Kan je wel stellen!quote:
en nu weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook al mee wakker geworden vanmorgen.
Begint jouw dag even goed, Roel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook al mee wakker geworden vanmorgen.
owja, dat kan ook nog.....ga ik ook ff doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou kijken of Paradiso wat leuks in de agenda heeft staan.
bedankt, heb er nog nu 1 o pde shortlist gezet.... Guano Apes! en ik moet zeggen.....dat is nu eigenlijk de 1e keus hoewel ik het laatste (comeback)album niet heel sterk vond....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Zijn inderdaad leuke aanbiedingen, mag er zelf ook graag gebruik van maken.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de Paus bedanken voor deze feestdag. Heb ik mooi een dag vrij
Geen feestdag is geen dagje vrij?quote:
volgens mij Belgie ook. In Frankrijk ligt ook alles plat (ik had een keer een garage nodig daar op de 15de, alles geslotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen feestdag is geen dagje vrij?
Het is Maria ging naar de hemel dag en dat vieren zij in dit Katholieke land.
is er een feestdag voor onze paus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de Paus bedanken voor deze feestdag. Heb ik mooi een dag vrij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria-Tenhemelopnemingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er een feestdag voor onze paus?
kutband met dat kutaccentquote:
Dat is helemaal niet dankzij de paus, maar dankzij Mariaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria-Tenhemelopneming
T is trouwens vandaag ook de nationale feestdag van Lichtenstein
Er heeft vast een of andere paus het tot een feestdag bekroond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet dankzij de paus, maar dankzij Maria
bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er heeft vast een of andere paus het tot een feestdag bekroond.
relaxt hangen? daar hadden we vroeger aan de overkant van het IJ een plek voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:14 schreef rubbereend het volgende:
relaxt, hangen? Zelfs op de Alpha heuvels moest je staan zo druk dat het was bij Snoop
Almere?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
relaxt hangen? daar hadden we vroeger aan de overkant van het IJ een plek voor.
ik doelde meer op het galgenveld dat daar vroeger wasquote:
dat snapte ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde meer op het galgenveld dat daar vroeger was
daar wil je ook niet dood gevonden worden iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat snapte ik wel hoor
Maar in Almere wonen lijkt me een vergelijkbaar gevoel
Haha hij is waarschijnlijk 2x op rij gedumpt en heeft het even gehad met de vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:43 schreef alors het volgende:
Hahah check dit NWS / Vrouw rijdt kinderen aan, mogelijk opzettelijk
Fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Haar geknipt
Gratisen geniaal goed ook
Zoveel verschil zit er niet in sinds de meet van vorig jaarquote:
Nou... eh ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er niet in sinds de meet van vorig jaar
Owh wacht volgens mij had ik een vlecht in...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nou... eh ja.
Dat ben ik wel weer vergeten ondertussen
Dat zat ik me net ook al te bedenken ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh wacht volgens mij had ik een vlecht in...
foto voor mij danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er niet in sinds de meet van vorig jaar
Niemand had er moeite mee dat het ging stoppen, maar maanden later merk je pas het gemis van een echte vrijdagavondshow. Dus iets anders dan Vrij! wat net zo goed past op zondagavond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:23 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik het idee dat een bepaald voormalig radioprogramma opeens weer terug is momenteel...
de Frank en Vrij Show?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:23 schreef Sirolf het volgende:
En toch heb ik het idee dat een bepaald voormalig radioprogramma opeens weer terug is momenteel...
Ik vind hem niet slecht. Al moet ik eerlijk bekennen dat dit de eerste keer is dat ik hem hoor. 'S nachts luister ik nooit naar hem. Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef ddx het volgende:
En is Frank nog wat op de avond ? (was er niet afgelopen 2 weken)
Zojuist even gekeken in het spoorboekje van 3voor12 en 101tv op www.3voor12.vpro.nl. Volgens dat spoorboekje bedoel je Flume. Ik kijk zelf geen 101tv.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Vlindur het volgende:
Kijkt iemand hier nu 101.tv? Wie is die DJ? Mijn man en ik vinden het wel tof, maar behalve dat ik sommige nummers herken heb ik geen idee wie het is..
Frank herken ik wel hoor <3quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef ddx het volgende:
Frank van der Lende, neem tenminste aan dat 101 ook 3fm stream is ?
Nee, 101 zend complete optredens uit zonder radio.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef ddx het volgende:
Frank van der Lende, neem tenminste aan dat 101 ook 3fm stream is ?
Kleintje maar gelukkig, zwaar hoofdquote:
verstandig, Giel kon op een gegeven moment niet meer met goed fatsoen over de camping. Maargoed wat doe je sowieso rond dat tijdstip op de campingquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:46 schreef ddx het volgende:
Frank morgen tussen 0:00 en 2:00 campingradio. (met Giel in studio)
Waar hedde gij het over alorske?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:42 schreef alors het volgende:
wat een kutversie van dit kutnummer, kunnen we zeker weer 3 dagen deze kutversie aanhoren
dat obstipatienummer Stolen Dance, nog zeurderiger en nonchalanter gezongen dan de studioversie.quote:
Ah oké. In het rijtje van George Ezra en GBTTZ, al die kreunende zangerts, ik noem het Laxeerpop. Of DeFaxIsKapotPop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef alors het volgende:
[..]
dat obstipatienummer Stolen Dance, nog zeurderiger en nonchalanter gezongen dan de studioversie.
Laxeerpop, goede naam voor een nieuw festival.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah oké. In het rijtje van George Ezra en GBTTZ, al die kreunende zangerts, ik noem het Laxeerpop. Of DeFaxIsKapotPop.
met veel dixieland muziek?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laxeerpop, goede naam voor een nieuw festival.
Dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
Dat Always Hardkoor op LL is wel geniaal trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |