weer een pauperwinkel erbij, hoera!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.4494034
Boeiende liveblog over de opening van een Primark
[ afbeelding ]
11:06
Thea Pril en haar kleindochter Chanel Warris vinden het prachtig dat Enschede een Primark heeft. Voor Thea was de Bijenkorf onbetaalbaar. Ze is er nooit in geweest. Nu kan ze haar kleinkinderen ook eens verrassen. Ze zit in een scootmobiel. Als het op een dag rustiger is gaat ze er naartoe.
Je was al niet heel erg dik hè. Maar ze klaagt er inderdaad over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n chick vind dat ik te dun wordt![]()
Fuck it, ik vlieg de heuvels op nu
Zeg me alsjeblieft dat dit van de speld komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.4494034
Boeiende liveblog over de opening van een Primark
[ afbeelding ]
11:06
Thea Pril en haar kleindochter Chanel Warris vinden het prachtig dat Enschede een Primark heeft. Voor Thea was de Bijenkorf onbetaalbaar. Ze is er nooit in geweest. Nu kan ze haar kleinkinderen ook eens verrassen. Ze zit in een scootmobiel. Als het op een dag rustiger is gaat ze er naartoe.
Wel oppassen dat je s'nachts met je schaambeen haar botten niet kneust.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
maar de venusheuvel blijft toch de belangrijkstequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit van de speld komt
Ben jij Italiaans of zo?quote:
Bericht zullen ze wel klaar hebben liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:53:06Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses. reageer retweet
[ afbeelding ]
Eind september weer tochtje in de eifel waar ze ieder jaar zelfde heuvel tijdmeting doen. Al 2 keer eerder gedaan. Vlak voor dat ding gooi ik me helemaal vol met koffiepillen en suikergels en dan eens kijken waar ik uit de bocht vlieg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je was al niet heel erg dik hè. Maar ze klaagt er inderdaad over.
Dit boeit echt niemand, Drizzt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die scheids gister bij Jong Twente - Helmond Sport![]()
_!
Rode wijn en druivensuiker. Hop hop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eind september weer tochtje in de eifel waar ze ieder jaar zelfde heuvel tijdmeting doen. Al 2 keer eerder gedaan. Vlak voor dat ding gooi ik me helemaal vol met koffiepillen en suikergels en dan eens kijken waar ik uit de bocht vlieg.
Football Manager of wat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die scheids gister bij Jong Twente - Helmond Sport![]()
_!
Tom Simpson style: Brandy en speed. Moet t ook nog 35 graden zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rode wijn en druivensuiker. Hop hop.
Drizzt, ga eens voor ons naar de primark om live verslag te doen uit dat pauperwalhalla.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee: http://www.twentefans.nl/(...)e-grond-zakken-.html
"Wat is dit slecht man!"
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drizzt, ga eens voor ons naar de primark om live verslag te doen uit dat pauperwalhalla.
gvdquote:11:38
Mode-bloggers Ihsane Bouaouida uit Almere en Siham Aitaddi uit Amsterdam zeggen dat Primark ook voor jonge moslima's leuke kleding heeft. Ze noemen bijvoorbeeld hippe hoofddoeken. Ze kennen alle Primarks in Nederland.
De Enschedese vinden ze groot en ruim en ze loven de overzichtelijke indeling. Ze willen niet frontaal op de foto omdat ze voor hun blogs iets mysterieus willen creëren. De een studeert sociaal medische dienstverlening en de ander pedagogiek.
Ja, hoezo. Mijn achternaam is Ventilator in het Italiaansquote:
Nog wel wat kilootjes te veel hoor. 28/7 zat ik op 19% bf bij 81 kilo. 63 kg spiermassa, 3.5 kg bot. Volgende week nieuwe meting. Kijken wat er uit komt. Wel vooruitgang iig. mag ik hopen. Anders ga ik mijn oude passie weer naar boven halen. Slechte voeding en veel drank.quote:
Bedankt voor die fraaie complimentquote:
Familie van Nicola?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, hoezo. Mijn achternaam is Ventilator in het ItaliaansSad but true.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drizzt, ga eens voor ons naar de primark om live verslag te doen uit dat pauperwalhalla.
quote:
Jep. Neef. Dit is zijn vrouw, Tarado vindt dit leukquote:
De lullo's zijn gesignaleerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lach me echt de pleuris hier.
Onder de hashtag #Primark070 scoren we wel een grote internethit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Den Haag opent er ook spoedig één. Zullen we daar ook gaan zitten bij de opening?
IK heb geen idee wat ik hier op moet zeggenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De lullo's zijn gesignaleerd
11:45quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog wel wat kilootjes te veel hoor. 28/7 zat ik op 19% bf bij 81 kilo. 63 kg spiermassa, 3.5 kg bot. Volgende week nieuwe meting. Kijken wat er uit komt. Wel vooruitgang iig. mag ik hopen. Anders ga ik mijn oude passie weer naar boven halen. Slechte voeding en veel drank.
Ik ben er bij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onder de hashtag #Primark070 scoren we wel een grote internethit.
Dit heb je verzonnen. Dit is nog niet in de blog verschenen, oplichter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
11:45
De tienermeisjes Linda van Driel en Mandy Keur hadden eigenlijk naar school gemoeten, maar brengen vandaag toch een bezoek aan de Primark. "Heb je zeven weken vakantie en dan openen ze deze fantastische winkel in de eerste schoolweek". Volgens Linda had de school hier best wel rekening mee kunnen houden.
Ik las pas ergens dat die hysterischekoopwijven er zo'n grote bende van maken dat ze personeel moeten aannemen om 's nachts die hele teringzooi weer op te ruimen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rijen hebben zich al gevormd. Een winkel voor elke sekse.
Dan zal de storm weldra hier arriveren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben trouwens absoluut niet van het klagen over weer, maar het begint hier nu alweer te stormen
Pleur een eind op.
Zijn dit allemaal moslima's die een nieuwe hoofddoek komen kopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rijen hebben zich al gevormd. Een winkel voor elke sekse.
Kloptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heb je verzonnen. Dit is nog niet in de blog verschenen, oplichter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |