quote:
quote:Tiernan-Locke wijt dopingstraf aan comazuipen
Wielrennen • 18-08-2014 @ 15:24 • dm Frank (franklop)
De Britse wielrenner Jonathan Tiernan-Locke denkt dat comazuipen heeft geleid tot een dopingstraf. Tegen UK Anti-Doping, de Britse antidopingwaakhond, verklaarde Tiernan-Locke zijn afwijkende bloedwaarden door alcoholmisbruik. Volgens hem had hij tijdens een avondje uit met zijn vriendin twee dagen voor de dopingtest een 'exceptionele en extreme alcoholinname' gevolgd door 'een periode van ernstige uitdroging'.
UK Anti-Doping vond het verhaal niet geloofwaardig. De organisatie noemde Tiernan-Lockes uitleg 'niet afdoende om de abnormale waarden te verklaren.
De oud-renner van Sky werd in juli voor twee jaar geschorst vanwege afwijkende waarden in zijn bloedpaspoort die van september 2012 dateren. De 29-jarige Engelsman reed sinds 2013 voor Sky en werd door die ploeg ontslagen vanwege de dopingschorsing. Tiernan-Locke mag op 1 januari 2016 terugkeren in het peloton.
Vodkamelk?quote:
Heerlijk joh.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 2 volle weken kutweer. Wat een aids.
Deze transferperiode iig niet. Feyenoord zal nog steeds 5 miljoen euro moeten betalen + zijn hoge salariseisen.quote:
Je merkt wel dat de temperaturen omlaag schieten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel goed vol te houden op je zolderkamer zeker?
Ik moet deze week weer been en armstukken aan op de fietsquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat de temperaturen omlaag schieten.
Over 4 maanden lekker glad weer, de anti-NS-show, strooizoutmaniaquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet deze week weer been en armstukken aan op de fiets
NS gaat deze winter lasers op de trein monterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 4 maanden lekker glad weer, de anti-NS-show, strooizoutmania
Staat in de uitverkoop voor 3 miljoen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze transferperiode iig niet. Feyenoord zal nog steeds 5 miljoen euro moeten betalen + zijn hoge salariseisen.
Van Geel heeft al gemeld dat dat onzin isquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat in de uitverkoop voor 3 miljoen.
Hoeveel jaar doen ze dat al in Japan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
NS gaat deze winter lasers op de trein monteren
Je bent zelf onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel heeft al gemeld dat dat onzin is.
Zelfs bomen op de rails houden een shinkansen niet tegen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel jaar doen ze dat al in Japan?
Wat doen ze in het geval van een door een tsunami gestrande walvisquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfs bomen op de rails houden een shinkansen niet tegen.
ik zag de pepernoten van de week al in de supermarkt liggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De jaarlijkse zwarte piet moet dood hype krijgen we ook alweer bijna.
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:53:06Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses. reageer retweet
Swagfoto's in US hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat doen ze in het geval van een door een tsunami gestrande walvis
Madame_Paon
aldus de linkse Telegraafquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 10:53:06Wegens een fout op onze nieuwe testsite is per ongeluk een bericht over de dood van Johan Cruijff op onze website verschenen. Onze excuses. reageer retweet
[ afbeelding ]
Het past wel een beetje in het paniekbeleid bij Feyenoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Staat in de uitverkoop voor 3 miljoen.
C'est moi, monsieur Swaguequote:
Ik vermoed dat het al een keer of 40-45 keer eerder gezgd isquote:
Kom nu Japan niet meer inquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wow Dven heeft keiharde tatoos man.
ok eerste keer dat ik het ziequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het al een keer of 40-45 keer eerder gezgd is
DAN HEB IK HEM ZELF VERZONNENquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
link, ik kan nooit wat vinden hier
Alleen de onsen niet meer, al zijn er sommige onsen waar je het af mag plakken of hele kleine onsen bij je hotel die je prive kan reserveren.quote:
twitter:AlexanderNL twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 11:24:37NOS en Tubantia zijn ter plaatse bij de opening van een nieuwe Primark in Enschede (!). Alleen...: er is geen hond http://t.co/9QTdqCYo9F reageer retweet
Gewoon even een secondskin aantrekken vantevoren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen de onsen niet meer, al zijn er sommige onsen waar je het af mag plakken of hele kleine onsen bij je hotel die je prive kan reserveren.
Maar op je onderarm ookMisschien wel beter in de winter gaan
Is dan ook gemaakt in een pauperbar. Wel goedkoop bier. 50 eurocent voor een halve liter. 3 halen 2 betalen, anderhalve liter pils voor een euro. Genot.quote:
Worden geassocieerd met de yakuza. In het openbaar kunnen ze er weinig aan doen maar sauna/onsen kom je niet in.quote:
Dat petje ziet er ook niet heel erg sjofel uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Is dan ook gemaakt in een pauperbar. Wel goedkoop bier. 50 eurocent voor een halve liter. 3 halen 2 betalen, anderhalve liter pils voor een euro. Genot.
Is dan ook een heel vies petje. Ik sta bekend om het jarenlang dragen van vieze kapotte petjes. Geeft me die bearlookquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat petje ziet er ook niet heel erg sjofel uit.
Alberto Knutadorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n chick vind dat ik te dun wordt![]()
Fuck it, ik vlieg de heuvels op nu
weer een pauperwinkel erbij, hoera!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.4494034
Boeiende liveblog over de opening van een Primark
[ afbeelding ]
11:06
Thea Pril en haar kleindochter Chanel Warris vinden het prachtig dat Enschede een Primark heeft. Voor Thea was de Bijenkorf onbetaalbaar. Ze is er nooit in geweest. Nu kan ze haar kleinkinderen ook eens verrassen. Ze zit in een scootmobiel. Als het op een dag rustiger is gaat ze er naartoe.
Je was al niet heel erg dik hè. Maar ze klaagt er inderdaad over.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat dit van de speld komtquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.tubantia.nl/re(...)k-enschede-1.4494034
Boeiende liveblog over de opening van een Primark
[ afbeelding ]
11:06
Thea Pril en haar kleindochter Chanel Warris vinden het prachtig dat Enschede een Primark heeft. Voor Thea was de Bijenkorf onbetaalbaar. Ze is er nooit in geweest. Nu kan ze haar kleinkinderen ook eens verrassen. Ze zit in een scootmobiel. Als het op een dag rustiger is gaat ze er naartoe.
Wel oppassen dat je s'nachts met je schaambeen haar botten niet kneust.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
maar de venusheuvel blijft toch de belangrijkstequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
neequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit van de speld komt
Ben jij Italiaans of zo?quote:
Bericht zullen ze wel klaar hebben liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Eind september weer tochtje in de eifel waar ze ieder jaar zelfde heuvel tijdmeting doen. Al 2 keer eerder gedaan. Vlak voor dat ding gooi ik me helemaal vol met koffiepillen en suikergels en dan eens kijken waar ik uit de bocht vlieg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je was al niet heel erg dik hè. Maar ze klaagt er inderdaad over.
Dit boeit echt niemand, Drizzt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die scheids gister bij Jong Twente - Helmond Sport![]()
_!
Rode wijn en druivensuiker. Hop hop.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eind september weer tochtje in de eifel waar ze ieder jaar zelfde heuvel tijdmeting doen. Al 2 keer eerder gedaan. Vlak voor dat ding gooi ik me helemaal vol met koffiepillen en suikergels en dan eens kijken waar ik uit de bocht vlieg.
Football Manager of wat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die scheids gister bij Jong Twente - Helmond Sport![]()
_!
Tom Simpson style: Brandy en speed. Moet t ook nog 35 graden zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rode wijn en druivensuiker. Hop hop.
Drizzt, ga eens voor ons naar de primark om live verslag te doen uit dat pauperwalhalla.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee: http://www.twentefans.nl/(...)e-grond-zakken-.html
"Wat is dit slecht man!"
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Drizzt, ga eens voor ons naar de primark om live verslag te doen uit dat pauperwalhalla.
gvdquote:11:38
Mode-bloggers Ihsane Bouaouida uit Almere en Siham Aitaddi uit Amsterdam zeggen dat Primark ook voor jonge moslima's leuke kleding heeft. Ze noemen bijvoorbeeld hippe hoofddoeken. Ze kennen alle Primarks in Nederland.
De Enschedese vinden ze groot en ruim en ze loven de overzichtelijke indeling. Ze willen niet frontaal op de foto omdat ze voor hun blogs iets mysterieus willen creëren. De een studeert sociaal medische dienstverlening en de ander pedagogiek.
Ja, hoezo. Mijn achternaam is Ventilator in het Italiaansquote:
Nog wel wat kilootjes te veel hoor. 28/7 zat ik op 19% bf bij 81 kilo. 63 kg spiermassa, 3.5 kg bot. Volgende week nieuwe meting. Kijken wat er uit komt. Wel vooruitgang iig. mag ik hopen. Anders ga ik mijn oude passie weer naar boven halen. Slechte voeding en veel drank.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |