is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthalquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
Eend, de volgende keer als jij en Mint in de buurt zijn moeten jullie wel koffie komen drinken.
Da's aan de verkeerde kant van de brug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthal
Pics van je zuquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthal
Ik heb van de Rotterdammers geleerd dat het echte Rotterdam aan de noord kant van de brug ligtquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Da's aan de verkeerde kant van de brug.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb van de Rotterdammers geleerd dat het echte Rotterdam aan de noord kant van de brug ligt
Waar was je heen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
gefeliciteerd MarijeH![]()
![]()
en wat zijn we allemaal reislustig! ik was zaterdagavond in Amsterdam! ruim 5 uur treinen voor een concertje van amper anderhalf uur![]()
Amsterdam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
en wat zijn we allemaal reislustig! ik was zaterdagavond in Amsterdam! ruim 5 uur treinen voor een
goed hèquote:
Beetje vroeg.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat die op de kant niet weten is dat het onder water veel mooier is! Hier een selfie:
[ afbeelding ]
AMSTERDAMquote:
erg toffe stadquote:
Vanaf morgen, maar dan kunnen we alvast wennen.quote:
Zei hij daar nou Benedict?quote:
quote:
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar maar het is de goedkoopste PO van heel de wereld.....![]()
a okequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.
Weinig mis mee. Went vanzelf. Niet zo vastgeroest doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.
Leuke stad, heel anders dan mijn geliefde Amsterdamquote:
top!quote:
Alors is het hier mee eensquote:
mijn oudste zus ook na mijn tipquote:
Pics van je zu..quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn oudste zus ook na mijn tip
mijn zus maakt heel veel pics. Mooie visarend had ze laatst!quote:
Minteplintquote:
HAMBURGERS MET KORTING OH OH OOHOO OOH!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En Muis is naar bed. Toedels
P.S. Een catchy pop liedje 10x luisteren voordat je naar bed gaat is geen goed idee. Gegarandeerd dat hij in je kop blijft hangen.
voorprogrammaquote:
Ze motten eens meer nadenken over de inhoud van programma's ipv over de vormgeving lullen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weinig mis mee. Went vanzelf. Niet zo vastgeroest doen.
Ik heb ook wel eens gehad dat een band maar een uur speelde, maar die hadden amper meer nummersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voorprogramma
hoofdact. Zangeres ziet er op het podium beter dan in deze clip, maar ze is nog geen Lzzy Hale![]()
was vet. wel beetje kort. half uur voorprogramma is normaal, maar een hoofdact van een uurtje vond ik wel een tikkie kort. ach, kon ik een trein eerder halen
mijn record staat op The Thermals in Ekko Utrecht vorig jaar. geen voorprogramma, The Thermals waren binnen een uur klaar en hadden er toen volgens mij 22nummers doorheen geramd. heerlijk! Zeker omdat ik een week eerder bij Between The Buried and Me in Sneek was...en die speelden in 75minuten....5 nummers! dat is me echt te lang....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat een band maar een uur speelde, maar die hadden amper meer nummersEn SOAD speelde 5 kwartier vorig jaar, maar al die nummers duren iets van 3 minuten dus ze speelden wel 23 nummers.
Ik kan je filmpjes niet beluisteren want m'n PC kan het allemaal niet meer aan.
Nou, het lijkt erop!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, is het als 3fm-poster verplicht om in augustus jarig te zijn ofzo????
gefeliciteerd Borisz, dt je maar een grote vent mag worden!
en nu ga ik naar bed en slapen enzo. tabee
Ja. Augustusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, is het als 3fm-poster verplicht om in augustus jarig te zijn ofzo????
gefeliciteerd Borisz, dt je maar een grote vent mag worden!
en nu ga ik naar bed en slapen enzo. tabee
Nog bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd cee en dago (als hij ook jarig is)
Elk jaar weer! Wat een toeval steeds.quote:
Ik vind het anders elk jaar weer een spannende bedoening!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Elk jaar weer! Wat een toeval steeds.
Ik ga m'n best doen om in 2015 gelijk met jou jarig te zijn. Ik denk da'k een redelijke kans maak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het anders elk jaar weer een spannende bedoening!
wat een knuppelquote:
Laat dat "goed" maar wegquote:
Inderdaad. Vroeg opgestaan om te gaan hardlopen...gigantische hoosbuien. Nu zit ik nog wat gaar te zijn in m'n hardloopkledingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat "goed" maar wegben zo gaar als de tyfus
Ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat "goed" maar wegben zo gaar als de tyfus
Ja? ben je doorgesmeerd door Juanesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet
Zo vrolijk, zo blij, zo alles
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? ben je doorgesmeerd door Juanes?
ja kan prima hoor, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Nee.
Kan een mens niet vrolijk en blij zijn zonder dat?
Ik heb dat niet nodig om vrolijk te zijn.
er is elke dag wel een excuus te vinden om iets van Queen te draaien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En John Deacon is ook nog eens jarig vandaag.
Da's ook de reden dat je een nummer van Queen kon kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En John Deacon is ook nog eens jarig vandaag.
Ah, toen was ik ff thee halen (en Kensington was toen niet eens op de radio!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat je een nummer van Queen kon kiezen
Van mij mag hij vaker jarig zijn
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is elke dag wel een excuus te vinden om iets van Queen te draaien.
Het blijft jeugdjournaal voor gevorderden, dus verwacht er niet te veel van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef Againzender het volgende:
Afgelopen augustus was het maar 1 keer kouder dan nu.
Moeilijk he Fleur om een artikel goed te lezen. Het bereft NIET de hele maand, maar de tweede decade (11 t/m 20) van de maand.
Maar ja, je zou ook eens meer dan alleen de kop van het AD lezen
* Againzender kan hier heel slecht tegen
het lijkt wel of alles tegenwoordig in jip-en-janneke taal aangeboden moet worden. Kennelijk is de norm dat iedereen te achterlijk is om te kunnen poepen en je dus ook maar geen enkele uitdaging moet bieden om iemand z'n hersens te stimuleren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het blijft jeugdjournaal voor gevorderden, dus verwacht er niet te veel van.
Maar jij bent dan ook een toffe vader met toffe kinderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
het lijkt wel of alles tegenwoordig in jip-en-janneke taal aangeboden moet worden. Kennelijk is de norm dat iedereen te achterlijk is om te kunnen poepen en je dus ook maar geen enkele uitdaging moet bieden om iemand z'n hersens te stimuleren.
Ik praat tegen mijn kinderen ook gewone 'grote mensen' taal (OK, dat vloeken had ik ze misschien beter niet kunnen leren). Als ze het niet snappen zeggen ze dat, en dan leg ik het ze uit.
Ik heb ook prima leren vloeken van m'n vaderquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
het lijkt wel of alles tegenwoordig in jip-en-janneke taal aangeboden moet worden. Kennelijk is de norm dat iedereen te achterlijk is om te kunnen poepen en je dus ook maar geen enkele uitdaging moet bieden om iemand z'n hersens te stimuleren.
Ik praat tegen mijn kinderen ook gewone 'grote mensen' taal (OK, dat vloeken had ik ze misschien beter niet kunnen leren). Als ze het niet snappen zeggen ze dat, en dan leg ik het ze uit.
doe mn bestquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een toffe vader met toffe kinderen.
quote:
Ik voel een spanning opborrelen die gelijk staat aan de intocht van Sinterklaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen om in 2015 gelijk met jou jarig te zijn. Ik denk da'k een redelijke kans maak.
Ik wil niet weten waar jij last van in-tocht hebt maar goed.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel een spanning opborrelen die gelijk staat aan de intocht van Sinterklaas.
Overal. Luchten is goedquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar jij last van in-tocht hebt maar goed.
Talpa Media 538 Groep Radio 538 is ook zo'n ballenzender. Ik luister liever VRT Studio Brussel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Npo 3fm is echt een kutzender.
Dat jullie het weten, grgr
dat is vanwege het jonge, hippe, rebels karakter van npo3fm.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom is 3FM eigenlijk ooit 3FM genoemd ipv gewoon radio 3?
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit zo
Zeer rebels...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is vanwege het jonge, hippe, rebels karakter van npo3fm.....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:44 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom is 3FM eigenlijk ooit 3FM genoemd ipv gewoon radio 3?
[ afbeelding ]
Ziet er niet uit zo
quote:Radio 3 verkreeg in 1994 een volledig landelijke dekking op de FM band. Om dit extra te bekrachtigen werd het label FM aan de naam toegevoegd.
Lelijkheid is de standaard in Nederland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:08 schreef Dagoduck het volgende:
Het was al een lelijk logo en nu is ie nog lelijker
Uggs, Birckenstocks, Crocs, juichpakken, vrouwen met kort haar, overgewicht bij ruim 40% van de bevolking...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lelijkheid is de standaard in Nederland.
Nee, Nederland doet het enorm goed qua graphic/fashion en productdesign.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lelijkheid is de standaard in Nederland.
Hopelijk komt Dieuwertje Blok met een verjaardagsjournaal...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel een spanning opborrelen die gelijk staat aan de intocht van Sinterklaas.
Zouden er wel verjaardagscadeautjes zijn?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hopelijk komt Dieuwertje Blok met een verjaardagsjournaal...
leuk om aan je moeder te laten lezen: http://newsthump.com/2014(...)rrific-new-material/quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG. Mijn moeder heeft een radiostation ontdekt die alleen maar Cliff Richard draait.
RIP aan de nabestaanden.
Ze zit in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk om aan je moeder te laten lezen: http://newsthump.com/2014(...)rrific-new-material/
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:48 schreef Pandaplint het volgende:
Verdomme. 10km hardlopen in een hoosbui. Nog geen 5min thuis.. Hemel splijt open en de zon schijnt
Leuk plaatje blijft hetquote:
ik viel er halverwege in, kwam pas na 10 seconden er achter dat het de IKEA versie wasquote:
quote:
wat is er mis met een emmer?quote:
hij had wat meer moeten laten horen, dat intro onthoud je niet, het vervolg wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:43 schreef Sersjee het volgende:
Makkie. Liar van Rollins Band. Draaien die hap!
staat mij bij dat hij de Urban Dance Squad geweldig vond trouwens.quote:
Ik vind Henry Rollins ook niks. Urban Dance Squad vind ik dan wel weer tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:57 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind het maar schreeuwerige ellende![]()
![]()
live gezienquote:
Failtwitter:TjitseLeemhuis twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 14:41:31@mattievalk @Domien Nog beter; dat er in de bak van Mattie áltijd #3FM aan staat.
reageer retweet
heeft ze met één van die twee gasten?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef Holenmens het volgende:
Lieke Veld (van 3FM) is veel in beeld bij Q deze week![]()
Ja met Wietze.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heeft ze met één van die twee gasten?
Wat een kinderachtige figurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 14:49 schreef Holenmens het volgende:
Lieke Veld (van 3FM) is veel in beeld bij Q deze week![]()
ik ga ff buiten staanquote:
wowquote:
die biefstuk zag er trouwens ook wel lekker uit!quote:
19 was gewoon een prima plaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:30 schreef Againzender het volgende:
Ik vind dit gewoon een mooi nummer van Adele nog steeds. En dat zeg ik niet vaak.
Inderdaad. Je zou je ook eens inlezen zegquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:15 schreef rubbereend het volgende:
ze zijn weer geweldig op de hoogte
lekker makkelijk scorenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:20 schreef Sersjee het volgende:
Ik vond die Knudde-cartoon op NUsport vandaag ook zó flauw... Dan weet je dus gewoon niets van autoracen.
Laat me raden. Een uitspraak van Coen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:33 schreef rubbereend het volgende:
lol wat?
"Als wij geen kleren kopen dan zouden die kinderen ook geen werk hebben"
en de NL-versie die ik hilarisch vind...quote:
één van de vrouwen die bij de Primark winkeldequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Laat me raden. Een uitspraak van Coen?
hier doet t plaatje t nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil je nog niet dood gevonden worden.
Racoon daarbuiten gelaten.
En terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
Wilbert stuurde mij een tweet. Maar nu heeft hij 'm weer verwijderd
Vertel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En terecht.
Het antwoord op de vraag die je stelde is ook nogal obvious...
Waarom er is gekozen voor NPO 3FM en niet NPO Radio 3? Volgens mij vooral vanwege de herkenbaarheid van het bestaande merk 3FM. Als je dat zou aanpassen zou dus bijvoorbeeld ook het logo geheel moeten veranderen. Bij de andere radio/tv namen was dit veel minder een probleem (omdat het logo daar bijvoorbeeld al reeds een ruit was).quote:
ah, talloze van dergelijke festivals.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.strandfestivalzand.nl/informatie/programma-2/
Het is in Almere, dus wil je er per definitie niet dood gevonden worden. Maakt niet uit wie of wat daar staan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wil je nog niet dood gevonden worden.
Racoon daarbuiten gelaten.
De fout is jaren geleden eigenlijk al gemaakt door met de naam "3FM" te komen. De naam en het logo van '3FM' is de vreemde eend in de bijt tussen de andere radiozenders. Nu had dit me wel een moment geleken om deze 'misstap' recht te zetten. Dit aangezien de huisstijl van 3FM eigenlijk al wel wat gedateerd is en doordat de naam toch al (deels) verandert..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Waarom er is gekozen voor NPO 3FM en niet NPO Radio 3? Volgens mij vooral vanwege de herkenbaarheid van het bestaande merk 3FM. Als je dat zou aanpassen zou dus bijvoorbeeld ook het logo geheel moeten veranderen. Bij de andere radio/tv namen was dit veel minder een probleem (omdat het logo daar bijvoorbeeld al reeds een ruit was).
Neuh dat is waar. We reden er net langs met de trein en zag de podia staan, daarom even naar de lineup gekeken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is in Almere, dus wil je er per definitie niet dood gevonden worden. Maakt niet uit wie of wat daar staan.
Smooth as fuck.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.3fm.nl/video/all/show/72295
Domien z'n draaimove rond 1.10![]()
Het ziet er inderdaad wat apart uit, maar de keuze om het logo nu niet geheel te veranderen begrijp ik ook wel. Ze willen nu eerst rustig aan het NPO-merk introduceren, en als er dan later wijzigingen aan 3FM nodig zouden zijn (wat volgens mij niet aan de orde is, want de zender doet het juist supergoed qua luistercijfers) kunnen die daarna volgen. Alles in één keer aanpassen zou een veel te grote stap zijn, je moet het publiek tijd geven om daaraan te wennen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De fout is jaren geleden eigenlijk al gemaakt door met de naam "3FM" te komen. De naam en het logo van '3FM' is de vreemde eend in de bijt tussen de andere radiozenders. Nu had dit me wel een moment geleken om deze 'misstap' recht te zetten. Dit aangezien de huisstijl van 3FM eigenlijk al wel wat gedateerd is en doordat de naam toch al (deels) verandert..
Geef toe, dit ziet er toch niet uit?
[ afbeelding ]
De line-up is zo erg nog niet. Het is duidelijk niet de smaak van Pino en sommige anderen hier... maar er is een reden waarom die artiesten zo populair zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is in Almere, dus wil je er per definitie niet dood gevonden worden. Maakt niet uit wie of wat daar staan.
Line-uptechnisch snap ik trouwens niet zo heel goed wat the Opposites daar doen. Als ik van chargeren zou houden, zou ik zeggen dat het net zoiets is als dat je Slayer boekt voor Lilith Fair.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De line-up is zo erg nog niet. Het is duidelijk niet de smaak van Pino en sommige anderen hier... maar er is een reden waarom die artiesten zo populair zijn.
De locatie daarentegen... daar wil je inderdaad nog niet dood gevonden worden. Zo'n strandje aan de rand van een gigantische vinex-stad...
Volgens mij kun je die in een pakket boeken samen met wat van die andere artiesten. Zie ze opvallend vaak optreden met deze artiestenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Line-uptechnisch snap ik trouwens niet zo heel goed wat the Opposites daar doen. Als ik van chargeren zou houden, zou ik zeggen dat het net zoiets is als dat je Slayer boekt voor Lilith Fair.
Dan moet je zorgen dat je niet dood gaat!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niveautje "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:41 schreef Pandaplint het volgende:
"Als wij er niet zijn hebben hun geen eten"
Man man man
Ook handig om je klanten af te zeiken op de radio en duidelijk te maken waar je precies werktquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niveautje "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken
Heb het niet gehoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:59 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook handig om je klanten af te zeiken op de radio en duidelijk te maken waar je precies werkt
Ik stink naar rubber, eend!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah, talloze van dergelijke festivals.
Wow, Cee!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik realiseer me zojuist... Als je van de (echte) namen van Pino en Luna 1 naam maakt, net als bijvoorbeeld Brangelina, dan krijg je Panda.![]()
![]()
Ja dat had ik ook al een keer gezegd tegen Luun.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik realiseer me zojuist... Als je van de (echte) namen van Pino en Luna 1 naam maakt, net als bijvoorbeeld Brangelina, dan krijg je Panda.![]()
![]()
M'n hart maakt sprongen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Wow, Cee!!![]()
Zou tof zijn als ze dan ook nog plinten zouden kopen samen![]()
Ik kom er nooit, dus dat moet lukken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je niet dood gaat!
Gaat wel jaquote:
Het is wat...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:30 schreef opperkleurder het volgende:
NPO 3FM dj Giel Beelen heeft weer een nieuwe jonge vriendin Nicolien Nusselder (25).
Ik spreek er ook geen waardeoordeel over uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het is wat...
Kom op 25, niets mis mee.
Niet mijn typequote:
Niet wat te groot voor Giel?quote:
Rok tochquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:08 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, de kans is vrij groot dat ik volgende week in training ga voor webcaremedewerker....gisteren gesolliciteerd en vanmiddag word ik gebeld voor een klikgesprek.
saillant detail.....het is voor hetzelfde bedrijf als waar ik 2 maanden geleden ontslagen ben![]()
Zou niet goed wezen als ie naast je in bed lag. Of misschien wel. Weet ik veel wat jij (of S.) leuk vindt...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik werd er vanmorgen ook mee wakker. Op de radio dan. Met jouw muzikale favoriet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou niet goed wezen als ie naast je in bed lag. Of misschien wel. Weet ik veel wat jij (of S.) leuk vindt...
Haha wat. Waarom hebben ze jou weer nodig dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:08 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, de kans is vrij groot dat ik volgende week in training ga voor webcaremedewerker....gisteren gesolliciteerd en vanmiddag word ik gebeld voor een klikgesprek.
saillant detail.....het is voor hetzelfde bedrijf als waar ik 2 maanden geleden ontslagen ben![]()
Ik begrijp dat het een andere functie isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha wat. Waarom hebben ze jou weer nodig dan?
nja, t zit iets anders. de functie die ik had verviel compleet dus ik heb er voor gekozen met oprotpremie te vertrekken. nu wil ik wel weer aan het werk en kom ik op een andere functie, op een ander project, bij hetzelfde bedrijf terechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha wat. Waarom hebben ze jou weer nodig dan?
ze werkt er nog steeds voor zover ik weet, maar op een andere belvloer dus de kans dat ik haar zie is vrij klein. bovendien heeft ze volgens mij inmiddels een vriend. een ex-collega van hetzelfde project. goeie gast dus ik vind het allemaal primaquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:12 schreef alors het volgende:
[..]
Rok toch![]()
Nou wel fijn, tenminste dat neem ik zomaar aan hoor.
Ga je haardan ook weer zien? Als het doorgaat dan moet het wel een teken zijn, en dat moet je er alsnog wat mee doen
He! Da's niet de goede instelling!quote:
waar, maar ik hoef dat niet zo nodig kapot te maken. ben geen homewreckerquote:
ook het condoomquote:
Zekers, vraag mijn vader maar hij heeft er nog spijt van.quote:
HIhi. Stalk haar terug!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
Minteplint zit mij te yoyostalken
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:08 schreef 3rdRock het volgende:
Haiquote:
Nee. Vanmorgen gewisseld van huisarts. Toen naar de bouwmarkt voor een glijstuk voor de douchestang, terug naar huis. Er achter komen dat die niet past, terug gaan (door de regen) voor een andere die wel zou moeten passen, maar die past óók niet. Dus eigenlijk moet ik weer terug, maar daar heb ik nu echt geen puf meer voor.quote:
quote:
Och. Dat klinkt als een vermoeide ochtend.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen gewisseld van huisarts. Toen naar de bouwmarkt voor een glijstuk voor de douchestang, terug naar huis. Er achter komen dat die niet past, terug gaan (door de regen) voor een andere die wel zou moeten passen, maar die past óók niet. Dus eigenlijk moet ik weer terug, maar daar heb ik nu echt geen puf meer voor.
En op internet kan ik zo'n los stuk nergens vinden (allemaal dezelfde als die ik al in huis heb gehad)
En ik heb ook nog boodschappen gedaan. Ik ben kapot
/liefdagboek
Eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |