Kan je wel stellen!quote:
en nu weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook al mee wakker geworden vanmorgen.
Begint jouw dag even goed, Roel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook al mee wakker geworden vanmorgen.
owja, dat kan ook nog.....ga ik ook ff doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou kijken of Paradiso wat leuks in de agenda heeft staan.
bedankt, heb er nog nu 1 o pde shortlist gezet.... Guano Apes! en ik moet zeggen.....dat is nu eigenlijk de 1e keus hoewel ik het laatste (comeback)album niet heel sterk vond....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Zijn inderdaad leuke aanbiedingen, mag er zelf ook graag gebruik van maken.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de Paus bedanken voor deze feestdag. Heb ik mooi een dag vrij
Geen feestdag is geen dagje vrij?quote:
volgens mij Belgie ook. In Frankrijk ligt ook alles plat (ik had een keer een garage nodig daar op de 15de, alles geslotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen feestdag is geen dagje vrij?
Het is Maria ging naar de hemel dag en dat vieren zij in dit Katholieke land.
is er een feestdag voor onze paus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de Paus bedanken voor deze feestdag. Heb ik mooi een dag vrij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria-Tenhemelopnemingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er een feestdag voor onze paus?
kutband met dat kutaccentquote:
Dat is helemaal niet dankzij de paus, maar dankzij Mariaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria-Tenhemelopneming
T is trouwens vandaag ook de nationale feestdag van Lichtenstein
Er heeft vast een of andere paus het tot een feestdag bekroond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet dankzij de paus, maar dankzij Maria
bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er heeft vast een of andere paus het tot een feestdag bekroond.
relaxt hangen? daar hadden we vroeger aan de overkant van het IJ een plek voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:14 schreef rubbereend het volgende:
relaxt, hangen? Zelfs op de Alpha heuvels moest je staan zo druk dat het was bij Snoop
Almere?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
relaxt hangen? daar hadden we vroeger aan de overkant van het IJ een plek voor.
ik doelde meer op het galgenveld dat daar vroeger wasquote:
dat snapte ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde meer op het galgenveld dat daar vroeger was
daar wil je ook niet dood gevonden worden iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat snapte ik wel hoor
Maar in Almere wonen lijkt me een vergelijkbaar gevoel
Haha hij is waarschijnlijk 2x op rij gedumpt en heeft het even gehad met de vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:43 schreef alors het volgende:
Hahah check dit NWS / Vrouw rijdt kinderen aan, mogelijk opzettelijk
Fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Haar geknipt
Gratisen geniaal goed ook
Zoveel verschil zit er niet in sinds de meet van vorig jaarquote:
Nou... eh ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er niet in sinds de meet van vorig jaar
Owh wacht volgens mij had ik een vlecht in...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou... eh ja.
Dat ben ik wel weer vergeten ondertussen
Dat zat ik me net ook al te bedenken ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht volgens mij had ik een vlecht in...
foto voor mij danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er niet in sinds de meet van vorig jaar
Niemand had er moeite mee dat het ging stoppen, maar maanden later merk je pas het gemis van een echte vrijdagavondshow. Dus iets anders dan Vrij! wat net zo goed past op zondagavond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:23 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik het idee dat een bepaald voormalig radioprogramma opeens weer terug is momenteel...
de Frank en Vrij Show?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:23 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik het idee dat een bepaald voormalig radioprogramma opeens weer terug is momenteel...
Ik vind hem niet slecht. Al moet ik eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat ik hem hoor. 'S nachts luister ik nooit naar hem. Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef ddx het volgende:
En is Frank nog wat op de avond ? (was er niet afgelopen 2 weken)
Zojuist even gekeken in het spoorboekje van 3voor12 en 101tv op www.3voor12.vpro.nl. Volgens dat spoorboekje bedoel je Flume. Ik kijk zelf geen 101tv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Vlindur het volgende:
Kijkt iemand hier nu 101.tv? Wie is die DJ? Mijn man en ik vinden het wel tof, maar behalve dat ik sommige nummers herken heb ik geen idee wie het is..
Frank herken ik wel hoor <3quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef ddx het volgende:
Frank van der Lende, neem tenminste aan dat 101 ook 3fm stream is ?
Nee, 101 zend complete optredens uit zonder radio.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef ddx het volgende:
Frank van der Lende, neem tenminste aan dat 101 ook 3fm stream is ?
Kleintje maar gelukkig, zwaar hoofdquote:
verstandig, Giel kon op een gegeven moment niet meer met goed fatsoen over de camping. Maargoed wat doe je sowieso rond dat tijdstip op de campingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef ddx het volgende:
Frank morgen tussen 0:00 en 2:00 campingradio. (met Giel in studio)
Waar hedde gij het over alorske?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:42 schreef alors het volgende:
wat een kutversie van dit kutnummer, kunnen we zeker weer 3 dagen deze kutversie aanhoren
dat obstipatienummer Stolen Dance, nog zeurderiger en nonchalanter gezongen dan de studioversie.quote:
Ah oké. In het rijtje van George Ezra en GBTTZ, al die kreunende zangerts, ik noem het Laxeerpop. Of DeFaxIsKapotPop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
dat obstipatienummer Stolen Dance, nog zeurderiger en nonchalanter gezongen dan de studioversie.
Laxeerpop, goede naam voor een nieuw festival.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké. In het rijtje van George Ezra en GBTTZ, al die kreunende zangerts, ik noem het Laxeerpop. Of DeFaxIsKapotPop.
met veel dixieland muziek?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laxeerpop, goede naam voor een nieuw festival.
Dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
Dat Always Hardkoor op LL is wel geniaal trouwens
Eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
Dat Always Hardkoor op LL is wel geniaal trouwens
Het duurt nog 10 minuten, dat kun je best rekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik moet eigenlijk weg, maar ik wil niet...
Last van ontlastingsincontinentie?quote:
Nee ze is een tennisfan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Last van ontlastingsincontinentie?
Ik stond dan ook niet in de wei.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ [url=http://static.fjcdn.com/pictures/cows+cows+cows.+http+www.youtube.com+watch+v+FavUpDIjVY_082e09_4516841.jpg]afbeelding[/url] ]
Verstandig je weet maar nooit met die koeien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik stond dan ook niet in de wei.
Die hebben idd geen kleine muizenvoetjes, hihi :-)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstandig je weet maar nooit met die koeien.
is ze jarig? zo ja: Happy C-day!quote:
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:57 schreef Cee het volgende:
Verdomme, Fleetwood Mac gemist?
Dank u!Dag begon onverwacht even in mineur (niks met Fleetwood Mac te maken) maar het is alweer oké, de wereld draait door en wacht even, DAGO IS OOK JARIG VANDAAG NIETWAAR?
![]()
Officieel wel ja, maar in het dagelijks gebruik zal 't nog wel meevallen qua naamsverandering. Het logo blijft zelfs zo goed als hetzelfde.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:21 schreef Holenmens het volgende:
Als het goed is heet 3FM vanaf dinsdag NPO 3FM
Wordt het trouwens niet eens tijd voor een redesign van de huidige huisstijl? Vind het eigenlijk al wel wat gedateerd en het ligt totaal niet in lijn met de andere NPO's.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar in het dagelijks gebruik zal 't nog wel meevallen qua naamsverandering. Het logo blijft zelfs zo goed als hetzelfde.
En alleen de uuropener wordt verder veranderd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar in het dagelijks gebruik zal 't nog wel meevallen qua naamsverandering. Het logo blijft zelfs zo goed als hetzelfde.
Oh, die app?quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, zonder dat alles. Gewoon "Yo".
YO!quote:
Joe.quote:
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef Pino112 het volgende:
In Parijs leren ze nu CHVRCHES kennen volgens mij, je hoort ze steeds vaker in winkels/radio.
Live gezienquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef Pino112 het volgende:
In Parijs leren ze nu CHVRCHES kennen volgens mij, je hoort ze steeds vaker in winkels/radio.
indrukwekkend hèquote:
Grandioos gewoon. Je kan er verder nog niets meequote:
Die Annitatwitter:Tijgerlely53 twitterde op zondag 17-08-2014 om 23:44:32Roos, heb jij op de schommel gezeten terwijl je lippenstift opdeed? Het zit er helemaal naast, lol. #3fm #LL14 reageer retweet
Nutteloze zooiquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Grandioos gewoon. Je kan er verder nog niets mee
Geniaalquote:
Heb je Bark ook al?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Je stuurt als het ware een poke, en dan zegt de telefoon van de ander "yo"![]()
![]()
Verkeerde account, Domien.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Ja, in totaal klopt dat vast!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]Langer dan een concert van CHVRCHES ja.
Bar en boos daar? Nice, hier vandaag ook bewolkt, maar geen regen gelukkigquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, in totaal klopt dat vast!![]()
Je hebt trouwens de hoosbui der hoosbuien gemist, ik gleed de weg over bij jullie
Ja, nam een boze bui mee op de trekhaak vanuit het Rivierengebied. Leek net een tekenfilm, zo'n donderwolkje boven de autoquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bar en boos daar? Nice, hier vandaag ook bewolkt, maar geen regen gelukkig
quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.androidplanet.nl/104259/bark-android-app/
quote:
Dinsdagavond komen we de buurt weer onveilig maken. Tijd vliegt (helaas).quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nam een boze bui mee op de trekhaak vanuit het Rivierengebied. Leek net een tekenfilm, zo'n donderwolkje boven de auto![]()
Mooi!![]()
Hoe lang blijven jullie daar nog?
Als er geen familieleden bij zijn, dan zeker. Koffie is altijd goed!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Trouwens, als je de volgende keer weer zo dicht in de buurt ben, kom je dan ff koffie drinken?
Geniet er nog maar even lekker van dan, samen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinsdagavond komen we de buurt weer onveilig maken. Tijd vliegt (helaas).
achquote:Op maandag 18 augustus 2014 08:47 schreef Pandaplint het volgende:
Ice bucket challenge. Flikker toch op man
Vooral dat je anderen een soort van verplicht om mee te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
achje doet er niemand kwaad mee
Ik hou wel van rare internethypes![]()
Die van Bill Gates en Mark Zuckerberg vond ik wel leuk om te zien
Het is nu 22 graden bij mij thuis, wel koeler dan eerst, maar merk wel dat het goed is geïsoleerdquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:08 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
koud in huis, voor het eerst in weken is het onnder de 20 graden. een maand geleden was het nog zo'n 33 graden....
gelukkig schijnt het zonnetje hier af en toe tussen de wolken door en warmt het een beetje op. toen het 33graden was snakte ik naar wolken, nu vind ik de zon primaquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is nu 22 graden bij mij thuis, wel koeler dan eerst, maar merk wel dat het goed is geïsoleerd
maar idd fris...
Hij heeft weer nieuwe aids uitgepoept?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nielson![]()
![]()
. Dit is toch geen zingen
.
Verkeerde account Mint.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:58 schreef Sersjee het volgende:
Focus je nou eens op het positieve! Voor Nielson zat Bowie. Blijheid! Verdomme!
Owja!quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:58 schreef Sersjee het volgende:
Focus je nou eens op het positieve! Voor Nielson zat Bowie. Blijheid! Verdomme!
Gelukkig was Christina dat destijds nietquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:18 schreef Sersjee het volgende:
Volgens Wikipedia is dit 15 jaar oud. Ik weiger dat te geloven.
Hij kan nu de vlonders van z'n terras vervangenquote:
Happy er genoeg van?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan er niet eens een wet komen die verbied ooit nog Happy te draaien?
Niks.quote:
Dank je.quote:
Idd, het wordt vanavond al nat genoegquote:
Je werkt wel snel, want nu breekt de zon doorquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stuur wat zonneschijn op!
zo, das een verandering! ze zeggen (vrij zacht) npo voor de huidige jingle. nounou, poepoe!quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef Jason22 het volgende:
3fm krijgt morgen een nieuwe uuropener: http://www.jingleweb.nl/w(...)/hier-exclusief1.mp3
(Het is maar wat je er nieuw aan van vind)
laatst kwam via spotify ineens She fucking hates me voorbij en die kon ik nog best aardig meeneurieën ondanks dat ik em een jaar of 10 niet gehoord had...quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Puddle of Mud
Amerika herinneringen
Als Mesmerized nou de originele versie was had ik daar op gestemd
quote:
wat ben je af en toe toch ook een enorme eikel he!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb ook wat vers voor je geperst
[ afbeelding ]
Ik had net zelf een mango-smoothie gemaakt, maar die vond ik niet te zuipen. Nu maar aan de thee, want ik heb het koudquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb ik met liefde voor je geperst
thee is altijd goed als je ziek bent. ik drink eigenlijk alleen maar thee als ik ziek ben en dat is gemiddeld 1x per jaar en meestal rond m'n verjaardagquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik had net zelf een mango-smoothie gemaakt, maar die vond ik niet te zuipen. Nu maar aan de thee, want ik heb het koud
Guiltyquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat ben je af en toe toch ook een enorme eikel he!
Ik ben normaal echt nooit ziek, maar deze keer komt het echt ineens opzetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
thee is altijd goed als je ziek bent. ik drink eigenlijk alleen maar thee als ik ziek ben en dat is gemiddeld 1x per jaar en meestal rond m'n verjaardag
was in februari ziek. do-vrij gewoon gewerkt met mn zieke kop, za-zo echt ziekt geweest en ma-di weer met een halfbrakke kop gewerkt. teveel vakanties op dat moment en ondanks dat ik al ontslagen was heb ik dan toch teveel hart voor de zaak en plezier in mn werkquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt nooit ziek, maar deze keer komt het echt ineens opzetten.
Her en der zou ik zoiets toejuichen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme..... http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ikt-in-Amerika.dhtml
en WAAROM IK NIET???quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef minthy het volgende:
Waarom zie ik advertenties van Lesbi Dating?
nja, als je je schaamt om in een bikini te lopen trek je toch een badpak aan? aan de andere kant is het wel lastig om onherkenbaar in badpak een strandtent te overvallen.......quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Her en der zou ik zoiets toejuichen.
Ads worden toch gegenereerd n.a.v. je zoekopdrachten?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef minthy het volgende:
Zullen we het maar weer over m' n voormalig wingman hebben danquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:18 schreef minthy het volgende:
dan vraag ik me af waarom ik, rijbewijsloze Rockie, een ad voor autoverzekeringen krijgquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ads worden toch gegenereerd n.a.v. je zoekopdrachten?
Omdat als jij besluit auto te gaan rijden, dan maar beter goed verzekerd kan zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan vraag ik me af waarom ik, rijbewijsloze Rockie, een ad voor autoverzekeringen krijg
Het zou Opsporing Verzocht wel wat opfleuren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:16 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme..... http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ikt-in-Amerika.dhtml
heb je een punt.....maar ik heb geen plannen ooit auto te gaan rijden. na 30 rijlessen kon ik rustig besluiten dat ik niet voor autorijden in de wieg gelegd ben....quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat als jij besluit auto te gaan rijden, dan maar beter goed verzekerd kan zijn
dan heeft RE je internetdevice gebruikt. betrapt!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef minthy het volgende:
Jamaar ik ben allesbehalve bi-curious en heb nooit gezocht op activiteiten in die richting!
Eend is een plannetje aan het smeden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef minthy het volgende:
Jamaar ik ben allesbehalve bi-curious en heb nooit gezocht op activiteiten in die richting!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Eend is een plannetje aan het smeden.
een vingerplan(ne)tje?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die nominaties. Volgens de originele challenge moet je er maximaal 3 nomineren, maar 3FM slaat natuurlijk weer door.
Idd, prutsersquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die nominaties. Volgens de originele challenge moet je er maximaal 3 nomineren, maar 3FM slaat natuurlijk weer door.
Daarom gewoon geld overmakenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:26 schreef 3rdRock het volgende:
vroeger hielden mensen gewoon een sponsorloop of een collecte, nu moet het allemaal met levensgevaarlijke acties enzo. ja, ik wil ook dat allerlei ziektes genezen worden en dat er geen hongersnood meer is, maar ik ga mijn hoofd niet in een bak water hangen.
mmm....dan komt het inderdaad dichtbij. heeft een tijd een poster vlakbij mn werk gehangen van een wat oudere man dus dat kan die neef zijn geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom gewoon geld overmaken.
En voor ALS doe ik dat met alle plezier. Neef van m'n vader is ook eraan overleden. Die was ook zicht-/hoorbaar in de spotjes op radio, tv en abri's etc. nadat ie was overleden.
Het kan deze geweest zijn, Joep Cobben:quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm....dan komt het inderdaad dichtbij. heeft een tijd een poster vlakbij mn werk gehangen van een wat oudere man dus dat kan die neef zijn geweest.
ben gelukkig in mijn nabije omgeving redelijk gevrijwaard gebleven van ziektes.
Ik vond dat idd wel heftige reclames...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het kan deze geweest zijn, Joep Cobben:
[ afbeelding ]
ja, komt me wel bekend voor ja. lijkt me aan de ene kant mooi, maar ook best confronterend om die poster zomaar tegen te kommen als je ergens de bocht om loopt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het kan deze geweest zijn, Joep Cobben:
[ afbeelding ]
Vond die Nederlandse campagne ijzersterk. Beetje jammer dat ze nu met zo'n schreeuwerige platte actie komen. Maarja, geld is geld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom gewoon geld overmaken.
En voor ALS doe ik dat met alle plezier. Neef van m'n vader is ook eraan overleden. Die was ook zicht-/hoorbaar in de spotjes op radio, tv en abri's etc. nadat ie was overleden.
Gewoon net als Arjen Lubach doenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vond die Nederlandse campagne ijzersterk. Beetje jammer dat ze nu met zo'n schreeuwerige platte actie komen. Maarja, geld is geld.
het is leuk als mensen als Justin Timberlake en the Roots of the New York Mets het doen in de VS maar als Jan de Hoop mee doet dan is het gelijk een stuk minder interessant. Stond nog een leuk stukje in de krant van Georgina Verbaan in de krant over deze twitteractie. De gedachte is natuurlijk goed maar ik denk dat je beter een programma op tv kan maken over de ziekte ALS dan al die onzin met ijsemmersquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Donderdagochtend bezocht ik Twitter. Ik las wat nieuws en bekeek mijn mentions. Mentions zijn berichten specifiek gericht aan jou. Het waren er veel. Veel jolige berichten zoals: „Haha! Daar ben je lekker mee!” en „Heb je het gezien? Je bent genomineerd!” Even was ik bang dat er een prijs voor de beste vrouwensnor in het leven geroepen was. Een dag eerder was mij opgevallen dat ik niet in fel zonlicht moet gaan staan, tenzij ik het niet erg vind een stomp om mijn schouder te krijgen begeleid door de woorden „Zo Bert, jij ook een biertje?” Maar ik las door en al snel werd mij duidelijk dat, tja, er werd mij eigenlijk heel weinig duidelijk. Alleen dat het om te lachen moest zijn: „Zag je dat, ?@GVerbaan? Shownieuws ?@RenateRRVerbaan heeft je zojuist uitgedaagd voor een Ice Bucket Challenge! Hilarisch, ?#shownieuws.” Een uitdaging met een emmer ijs dus. Interessant. Bij een ander bericht zat een link naar een uitzending. Beau van Erven Dorens en Renate Verbaan maakten pret. Renate: „We zijn al de hele avond op Twitter mensen aan het oproepen, de ice bucket challenge Beau!” Beau liep naar een opblaasbaar badje en nam erin plaats. R: „We hebben een flinke ijsemmer hier.” B: ,,Dat is toch niet normaal?” R: „Dat is echt heel koud.” B: „Dit wordt helemaal niet leuk.” R: Zoveel mogelijk over je heen, en weet waarom je het doet.”Ik spitste mijn oren. Waarom? B: „Dit is echt voor een heel goed doel, voor Aa El Es.” Aha. Beau leek nog even kort te bidden voor hij de emmer met ijswater over zich heen kieperde. Hilariteit. Renate werd aangespoord hetzelfde te doen, al dan niet in een wit t-shirt. Hilariteit. Ze deed het. Het leek me koud maar niet onoverkomelijk. Toen werd ik opgeroepen binnen 24 uur hetzelfde te doen anders was ik ‘de klos’. Zoals het een brave BN-er betaamt zou ik stante pede een emmer moeten zoeken, ijs moeten kopen (voor thuis water laten bevriezen was geen tijd meer) om me ergens te begieten.Maar waarom? Om bekendheid te krijgen voor de ziekte ALS, is mij nu duidelijk. Een ernstige aandoening van het zenuwstelsel waarbij de cellen die onze spieren aansturen, afsterven. Dat leidt tot invaliditeit en verstikking. De oorzaak is nog steeds onbekend en er zijn ook nog geen medicijnen tegen. Daar is niets hilarisch aan. Oprah schijnt ook met ijs in de weer te zijn geweest, maar ik laat deze emmer even aan me voorbijgaan. Ik weet niet of het tot bekendheid van de ziekte bijdraagt als natte BN-ers zichzelf filmen. Dan is een donatie waardevoller. Over een snor valt dan weer wel te praten.
Ik spitste mijn oren. Waarom? B: „Dit is echt voor een heel goed doel, voor Aa El Es.” Aha. Beau leek nog even kort te bidden voor hij de emmer met ijswater over zich heen kieperde. Hilariteit. Renate werd aangespoord hetzelfde te doen, al dan niet in een wit t-shirt. Hilariteit. Ze deed het. Het leek me koud maar niet onoverkomelijk. Toen werd ik opgeroepen binnen 24 uur hetzelfde te doen anders was ik ‘de klos’. Zoals het een brave BN-er betaamt zou ik stante pede een emmer moeten zoeken, ijs moeten kopen (voor thuis water laten bevriezen was geen tijd meer) om me ergens te begieten. Maar waarom? Om bekendheid te krijgen voor de ziekte ALS, is mij nu duidelijk. Een ernstige aandoening van het zenuwstelsel waarbij de cellen die onze spieren aansturen, afsterven. Dat leidt tot invaliditeit en verstikking. De oorzaak is nog steeds onbekend en er zijn ook nog geen medicijnen tegen. Daar is niets hilarisch aan. Oprah schijnt ook met ijs in de weer te zijn geweest, maar ik laat deze emmer even aan me voorbijgaan. Ik weet niet of het tot bekendheid van de ziekte bijdraagt als natte BN-ers zichzelf filmen. Dan is een donatie waardevoller. Over een snor valt dan weer wel te praten.
ALS is pas later als doel aan de actie toegevoegd: http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Bucket_Challengequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vond die Nederlandse campagne ijzersterk. Beetje jammer dat ze nu met zo'n schreeuwerige platte actie komen. Maarja, geld is geld.
Justin Timberlake kan me ook vrij weinig boeien als die het doet. Mij spreekt zo'n manier van aandacht vragen weinig aan. Maar heb er ook weinig last vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is leuk als mensen als Justin Timberlake en the Roots of the New York Mets het doen in de VS maar als Jan de Hoop mee doet dan is het gelijk een stuk minder interessant. Stond nog een leuk stukje in de krant van Georgina Verbaan in de krant over deze twitteractie. De gedachte is natuurlijk goed maar ik denk dat je beter een programma op tv kan maken over de ziekte ALS dan al die onzin met ijsemmers
[..]
Je verwacht het niet he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:32 schreef rubbereend het volgende:
omg, nepartikelen op de zwarte markt?
neequote:
quote:
quote:vr 13 aug 2010, 13:24
Tjolk zuiveldranken uit de handel
ARNHEM - De producent van Tjolk zuiveldranken haalt alle verpakkingen uit de winkels. Volgens Tjolk BV kan de inhoud vroegtijdig bederven. Het bedrijf roept consumenten op de producten niet op te drinken, maar ze weg te gooien. Dat liet Tjolk vrijdag weten.
Wat precies het bederf veroorzaakt, is nog niet bekend. De zuiveldranken waar het om gaat zijn de smaken choco, choco rozijn, choco banaan, limoen, banaan en mango. De Arnhemse producent zet zaterdag een advertentie in de dagbladen waarin ze uitlegt hoe consumenten die Tjolk in huis hebben hun geld kunnen terugkrijgen.
De nieuwe Voedsel en Waren Autoriteit en de verkooppunten zijn inmiddels op de hoogte gebracht van de terugroepactie.
Ik vond er geen reet aan.quote:
Onderbroekenlolquote:
Bedankt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:44 schreef minthy het volgende:
MarijeH, gefeliciteerd!!![]()
Wat een boel jarigen deze week
Graag gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je werkt wel snel, want nu breekt de zon door
Nicequote:Op maandag 18 augustus 2014 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
GeRT door Veenstra en Ekdom. Dan is doneerlink wel bij velen bekend. M'n dag is goed.
Bak water...ijs er in gooien. En vervolgens binnen een paar seconden het water gooien.quote:
sssssssssssssssssssssstquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer jaquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bak water...ijs er in gooien. En vervolgens binnen een paar seconden het water gooien.![]()
Dan kun je net zo goed zonder ijs gooien [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |