Hij kiest niet voor het sportieve aspect, hij kiest voor de makkelijke weg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een verzuurd oud wijf zeg
Normaal gesproken wordt iemand die voor de financiën boven de sportieve aspecten kiest verguisd, nu is het een keer andersom en doet hij het alsnog niet goed?
Toch vrij logisch dat als hij graag 10 speelt en Twente hem daar wil gebruiken, en Feyenoord aan Immers vast wil houden en hij óf tweede viool mag spelen, óf op de flanken hij voor Twente kiest. Maar nee, dat is raar, want dan had hij voor de centjes moeten kiezen
Hallo Martin.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij kiest niet voor het sportieve aspect, hij kiest voor de makkelijke weg.
Dat weet je niet.. denk zelf voor de werkgever die hem het beste gevoel heeft gegeven. Daar is toch niks mis mee?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ie er dit seizoen weer 12 of meer inschiet, kan het me geen kut schelen, al loopt ie achteruitquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Immers is een kneuzenuitvoering van Jon Dahl Tomasson.. die werkte ook hard, scoorde regelmatig maar kon in tegenstelling tot Lexie ook nog voetballen.
Natuurlijk pikquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima keuze, laat mooi zien uit wat voor hout zo'n jongen gesneden is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk pikHij wil gewoon 10 spelen, krijgt daar bij Twente meer zekerheid over, en kiest dan voor hun. Het zijn verder gewoon redelijk vergelijkbare teams in sterkte, het is niet dat hij voor Willem II kiest ofzo hé... Ik vind het een prima verdedigbare keuze in ieder geval.
Iemand die kiest voor een goed gevoel en sportieve aspecten i.t.t. een zak geld.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima keuze, laat mooi zien uit wat voor hout zo'n jongen gesneden is.
Blijf jij maar lekker in de utopie leven dat ons middenveld prima staat zoquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Als ie er dit seizoen weer 12 of meer inschiet, kan het me geen kut schelen, al loopt ie achteruit
Zelfde middenveld als vorig seizoenquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in de utopie leven dat ons middenveld prima staat zo.
Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zelfde middenveld als vorig seizoen
Toen hadden we nog een topspits die veel mankementen verbloemde.. nu valt dat hele middenveld genadeloos door de mandquote:Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.
Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog een topspits die veel mankementen verbloemde.. nu valt dat hele middenveld genadeloos door de mand
Uh...quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:
[..]
Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.
Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.
Ben ik niet met je eens. Nu Vormer er afgelopen vrijdag stond, was het al helemaal pijnlijk dat het merendeel daar gewoon pure middelmaat is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.
Menig wedstrijd vorig seizoen geweest waarbij het middenveld grotendeels onzichtbaar was hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.
Nee, heb de uitslagen nog even terug zitten kijken. Maar je vergeet ook nog eens dat Feyenoord toen grotendeels tegen Twente met minder man stond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.
Onzichtbaar is wat anders dan dat ze door het ijs zakten.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Menig wedstrijd vorig seizoen geweest waarbij het middenveld grotendeels onzichtbaar was hoor.
Met twee man minder zelfs. Middenveld met Immers, Vilhena en Clasie is gewoon prima. Vilhena lijkt alleen maar sterker en sterker te worden en Clasie groeit ook gewoon door.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenveld vorig seizoen zonder Pelle
SC Cambuur 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-2 AZ
FC Groningen 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-0 sc Heerenveen
Heracles Almelo 1-2 Feyenoord
Feyenoord 5-0 Go Ahead Eagles
[..]
Nee, heb de uitslagen nog even terug zitten kijken. Maar je vergeet ook nog eens dat Feyenoord toen grotendeels tegen Twente met minder man stond.
Nog steeds matig dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Misschien ben ik te zwart-wit, maar ben nooit een liefhebber geweest van ons huidige middenveld omdat er 0,0 creativiteit in zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je een trainer hebt die er vrij weinig van kan, gaat het lastig om zo'n middenveld goed te organiseren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Thunder0x het volgende:
Het middenveld van PSV barstte van de creativiteit vorig seizoen. Iedereen weet wat er met hun is gebeurd.
Hebben inderdaad toch creatieve jongens als Schaars en Hiljemark...quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Thunder0x het volgende:
Het middenveld van PSV barstte van de creativiteit vorig seizoen. Iedereen weet wat er met hun is gebeurd.
Een middenveld met Immers is nooit prima. In dit hele gedoe rond Ziyech kan ik vooral boos worden over het eindeloze vertrouwen in Immers. Lex is een hartstikke sympathieke vent die best z'n goede en nuttige wedstrijden heeft gespeeld. Maar als we echt weer een niveau hoger willen moet dat met een veel betere speler op die positie. Hoe kan je zo'n middelmatige beperkte speler zoveel vertrouwen geven en zo belangrijk maken? Vind ik echt onbestaanbaar, zeker als je hem had kunnen verkopen deze zomer.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met twee man minder zelfs. Middenveld met Immers, Vilhena en Clasie is gewoon prima. Vilhena lijkt alleen maar sterker en sterker te worden en Clasie groeit ook gewoon door.
Maher en wijnaldum vergeet je per ongeluk volgens mij. Maargoed boeie.. kut lampies. Hebben we al een spits gekocht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hebben inderdaad toch creatieve jongens als Schaars en Hiljemark...
Maher heeft geen bal goed geraakt vorig jaar en Wijnaldum is het hele jaar geblesseerd geweest, wat is je punt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:54 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Maher en wijnaldum vergeet je per ongeluk volgens mij. Maargoed boeie.. kut lampies. Hebben we al een spits gekocht?
Jij en ik weten niet of Feyenoord hem had kunnen verkopen, maar dat geheel terzijde. Ik heb -natuurlijk- ook liever Ziyech op 10 lopen, maar als meneertje verwacht dat wij de rode loper uitleggen en hem allerlei zaken gaan lopen garanderen mag hij lekker wegblijven. Immers heeft vorig seizoen gewoon een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld, maar er zijn teveel Feyenoorders met een blinde haat naar hem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een middenveld met Immers is nooit prima. In dit hele gedoe rond Ziyech kan ik vooral boos worden over het eindeloze vertrouwen in Immers. Lex is een hartstikke sympathieke vent die best z'n goede en nuttige wedstrijden heeft gespeeld. Maar als we echt weer een niveau hoger willen moet dat met een veel betere speler op die positie. Hoe kan je zo'n middelmatige beperkte speler zoveel vertrouwen geven en zo belangrijk maken? Vind ik echt onbestaanbaar, zeker als je hem had kunnen verkopen deze zomer.
quote:Van Hooijdonk legt uit: ‘Die presidenten zeiden tegen hem: ‘oprotten jij’
Colin Kazim-Richards moet de aanval van Feyenoord van nieuwe impulsen voorzien. De club uit Rotterdam werd twee maanden geleden door Pierre van Hooijdonk getipt en na de aanvaller enkele malen bekeken te hebben, koos de directie voor een huurovereenkomst met Bursaspor. De club uit Rotterdam is alweer de tiende werkgever voor de pas 27-jarige Turks international.
Van Hooijdonk omschrijft de in Londen geboren Kazim-Richards als ‘een typische Engelse spits, razendsnel’. Volgens de oud-aanvaller heeft het grote aantal clubs op de conduitestaat van Kazim-Richards een plausibele reden. “Hij moest een paar keer verhuurd worden omdat hij geen salaris kreeg. Toen hij daarvoor aan de bel trok, dreigde er een rechtszaak te komen. En dan zeiden die presidenten bij zowel Galatasaray als Bursaspor 'oprotten jij'.”
Van Hooijdonk verzekerde bij Studio Voetbal dat Kazim-Richards als spits uitstekend uit de voeten kan, ook al speelde hij de afgelopen jaren meer op de flanken. Hij ziet in de Turks international ‘een verbeterde versie van Jozy Altidore. “Ooit hebben ze dat geprobeerd en dat pakte goed uit”, stelde de oud-speler van Fenerbahçe. “Maar bij het nationale elftal onder Guus Hiddink heeft hij ook een paar keer in de spits gespeeld en dat heeft hij goed gedaan.”
Dat ze weldegelijk creatief kunnen zijn. Dat was het punt. Dat het er even niet uitkomt is een ander verhaal, maar creatieve spelers zat daar. Of wil je dat ontkennen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maher heeft geen bal goed geraakt vorig jaar en Wijnaldum is het hele jaar geblesseerd geweest, wat is je punt?
Geen blinde haat, Ziyech is nou eenmaal van een ander niveau, vind ik, en dan is het frustrerend dat je nog met Immers zit. Maar van Ziyech moeten we ook weer geen Messi maken natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en ik weten niet of Feyenoord hem had kunnen verkopen, maar dat geheel terzijde. Ik heb -natuurlijk- ook liever Ziyech op 10 lopen, maar als meneertje verwacht dat wij de rode loper uitleggen en hem allerlei zaken gaan lopen garanderen mag hij lekker wegblijven. Immers heeft vorig seizoen gewoon een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld, maar er zijn teveel Feyenoorders met een blinde haat naar hem.
En je hebt het over middelmaat lees ik. Als je geen middelmaat wil zien, moet je lekker naar Real Madrid gaan kijken. De Eredivisie is nou eenmaal middelmaat en Lex Immers past er perfect tussen, of we het nou willen of niet.
Ik had het niet over jou, meer over enkele anderen op dit forum.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen blinde haat, Ziyech is nou eenmaal van een ander niveau, vind ik, en dan is het frustrerend dat je nog met Immers zit. Maar van Ziyech moeten we ook weer geen Messi maken natuurlijk.
Waarom zou van Geel nu ineens met geld gaan smijten, terwijl hij elke zomer hiervoor ook rustig is gebleven?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:19 schreef Cara het volgende:
Ik vind alles prima, zo lang van Geel geen 5 miljoen gaat neer leggen voor Toornstra. Hij heeft beloofd dat er 31 augustus een solide elftal staat, dus ben bang dat hij de veel te hoge hoofdprijs gaat betalen.
Ok.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef ufopiloot het volgende:
Dit soort shit krijg je als je zo'n halve voetballer zijn contract verlengt en een basisplek belooft. Nu zitten 'we' met Immers opgescheept.
Omdat 'het legioen' dat wil!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou van Geel nu ineens met geld gaan smijten, terwijl hij elke zomer hiervoor ook rustig is gebleven?
Als je naar de transfergeschiedenis van van Geel kijkt, zie je dat hij altijd óf transfervrije spelers koopt, óf de volle hoofdprijs betaald. Nooit anders geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou van Geel nu ineens met geld gaan smijten, terwijl hij elke zomer hiervoor ook rustig is gebleven?
Andere clubs, ander beleid en andere tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je naar de transfergeschiedenis van van Geel kijkt, zie je dat hij altijd óf transfervrije spelers koopt, óf de volle hoofdprijs betaald. Nooit anders geweest.
Onzin, je snapt het spelletje totaal niet als je van mening bent dat een goede spits ons probleem kan oplossen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:54 schreef Peak het volgende:
Gezeur over ons middenveld. Ja met Immers hebben we niet de meest verfijnde 10 van de eredivisie, maar hij is echt wel goed genoeg. Als je ergens geld in wilt steken doe je dat in een spits en vleugelverdedigers.
Dit roepen om versterking op het middenveld slaat gewoon nergens op zolang Clasie niet verkocht is.
Met twee goede aankopen doe je gewoon mee om de titel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin, je snapt het spelletje totaal niet als je van mening bent dat een goede spits ons probleem kan oplossen.
Juist...want het probleem ligt op het middenveld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin, je snapt het spelletje totaal niet als je van mening bent dat een goede spits ons probleem kan oplossen.
Het middenveld blijft te matig en wordt derhalve overgeslagen en de verdediging staat momenteel niet goed. Misschien leuk voor de eredivisie om mee te doen voor een 2e/3e plek, maar op deze voet verder gaan zorgt ervoor dat we kansloos blijven voor de titel of in Europa. Vind ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met twee goede aankopen doe je gewoon mee om de titel.
Dit gevoel heb ik ook. Alleen is alleen is het wel zonde dat je relatief goedkoop een talentvolle speler ziet mislopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen blinde haat, Ziyech is nou eenmaal van een ander niveau, vind ik, en dan is het frustrerend dat je nog met Immers zit. Maar van Ziyech moeten we ook weer geen Messi maken natuurlijk.
Daar heeft Feyenoord toch ook gewoon de knaken niet voor, twee écht goede spelers die direct wat toevoegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met twee goede aankopen doe je gewoon mee om de titel.
Een middenveld dat niet in balans is, wat werd verbloemt door een veel scorende Pelle.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:36 schreef Peak het volgende:
[..]
Juist...want het probleem ligt op het middenveld?
Dat middenveld waarmee we vorig jaar ondanks een waardeloze start toch tweede mee werden?
Dat ik dat niet gelijk zag. Sorry!
Dus met Pelle is het probleem verholpen? En waar speelt Pelle?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een middenveld dat niet in balans is, wat werd verbloemt door een veel scorende Pelle.
Nee, het probleem blijft. Dat zeg ik de hele tijd dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:40 schreef Peak het volgende:
[..]
Dus met Pelle is het probleem verholpen? En waar speelt Pelle?
Ok bedankt, tot ziens!
Mokotjoquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord toch ook gewoon de knaken niet voor, twee écht goede spelers die direct wat toevoegen.
Verder mooie kreet natuurlijk, als je de Mokotjo's, L. de Jong's en Ziyech's laat lopen, en met wat transfervrije 30-plussers en dikkies aankomt
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het middenveld blijft te matig en wordt derhalve overgeslagen en de verdediging staat momenteel niet goed. Misschien leuk voor de eredivisie om mee te doen voor een 2e/3e plek, maar op deze voet verder gaan zorgt ervoor dat we kansloos blijven voor de titel of in Europa. Vind ik.
Alleen een spits die je tekortkomingen verbloemt, helpt op de korte termijn, maar uiteindelijk val je gewoon door de mand.
Wat raar zeg, jeetje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef Petert87 het volgende:
Volgens officiele site krijgt Kazim nr 15. Bij zijn eerste training is hij gespot met nr 9. Beetje raar. Wat ik me kan indenken is dat Kongolo de set met nr 15 nog thuis heeft liggen omdat hij aanvankelijk met dit nummer zou spelen.
King Kong zou nu met 5 gaan spelen, die hoeft alleen die 1 maar even van z'n rug en broek af te Pellè dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef Petert87 het volgende:
Volgens officiele site krijgt Kazim nr 15. Bij zijn eerste training is hij gespot met nr 9. Beetje raar. Wat ik me kan indenken is dat Kongolo de set met nr 15 nog thuis heeft liggen omdat hij aanvankelijk met dit nummer zou spelen.
MBI zou aanvankelijk 5 krijgen hè.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
King Kong zou nu met 5 gaan spelen, die hoeft alleen die 1 maar even van z'n rug en broek af te Pellè dus
Klopt, maar op de website staat nu bij King Kong een 5quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Petert87 het volgende:
[..]
MBI zou aanvankelijk 5 krijgen hè.
Dat wordt verder niet benoemd, maar afbeelding komt uit het FD en zal niet helemaal uit de duim gezogen zijn neem ik aan. Het enige wat ik kan bedenken is dat het verband houdt met het aflossen van schulden en dat ze daardoor minder kwijt zijn aan rente?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kan Feyenoord 7,5 miljoen gestegen zijn? Welke sponsordeals heb ik allemaal gemist? Wat heeft Koevermans in hemelsnaam allemaal gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |