Ze moeten wel goed zoeken om ons ergens mee te trollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat andere supporters zich er drukker om maken dan Ajacieden. Het is weer genieten
Te wachten op het vliegveld met een vlag van Kameroen en een vuvuzela?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo we weten weer waar we staan zeg.
zit diep hequote:
Ja natuurlijk, paar mooie Bijlmersletjes meegenomen voor hem. Wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Te wachten op het vliegveld met een vlag van Kameroen en een vuvuzela?
Zekerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel mooi dat andere supporters zich er drukker om maken dan Ajacieden. Het is weer genieten
Yep en een Ebola virus testerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Te wachten op het vliegveld met een vlag van Kameroen en een vuvuzela?
Jeugd zit goed, de grootste talenten van Nederland en Europa komen maar al te graag bij ons spelen, financieel zitten we goed en we halen ook nog eens prijzen binnen. Gaat goed daar hebben we Eto'o niet voor nodig om dat zooitje ongeregeld hier in de Eredivisie op te rollen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten wel goed zoeken om ons ergens mee te trollen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
PSV'ers die meedoen in een discussie over uitstraling.
Een Feyenoorder die daarmee begint is nog kanslozer hoor. Als je enige imago dat van doorgesnoven, gefrustreerde havenslaaf is dan heb ik liever geen imago. Prima.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Dan kunnen ze ons nog altijd beschuldigen dat we de kampioen van de armoede zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeugd zit goed, de grootste talenten van Nederland en Europa komen maar al te graag bij ons spelen, financieel zitten we goed en we halen ook nog eens prijzen binnen. Gaat goed daar hebben we Eto'o niet voor nodig om dat zooitje ongeregeld hier in de Eredivisie op te rollen.
Elke keer als ik het PSV-logo zie, moet ik meteen aan de gemeente Eindhoven denken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat komt sowieso wel op 802 danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nog even en dan:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Twente heeft een schaduwlijst. Dat is heel erg saai, want dan staat er binnen een paar dagen een vervanger op het veld. In Enschede loop je weinig kans op soaps, vandaar dat ik me hier even kom laven aan de hysterie in Amsterdam.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nog even en dan:
[ afbeelding ]
Heeft PSV inderdaad al sinds 2003 niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Jeetje wat een hysterie allemaal. Overmars heeft al 3 pakjes peuken en 4 liter koffie op van spanning. Veel plezier met Twente daar is een ander topic voor en ik raad je aan om daar te gaan posten.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:53 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Twente heeft een schaduwlijst. Dat is heel erg saai, want dan staat er binnen een paar dagen een vervanger op het veld. In Enschede loop je weinig kans op soaps, vandaar dat ik me hier even kom laven aan de hysterie in Amsterdam.![]()
En het kan nog! Samuel kan zomaar om vijf voor zes ergens een krabbel zetten. Hakken over de sloot!
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef PicoMMP het volgende:
Nog even en dan:
[ afbeelding ]
Ja leuk hčquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het voor eeuwig het speelkwartier in dit topic?
Juist! Je moet die man wel lijmen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, paar mooie Bijlmersletjes meegenomen voor hem. Wat wil je nog meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel even je vriend terug sms-en!![]()
nee nog een uur en 6 minutenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer wegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
*drums*quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eto'o is bijna van jullie, dan zijn alle trolls weer weg
Dat is een illusie.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is waar, maar te luiquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt sowieso wel op 802 dan
Vriendschap is een illusiequote:
Marc zit al de hele dag op de plee. Zwaar aan de dunne van de baggerchinees. Alles voor het goede doel!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jeetje wat een hysterie allemaal. Overmars heeft al 3 pakjes peuken en 4 liter koffie op van spanning. Veel plezier met Twente daar is een ander topic voor en ik raad je aan om daar te gaan posten.
Clubliefde is een illusiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vriendschap is een illusie
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
O, nee. Ik hoop dat hij komt. Dan ga ik jullie de hele avond uitgebreid feliciteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijf bij beide uitkomsten maar gewoon weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, nee. Ik hoop dat hij komt. Dan ga ik jullie de hele avond uitgebreid feliciteren.
Beide uitkomsten zijn top!
ben jij niet voor ajax?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef huffderobot het volgende:
[..]
O, nee. Ik hoop dat hij komt. Dan ga ik jullie de hele avond uitgebreid feliciteren.
Beide uitkomsten zijn top!
daarom, het slaat dan ook nergens opquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal een best salaris ontvangen denk ik zo
Huffje hangt het meest kleurloze clubje aan dat nog steeds naar de niet gekregen erkenning zoekt.quote:
Precies wat ik met mijn laatste post ook aanhaalde. De vrees van niet-Ajacieden dat hij komt is groter dan de wens dat hij komt van de Ajax-fans.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Shreyas erkent ze als grootser dan Feyenoord. Tja.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huffje hangt het meest kleurloze clubje aan dat nog steeds naar de niet gekregen erkenning zoekt.
Ja wat wil je dan? Een debiel zijn die zijn hele leven voor 500 ton netto voetbalt terwijl je miljoenen kunt verdienen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal een best salaris ontvangen denk ik zo
Als Ajax dat kon bieden hadden van der Vaart en Sneijder ook opeens clubliefde.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het slaat dan ook nergens op
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax maakt zich gewoon belachelijker met de dag.
Al die Ajacieden die roeptoeteren dat alleen Ajax zo'n speler kan halen. Brands: "Eto'o ook bij ons aangeboden". Toen dat gelul over dat SMS'je.
"Overmars stuurde me een SMS'je. "Eto'o?". Ik stuurde "Ok.". Dat was voldoende. Zo goed communiceren we hier in de club".
Toen begon ik al licht te gniffelen. Verhaaltjes over Marcieboy in Parijs, en het werd steeds lekkerder. Eto'o in ArenA, schreeuwden de neusgaten over het internet.. WAS HIJ ER NIET EENS
.
Oké, genoeg belachelijk gemaakt zou je denken toch? Noh man, we gaan hem een deadline stellen. Wow, daar zal hij van onder de indruk zijn. En ondertussen Ajacieden die met hart en ziel vasthouden aan het idee dat die komt.
Ajaxbeleid de deur uit, salarissen van 2,5 miljoen... De meest gekke dingen hoor je.
Echt, comedycapers. En tot op de dag van vandaag houden Ajacieden vast aan het idee dat een overjarige Afrikaan daadwerkelijk gaat komen.
H-e-e-r-l-i-j-k.
Er is maar 1 club groter dan Feyenoord in Nederlandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Shreyas erkent ze als grootser dan Feyenoord. Tja.
Dat hij ook weg was geweest als hij ergens anders meer kon verdienen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Een debiel zijn die zijn hele leven voor 500 ton netto voetbalt terwijl je miljoenen kunt verdienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |