abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143540301
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Denk je dat hij voor minder dan een miljoen per jaar komt voetballen?
Het salarisbudget kan ook omhoog met de transfers.
pi_143540347
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het salarisbudget kan ook omhoog met de transfers.
En ik zou het dan liever geïnvesteerd zien worden in een jongere speler dan in het salaris van een op zijn retour zijnde middenvelder die zich bewust is van het feit dat hij de overstap naar een echte topploeg niet meer zal maken.

Mogelijk ben ik te negatief, maar dat is dan ook vooral teleurstelling over het feit dat Ziyech ons heeft afgewezen :P
pi_143540356
Wat een kutzomer zo. En wat een kutseizoen gaat er komen... Martin van Dubbeltje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143540429
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutzomer zo. En wat een kutseizoen gaat er komen... Martin van Dubbeltje.
Linkerrijtje moet te doen zijn. ^O^

;(
  maandag 18 augustus 2014 @ 06:41:43 #55
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_143542482
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is toch juist het vreemde... Feyenoord was niet eens te gierig.

quote:
ROTTERDAM - Feyenoord respecteert de beslissing van Hakim Ziyech om voor FC Twente te kiezen, maar zet zijn vraagtekens bij zijn argumenten. "Hij heeft op sportieve gronden gekozen voor FC Twente, terwijl onze aanbieding financieel beter was”, zegt Martin van Geel.
"Hakim heeft een gesprek gehad met trainer Fred Rutten en daarin hebben wij hem aangegeven dat er geen sprake kon zijn van een garantie op een basisplaats", vervolgde Van Geel.
"De concurrentie is groot bij ons. Als je het dan niet aandurft om te komen om de concurrentiestrijd aan te gaan, is het misschien maar beter ook dat je het niet doet. Je moet het wél graag willen. We wensen hem veel succes bij Twente”, aldus de technisch directeur.
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
  maandag 18 augustus 2014 @ 07:24:47 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143542682
Martin van Geel is een slecht verliezer. Waarom zou Ziyech hier de concurrentiestrijd aangaan voor de flankpositie, terwijl dat niet eens zijn favoriete positie is?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143542695
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 06:41 schreef SlamD het volgende:

[..]

[..]

Het zijn denk ik meerdere factoren. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat die speler de indruk kreeg dat Twente hem liever wilde hebben dan Feyenoord. Wat ik me ook kan voorstellen (want ik was er niet bij) is dat Van Geel en Rutten het niet slim hebben aangepakt in het gesprek. Ik bedoel.. 'de concurrentie is groot bij ons'.. Welke fucking concurrentie? Van Immers?
Als speler moet je natuurlijk niet als een oud wijf bang zijn om de concurrentie aan te gaan, maar als ik zelf ergens zou solliciteren en meerdere opties had, dan zou ik ook kiezen voor degene die je het beste gevoel geeft.
Van Geel komt overigens een klein beetje gefrustreerd over in dat artikel, hij zal ook wel weten dat hij nu de hoon over zich heen krijgt van een groot deel van de achterban.
pi_143542946
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:24 schreef PIETR het volgende:
Martin van Geel is een slecht verliezer. Waarom zou Ziyech hier de concurrentiestrijd aangaan voor de flankpositie, terwijl dat niet eens zijn favoriete positie is?
:')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:03:48 #59
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143542968
quote:
dit idd
pi_143543023
Van Geel lijkt een beetje op een puberende jongen die is afgewezen door een meisje: als ze niet met voor mij wilt vechten is ze mij helemaal niet waard.
Ja lekker makkelijk.

Het is juist wel eens lekker dat er weer een speler is die verder nadenkt dan alleen salaris en zo snel mogelijk weg wil.
pi_143543035
quote:
Hoe weet je nou dat hij voor de flankpositie moest concureren? Misschien gaat het wel om de nr 10. positie

Ziyech is gewoon een slappe zak die bang is om de concurrentie aan te gaan voor zijn favo plek. Schei toch uit met je Twente man, pauper club
pi_143543084
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:12 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ziyech is gewoon een slappe zak die bang is om de concurrentie aan te gaan voor zijn favo plek. Schei toch uit met je Twente man, pauper club
Zo simpel zal het wel niet liggen hoor.. als jij een beter gevoel krijgt bij werkgever A dan kies je toch niet voor werkgever B? Denk dat het niet alleen met concurrentie te maken heeft
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:49:43 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543360
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:12 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat hij voor de flankpositie moest concureren? Misschien gaat het wel om de nr 10. positie

Wat een onzin. Als ik hem zou zijn, één van de meest talentvolle en belovende middenvelders, en er wordt tegen je gezegd dat je misschien in de basis mag spelen en dat Immers de voorkeur heeft, zou ik Van Geel recht in z'n muil uitlachen en weglopen.

Te triest voor woorden dit. Het moet maar eens klaar zijn met dat eeuwige krediet voor Immers. Pelle heeft vorig seizoen heel goed verbloemt dat we een te matig middenveld hebben. Immers is een lompe boer die een bal amper kan aannemen, Vilhena speelt verstoppertje en als Clasie ook nog eens weg gaat, acht ik ieder ander middenveld in de Eredivisie nog van een hoger niveau.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_143543482
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik hem zou zijn, één van de meest talentvolle en belovende middenvelders, en er wordt tegen je gezegd dat je misschien in de basis mag spelen en dat Immers de voorkeur heeft, zou ik Van Geel recht in z'n muil uitlachen en weglopen.

Te triest voor woorden dit. Het moet maar eens klaar zijn met dat eeuwige krediet voor Immers. Pelle heeft vorig seizoen heel goed verbloemt dat we een te matig middenveld hebben. Immers is een lompe boer die een bal amper kan aannemen, Vilhena speelt verstoppertje en als Clasie ook nog eens weg gaat, acht ik ieder ander middenveld in de Eredivisie nog van een hoger niveau.
Ook voor jou. Weet jij wat er allemaal besproken is? Nee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:03:17 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143543492
quote:

[..]

Ik ben lange tijd gematigd positief geweest over Immers, maar als je erover nadenkt, hebben we na het seizoen met Bakkal en El Ahmadi niet meer een dominerend middenveld gehad. Dat kan meerdere oorzaken hebben. Clasie en Vilhena spelen soms verstoppertje, of willen de bal niet écht hebben. Als je af en toe betere competities kijkt (Premier League) dan zie je de controleurs constant de bal halen, en de andere middenvelders alvast vrij lopen om direct een afspeelmogelijkheid te bieden. Dat mis ik bij Feyenoord.
Ik zie een Clasie en Vilhena daartoe in staat, maar niet met Immers. Lex heeft dat gevoel gewoon niet, kan hij ook weinig aan doen. Maar als je dominerend wil spelen als club (dat wil Feyenoord toch?) dan moet je daar de spelers voor aanschaffen.
Immers wordt echter belangrijk gemaakt door o.a. zijn werklust en zijn goals de vorige 2 seizoenen. Dat laatste is gewoon kortzichtig omdat een echte (goede) 10 er minstens evenveel in legt maar daarnaast ook meer assists zal maken.

Ik val misschien in herhaling, maar het is extra frustrerend als de club afgetroefd wordt door een fucking Twente omdat zij die positie wel kunnen beloven.
I love my mispoken words.
pi_143543502
quote:

[..]

Als ik het talent had wat hij had, had ik de concurrentie lachend aangegaan. Ziyech is gewoon veel beter tuurlijk maar zo denigerend over Immers doen slaat nergens op.

Noem jij eens een aanvallende middenvelder van Feyenoord van de afgelopen jaren die net zoveel goals heeft gemaakt als hij? Juist ja, en daar staat hij er ook gewoon voor.

25 goals in twee seizoenen is gewoon prima.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:06:31 #67
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543534
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook voor jou. Weet jij wat er allemaal besproken is? Nee.
Nee, ik kan enkel gissen. Zoals iedereen. Het lijkt me echter niet onaannemelijk dat dit is gezegd.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:07:30 #68
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543546
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:03 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als ik het talent had wat hij had, had ik de concurrentie lachend aangegaan. Ziyech is gewoon veel beter tuurlijk maar zo denigerend over Immers doen slaat nergens op.

Noem jij eens een aanvallende middenvelder van Feyenoord van de afgelopen jaren die net zoveel goals heeft gemaakt als hij? Juist ja, en daar staat hij er ook gewoon voor.

Noem jij eens een aanvallende middenvelder die verantwoordelijk is voor zoveel balverlies.
pi_143543562
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Noem jij eens een aanvallende middenvelder is verantwoordelijk is vor zoveel balverlies.
:?
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:09:37 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543569
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:08 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

:?
Het is vroeg.
pi_143543631
Hier de vergelijking van aanvallende middenvelders. Kunnen we met deze discussie stoppen:
http://www.tussendelinies(...)er-van-de-eredivisie

Vervolgens de conclusie trekken dat we ook dit seizoen gewoon weer met Immers op 10 zullen spelen. Dat het hele seizoen mensen hem in twijfel zullen trekken. Dat hij ergens een goede periode heeft en iedereen zegt: Ja hij kan het toch wel. De kuip zingt Lexie in Oranje na een hakje van hem. Hij scoort een eigen goal en is toch weer de lul van Feyenoord.

Als het seizoen dan is afgelopen begint dit verhaal gewoon weer helemaal opnieuw.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:15:06 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143543640
quote:
had gewoon de spits in gegooid moeten worden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143543646
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 06:41 schreef SlamD het volgende:

[..]

[..]

Wat een verzuurd oud wijf zeg :')

Normaal gesproken wordt iemand die voor de financiën boven de sportieve aspecten kiest verguisd, nu is het een keer andersom en doet hij het alsnog niet goed? :')

Toch vrij logisch dat als hij graag 10 speelt en Twente hem daar wil gebruiken, en Feyenoord aan Immers vast wil houden en hij óf tweede viool mag spelen, óf op de flanken hij voor Twente kiest. Maar nee, dat is raar, want dan had hij voor de centjes moeten kiezen :')
pi_143543682
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:03 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Immers is een kneuzenuitvoering van Jon Dahl Tomasson.. die werkte ook hard, scoorde regelmatig maar kon in tegenstelling tot Lexie ook nog voetballen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:20:00 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143543701
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef Peak het volgende:
Hier de vergelijking van aanvallende middenvelders. Kunnen we met deze discussie stoppen:
http://www.tussendelinies(...)er-van-de-eredivisie

Vervolgens de conclusie trekken dat we ook dit seizoen gewoon weer met Immers op 10 zullen spelen. Dat het hele seizoen mensen hem in twijfel zullen trekken. Dat hij ergens een goede periode heeft en iedereen zegt: Ja hij kan het toch wel. De kuip zingt Lexie in Oranje na een hakje van hem. Hij scoort een eigen goal en is toch weer de lul van Feyenoord.

Als het seizoen dan is afgelopen begint dit verhaal gewoon weer helemaal opnieuw.
Volgens die link:
2 assists in 2000 minuten
0 goals/assists in topwedstrijden
66% pass nauwkeurigheid
pi_143543708
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat een verzuurd oud wijf zeg :')

Normaal gesproken wordt iemand die voor de financiën boven de sportieve aspecten kiest verguisd, nu is het een keer andersom en doet hij het alsnog niet goed? :')

Toch vrij logisch dat als hij graag 10 speelt en Twente hem daar wil gebruiken, en Feyenoord aan Immers vast wil houden en hij óf tweede viool mag spelen, óf op de flanken hij voor Twente kiest. Maar nee, dat is raar, want dan had hij voor de centjes moeten kiezen :')
Hij kiest niet voor het sportieve aspect, hij kiest voor de makkelijke weg.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:23:11 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143543741
Vandaag een nieuwe spits ^O^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:23:42 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143543747
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hallo Martin.
pi_143543751
quote:

[..]

Dat weet je niet.. denk zelf voor de werkgever die hem het beste gevoel heeft gegeven. Daar is toch niks mis mee?
pi_143543753
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Immers is een kneuzenuitvoering van Jon Dahl Tomasson.. die werkte ook hard, scoorde regelmatig maar kon in tegenstelling tot Lexie ook nog voetballen.
Als ie er dit seizoen weer 12 of meer inschiet, kan het me geen kut schelen, al loopt ie achteruit
pi_143543757
quote:

[..]

Natuurlijk pik :') Hij wil gewoon 10 spelen, krijgt daar bij Twente meer zekerheid over, en kiest dan voor hun. Het zijn verder gewoon redelijk vergelijkbare teams in sterkte, het is niet dat hij voor Willem II kiest ofzo hé... Ik vind het een prima verdedigbare keuze in ieder geval.
pi_143543771
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Natuurlijk pik :') Hij wil gewoon 10 spelen, krijgt daar bij Twente meer zekerheid over, en kiest dan voor hun. Het zijn verder gewoon redelijk vergelijkbare teams in sterkte, het is niet dat hij voor Willem II kiest ofzo hé... Ik vind het een prima verdedigbare keuze in ieder geval.
Ik vind het ook een prima keuze, laat mooi zien uit wat voor hout zo'n jongen gesneden is.
pi_143543797
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik vind het ook een prima keuze, laat mooi zien uit wat voor hout zo'n jongen gesneden is.
Iemand die kiest voor een goed gevoel en sportieve aspecten i.t.t. een zak geld.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:28:03 #84
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543816
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als ie er dit seizoen weer 12 of meer inschiet, kan het me geen kut schelen, al loopt ie achteruit
Blijf jij maar lekker in de utopie leven dat ons middenveld prima staat zo :').
pi_143543843
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker in de utopie leven dat ons middenveld prima staat zo :').
Zelfde middenveld als vorig seizoen :')
pi_143543894
Van Geel haalt nog gewoon een baas van een spits en een goede middenvelder om vervolgens weer doodleuk boven Twente te eindigen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:33:48 #87
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143543909
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.
pi_143543916
quote:

[..]

Toen hadden we nog een topspits die veel mankementen verbloemde.. nu valt dat hele middenveld genadeloos door de mand
pi_143543939
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:

[..]

Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.
_O- Ik vind het middenveld prima in balans zo.
pi_143543942
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Toen hadden we nog een topspits die veel mankementen verbloemde.. nu valt dat hele middenveld genadeloos door de mand
Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.
pi_143543950
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:

[..]

Uh...
pi_143543969
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.
Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:41:00 #93
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143544050
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Nu Vormer er afgelopen vrijdag stond, was het al helemaal pijnlijk dat het merendeel daar gewoon pure middelmaat is.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:41:43 #94
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143544064
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.
Menig wedstrijd vorig seizoen geweest waarbij het middenveld grotendeels onzichtbaar was hoor.
pi_143544080
Middenveld vorig seizoen zonder Pelle
SC Cambuur 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-2 AZ
FC Groningen 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-0 sc Heerenveen
Heracles Almelo 1-2 Feyenoord
Feyenoord 5-0 Go Ahead Eagles

quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee, heb de uitslagen nog even terug zitten kijken. Maar je vergeet ook nog eens dat Feyenoord toen grotendeels tegen Twente met minder man stond.
pi_143544082
Kont dus blijkbaar _O-
pi_143544088
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Menig wedstrijd vorig seizoen geweest waarbij het middenveld grotendeels onzichtbaar was hoor.
Onzichtbaar is wat anders dan dat ze door het ijs zakten.
pi_143544115
Terug naar de orde van de dag:

Wat zal Krabby zn volgende tweet worden? :D
pi_143544131
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenveld vorig seizoen zonder Pelle
SC Cambuur 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-2 AZ
FC Groningen 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-0 sc Heerenveen
Heracles Almelo 1-2 Feyenoord
Feyenoord 5-0 Go Ahead Eagles

[..]

Nee, heb de uitslagen nog even terug zitten kijken. Maar je vergeet ook nog eens dat Feyenoord toen grotendeels tegen Twente met minder man stond.
Met twee man minder zelfs. Middenveld met Immers, Vilhena en Clasie is gewoon prima. Vilhena lijkt alleen maar sterker en sterker te worden en Clasie groeit ook gewoon door.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:45:57 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143544139
quote:

[..]

Nog steeds matig dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: