Ik ben gedoemdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrij groot, je concurrentie bestaat uit deadprez.
Je zat wel echt triest actief te doen in de feedback ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:38 schreef hoink581 het volgende:
Een half jaar geleden had ik het ook wel gewillen Frank, maar ik maak teveel ruzie.
Ik zou trouwens alle hommo plaatjes wegmodereren.
Toch ga ik solliciteren.quote:
Nee hoor, halfjaar geleden al gedaan donslip, mijn hoop is op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je zat wel echt triest actief te doen in de feedback ja.
En ik weet eigenlijk zeker dat je nu alsnog een sollicitatie gaat doen.
Een kans maak je altijd.quote:
Ik dacht, als ik me niet vergis, dat je ook een PM naar forum@fok.nl kon sturen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb geen email adres hoe moet ik solliciteren?
0,000001% vind ik geen reeele kans.quote:
Eeuwige roem en meerdere vrouwelijke en mannelijke seksgroupies die voor je in de rij staan.quote:
Nou... ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een kans maak je altijd.
[..]
Ik dacht, als ik me niet vergis, dat je ook een PM naar forum@fok.nl kon sturen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:46 schreef niels0 het volgende:
Ik ga voor deadprez. Hij is vaak online en is redelijk genuanceerd.
In ieder geval een stuk geschikter dan ik.
Alleen die vrouwelijke dan. Prima, waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Eeuwige roem en meerdere vrouwelijke en mannelijke seksgroupies die voor je in de rij staan.
Jij wilt te graag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:48 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Alleen die vrouwelijke dan. Prima, waar kan ik tekenen?
De schizofrene zwerver om de hoek die ruzie maakt met lantaarnpalen is nog geschikter dan jij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:46 schreef niels0 het volgende:
In ieder geval een stuk geschikter dan ik.
Ik denk het ook ja. Ik ben gewoon te rellerig denk ik. Nogal een dwarsligger. Altijd al geweest.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]
De schizofrene zwerver om de hoek die ruzie maakt met lantaarnpalen is nog geschikter dan jij.
Beverton 4 modquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is britneycheers geen goede kandidaat?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso iemand die al minstens 10 jaar geregistreerd is, anders wordt het natuurlijk super dikke faal.
Jij zou wel een goeie zijn eigenlijk de enige goeie die ik me kan bedenken want id do her wilt niet meer denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Sowieso iemand die al minstens 10 jaar geregistreerd is, anders wordt het natuurlijk super dikke faal.
Huh? Joh, heb ik toch helemaal geen tijd voor. Hossels, hier, daar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]![]()
Zeg dan gewoon de klassieke "stem op mij".
50% je wordt het of nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
0,000001% vind ik geen reeele kans.
Dit iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is altijd mijn excuus als men vraagt waarom ik staatsloten koop. Ik win de jackpot of ik win hem niet, 50% kansquote:
Kdaalderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Amenth
Gulmez
Britneycheers
HillaryBanks
kdaalder
Mapima
Supergirl
Zoveel toppers om uit te kiezen.
Bang voor een ban?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:17 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die Deadprez als mod willen.
Daarna mocht ik tochquote:
Beste reden ever.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef Grielen het volgende:
En anders Hoink maar als mod want dat is een lul
mag ik wel daarnaquote:
Haan33!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Amenth
Gulmez
Britneycheers
HillaryBanks
kdaalder
Mapima
Supergirl
Zoveel toppers om uit te kiezen.
Dat is sowieso een vereiste voor een klb-mod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Thezappa het volgende:
deadprez is gek man , die kerel is lijp
oquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is sowieso een vereiste voor een klb-mod.
Ben ideale schoonzoon hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is sowieso een vereiste voor een klb-mod.
Doe ik mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Leafeon672 het volgende:
Als Deadprez mod wordt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat hij binnen een maand ontslag neemt.
Forum@fok.nl over twee weken wordt gekozenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef Copthorne het volgende:
Hoe moet je solliciteren? Wanneer is de uitslag?
hey bby how u doinquote:
Hartelijk dank.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum@fok.nl over twee weken wordt gekozen
Was wel leuk , lekker warm ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hi hoe was je vakantie in het moederland
Opgebrand door de vlammen van succes en populariteit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk ineens gebleven?
IS onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:39 schreef Teydelyk het volgende:
Als Deadprez mod wordt dan zal de shariawetgeving op dit forum gaan gelden.
IS de waarheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |