar buiten te brengenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien ondertussen wel al, maar Simon loopt altijd achter de feiten aan.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero staat er ook bij, maar het statief stond te hoogmoest lachen
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Hij is geen Thijsgod neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Volgens mij weet Simon ook niet precies hoe Twitter werktOh.![]()
Duarte is inderdaad behoorlijk rond. Eerst maar eens fit worden bij Jong.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Duidelijk Duarte daar links op de foto, het is al rond dus.![]()
![]()
Vagner Love ook, maar die was net naar de wc. Het is een complot!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero staat er ook bij, maar het statief stond te hoog![]()
![]()
+0,9quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom eigenlijk 18:00 uur? Ik zie Overmars en co nu zitten bij de telefoon in hun kantoortje, wachtend op het verlossende belletje, om 17:45 uur gaat dan eindelijk de telefoon. Overmars schrikt op en met zwetende handjes pakt hij zijn telefoon. Hij schraapt even zijn keel en neemt de telefoon op "Met Marc Overmars". Aan de andere kant van de lijn een korte stilte, tot er een bekend geluid te horen is: "Hoi Marc, met mama, ben je zometeen wel op tijd voor het avondeten?" "Jaaahaa mam, tot zo". Om 18:01 uur is het gedaan en stapt Marc met tranen in de ogen op zijn fietsje. "Op naar huis dan maar, gekookte piepers en een speklapje". Weinig exotisch aan. Net als de nieuwe spits van Ajax, Bas Dost, weinig exotisch aan.
Zeker niet verkeerd gedaan.![]()
![]()
18:01 : Eto'o belt net dat hij in het vliegtuig naar Amsterdam zit maar we hebben het afgezegd."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
sowieso niet goed genoeg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:21 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Duarte is inderdaad behoorlijk rond. Eerst maar eens fit worden bij Jong.![]()
Geef me maar een prijs als er weer awards zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Smoofie het volgende:
Huff, jij bent echt de meest irritante poster in VBL.![]()
![]()
Jaa, het is rond
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
Zou wel cool zijn, 18:01 gewoon zeggen... joe are toe leet!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
18:01 : Eto'o belt net dat hij in het vliegtuig naar Amsterdam zit maar we hebben het afgezegd.![]()
![]()
Terecht ook, laat hij zien geen enkel respect voor afspraken te hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn, 18:01 gewoon zeggen... joe are toe leet!!!
Oh.![]()
Eto'o gaat lekker tinderen in Amsterdamquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Zal eto'o net zoals Bony zijn lul laten zien?Oh.![]()
superfunnyquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Marc: NO SAMUEL YOU ARE TOO LATE YOU HAVE BAD LUCK FIND ANOTHER CLUB BYEquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:23 schreef Dven het volgende:
18:01 : Eto'o belt net dat hij in het vliegtuig naar Amsterdam zit maar we hebben het afgezegd.![]()
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijvenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Natuurlijk komt 'ie nietquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijven.
AFCA
Wie denkt er serieus dan dat Eto'o komt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijvenOh.![]()
Dven dacht gisteren nog dat er een serieuze kans bestond....quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Eto : n'ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Marc: NO SAMUEL YOU ARE TOO LATE YOU HAVE BAD LUCK FIND ANOTHER CLUB BYE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Reactie Eto'oquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Marc: NO SAMUEL YOU ARE TOO LATE YOU HAVE BAD LUCK FIND ANOTHER CLUB BYE
![]()
Niet zo dom lullen pik, ik zei enkel dat types zoals jij moeten stoppen met die interessantdoenerij over 0,0000001% kan, gaat niet komen etc. etc.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dven dacht gisteren nog dat er een serieuze kans bestond....
Nergens gezegd dat ik de kans serieus of groot acht."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb je iedere dag deze post onder de ctrl+v?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijven![]()
Volgens mij RoyGod Drenthe rechts, dus dat lijkt me sterk. Of gaat Netto ook op Drenthe een ultiem bod uitbrengen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Jij bent blauw, dus jij bepaalt.![]()
[ afbeelding ]
Zijn dit Bijlmerboys? Is hij al in de buurt!?!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aannemelijk, over iets zinnigs lullen kan hij immers niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je iedere dag deze post onder de ctrl+v?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Allemaal kk nat, kk geil.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]AFCA
Nee, alleen de afgelopen 3 dagen, ik verander de tekst wel een beetje zodat het net lijkt of ik steeds iets anders type, maar je hebt me doorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je iedere dag deze post onder de ctrl+v?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik schat de kans op maximaal 1%.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie denkt er serieus dan dat Eto'o komt?
Niet reageren op SMS van landgenoot.
Niet reageren op ultimatum. (Sowieso dom idee)
Gewend zijn aan belachelijke salarissen en opties zat hebben.
Op je 33e voor het sportieve (CL) kiezen? Dat doe je op je 21e (Ziyech).
Samuel gaat chillen en cashen. Hij zit niet te wachten op zware trainingen van Frank de Boer.![]()
Welk gedoe? Dat elk gerucht nou weer is besproken tot op het bot wil niet zeggen dat het allemaal zo chaotisch is gegaan verder hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:27 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denken er nog steeds mensen dat Eto'o komt. Van te voren kon je zelf al bedenken dat hij echt niet bij Ajax zou gaan spelen. Bovendien, er is zoveel gedoe omtrent hem ontstaan, van mij mag hij nu ook gewoon wegblijven
HIj zegt interesse te hebben en kijkt even verder voor hij een beslissing neemt, nou nou, wat een gedoe allemaal.
Kans is idd niet zo heel groot dat ie nog komt, maar dan gewoon niet, next, het is niet dat heel Ajax er 24/7 mee bezig is geweest, alleen de pers en "wij".A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh ja dat zal het zijn. Goede poging, nou ja weet je, die verklaring is nog acceptabel ook. Je hebt je gezicht gered!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet zo dom lullen pik, ik zei enkel dat types zoals jij moeten stoppen met die interessantdoenerij over 0,0000001% kan, gaat niet komen etc. etc.
Nergens gezegd dat ik de kans serieus of groot acht.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zes jaar therapie. Slapen onder Ajax-dekbed. Neus snuiten met rood-wit shirt. Komt nooit meer goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Eto : n'oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
Jouw mening boeit echt niemand.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik schat de kans op maximaal 1%.
Gewend zijn aan belachelijke salarissen en opties zat hebben.
Op je 33e voor het sportieve (CL) kiezen? Dat doe je op je 21e (Ziyech).
Samuel gaat chillen en cashen. Hij zit niet te wachten op zware trainingen van Frank de Boer.Oh.![]()
waarom zit daley kenneth te betastenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Beetje als met Shreyas eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit echt niemand."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als Eto'o iets teruggestuurd heeft naar Enoh, gaat Enoh dat natuurlijk niet in de media slingeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef huffderobot het volgende:
Ultimatum is nog niet verlopen.![]()
Z'n erectie was niet vermeerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom zit daley kenneth te betasten"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha Blindquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Alvast oefenen voor als Eto'o zo komtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom zit daley kenneth te betastenOh.![]()
En dan blijkt Ajax in een Nigeriaanse scam te zijn getrapt. Marc had al 10.000 overgeboekt
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij speelt zoveel mogelijk clubs tegen elkaar uit en kiest op het laatste moment het hoogste salaris.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welk gedoe? Dat elk gerucht nou weer is besproken tot op het bot wil niet zeggen dat het allemaal zo chaotisch is gegaan verder hoor.
HIj zegt interesse te hebben en kijkt even verder voor hij een beslissing neemt, nou nou, wat een gedoe allemaal.
Kans is idd niet zo heel groot dat ie nog komt, maar dan gewoon niet, next, het is niet dat heel Ajax er 24/7 mee bezig is geweest, alleen de pers en "wij".![]()
Jouw reactie is fascinerend!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw mening boeit echt niemand.![]()
![]()
Zoals iedereen eigenlijk doetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij speelt zoveel mogelijk clubs tegen elkaar uit en kiest op het laatste moment het hoogste salaris.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja, dan begin je idd in Nederland, want dat land staat algemeen bekend als best betalende land, dat kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij speelt zoveel mogelijk clubs tegen elkaar uit en kiest op het laatste moment het hoogste salaris..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Bucket challenge!!!
Zweeft dus nog boven de bijlmer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nigga ken niet landen met zijn jet![]()
Hij slingert het wel de media in als er nog niets is teruggestuurd. Dat is blijkbaar wel voldoende om een Ajax-TV-filmpje over te maken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als Eto'o iets teruggestuurd heeft naar Enoh, gaat Enoh dat natuurlijk niet in de media slingeren.
Ultimatum is nog niet verlopen.![]()
![]()
HAha, Sjors & Sjimmiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
waarom zit daley kenneth te betasten![]()
Je hebt het er maar druk mee Huff, gebeurt er niks spannends bij Twente nu?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij slingert het wel de media in als er nog niets is teruggestuurd. Dat is blijkbaar wel voldoende om een Ajax-TV-filmpje over te maken.Oh.![]()
Die zetten alvast een Buck klaarquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zweeft dus nog boven de bijlmer.RED ONS HENNIEGOD![]()
*kijkt uit het raam* Nee.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:35 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zweeft dus nog boven de bijlmer.![]()
die zijn op weg naar Qarabag, het Twente van Azerbeidsjan:quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee Huff, gebeurt er niks spannends bij Twente nu?![]()
![]()
Container kip op je hoofd laten leegstortenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Doe mij maar een KFC Bucket Challenge!Oh.![]()
Helemaal nikkens.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee Huff, gebeurt er niks spannends bij Twente nu?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Container kip op je hoofd laten leegstortenWel hot & Spicy
![]()
Eto'o moet er wel levend uitkomen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die zetten alvast een Buck klaar![]()
Je komt nog eens ergens in die Europa Liek voorrondes, je zou het bijna gaan missen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die zijn op weg naar Qarabag, het Twente van Azerbeidsjan:
[ afbeelding ]Oh.![]()
Haha jij kijkt Ajax TVquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij slingert het wel de media in als er nog niets is teruggestuurd. Dat is blijkbaar wel voldoende om een Ajax-TV-filmpje over te maken.![]()
neeuhquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Eto'o moet er wel levend uitkomen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja. Was geen succes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
heeft die neger nu godverdomme al getekend![]()
![]()
WAAR IS ETOO"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ook al is de cl loting gunstig, ajax verprutst het toch welquote:
dus daar zou ik als ik hem op was niet al teveel rekeknen![]()
Ja, Ajax prutst de laatste jaren wat aan inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ook al is de cl loting gunstig, ajax verprutst het toch wel
vreselijk deze 'grap'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o zit nu in de trein naar Amsterdam om zich alvast joods te laten voelen.![]()
"En wie niet komt en wie niet komt is Eto'o?"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o zit nu in de trein naar Amsterdam om zich alvast joods te laten voelen.
Met z'n allen!![]()
![]()
Je bent zelf vreselijkquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Idd, gelukkig hebben ze altijd de scheidsen mee, dat helpt ze nog een beetje af en toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, Ajax prutst de laatste jaren wat aan inderdaad.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan maar, maar wel een paar miljoentjes rijker... hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ook al is de cl loting gunstig, ajax verprutst het toch wel
UEJAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gelukkig hebben ze altijd de scheidsen mee, dat helpt ze nog een beetje af en toe.![]()
![]()
![]()
dat vindt eto'o wel leukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Container kip op je hoofd laten leegstorten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kunnen ze niet nu alvast zeggen dat hij definitief niet komt. Hij komt toch nietDan zijn we tenminste van die soap af.
ajaxshowtimequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
http://www.hoelangnog.nl/id/5457
iemand had dit gepost op ajax showtimeRED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon blijven zitten tot het eind, wegloopjoodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Kunnen ze niet nu alvast zeggen dat hij definitief niet komt. Hij komt toch nietDan zijn we tenminste van die soap af.
Ik wil graag nog een uurtje van de hysterie genieten, thank you very much.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
![]()
Die reacties ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
http://www.hoelangnog.nl/id/5457
iemand had dit gepost op ajax showtime
Oh.![]()
Nee joh, is spannend zo..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
![]()
![]()
*chanantquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit begint ietwat gênant te worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Spannender dan de meeste wedstrijdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee joh, is spannend zo..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als Ajax in Iran speelde, was de deadline nu al verlopen *feitjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja precies, en 4 schalen (op rij) en 3 sterren op de borst.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Spannender dan de meeste wedstrijden![]()
hadden ze hem al onthoofdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:48 schreef Dven het volgende:
Als Ajax in Iran speelde, was de deadline nu al verlopen *feitjes![]()
Mooie beelden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die voltreffer op vermeer.
Siggy met zijn hand op zijn hoofd. De gabbert.
Maar, om niet al teveel offtopic te gaan: jammer dat Eto'o er niet bij zat.![]()
![]()
en dat is relevant want?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja precies, en 4 schalen (op rij) en 3 sterren op de borst.![]()
Hoe lang nog voor Overmars de deadline verlengt?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wilde percies dit zeggenquote:
Zo'n deadline snap ik ook niet helemaal, maar goed.
Alsof de meeste transfers niet al jaren op de laatste dag plaatsvinden.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: