is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthalquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
Eend, de volgende keer als jij en Mint in de buurt zijn moeten jullie wel koffie komen drinken.
Da's aan de verkeerde kant van de brug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthal
Pics van je zuquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthal
Ik heb van de Rotterdammers geleerd dat het echte Rotterdam aan de noord kant van de brug ligtquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Da's aan de verkeerde kant van de brug.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb van de Rotterdammers geleerd dat het echte Rotterdam aan de noord kant van de brug ligt
Waar was je heen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
gefeliciteerd MarijeH![]()
![]()
en wat zijn we allemaal reislustig! ik was zaterdagavond in Amsterdam! ruim 5 uur treinen voor een concertje van amper anderhalf uur![]()
Amsterdam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
en wat zijn we allemaal reislustig! ik was zaterdagavond in Amsterdam! ruim 5 uur treinen voor een
goed hèquote:
Beetje vroeg.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat die op de kant niet weten is dat het onder water veel mooier is! Hier een selfie:
[ afbeelding ]
AMSTERDAMquote:
erg toffe stadquote:
Vanaf morgen, maar dan kunnen we alvast wennen.quote:
Zei hij daar nou Benedict?quote:
quote:
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar maar het is de goedkoopste PO van heel de wereld.....![]()
a okequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.
Weinig mis mee. Went vanzelf. Niet zo vastgeroest doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.
Leuke stad, heel anders dan mijn geliefde Amsterdamquote:
top!quote:
Alors is het hier mee eensquote:
mijn oudste zus ook na mijn tipquote:
Pics van je zu..quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn oudste zus ook na mijn tip
mijn zus maakt heel veel pics. Mooie visarend had ze laatst!quote:
Minteplintquote:
HAMBURGERS MET KORTING OH OH OOHOO OOH!quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:51 schreef ieniminimuis het volgende:
En Muis is naar bed. Toedels
P.S. Een catchy pop liedje 10x luisteren voordat je naar bed gaat is geen goed idee. Gegarandeerd dat hij in je kop blijft hangen.
voorprogrammaquote:
Ze motten eens meer nadenken over de inhoud van programma's ipv over de vormgeving lullen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weinig mis mee. Went vanzelf. Niet zo vastgeroest doen.
Ik heb ook wel eens gehad dat een band maar een uur speelde, maar die hadden amper meer nummersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voorprogramma
hoofdact. Zangeres ziet er op het podium beter dan in deze clip, maar ze is nog geen Lzzy Hale![]()
was vet. wel beetje kort. half uur voorprogramma is normaal, maar een hoofdact van een uurtje vond ik wel een tikkie kort. ach, kon ik een trein eerder halen
mijn record staat op The Thermals in Ekko Utrecht vorig jaar. geen voorprogramma, The Thermals waren binnen een uur klaar en hadden er toen volgens mij 22nummers doorheen geramd. heerlijk! Zeker omdat ik een week eerder bij Between The Buried and Me in Sneek was...en die speelden in 75minuten....5 nummers! dat is me echt te lang....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat een band maar een uur speelde, maar die hadden amper meer nummersEn SOAD speelde 5 kwartier vorig jaar, maar al die nummers duren iets van 3 minuten dus ze speelden wel 23 nummers.
Ik kan je filmpjes niet beluisteren want m'n PC kan het allemaal niet meer aan.
Nou, het lijkt erop!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, is het als 3fm-poster verplicht om in augustus jarig te zijn ofzo????
gefeliciteerd Borisz, dt je maar een grote vent mag worden!
en nu ga ik naar bed en slapen enzo. tabee
Ja. Augustusquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, is het als 3fm-poster verplicht om in augustus jarig te zijn ofzo????
gefeliciteerd Borisz, dt je maar een grote vent mag worden!
en nu ga ik naar bed en slapen enzo. tabee
Nog bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd cee en dago (als hij ook jarig is)
Elk jaar weer! Wat een toeval steeds.quote:
Ik vind het anders elk jaar weer een spannende bedoening!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Elk jaar weer! Wat een toeval steeds.
Ik ga m'n best doen om in 2015 gelijk met jou jarig te zijn. Ik denk da'k een redelijke kans maak.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het anders elk jaar weer een spannende bedoening!
wat een knuppelquote:
Laat dat "goed" maar wegquote:
Inderdaad. Vroeg opgestaan om te gaan hardlopen...gigantische hoosbuien. Nu zit ik nog wat gaar te zijn in m'n hardloopkledingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat "goed" maar wegben zo gaar als de tyfus
Ik nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat "goed" maar wegben zo gaar als de tyfus
Ja? ben je doorgesmeerd door Juanesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet
Zo vrolijk, zo blij, zo alles
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja? ben je doorgesmeerd door Juanes?
ja kan prima hoor, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Nee.
Kan een mens niet vrolijk en blij zijn zonder dat?
Ik heb dat niet nodig om vrolijk te zijn.
er is elke dag wel een excuus te vinden om iets van Queen te draaien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En John Deacon is ook nog eens jarig vandaag.
Da's ook de reden dat je een nummer van Queen kon kiezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
En John Deacon is ook nog eens jarig vandaag.
Ah, toen was ik ff thee halen (en Kensington was toen niet eens op de radio!)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat je een nummer van Queen kon kiezen
Van mij mag hij vaker jarig zijn
Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
er is elke dag wel een excuus te vinden om iets van Queen te draaien.
Het blijft jeugdjournaal voor gevorderden, dus verwacht er niet te veel van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:04 schreef Againzender het volgende:
Afgelopen augustus was het maar 1 keer kouder dan nu.
Moeilijk he Fleur om een artikel goed te lezen. Het bereft NIET de hele maand, maar de tweede decade (11 t/m 20) van de maand.
Maar ja, je zou ook eens meer dan alleen de kop van het AD lezen
* Againzender kan hier heel slecht tegen
het lijkt wel of alles tegenwoordig in jip-en-janneke taal aangeboden moet worden. Kennelijk is de norm dat iedereen te achterlijk is om te kunnen poepen en je dus ook maar geen enkele uitdaging moet bieden om iemand z'n hersens te stimuleren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het blijft jeugdjournaal voor gevorderden, dus verwacht er niet te veel van.
Maar jij bent dan ook een toffe vader met toffe kinderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
het lijkt wel of alles tegenwoordig in jip-en-janneke taal aangeboden moet worden. Kennelijk is de norm dat iedereen te achterlijk is om te kunnen poepen en je dus ook maar geen enkele uitdaging moet bieden om iemand z'n hersens te stimuleren.
Ik praat tegen mijn kinderen ook gewone 'grote mensen' taal (OK, dat vloeken had ik ze misschien beter niet kunnen leren). Als ze het niet snappen zeggen ze dat, en dan leg ik het ze uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |