Haha jij kijkt Ajax TVquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:36 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Hij slingert het wel de media in als er nog niets is teruggestuurd. Dat is blijkbaar wel voldoende om een Ajax-TV-filmpje over te maken.
neeuhquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Eto'o moet er wel levend uitkomen.
Ja. Was geen succes.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
heeft die neger nu godverdomme al getekend
ook al is de cl loting gunstig, ajax verprutst het toch welquote:
Ja, Ajax prutst de laatste jaren wat aan inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ook al is de cl loting gunstig, ajax verprutst het toch wel
dus daar zou ik als ik hem op was niet al teveel rekeknen
vreselijk deze 'grap'quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o zit nu in de trein naar Amsterdam om zich alvast joods te laten voelen.
"En wie niet komt en wie niet komt is Eto'o?"quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eto'o zit nu in de trein naar Amsterdam om zich alvast joods te laten voelen.
Je bent zelf vreselijkquote:
Idd, gelukkig hebben ze altijd de scheidsen mee, dat helpt ze nog een beetje af en toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, Ajax prutst de laatste jaren wat aan inderdaad.
Dan maar, maar wel een paar miljoentjes rijker... hahaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ook al is de cl loting gunstig, ajax verprutst het toch wel
dus daar zou ik als ik hem op was niet al teveel rekeknen
UEJAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, gelukkig hebben ze altijd de scheidsen mee, dat helpt ze nog een beetje af en toe.
dat vindt eto'o wel leukquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Container kip op je hoofd laten leegstorten
ajaxshowtimequote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
http://www.hoelangnog.nl/id/5457
iemand had dit gepost op ajax showtime
Gewoon blijven zitten tot het eind, wegloopjoodquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Kunnen ze niet nu alvast zeggen dat hij definitief niet komt. Hij komt toch nietDan zijn we tenminste van die soap af.
Ik wil graag nog een uurtje van de hysterie genieten, thank you very much.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
Kunnen ze niet nu alvast zeggen dat hij definitief niet komt. Hij komt toch nietDan zijn we tenminste van die soap af.
Die reacties ookquote:Op woensdag 20 augustus 2014 16:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
http://www.hoelangnog.nl/id/5457
iemand had dit gepost op ajax showtime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |