quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent hier best welkom hoor, maar doe gewoon normaal mee
Normaal man. Heel normaal.quote:
R49 is eigenlijk denk ik wel de enige plek waar iedereen welkom is, maar het hangt gewoon nét even af hoe je hier het topic in komt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Maareh ik zie dat ik en sommige hier niet welkom zijn.
Adios.
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draaitquote:
Deadprez, blijf gewoon lekkor luistere joh. Laat gewoonquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
Lekker elitair doen als er iemand buiten het vaste kliekje naar je zender luistert, goede manier om luisteraars te ronselen.
Ah, op die manier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier de laatste dagen nogal druk met aanwaaiende mensen, dus is het soms wat lastig voor mensen die wat minder vaak hier zijn om te zien wie 'ouder' is
Oh... maar ik distantieer me van die KLB figuren. Ik kom er maar amper omdat ik het sowieso niet echt gezellig vind daar, en ik geregeld het mikpunt ben van pesterijen daar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Laat maar, de rest van je klb vriendjes maken al genoeg duidelijk.
Goed gasten wat willen jullie?
Banaan, Fylax enz enz..
Ik kijk in MyAT en zie dat er hier nog gepost wordt, denk je ik heb een neus waar mijn ''KLB vriendjes'' zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draait
Ja, dat herinner ik mij ook nog welquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:51 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geef ik je geen ongelijk in maar maak Outpost eens duidelijk dat ik niet van klb kom en hier mijn 4000e post heb gepost
Ik kwam hier uit mezelf.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe meer op het feit dat je hier ook gewoon kan zijn zonder je KLB vriendjes, en je kop eens laat zien zonder dat je zelf draait
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kijk in MyAT en zie dat er hier nog gepost wordt, denk je ik heb een neus waar mijn ''KLB vriendjes'' zijn?
Ik doel dus ook op de manier hoe je binnenkomtquote:
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Fylax het volgende:
Maareh ik zie dat ik en sommige hier niet welkom zijn.
Adios.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ik doel dus ook op de manier hoe je binnenkomt
ArraBella. Die heb ik nog niet vaker gehoord. Ik ben al wel eens Andorra genoemdquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook nog wel
Sorry, we worden op dit moment wat overvallen door cowboys, en ik geloof dat ik de enige die eigenlijk al 2 uur geleden al had moeten slapen kan bevestigen dat jij en ArraBella al eerder hier gewoon regelmatig hebben geluisterd en gepost
HAHAHAHAHHAHA.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!
Jij bent van af heden idd niet meer welkom!
Daarom vroeg ik het ook aan je op Outpost te overtuigen nu zijn die lui van klb ineens mijn vriendjes komop zegquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik mij ook nog wel
Sorry, we worden op dit moment wat overvallen door cowboys, en ik geloof dat ik de enige die eigenlijk al 2 uur geleden al had moeten slapen kan bevestigen dat jij en ArraBella al eerder hier gewoon regelmatig hebben geluisterd en gepost
Sorryquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ArraBella. Die heb ik nog niet vaker gehoord. Ik ben al wel eens Andorra genoemd.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Jammer. Ik ben op dit moment kwaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Possie is een van de meest betrouwbare kerels die ik ken, dus zeg dat niet tegen hem
Een muis kan gemeen bijten
Ga is slapen joh 15 jaarquote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef deadprez het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn aanwezigheid hier heeft niks met Fylax te maken. Buiten het feit dat zijn uitzending gisteren leuk was, maar dat lijkt me juist positieve reclame.
Gewoon allemaal niet zo huilen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat jij hier kwam. want toen was het nog best gezellig dacht ik?
En die opmerking van mij uit was sarcastisch natuurlijk.
Blijkbaar toen ik vroeg aan mensen uit KLB of ze mee gingen luisteren. Jullie doen er allemaal zo achterlijk over.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
Waar ging het mis, het ligt niet aan de muziek van Fokker
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:56 schreef Fylax het volgende:
Sinds dat ik mensen heb gevraagd waarmee ik regelmatig praat uit KLB doen jullie allemaal zo achterlijk tegen mij. Waarvoor? Omdat ik wil dat ik wat luisteraars heb?
Nee nee. Niks via DM.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
so so elitair deze boiquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt jij hebt een aandachts tekort probleem... Praten helpt maar doe dat niet in een topic, via dm mag en helpt ook!
Waarom ben ik niet aardig?quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:55 schreef Fylax het volgende:
Outpost, ik dacht dat jij een aardige gozer was vooral toen je me uitnodigde voor ''...''
Maar schijn bedriegt. Een aardige kerel ben jij helemaal niet.
Gast? Moet je dit serieus vragen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet aardig?Wat heb ik gedaan?
Nee dat was ik alquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Fylax het volgende:
Outpost is de eerste die eerlijk gezegd heeft dat ik op moet rotten.
Wie is de volgende?
Wees dan niet zon sukkel en zeg het.
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en jij moet eens gaan slapen....Morgen 7:00 weetje welquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, jammer dat het zo loopt
FokkerDank je voor de muziekjes, jij moet wat vaker op primetime draaien
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hij voelt zich een beetje buitengesloten denk ik ..
Maakt niet uit man! Herken je me weer?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bjanaan even voor de duidelijkheid, Sorry, ik trok te snel mijn conclussies.
Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:04 schreef bjanaan het volgende:
Fylax is ongesteld of heeft zand/cement in zijn vagijn
Nou fokker?quote:Op maandag 4 augustus 2014 05:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
je moeder ook, die wou ook ineens 20 euro meer voor anaal
Dat heb je allemaal aan je zelf te danken. Dat zijn normale conclusies naar akties die jij hebt genomen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als jij je puber vriendjes hier zo massaal mee naar toe neemt ben jij idd niet meer welkom ja! Iets in jou snapt het radio 49 begrip niet!
Jij bent van af heden idd niet meer welkom!
En ik heb een aandachts tekort probleem?
Hartstikke aardige opmerkingen hoor Outpost. Geweldig.
Zohee, nu voel jij je wel stoer he? Iedereen tegen mij opzetten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb je allemaal aan je zelf te danken. Dat zijn normale conclusies naar akties die jij hebt genomen.
1+1 is 2 en iedereen hier bij de radio staat dan ook achter me.
Sorry?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zohee, nu voel jij je wel stoer he? Iedereen tegen mij opzetten.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Dat hoef ik niet te doen hoor.
Jij bent daar zelf heel goed in!
Ik kan mijn uitleg er wel even over geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:03 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vind dit zielig voor Fylax![]()
Maar ook zielig dat er mannetjes zijn die jaloers zijn op iemand die wat aandacht krijgt uit een ander subforum![]()
Het is allemaal zo triest, en jullie doen zo kinderachtig.
Waarom hebben jullie ruzie? En niet zeggen dat je geen ruzie hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry?Dat hoef ik niet te doen hoor.
Jij bent daar zelf heel goed in!
lijkt me getroll dit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef RetRy32 het volgende:
Ik weet nu trouwens waar de echte autisten van FOK zijn.
O nee joh je hebt niets tegen mij. Verklaar al die kut reacties dan buiten dit topic? Zoals over mijn moeder?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan mijn uitleg er wel even over geven.
Ik ben hier ook vanaf 2011 al aan het draaien, en we zijn met zijn allen meer een gezellige gemeenschap aan het worden. Iedereen die nieuw is is altijd welkom. Maar het gaat ons niet om het aantal luisteraars!
Ik heb verder ook niks tegen Fylax, maar het is wel leuk als een DJ zich hier vaker laat zien, en niet alleen als hij zelf wil draaien, of zijn show wil promoten.
Dan kan je een keer kritiek verwachten....
Sorry dat ik ook nog andere dingen te doen heb?quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:06 schreef Fokker89 het volgende:
en niet alleen als hij zelf wil draaien
Ja ? moet ik gaan graven in slowchatsquote:
Begin nou niet steeds over iets andersquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ? moet ik gaan graven in slowchatsdaarbij dit was het begin van dat ik een hekel aan je kreeg. want je opent geen topics over users in een community
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sorry dat ik ook nog andere dingen te doen heb?
daar ben jij ooit mee begonnen mafkeesquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
O nee joh je hebt niets tegen mij. Verklaar al die kut reacties dan buiten dit topic? Zoals over mijn moeder?
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
daar ben jij ooit mee begonnen mafkees
Jij gedraagt je als een puber door het op de man te spelen en jezelf versterken met anderen om je standpunt door te duwen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!
Nogmaalsquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.
Ik heb nog nooit over jouw moeder gepraat.
Ik heb gesherlockt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:07 schreef MaryMouse het volgende:
OK even iedereen kappen nu![]()
Fokker draait gewoon een goede show, en ruzies zijn we hier niet gewend, dus als ergens anders op FOK! een beef ontstaan is vecht het alsjeblieft daar uit, maar laat ons hier "in R49" gewoon doen wat we willen doen, muziek draaien en het gezellig houden
Ja dat heb je gedaan. maar ik ga niet 1000 slowchats uitzoeken op welke manier je het gezegt hebt. En daarbij, dat was voor mij toen nog niet eens zo belangrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Begin nou niet steeds over iets anders
Waarom begon je over mijn moeder en zeg je dat ik over JOUW moeder praat?
Dreigement.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Veel plezier daar mee! Of jij gaat je puber gedrag uitleggen of je tieft op en je draait hier nooit meer!
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee nee. Lul niet. Jij begon over mijn moeder.
Ik heb nog nooit over jouw moeder gepraat.
Ik heb gesherlockt.
Lul niet. Jij loopt tegen iedereen te zeggen dat ik over jouw moeder begon terwijl ik dat nog nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat heb je gedaan. maar ik ga niet 1000 slowchats uitzoeken op welke manier je het gezegt hebt. En daarbij, dat was voor mij toen nog niet eens zo belangrijk.
Maar als je zelf zielig gaat lopen doen in een topic waar het gaat over jouw familie, kan je zelf ook de klere krijgen
Lezen domme lulquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lul niet. Jij loopt tegen iedereen te zeggen dat ik over jouw moeder begon terwijl ik dat nog nooit gedaan hebt.
gezocht op:
Gepost door: Fylax
Bevat: Fokker89
Heb al onze gesprekken in topics langs gegaan en geen een post van mij over jouw moeder.
Doe ik zielig over mijn familie? Nee hoor. Het gaat mij er om dat jij beweert dat ik over je moeder heb gepraat terwijl het andersom is.quote:
Nee, ik duw een standpunt omdat hij totaal onredelijk bezig is nu!quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als een puber door het op de man te spelen en jezelf versterken met anderen om je standpunt door te duwen.
Ik ben onredelijk? Jij komt met dreigementen en met beweringen die onjuist zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik duw een standpunt omdat hij totaal onredelijk bezig is nu!
Dat gaat niet he. Want Outpost dreigt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
OK NU DAN EFFE MET CAPSLOCK !!!!
Vecht dingen uit waar ze ontstaan zijn maar niet hier.
Dit is de plek waar iedereen zich veilig en gezellig moet voelen en gewoon lekker naar de radio kan luisteren en radio kan maken.
Dit is de enige locatie waar dit besproken hoort te worden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is de plek waar iedereen zich veilig en gezellig moet voelen en gewoon lekker naar de radio kan luisteren en radio kan maken.
Daarbij. Het gaat hier om mensen van Radio49. Geen een topic is beter om het uit te vechten dan hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:13 schreef MaryMouse het volgende:
Nee, jij hebt daar ooit of meerdere keren een opmerking over gemaakt, wat voor mij tot eergister toe totaal niet belangrijk was.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe ik zielig over mijn familie? Nee hoor. Het gaat mij er om dat jij beweert dat ik over je moeder heb gepraat terwijl het andersom is.
Lul nou niet. Ik heb dat nog nooit gedaan. Misschien vergis je je met dat meisje uit R&P waar we het toen eind Juni over hadden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt daar ooit of meerdere keren een opmerking over gemaakt, wat voor mij tot eergister toe totaal niet belangrijk was.
Maar als je dan zelf sneu gaat doen over ene opmerking van mij.... Ja dan kan je zelf ook de klap terugverwachten
Nee want ik stop bij dezequote:Op maandag 18 augustus 2014 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarbij. Het gaat hier om mensen van Radio49. Geen een topic is beter om het uit te vechten dan hier.
Outpost en Fokker hebben een probleem met mij. Fijn. Laat ze dat dan maar uiten in DIT topic.
Is dat hoe je het nu gaat spelen? Stoppen met R49 zodat iedereen mij de schuld geeft dat jij bent gestopt?quote:
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is dat hoe je het nu gaat spelen? Stoppen met R49 zodat iedereen mij de schuld geeft dat jij bent gestopt?
Oh. Dat was niet duidelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.
ditquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde stoppen met ruziemaken.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat gaat niet he. Want Outpost dreigt.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit is de enige locatie waar dit besproken hoort te worden.
OK duidelijk.... Laat ik het dan maar zo zeggen dat wie iets te zeggen heeft Fokker's moeder krijgt met mij aan de stok kan krijgenquote:
Wat heeft het conflict tussen die twee te maken met dit? Totaal niet relevant.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef MaryMouse het volgende:
En ik ken Possie langer dan vandaag tussen hem en Fokker was een misverstand toch?
Dit is ook voor mij een ietwat ongebruikelijke avond hoor. Slaap lekker.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:17 schreef bjanaan het volgende:
Heren en Muis ik ga slapen zit met grote ogen mee te lezen maar meer is het ook niet. Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |