aldus de linkse Telegraafquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:53:06Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses. reageer retweet
[ afbeelding ]
Het past wel een beetje in het paniekbeleid bij Feyenoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat in de uitverkoop voor 3 miljoen.
C'est moi, monsieur Swaguequote:
Ik vermoed dat het al een keer of 40-45 keer eerder gezgd isquote:
Kom nu Japan niet meer inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wow Dven heeft keiharde tatoos man.
ok eerste keer dat ik het ziequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het al een keer of 40-45 keer eerder gezgd is
DAN HEB IK HEM ZELF VERZONNENquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
link, ik kan nooit wat vinden hier
Alleen de onsen niet meer, al zijn er sommige onsen waar je het af mag plakken of hele kleine onsen bij je hotel die je prive kan reserveren.quote:
twitter:AlexanderNL twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 11:24:37NOS en Tubantia zijn ter plaatse bij de opening van een nieuwe Primark in Enschede (!). Alleen...: er is geen hond http://t.co/9QTdqCYo9F reageer retweet
Gewoon even een secondskin aantrekken vantevoren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen de onsen niet meer, al zijn er sommige onsen waar je het af mag plakken of hele kleine onsen bij je hotel die je prive kan reserveren.
Maar op je onderarm ookMisschien wel beter in de winter gaan
Is dan ook gemaakt in een pauperbar. Wel goedkoop bier. 50 eurocent voor een halve liter. 3 halen 2 betalen, anderhalve liter pils voor een euro. Genot.quote:
Worden geassocieerd met de yakuza. In het openbaar kunnen ze er weinig aan doen maar sauna/onsen kom je niet in.quote:
Dat petje ziet er ook niet heel erg sjofel uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dan ook gemaakt in een pauperbar. Wel goedkoop bier. 50 eurocent voor een halve liter. 3 halen 2 betalen, anderhalve liter pils voor een euro. Genot.
Is dan ook een heel vies petje. Ik sta bekend om het jarenlang dragen van vieze kapotte petjes. Geeft me die bearlookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat petje ziet er ook niet heel erg sjofel uit.
Alberto Knutadorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n chick vind dat ik te dun wordt![]()
Fuck it, ik vlieg de heuvels op nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |