Kan je wel stellen!quote:
en nu weer?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook al mee wakker geworden vanmorgen.
Begint jouw dag even goed, Roel!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme. Ook al mee wakker geworden vanmorgen.
owja, dat kan ook nog.....ga ik ook ff doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik zou kijken of Paradiso wat leuks in de agenda heeft staan.
bedankt, heb er nog nu 1 o pde shortlist gezet.... Guano Apes! en ik moet zeggen.....dat is nu eigenlijk de 1e keus hoewel ik het laatste (comeback)album niet heel sterk vond....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:56 schreef Sersjee het volgende:
Zijn inderdaad leuke aanbiedingen, mag er zelf ook graag gebruik van maken.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de Paus bedanken voor deze feestdag. Heb ik mooi een dag vrij
Geen feestdag is geen dagje vrij?quote:
volgens mij Belgie ook. In Frankrijk ligt ook alles plat (ik had een keer een garage nodig daar op de 15de, alles geslotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen feestdag is geen dagje vrij?
Het is Maria ging naar de hemel dag en dat vieren zij in dit Katholieke land.
is er een feestdag voor onze paus?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil graag de Paus bedanken voor deze feestdag. Heb ik mooi een dag vrij
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria-Tenhemelopnemingquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er een feestdag voor onze paus?
kutband met dat kutaccentquote:
Dat is helemaal niet dankzij de paus, maar dankzij Mariaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria-Tenhemelopneming
T is trouwens vandaag ook de nationale feestdag van Lichtenstein
Er heeft vast een of andere paus het tot een feestdag bekroond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet dankzij de paus, maar dankzij Maria
bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er heeft vast een of andere paus het tot een feestdag bekroond.
relaxt hangen? daar hadden we vroeger aan de overkant van het IJ een plek voor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:14 schreef rubbereend het volgende:
relaxt, hangen? Zelfs op de Alpha heuvels moest je staan zo druk dat het was bij Snoop
Almere?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
relaxt hangen? daar hadden we vroeger aan de overkant van het IJ een plek voor.
ik doelde meer op het galgenveld dat daar vroeger wasquote:
dat snapte ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik doelde meer op het galgenveld dat daar vroeger was
daar wil je ook niet dood gevonden worden iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat snapte ik wel hoor
Maar in Almere wonen lijkt me een vergelijkbaar gevoel
Haha hij is waarschijnlijk 2x op rij gedumpt en heeft het even gehad met de vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:43 schreef alors het volgende:
Hahah check dit NWS / Vrouw rijdt kinderen aan, mogelijk opzettelijk
Fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Haar geknipt
Gratisen geniaal goed ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |