Had bij Real nog veel meer kunnen verdienen+ prijzen gewonnen. Gewoon een man die nooit weg wou uit zijn stad..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het slaat dan ook nergens op
?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Die als ice bucket van Ajax.. kolere![]()
Ik weet niet hoeveel keer hij al salarisverhoging heeft gehad, zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij ook weg was geweest als hij ergens anders meer kon verdienen.
Lekker ook voor ons jodenimago om alle Ajacieden in een kleine sanitaire voorziening te proppenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Alkmaar Zaanstreek 67?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huffje hangt het meest kleurloze clubje aan dat nog steeds naar de niet gekregen erkenning zoekt.
Lekker hip, lekker gek.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Teringquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij ook weg was geweest als hij ergens anders meer kon verdienen.
in die tijd won Real weinig prijzen, hij nam gewoon de weg van de minste weerstandquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Had bij Real nog veel meer kunnen verdienen+ prijzen gewonnen. Gewoon een man die nooit weg wou uit zijn stad..
Eto'o zou nog kunnen maar Remy komt echt niet hequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Die Remy moet tien miljoen kosten zie ik net. Ajax wil huren. Ik hou niet van huren zonder optie tot koop. Maar tien miljoen is wel veel om even op te hoesten voor een spits waarvan je niet weet wat hij kan. Kan Ajax hem niet kopen met optie tot huur?
watquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
Die Remy moet tien miljoen kosten zie ik net. Ajax wil huren. Ik hou niet van huren zonder optie tot koop. Maar tien miljoen is wel veel om even op te hoesten voor een spits waarvan je niet weet wat hij kan. Kan Ajax hem niet kopen met optie tot huur?
Net zo serieus als wat je uit je duim kunt zuigen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Fargo het volgende:
Hoe serieus zijn die namen van Remy, Pizarro en Forlan?
Giroud komtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen jullie Giroud overnemen van Arsenal ofzo
Of Falcao ofzo?
Nooit van die gast gehoord, is hij zo goed dan? Speelt bij QPRquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eto'o zou nog kunnen maar Remy komt echt niet he![]()
Clubliefde als je kapot veel geld krijgt elke maand is nogal makkelijk. Heeft hij niet een aantal keer lopen flirten met onder andere Real Madrid zodat hij meer salaris kreeg bij Roma. Echte clubliefde inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
TeringDat kon hij en niet zo'n beetje ook.
Allemaal leuk en aardig, maar dat dachten we natuurlijk ook toen een site met het nieuws over Eto'o kwam. Vroeg me gewoon af of iemand al serieuze berichtgeving hierover heeft gelezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zo serieus als wat je uit je duim kunt zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |