Ik ben gedoemdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrij groot, je concurrentie bestaat uit deadprez.
Je zat wel echt triest actief te doen in de feedback ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:38 schreef hoink581 het volgende:
Een half jaar geleden had ik het ook wel gewillen Frank, maar ik maak teveel ruzie.
Ik zou trouwens alle hommo plaatjes wegmodereren.
Toch ga ik solliciteren.quote:
Nee hoor, halfjaar geleden al gedaan donslip, mijn hoop is op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je zat wel echt triest actief te doen in de feedback ja.
En ik weet eigenlijk zeker dat je nu alsnog een sollicitatie gaat doen.
Een kans maak je altijd.quote:
Ik dacht, als ik me niet vergis, dat je ook een PM naar forum@fok.nl kon sturen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb geen email adres hoe moet ik solliciteren?
0,000001% vind ik geen reeele kans.quote:
Eeuwige roem en meerdere vrouwelijke en mannelijke seksgroupies die voor je in de rij staan.quote:
Nou... ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een kans maak je altijd.
[..]
Ik dacht, als ik me niet vergis, dat je ook een PM naar forum@fok.nl kon sturen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:46 schreef niels0 het volgende:
Ik ga voor deadprez. Hij is vaak online en is redelijk genuanceerd.
In ieder geval een stuk geschikter dan ik.
Alleen die vrouwelijke dan. Prima, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Eeuwige roem en meerdere vrouwelijke en mannelijke seksgroupies die voor je in de rij staan.
Jij wilt te graag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:48 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Alleen die vrouwelijke dan. Prima, waar kan ik tekenen?
De schizofrene zwerver om de hoek die ruzie maakt met lantaarnpalen is nog geschikter dan jij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:46 schreef niels0 het volgende:
In ieder geval een stuk geschikter dan ik.
Ik denk het ook ja. Ik ben gewoon te rellerig denk ik. Nogal een dwarsligger. Altijd al geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]
De schizofrene zwerver om de hoek die ruzie maakt met lantaarnpalen is nog geschikter dan jij.
Beverton 4 modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is britneycheers geen goede kandidaat?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso iemand die al minstens 10 jaar geregistreerd is, anders wordt het natuurlijk super dikke faal.
Jij zou wel een goeie zijn eigenlijk de enige goeie die ik me kan bedenken want id do her wilt niet meer denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso iemand die al minstens 10 jaar geregistreerd is, anders wordt het natuurlijk super dikke faal.
Huh? Joh, heb ik toch helemaal geen tijd voor. Hossels, hier, daar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Zeg dan gewoon de klassieke "stem op mij".
50% je wordt het of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
0,000001% vind ik geen reeele kans.
Dit iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is altijd mijn excuus als men vraagt waarom ik staatsloten koop. Ik win de jackpot of ik win hem niet, 50% kansquote:
Kdaalderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Amenth
Gulmez
Britneycheers
HillaryBanks
kdaalder
Mapima
Supergirl
Zoveel toppers om uit te kiezen.
Bang voor een ban?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die Deadprez als mod willen.
Daarna mocht ik tochquote:
Beste reden ever.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Grielen het volgende:
En anders Hoink maar als mod want dat is een lul
mag ik wel daarnaquote:
Haan33!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Amenth
Gulmez
Britneycheers
HillaryBanks
kdaalder
Mapima
Supergirl
Dat is sowieso een vereiste voor een klb-mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Thezappa het volgende:
deadprez is gek man , die kerel is lijp
oquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is sowieso een vereiste voor een klb-mod.
Ben ideale schoonzoon hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is sowieso een vereiste voor een klb-mod.
Doe ik mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Als Deadprez mod wordt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat hij binnen een maand ontslag neemt.
Forum@fok.nl over twee weken wordt gekozenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef Copthorne het volgende:
Hoe moet je solliciteren? Wanneer is de uitslag?
hey bby how u doinquote:
Hartelijk dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum@fok.nl over twee weken wordt gekozen
Was wel leuk , lekker warm ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hi hoe was je vakantie in het moederland
Opgebrand door de vlammen van succes en populariteit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk ineens gebleven?
IS onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Teydelyk het volgende:
Als Deadprez mod wordt dan zal de shariawetgeving op dit forum gaan gelden.
IS de waarheid.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik weet dat iedereen me een hoer vindt hahaha
Ben jij dat?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Teydelyk het volgende:
Als Deadprez mod wordt dan zal de shariawetgeving op dit forum gaan gelden.
Hij zal toch eens aan zijn cv moeten werkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
dp wil toch niet de politieagent uithangen
Op pijpkwaliteiten natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef Copthorne het volgende:
Wegen factoren als (recente) bans, aantal gesloten topics, aantal jaren lid zwaar of wordt de keuze voornamelijk gemaakt op gevoel?
Nee, heb ik maanden geleden al gedaan. Niets uit gekomen dus ik weet wel hoe laat het is. Deadprez4modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sowieso gaan hoink en 2nutz solliciteren, die 2 geilen echt op een blauw kleurtje volgens mij.
Ik gun het deadprez wel eigenlijk.
Niet zo snel opgeven! ik doe het al 10 jaar elke maandquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, heb ik maanden geleden al gedaan. Niets uit gekomen dus ik weet wel hoe laat het is. Deadprez4mod
Wat melodramatisch dit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, heb ik maanden geleden al gedaan. Niets uit gekomen dus ik weet wel hoe laat het is. Deadprez4mod
En dan noem je mij triestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet zo snel opgeven! ik doe het al 10 jaar elke maander komt een dag...!!
Niks bijzonders. Beetje boeken gelezen en naar het strand geweest toen het nog mooi weer was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Was wel leuk , lekker warm ook
Moet nog wennen aan het weer hier. Heb het zo koud.
Wat heb jij allemaal gedaan?
Wees eerlijk, KLB wordt echt een ramp met Deadprezquote:
Ja. Correct.quote:
Alles weegt mee en dan komt yvonne langs, wijst iemand aan en die wordt het dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:51 schreef Copthorne het volgende:
Wegen factoren als (recente) bans, aantal gesloten topics, aantal jaren lid zwaar of wordt de keuze voornamelijk gemaakt op gevoel?
Nepotisme.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Alles weegt mee en dan komt yvonne langs, wijst iemand aan en die wordt het dan.
DP mastermodquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wees eerlijk, KLB wordt echt een ramp met Deadprez
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
gaat hij dit jaar mee beginnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij zal toch eens aan zijn cv moeten werken
Denk je serieus dat je een goede mod zou zijn of was het een gezonde dosis zelfspot?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
Ik zou een hele goeie zijn. Maar dat komt omdat ik goed ben in alles maar ik vraag me af. Waarom zoveel lui een blauw kleurtje willen. Is het om de macht om speciaal te zijn of zo?
Gratis je eigen notes bekijken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
Ik zou een hele goeie zijn. Maar dat komt omdat ik goed ben in alles maar ik vraag me af. Waarom zoveel lui een blauw kleurtje willen. Is het om de macht om speciaal te zijn of zo?
FOK! mod worden, dat moet je ooit in je leven meegemaakt hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:02 schreef Spongeboss het volgende:
Heul niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Gratis je eigen notes bekijken.![]()
Plus als modje kun je alle dm's van iedereen inzien.
Worden twee saaie weken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:55 schreef Spongeboss het volgende:
Maar nu gaat niemand meer baggeren of trollen omdat ze mod willen worden?
wat je kan alle dms zien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat laatste is geen pretje hoor. Hé komt sons dingen tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef Aberella het volgende:
[..]
gvd ik wist niet dat mods dm's kunnen zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste is geen pretje hoor. Hé komt sons dingen tegenen toch blijven kijken
whehequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste is geen pretje hoor. Hé komt sons dingen tegenen toch blijven kijken
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje ver gaan. Sommige mensen hebben gewoon het benodigde inzicht en yvonne is er één van blijkbaar.quote:
is ook gelul hoop ik hahahaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd ik wist niet dat mods dm's kunnen zien
o ja grapje
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
gvd ik wist niet dat mods dm's kunnen zien
o ja grapje
Valt mee mijn topics en zijn er veel krijgen vaak gewoon egeen slotjes . Ook ben ik vrij s rustig en maak ik vaak trs voor topics die echt dicht moeten .quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je serieus dat je een goede mod zou zijn of was het een gezonde dosis zelfspot?
jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, anders zagen ze die dickpics die jij steeds naar mij stuurt
nog beetje led zeppelin geluisterd ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Slowchat. You are now out of the running to become Klaagbaaks new best moderator.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nog beetje led zeppelin geluisterd ?
Nee de laatste tijd niet zoveel. Jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nog beetje led zeppelin geluisterd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ontopic jongens!
Je gaat hard sorry meneer two nutz mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Genesis. En nee.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ontopic jongens!
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Denk van wel zeker met de bagger van de laatste tijd. Daarom snap ik niet waarom iedereen zo hostile tegen mij is. Ik ben geen plaag of jantje verthongen. Mijn topics hebben thema's die terugkomen maar ze blijven wel fris.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:14 schreef Copthorne het volgende:
Wellicht is dit hele gedoe een strategie om iedereen zich te laten gedragen de komende twee weken.
Zou tof zijn als het een soort verkiezingen worden. Met debatten enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef Aberella het volgende:
Kunnen we er geen talentenjacht van maken, dat iedereen een stem-knop bij zijn naam krijgt komende 2 weken.
is een anti stem niet beter?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef Aberella het volgende:
Kunnen we er geen talentenjacht van maken, dat iedereen een stem-knop bij zijn naam krijgt komende 2 weken.
Deadprez zal andere aanstellen om te testen of ons topic niet haram is als dat het is gaat die dan dicht krijgen we zweepslagen. Ook Mag er dan niet gepost worden als er tijd is om te bidden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef Catkiller het volgende:
Ik stem ook op Deadprez, ik gun mensen een doel in hun leven. Al moet ik helaas vermelden dat ik dezelfde vrees heb als Argo, ik kan helemaal geen baard laten groeien en dat zou problematisch worden voor mij.
Het is vooral een gok en vriendjespolitiek.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
is een anti stem niet beter?
Dan blijven de mensen die niet gehaat worden in de race
Vijf keer per dag FOK! op zwart.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deadprez zal andere aanstellen om te testen of ons topic niet haram is als dat het is gaat die dan dicht krijgen we zweepslagen. Ook Mag er dan niet gepost worden als er tijd is om te bidden.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Deadprez zal andere aanstellen om te testen of ons topic niet haram is als dat het is gaat die dan dicht krijgen we zweepslagen. Ook Mag er dan niet gepost worden als er tijd is om te bidden.
Gekanteld naar het Oosten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vijf keer per dag FOK! op zwart.
daarom kies mij ik heb geen vriendjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het is vooral een gok en vriendjespolitiek.
En als je iets slechts zegt over moslims, krijg je een ban van een maand.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vijf keer per dag FOK! op zwart.
Hmm ja ik zat zelf te denken aan werkman.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
daarom kies mij ik heb geen vriendjes.
was al geen kandidaatquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Slowchat. You are now out of the running to become Klaagbaaks new best moderator.
Voederbietel of deadprez dus gewoon een moslim kalifaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:21 schreef Copthorne het volgende:
De huidige ontwikkelingen zijn gunstig voor voederbietel die al maanden hengelt naar een positie.
Doordat deadprez zoveel aandacht krijgt, zal hij het waarschijnlijk niet worden en zullen de mods gaan voor die andere grote kanshebber: mijnheer voederbietel.
Overigens zou Copthorne ook een prima keus zijn, maar dat terzijde.
nee..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee de laatste tijd niet zoveel. Jij?
Werkman zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja ik zat zelf te denken aan werkman.
Lijkt me een strak plan. Talentenjachten zijn altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef Aberella het volgende:
Jouw kop gaat rollen ongelovige.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Voederbietel of deadprez dus gewoon een moslim kalifaat.
Er zitten geen vrouwen op FOK!. Echt niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:20 schreef Copthorne het volgende:
Iedereen gaat ervan uit dat het een man zal worden, maar vrouwelijke accounts maken ook een kans aangezien het waarschijnlijk de replacement voor Haywood zal zijn.
dit is het idee...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:15 schreef Aberella het volgende:
Ben jij ook moslim?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw kop gaat rollen ongelovige.
Nu snappen we je homogebash, voorbedachte rade om een wit voetje te halen bij die extremisten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Christus zal zegenvieren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
overal zit een gedachte achter..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu snappen we je homogebash, voorbedachte rade om een wit voetje te halen bij die extremisten.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Werkman het volgende:
Mapima en Psyfreak lijken me wel geschikte kandidaten.
Nee jij Werkman jij bent de laatste hoopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Werkman het volgende:
Mapima en Psyfreak lijken me wel geschikte kandidaten.
lijkt me geen goed ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:25 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ga denk ik wel solliciteren om het forum te behoeden van een kalifaat. Dat is het beste dat ik kan doen.
Nee MAHL ik wil een van mijn vriendjes als mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:26 schreef MAHL het volgende:
Hoewel ik ongetwijfeld zou worden aangenomen als ik dat zou willen, pass ik bij deze. Iets met voorbeeldfunctie enzo. En het gebrek aan topics over Oostbloksletjes wat daarvan een gevolg is.
Dan maar een deadprez.
Doe het toch maar vriend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:26 schreef MAHL het volgende:
Hoewel ik ongetwijfeld zou worden aangenomen als ik dat zou willen, pass ik bij deze. Iets met voorbeeldfunctie enzo. En het gebrek aan topics over Oostbloksletjes wat daarvan een gevolg is.
Dan maar een deadprez.
Ik heb haywood ontmoet zij gaf mij de kracht en heb haar nog een kaartje gestuurd.quote:
Japanse shoegazequote:
Ga zelf maar zoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Is dat een beetje een goede manier om in jouw gratie te komen? Ik vraag het voor een vriend namelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het gaat worden dan.quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij het gaat worden dan.
Hij is denk ik neutraler dan de meeste. Uiteindelijk is iedereen mod iedereen kan TR maken.quote:
Beter word jij het.quote:
tr gemaaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hij is denk ik neutraler dan de meeste. Uiteindelijk is iedereen mod iedereen kan TR maken.
Je triggert mijn trauma.quote:
Nee, ik ontvang liever liefdesgedichtenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat een beetje een goede manier om in jouw gratie te komen? Ik vraag het voor een vriend namelijk.
Goed om te weten. Althans voor die 'vriend' van me.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik ontvang liever liefdesgedichten
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Voor de mensen die denken te weten hoe het moet in KLB, grijp je kans! MED / KLB Sollicitatieronde
Waarom jij niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef MAHL het volgende:
Hakunamatafaka is ook wel een baas. Figuurlijk dan. Zou niet raar zijn om hem dan ook maar letterlijk een baas te maken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je gaat hard sorry meneer two nutz mod.
Jij ziet de bui al hangen hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk van wel zeker met de bagger van de laatste tijd. Daarom snap ik niet waarom iedereen zo hostile tegen mij is. Ik ben geen plaag of jantje verthongen. Mijn topics hebben thema's die terugkomen maar ze blijven wel fris.
@ two nuts sorry mijn mobiel maakte er wat van
Al gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:51 schreef MAHL het volgende:
Hakunamatafaka is ook wel een baas. Figuurlijk dan. Zou niet raar zijn om hem dan ook maar letterlijk een baas te maken.
request@analsex.comquote:
Welke bui wellicht zie jij al voor je hoe je al mijn slotjes op slot mikt. Toch zou jij niet alleen mij een doelwit kunnen maken, zo werkt het niet, wellicht dat je hier en daar een slotje op mijn topics kan zetten. Maar heel veel van mijn topics krijgen nooit een slotje als de andere crew ze openlaat en jij opeens slotjes gaat mikken ben ik bang dat je je neutraliteit verkwanseld misschien is dat ook waarom jij geen mod bent geworden.quote:
Als mod moet je wel kopie van je ID tonen heb ik gehoord, daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:52 schreef tailfox het volgende:
Heeft er iemand zin om mijn naam intevullen bij sollicitatie?
Zoveel kanker in een post.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Amenth
Gulmez
Britneycheers
HillaryBanks
kdaalder
Mapima
Supergirl
Is dat nog steeds dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als mod moet je wel kopie van je ID tonen heb ik gehoord, daar heb ik geen zin in.
Ik denk het ook, als je 10 jaar elke maand solliciteert en het niet word is er wel wat mis idd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke bui wellicht zie jij al voor je hoe je al mijn slotjes op slot mikt. Toch zou jij niet alleen mij een doelwit kunnen maken, zo werkt het niet, wellicht dat je hier en daar een slotje op mijn topics kan zetten. Maar heel veel van mijn topics krijgen nooit een slotje als de andere crew ze openlaat en jij opeens slotjes gaat mikken ben ik bang dat je je neutraliteit verkwanseld misschien is dat ook waarom jij geen mod bent geworden.
Ik meen van wel...quote:
Met alle respect voor jou als persoon, maar het is algemeen bekend dat jij slotjes zou mieteren op elk Beverton, Mapima, Spongeboss, en Jantjeverthongen topics. Toch zijn er nog die de huidige crew openlaat, waarom is dat? Ik weet het niet maar er moet een reden zijn waarom die users niet direct worden dichtgetimmerd, overigens valt mij op dat mijn topics de laatste tijd zelden een slotje krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk het ook, als je 10 jaar elke maand solliciteert en het niet word is er wel wat mis idd.
Allah ahkbar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu snappen we je homogebash, voorbedachte rade om een wit voetje te halen bij die extremisten.
Omdat de huidige mods niet alle troep kunnen overzien. Vandaar dat ze er nog 1 bij willen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik meen van wel...
[..]
Met alle respect voor jou als persoon, maar het is algemeen bekend dat jij slotjes zou mieteren op elk Beverton, Mapima, Spongeboss, en Jantjeverthongen topics. Toch zijn er nog die de huidige crew openlaat, waarom is dat? Ik weet het niet maar er moet een reden zijn waarom die users niet direct worden dichtgetimmerd, overigens valt mij op dat mijn topics de laatste tijd zelden een slotje krijgen.
Nee want als dat kon toen in de gloriedagen bleven Haan topics soms staan soms open.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omdat de huidige mods niet alle troep kunnen overzien. Vandaar dat ze er nog 1 bij willen.
Hij heeft zelfs nog niet in dit topic gepost. Hoe is het mogelijk!!11!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:01 schreef Fapsalon het volgende:
overigens wel apart dat de beste jongen geen Fipo had in dit topic
Wel. Haan topics gingen ook vaak dicht. Ligt ook beetje aan de mods zelf. Frank laat heel veel toe, soms tot in den treure en pharkus en opa klappen vaak onzin gelijk dicht zoals het hoort.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee want als dat kon toen in de gloriedagen bleven Haan topics soms staan soms open.
Door zoveel heersendheid in één persoon te beleggen heb je kans dat MAHL in een zwart gat veranderd en het universum laat imploderen.quote:
De nuchtere jongen spelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs nog niet in dit topic gepost. Hoe is het mogelijk!!11!!
Hoeveel % van de topics van mij zou je laten staan als jij het voor het zeggen had? Ik krijg denk ik een slotje per 15 topics die ik maak momenteel als jij mod was zou het omgedraaid zijn vrees ik. Dat is denk ik het probleem.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel. Haan topics gingen ook vaak dicht. Ligt ook beetje aan de mods zelf. Frank laat heel veel toe, soms tot in den treure en pharkus en opa klappen vaak onzin gelijk dicht zoals het hoort.
Als een echt genie betaamd zit hij nu via PM en DM mensen op te jutten om zijn naam te droppen voor een kopie van hun notes en het recht om er 5 te verwijderen wanneer hij moderator is geworden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs nog niet in dit topic gepost. Hoe is het mogelijk!!11!!
Jij hebt ook mijn steun.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef Copthorne het volgende:
Steun mijn kandidatuur!
#Copthorne2014
Dank. Jij hebt ook mijn steun.quote:
quote:
quote:
Omdat het dan meer een verplichting gaat voelen. Sowieso, hoe kan ik tegen autoriteit aanschoppen als ik zelf autoriteit ben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:26 schreef MAHL het volgende:
Dan maar een deadprez.
Typisch.quote:
Opa knalt teveel dicht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel. Haan topics gingen ook vaak dicht. Ligt ook beetje aan de mods zelf. Frank laat heel veel toe, soms tot in den treure en pharkus en opa klappen vaak onzin gelijk dicht zoals het hoort.
Eigenlijk heb je daar wel gelijk, daarom zou ik zo slecht nog niet zijn. Iedereen lacht daarom maar op zich weet ik zelf heel goed hoe je een topic kan maken zonder dat hij dicht gaat, dus weet ik ook wanneer een topic dicht zou moeten gaan, ik maak dan ook veel tr's en zit altijd erbovenop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dank. Jij hebt ook mijn steun.Jij zou een goede mod zijn denk ik, een type als Frank_Drebin: niet te strikt, maar wel optreden waar nodig.
Je kan jammeren wat je wilt en je zo speciaal wanen als een downie maar stel je hypothetisch voor als je als mod alles zou sluiten zomaar dan ben je niet lang mod hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:06 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoeveel % van de topics van mij zou je laten staan als jij het voor het zeggen had? Ik krijg denk ik een slotje per 15 topics die ik maak momenteel als jij mod was zou het omgedraaid zijn vrees ik. Dat is denk ik het probleem.
Voor onzin is er ONZ toch.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Opa knalt teveel dicht.
Jou gun ik het ook, goede user en een goede smaak wat betreft vrouwen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat het dan meer een verplichting gaat voelen. Sowieso, hoe kan ik tegen autoriteit aanschoppen als ik zelf autoriteit ben?
Aan de andere kant, zo'n kek blauw kleurtje staat mij ook wel... Hmm...
Waar jammer ik? Ik probeer je juist te helpen door aan jou terug te koppelen dat jij lijkt op het type user die heel veel dicht zal gooien en dat je daarom wellicht niet in het ambt terecht bent gekomen. Maar blijkbaar spreek ik dan abracadabra of kun je het niet van me aannemen omdat je me als inferieur ziet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan jammeren wat je wilt en je zo speciaal wanen als een downie maar stel je hypothetisch voor als je als mod alles zou sluiten zomaar dan ben je niet lang mod he
Ik ook niet, ik behoor niet tot een subcultuur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar wel gelijk, daarom zou ik zo slecht nog niet zijn. Iedereen lacht daarom maar op zich weet ik zelf heel goed hoe je een topic kan maken zonder dat hij dicht gaat, dus weet ik ook wanneer een topic dicht zou moeten gaan, ik maak dan ook veel tr's en zit altijd erbovenop.
Maar ik heb geen zin in een blauw kleurtje en ze zouden mijn inschrijving waarschijnlijk niet eens serieus bekijken, maar dan hoop ik dat jij het kan worden voor de neutraliteit. Ik ben heel neutraal want ik heb niet echt een groep vrienden op FOK!
Waar jammer je niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar jammer ik? Ik probeer je juist te helpen door aan jou terug te koppelen dat jij lijkt op het type user die heel veel dicht zal gooien en dat je daarom wellicht niet in het ambt terecht bent gekomen. Maar blijkbaar spreek ik dan abracadabra of kun je het niet van me aannemen omdat je me als inferieur ziet.
Mwoah zou je denken? Ik vermoed van niet, maar goed ik kan het altijd eens proberen. Hoop persoonlijk wel dat het een neutraal figuur gaat worden. Niet iemand die van ons alles sluit en befferton zijn gang laat gaan bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:12 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik behoor niet tot een subcultuur.
Maar jij opent tevens veel topics die goed lopen en bovendien ben je een van de weinige users die moeite steken in een OP in plaats van 1 zin neer te kwakken en hoppa, we hebben een nieuw topic.
Ik vermoed dat de mods een eventuele kandidatuur van jou wel serieus zullen nemen.
Omdat Yi-Long is een baas voor een kaas!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:13 schreef Yi-Long het volgende:
Wees blij dat ze op MP zitten, en niet op Tinder of 2nd Love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het weeshuis staat in de brand, weg wezen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Fapsalon het volgende:
een beetje anarchie in de klaagbaak is natuurlijk ook wel lachen
#beverton4modBetwijfel het gezien de streep door zijn naam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk ben ik een van de weinige users die iedereen haat zonder dat ik strepen heb gehaald of veel strepen.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Inderdaad Argoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Betwijfel het gezien de streep door zijn naam.
Eigenlijk ben ik een van de weinige users die iedereen haat zonder dat ik strepen heb gehaald of veel strepen.
is hij alweer gebanned johquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Betwijfel het gezien de streep door zijn naam.
Eigenlijk ben ik een van de weinige users die iedereen haat zonder dat ik strepen heb gehaald of veel strepen.
Mortaxx ik ben bijna al een jaar op FOK! en maar een streep gehad dit door een uitspraak die ongelukkig viel. 10 notes, dat is 1 note per maand, kan ermee door.quote:
Ik heb persoonlijk een zwak voor beverton. Een toffe peer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mwoah zou je denken? Ik vermoed van niet, maar goed ik kan het altijd eens proberen. Hoop persoonlijk wel dat het een neutraal figuur gaat worden. Niet iemand die van ons alles sluit en befferton zijn gang laat gaan bijvoorbeeld.
Niet alleen jij maakt je hier druk om, ik ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk een zwak voor beverton. Een toffe peer.
Maar ik deel je mening dat het een neutraal iemand moet worden en niet iemand die veel aan het haten is en die duidelijk allianties heeft. Daarom vrees ik voor voederbietel als mod. Hij is niet gecharmeerd van mijn topics en dat steekt hij niet onder stoelen of banken en als hij mod is, dan vrees ik dat veel van mijn toekomstige topics gaan sneuvelen.
Jij zal je ook wel druk maken over een niet neutrale mod die op je gaat haten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik zou een geweldige aanvulling zijn op het KLB team.
Nogal ja... ik heb genoeg moeite moeten doen om de huidige mods een beetje aan mijn kant te houden. 1 extra betekend gewoon meer werk, als ik het niet ben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij zal je ook wel druk maken over een niet neutrale mod die op je gaat haten?
je zou eens kunnen overwegen om nog zo'n mooi pedo topic te openenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nogal ja... ik heb genoeg moeite moeten doen om de huidige mods een beetje aan mijn kant te houden. 1 extra betekend gewoon meer werk, als ik het niet ben.
*betekentquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nogal ja... ik heb genoeg moeite moeten doen om de huidige mods een beetje aan mijn kant te houden. 1 extra betekend gewoon meer werk, als ik het niet ben.
Dat zal ik toch meteen achterwegen moeten laten als ik mod wordt. Dan is KLB wel meteen van dat probleem afquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:21 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
je zou eens kunnen overwegen om nog zo'n mooi pedo topic te openen
Ja ik zag het het is erg jammer van de smaad richting jou. Ik vind het ook jammer iedereen zet mij weg als een mongooltje, maar uiteindelijk zijn zij het die aan smaad doen en met klappen beneden de gordel komen en aanbidden ze iemand als befferton of mapima.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden... dan zou ik alle taalnaziposts willen verwijderen.quote:
En ondertussen aanbid Befferton mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik zag het het is erg jammer van de smaad richting jou. Ik vind het ook jammer iedereen zet mij weg als een mongooltje, maar uiteindelijk zijn zij het die aan smaad doen en met klappen beneden de gordel komen en aanbidden ze iemand als befferton of mapima.
Waarom hebben alle relnichten hier een vertekend beeld bij de aandacht die ze krijgen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
En ondertussen aanbid Befferton mij
Aandacht is aandachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom hebben alle relnichten hier een vertekend beeld bij de aandacht die ze krijgen?
Het is dat ik geen DM's mag plaatsen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom hebben alle relnichten hier een vertekend beeld bij de aandacht die ze krijgen?
Kwalijke zaakquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Mocht ik mod worden... dan zou ik alle taalnaziposts willen verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |