is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthalquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:19 schreef ChatGirl het volgende:
Eend, de volgende keer als jij en Mint in de buurt zijn moeten jullie wel koffie komen drinken.
Da's aan de verkeerde kant van de brug.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthal
Pics van je zuquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is goed, we hadden nu mn zusje en dr vriend bij zich. Maar we komen nog wel een keertje terug in Rotterdam. De markthal
Ik heb van de Rotterdammers geleerd dat het echte Rotterdam aan de noord kant van de brug ligtquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Da's aan de verkeerde kant van de brug.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb van de Rotterdammers geleerd dat het echte Rotterdam aan de noord kant van de brug ligt
Waar was je heen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
gefeliciteerd MarijeH![]()
![]()
en wat zijn we allemaal reislustig! ik was zaterdagavond in Amsterdam! ruim 5 uur treinen voor een concertje van amper anderhalf uur![]()
Amsterdam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
en wat zijn we allemaal reislustig! ik was zaterdagavond in Amsterdam! ruim 5 uur treinen voor een
goed hèquote:
Beetje vroeg.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat die op de kant niet weten is dat het onder water veel mooier is! Hier een selfie:
[ afbeelding ]
AMSTERDAMquote:
erg toffe stadquote:
Vanaf morgen, maar dan kunnen we alvast wennen.quote:
Zei hij daar nou Benedict?quote:
quote:
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar maar het is de goedkoopste PO van heel de wereld.....![]()
a okequote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.
Weinig mis mee. Went vanzelf. Niet zo vastgeroest doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik heb het alleen over de naam NPO. Het is gewoon een vreselijke naam.
Leuke stad, heel anders dan mijn geliefde Amsterdamquote:
top!quote:
Alors is het hier mee eensquote:
mijn oudste zus ook na mijn tipquote:
Pics van je zu..quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn oudste zus ook na mijn tip
mijn zus maakt heel veel pics. Mooie visarend had ze laatst!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |