abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143537835
OP mag ook wel eens geupdate worden
pi_143537927
Transfer van Clasie gewoon afronden op 10,5 miljoen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Dan moet Porto 1,5 miljoen stijgen met hun bod, en Feyenoord 1,5 miljoen zakken met hun vraagprijs.

10,5 miljoen lijkt mij een prima bedrag voor Clasie. Kan ook wel vrede hebben met een transfer van clasie MITS er 1 of 2 echt fatsoenlijke vervangers gehaald worden, en dan praat ik niet over het niveau Goossens uiteraard, maar minimaal niveau Toornstra of beter.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143537936
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Henrys het volgende:

[..]

Schijnt dat Porto 9 miljoen heeft geboden en Feyenoord 12 wil
Oh ja, had het niet goed gelezen. Mja, kan begrijpen dat Clasie weg wil, maar 12 miljoen zou ik een prima bedrag vinden voor hem, zal er wel ergens tussenin eindigen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143537949
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Oh ja, had het niet goed gelezen. Mja, kan begrijpen dat Clasie weg wil, maar 12 miljoen zou ik een prima bedrag vinden voor hem, zal er wel ergens tussenin eindigen
Heb liever dat hij blijft aangezien Feyenoord toch niks met dat geld kan
pi_143537990
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:13 schreef Henrys het volgende:

[..]

VvF uitkopen, als er dan toch niet geïnvesteerd wordt kan je beter nuttige dingen met dat geld doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_143538005
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:13 schreef Henrys het volgende:

[..]

Kan wel, maar waarschijnlijk niet doet inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143538319
Clasie zit ook in een talentpool. Zelfs Boetius, Kongolo en Vilhena ;( Ff 20% inleveren bij de VvF
pi_143538409
Godsallemachtig tering kut aidsmartin, je gele moeder op een houtvlot. Hoe de fuck kun je je laten afbluffen door fucking Twente.

Hoe hard faal je dan, als je alleen 3 afgeschreven lutsers weet binnen te hengelen die allemaal een redelijk salaris opslokken maar die voorlopig allemaal amper inzetbaar zijn. Die Ziyech had je 4 weken geleden al in de pocket moeten hebben.

Zal je zien dat je een hele beperkte speler als Toornstra ga halen voor ruim meer dan de helft van wat je zelf vangt voor jaren jongere spelers die net terugkomen van een goed WK.

Leuk dat we de afgelopen 3 jaar aardig hebben gepresteerd, maar dat is op basis van een paar jeugdspelers plus 2 gelukkig behaalde spitsen waar hij allebei maar half voor aansprakelijk kan worden gehouden. Je had als Feyenoord zijnde zowat met het Twente middenveld kunnen en moeten spelen; Mokotjo, Ziyech, Ebecilio. Samen amper 5-6 miljoen gekost.

:r :r :r
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_143538419
quote:
13s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:22 schreef Maastoren het volgende:
Clasie zit ook in een talentpool. Zelfs Boetius, Kongolo en Vilhena ;( Ff 20% inleveren bij de VvF
Na die 20% is het toch wel afgelopen neem ik aan?
Wat willen ze? Feyenoord de kanker in "helpen"
pi_143538437
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef De_Pel het volgende:
Godsallemachtig tering kut aidsmartin, je gele moeder op een houtvlot. Hoe de fuck kun je je laten afbluffen door fucking Twente.

Hoe hard faal je dan, als je alleen 3 afgeschreven lutsers weet binnen te hengelen die allemaal een redelijk salaris opslokken maar die voorlopig allemaal amper inzetbaar zijn. Die Ziyech had je 4 weken geleden al in de pocket moeten hebben.

Zal je zien dat je een hele beperkte speler als Toornstra ga halen voor ruim meer dan de helft van wat je zelf vangt voor jaren jongere spelers die net terugkomen van een goed WK.

Leuk dat we de afgelopen 3 jaar aardig hebben gepresteerd, maar dat is op basis van een paar jeugdspelers plus 2 gelukkig behaalde spitsen waar hij allebei maar half voor aansprakelijk kan worden gehouden. Je had als Feyenoord zijnde zowat met het Twente middenveld kunnen en moeten spelen; Mokotjo, Ziyech, Ebecilio. Samen amper 5-6 miljoen gekost.

_O_ ^O^
pi_143538567
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Na die 20% is het toch wel afgelopen neem ik aan?
Wat willen ze? Feyenoord de kanker in "helpen"
Neejoh. De vrienden van Feyenoord zijn geheel onbaatzuchtig en willen er echt niet op verdienen. Het zijn gewoon supporters met wat meer geld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Investeerders konden voor minstens 250.000 euro participeren in bijvoorbeeld Talent Pool 1, waarin onder andere Erwin Mulder, Jonathan de Guzman en Royston Drenthe zaten/zitten en zouden dan bij een verkoop 29,33% van de netto-opbrengst mogen verdelen. Dat leverde redelijk wat geld op (zes miljoen euro), maar tot op heden hebben alleen Wijnaldum (zo’n vijf miljoen euro) en Drenthe geld opgeleverd (voor vijftien miljoen euro naar Real Madrid) geld opgeleverd. Jonathan de Guzman vertrok transfervrij, net als Diego Biseswar en Tim Vincken. Alleen Erwin Mulder speelt nog bij Feyenoord.

Later kwam daar Talent Pool II bij, waarin onder andere de bij voorbaat niet-rendabele Mitchell Schet, Jacob Lensky en Sherif Ekramy (ten tijde van het opzetten van de pool geenszins eerste elftalspelers), zaten. Participanten moesten wederom minstens 250.000 euro inleggen en in totaal werden er 20 aandelen voor in totaal vijf miljoen euro verkocht.

In het boekjaar 2008/2009 werd tot slot de laatste pool opgezet, de Feyenoord Beloften Pool. En daar wordt het interessant met het oog op komende zomer. In die pool zijn namelijk alle spelers van zowel Jong Feyenoord als alle jeugdteams tot en met de C2 van dat moment opgenomen, tegen 250.000 euro inleg per aandeel (5,5 miljoen euro opbrengst in totaal) en 18,33% van de netto transferopbrengsten. Dit betekent dat niet alleen bij verkoop van De Vrij, Martins Indi of Clasie ongeveer een vijfde van de opbrengsten direct naar de investeerders in het fonds gaat, maar ook bij spelers als Boëtius, Vilhena en Kongolo een aanzienlijk deel van de transferopbrengsten direct verdwijnt bij de club. De talentvolle generatie 1997, met spelers als Jari Schuurman, Marlon Slabbekoorn en Calvin Verdonk, valt buiten deze pool.
Hier meer: http://levenmetfeyenoord.(...)de-spelers/#more-320
pi_143538577
Komt bij dat er nu zoveel druk op Van Geel komt te staan om toch nog een fatsoenlijke speler binnen te halen, dat als er nog iets komt wat een bal vooruit kan trappen je zeker 50% teveel ga betalen. Anders gaan we gewoon met een zaaddodend slecht elftal de competitie in, hopende dat je je via de play offs nog kan plaatsen voor europees voetbal. Waarna Boetius en Vilhena worden verkocht voor 2x 6 miljoen en je alsnog de voorrondes niet doorkomt omdat de aankopen op zich laten wachten tot 31 augustus 23:55.
pi_143538855
Hopelijk komt er op z'n minst nog een fatsoenlijke spits en een middenvelder.

Mochten bijvoorbeeld alsnog Toornstra komen en Dost gehaald worden, dan kunnen we toch nog van een redelijke transferzomer spreken naar mijn mening.

Alhoewel we dan nog steeds een elftal hebben dat zal moeten strijden voor plek 4 t/m 7 vrees ik.

Wel een bazenaanval hebben we dan (indien Boetius en Basacikoglu minder wisselvallig worden althans).
pi_143538892
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk komt er op z'n minst nog een fatsoenlijke spits en een middenvelder.

Mochten bijvoorbeeld alsnog Toornstra komen en Dost, dan kunnen we toch nog van een redelijke transferzomer spreken naar mijn mening.

Alhoewel we dan nog steeds een elftal hebben dat zal moeten strijden voor plek 4 t/m 7 vrees ik.

Wel een bazenaanval hebben we dan (indien Boetius en Basacikoglu minder wisselvallig worden althans).
Toornstra kan je gewoon uit je hoofd zetten.
pi_143538921
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Neejoh. De vrienden van Feyenoord zijn geheel onbaatzuchtig en willen er echt niet op verdienen. Het zijn gewoon supporters met wat meer geld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Hier meer: http://levenmetfeyenoord.(...)de-spelers/#more-320
Hier word je toch echt misselijk van. Heb toch liever een Russische/Chinese geldschieter die tevens eigenaar is dan die talentenpools
pi_143539014
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hier word je toch echt misselijk van. Heb toch liever een Russische/Chinese geldschieter die tevens eigenaar is dan die talentenpools
Gelukkig zijn we bijna verlost van die talentpools.

Als het goed is staat Feyenoord er gelukkig ook op om een groot deel van de transferinkomsten te gebruiken voor het deels afkopen van de VvF, hoewel de VvF dat niet persé noodzakelijk vinden. Maar nu hebben we flink gecasht en daar moeten we gebruik van maken want er zullen niet veel zomers komen waarin we voor 30 tot 40 miljoen aan transferinkomsten binnenkrijgen.
pi_143539020
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:41 schreef Henrys het volgende:

[..]

Je hebt die spelerts zelf verkocht. Geen enkele reden om misselijk te worden.
Dat je als club zijnde dan achterlijk genoeg ben om compensatiespelers op te nemen is een tweede.
An sich is er niets mis met die pools. Wel belachelijk dat je zo achterlijk kunt zijn meerdere complete generaties van je jeugd er in te storten. Russen en Chinezen moeten gewoon optyften.
pi_143539064
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Toornstra kan je gewoon uit je hoofd zetten.
Moet je niet eens meer willen. Veel te duur voor wat je er voor krijgt. Daar kan je alleen maar verlies op maken. Je verwacht toch niet dat je zo'n kerel serieus ineens op z'n 27e-28e nog ga verkopen aan een grote buitenlandse club voor 8+ miljoen he.
pi_143539089
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je hebt die spelerts zelf verkocht. Geen enkele reden om misselijk te worden.
Dat je als club zijnde dan achterlijk genoeg ben om compensatiespelers op te nemen is een tweede.
An sich is er niets mis met die pools. Wel belachelijk dat je zo achterlijk kunt zijn meerdere complete generaties van je jeugd er in te storten. Russen en Chinezen moeten gewoon optyften.
Is wel de enige manier voor Nederlandse clubs om ooit nog wat in Europa te betekenen, ben je ook eindelijk af van dat ellendige bestuur
pi_143539114
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

Is wel de enige manier voor Nederlandse clubs om ooit nog wat in Europa te betekenen, ben je ook eindelijk af van dat ellendige bestuur
Ga weg man, mafklappert.
pi_143539133
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Moet je niet eens meer willen. Veel te duur voor wat je er voor krijgt. Daar kan je alleen maar verlies op maken. Je verwacht toch niet dat je zo'n kerel serieus ineens op z'n 27e-28e nog ga verkopen aan een grote buitenlandse club voor 8+ miljoen he.
Dat niet, maar voor maximaal 4 of 5 miljoen best een bruikbare speler lijkt mij zo.
pi_143539141
Chery is trouwens toch ook wel goedkoop op te halen? Vind hem erg goed spelen tot nu toe en is ook nog beste vrienden met El Ahmadi
pi_143539221
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Henrys het volgende:
Chery is trouwens toch ook wel goedkoop op te halen? Vind hem erg goed spelen tot nu toe en is ook nog beste vrienden met El Ahmadi
Kan je beter Michael de Leeuw halen voor de spits.
pi_143539243
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat niet, maar voor maximaal 4 of 5 miljoen best een bruikbare speler lijkt mij zo.
Ben je niet wijs in je paasei man :')

Vergelijk even 5 miljoen met de 7,5 die je zelf voor 3 jaar jongere spelers vangt, die er een pracht WK op hebben zitten. Simpelweg krankzinnig. 4-5 miljoen mag een nederlandse club per definitie alleen neerleggen voor een speler waar je goede kans op winst hebt, en dat is hier absoluut niet het geval. We hebben het over een kerel die op z'n 25e bij Utrecht speelt :')
pi_143539255
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:48 schreef Henrys het volgende:
Uh, nee. Sowieso laat Groningen hem onder geen beding gaan, lijkt het. Vanochtend in het bijzijn van Rinus meldde Hans Nijland bij De tafel van Kees dat hij niet weg mag
pi_143539269
Beter gaat Martin alles op alles zetten om Ahmadi te verleiden tot een terugkeer.
pi_143539297
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:25 schreef De_Pel het volgende:

_O- _O- ik moet lachen om die eerste zin

Verder heb je wel gelijk
pi_143539319
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:52 schreef De_Pel het volgende:
Beter gaat Martin alles op alles zetten om Ahmadi te verleiden tot een terugkeer.
Die begint toch ook al aardig op leeftijd te komen?

Dan mag je wat vinden van mijn bewering dat ik Toornstra 5 miljoen (max) waard vind, maar weet jij betere middenvelders te vinden voor aanvaardbare transfersommen?

Er is er helaas net één getransfereerd naar Twente.

Die Chery lijkt me weer zo'n middelmatige aankoop bijvoorbeeld.
pi_143539387
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan mag je wat vinden van mijn bewering dat ik Toornstra 5 miljoen (max) waard vind, maar weet jij betere middenvelders te vinden voor aanvaardbare transfersommen?

Kan nog makkelijk 4 jaar mee en is volgend seizoen transfervrij
pi_143539503
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ahmadi is 29. Een hele mooie leeftijd dus om nog een aantal jaar heel goed mee te kunnen.
Hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar, en Villa heeft maar 3,5 voor hem betaald. Als hij inderdaad, zoals in diverse berichten gesteld, graag weg zou willen, dan moet dat een haalbare kaart zijn.

Het argument "wie zou jij dan halen", wat elk topic 98 keer in je gezicht wordt gegooid, is achterlijk en kansloos. Niemand op dit forum ontvangt een genereus honorarium op basis waarvan hij zich full time kan richten op het zoeken naar goede spelers. Zeker gezien jou manier van argumenteren op dit forum vind ik dat je jezelf wel volledig te kakken zet en diskwalificeer met zo'n non-argument.

Ziyech en Toornstra zijn niet vergelijkbaar in leeftijd en potentie.

Vergelijk anders even Toornstra á 5 miljoen met Janmaat á 6,5 miljoen. Zou jij Toornstra+1,5 miljoen willen ruilen voor Janmaat? Maar je vond die 6,5 miljoen voor Janmaat toch prima? |:(
pi_143539593
Die Van Geel.. vliegt half Europa door.. Napels.. Portugal.. en het leidt allemaal tot niks. we hebben nog 2 weken maar iets zegt me dat hij deze zomer teveel hooi op zijn vork heeft genomen. Zou het ook vreemd vinden als voor de spitspositie alleen maar Dost, Zapata en Guidetti op het lijstjes staan.. je zou bijna denken dat er verder geen potentiële spitsen meer te vinden zijn.
pi_143539602
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ahmadi is 29. Een hele mooie leeftijd dus om nog een aantal jaar heel goed mee te kunnen.
Hij heeft nog maar een contract voor 1 jaar, en Villa heeft maar 3,5 voor hem betaald. Als hij inderdaad, zoals in diverse berichten gesteld, graag weg zou willen, dan moet dat een haalbare kaart zijn.

Het argument "wie zou jij dan halen", wat elk topic 98 keer in je gezicht wordt gegooid, is achterlijk en kansloos. Niemand op dit forum ontvangt een genereus honorarium op basis waarvan hij zich full time kan richten op het zoeken naar goede spelers. Zeker gezien jou manier van argumenteren op dit forum vind ik dat je jezelf wel volledig te kakken zet en diskwalificeer met zo'n non-argument.

Vergelijk anders even Toornstra á 5 miljoen met Janmaat á 6,5 miljoen. Zou jij Toornstra+1,5 miljoen willen ruilen voor Janmaat? Maar je vond die 6,5 miljoen voor Janmaat toch prima? |:(
El Ahmadi zou wellicht haalbare kaart kunnen zijn, en ook een versterking zijn inderdaad. Al zou ik liever een jongere speler aantrekken.

De vraag wie jij dan zou halen is geen zwaktebod, maar meer een statement dat de goede middenvelders voor een acceptabel budget gewoon dun gezaaid zijn. Natuurlijk kunnen ze met één of andere tropische verrassing uit de hoge hoed komen, maar ook dat heeft niet mijn voorkeur.

Overigens beweer ik nergens dat ik Toornstra even goed acht als Ziyech. De laatste is duidelijk beter en gaat verder komen dan Toornstra uiteraard.

6,5 voor Janmaat vond ik een aardige deal, niet meer dan dat. Maar ben vooral kritisch op z'n andere deals. Zo vind ik 8 voor De Vrij te weinig evenals 8 of 9 voor Pellè.

Maar ik had Janmaat niet willen ruilen voor Toornstra + 1,5 miljoen. Al vind ik ze beoordelend op hun kwaliteit (hoewel totaal andere posities) wel redelijk vergelijkbaar. Beide geen échte toppers, maar wel er bovenuitstekend. Alleen is Toornstra al ouder en heeft dus minder groeipotentie.

Maar liever heb ik uiteraard dat Feyenoord zich richt op het aantrekken van de echte toppers, jongens zoals Ziyech bijvoorbeeld. Maar dat zijn helaas buitenkansjes die nogal eens aan de neus van Feyenoord voorbij gaan.
pi_143539606
Ondertussen zitten we ook nog eens met 18 buitenspelers in de selectie en alleen Te Vrete in de spits. Die Verhoek en Schaken krijg je ondertussen nog niet aan de ijsselmeervogels gesleten voor 2 tientjes.
pi_143539696
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:09 schreef De_Pel het volgende:
Ondertussen zitten we ook nog eens met 18 buitenspelers in de selectie en alleen Te Vrete in de spits. Die Verhoek en Schaken krijg je ondertussen nog niet aan de ijsselmeervogels gesleten voor 2 tientjes.
Types als Verhoek en Goossens zou ik transfervrij laten gaan als ik Feyenoord was.. Je verliest er weinig tot niks op en het scheelt weer salaris. Goossens is transfervrij gekomen en dan moet je het geluk hebben dat het een voltreffer is.. was helaas een losse flodder. Verhoek heeft ook geen hoge transferwaarde. Gewoon lozen.
pi_143539726
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

El Ahmadi zou wellicht haalbare kaart kunnen zijn, en ook een versterking zijn inderdaad. Al zou ik liever een jongere speler aantrekken.

De vraag wie jij dan zou halen is geen zwaktebod, maar meer een statement dat de goede middenvelders voor een acceptabel budget gewoon dun gezaaid zijn. Natuurlijk kunnen ze met één of andere tropische verrassing uit de hoge hoed komen, maar ook dat heeft niet mijn voorkeur.

Overigens beweer ik nergens dat ik Toornstra even goed acht als Ziyech. De laatste is duidelijk beter en gaat verder komen dan Toornstra uiteraard.

6,5 voor Janmaat vond ik een aardige deal, niet meer dan dat. Maar ben vooral kritisch op z'n andere deals. Zo vind ik 8 voor De Vrij te weinig evenals 8 voor Pellè.

Maar ik had Janmaat niet willen ruilen voor Toornstra + 1,5 miljoen. Al vind ik ze beoordelend op hun kwaliteit (hoewel totaal andere posities) wel redelijk vergelijkbaar. Beide geen échte toppers, maar wel er bovenuitstekend.

Maar liever heb ik uiteraard dat Feyenoord zich richt op het aantrekken van de echte toppers, jongens zoals Ziyech bijvoorbeeld. Maar dat zijn helaas buitenkansjes.
Je moet spelers ook enkele spelers tussen de 26 en de 30 in je selectie. Ervaring geld voor niets als het een hangbejaarde of chronisch geblesseerde 30+er is.

Ik vind het wel het meest kansloze zwaktebod wat in elk topic weer voorkomt. Ja, natuurlijk zijn goede middenvelders dun gezaaid, als je alleen in de eredivisie kijkt. Dat geld voor keepers, verdedigers en spitsen overigens evengoed. Vervolgens toon je de slagkracht van een ontkroonde aardbei als er eens wat goeds rondloopt. Dat je iedereen buiten de eredivisie als "tropische verrassing" ziet, tja...

Als je duidelijk aangeeft dat Ziyech beter is, hoe kun je dan in vredesnaam overwegen om beduidend meer voor hem uit te geven dan dat een Ziyech kost? Dan kun je zelf toch ook beargumenteren dat dat kant noch wal raakt/

6,5 vond ik matig, en alleen acceptabel op basis van het eenjarige contract. Wil niet zeggen dat je zelf maar hoge bedragen voor matige spelers moet neergooien omdat ze een lang contract hebben.
Over die andere transfers zijn we het dan tenminste eens.

Janmaat is verder twee klasses beter dan Toornstra, en nog jonger ook. Speelt ook op een positie waar onderscheidende spelers dunner gezaaid/waardevoller zijn.
pi_143539769
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Types als Verhoek en Goossens zou ik transfervrij laten gaan als ik Feyenoord was.. Je verliest er weinig tot niks op en het scheelt weer salaris. Goossens is transfervrij gekomen en dan moet je het geluk hebben dat het een voltreffer is.. was helaas een losse flodder. Verhoek heeft ook geen hoge transferwaarde. Gewoon lozen.
Verhoek wil zelfs geen club transfervrij hebben ivm zijn salariswensen.
Die zal je waarschijnlijk moeten verhuren en een deel van zijn salaris dragen, of afkopen.

Goossens zal je met een beetje pech nog moeten houden voor de breedte ook.

Met Manu, Achahbar, Schaken, Verhoek, bilal en die nepturk heb je nou 6 spelers die rechtsbuiten kunnen spelen, eventueel met Boetius nog een 7e.
  maandag 18 augustus 2014 @ 01:23:27 #38
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_143539819
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:02 schreef De_Pel het volgende:

[..]

El Ahmadi zou zeker een welkome versterking zijn.

Toornstra mag je best wel een 5 miljoen aan uitgeven naar mijn idee. Je gaat hem niet meer voor 12 miljoen verkopen aan het buitenland, maar als ie 5 jaar lang een goede kracht is op het middenveld heeft ie je per seizoen maar 1 miljoen + salaris gekost. Dan kan je hem altijd nog voor 1 miljoen laten gaan aan een of andere Turkse middenmotor als ie nog toe is aan een avontuur. Alsof je op elke speler winst moet maken :')

Janmaat en Toornstra zijn niet echt te vergelijken. Toornstra heeft een contract voor 3 jaar en Janmaat nog maar voor 1 jaar. Janmaat speelt op een positie waar bijna nooit hoge transfersommen worden betaald en in het buitenland zegt spelen bij een club die geen prijzen heeft gewonnen + een paar WK wedstrijden nou ook weer niet heel veel.
pi_143539976
Toornstra hoeft van mij niet te komen.. vind hem geen speler die je echt beter maakt. Dat was Zyiech wel geweest. Laat Van Geel maar met een wat onbekendere en goedkopere speler uit het buitenland komen, dat heb ik nog liever dan dat we miljoenen uitgeven aan Toornstra.
pi_143540029
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Toornstra hoeft van mij niet te komen.. vind hem geen speler die je echt beter maakt. Dat was Zyiech wel geweest. Laat Van Geel maar met een wat onbekendere en goedkopere speler uit het buitenland komen, dat heb ik nog liever dan dat we miljoenen uitgeven aan Toornstra.
Maar dan weer liever Toornstra dan een uitgerangeerde El Ahmadi of De Zeeuw (:')).
  maandag 18 augustus 2014 @ 01:36:53 #41
262211 hhh38
pi_143540040
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef Pleun2011 het volgende:
De combinatie Feyenoord en goedkopere onbekendere spelers uit het buitenland is de afgelopen jaren zo slecht dat ik daar geen vertrouwen meer in heb.

In het vorige topic haalde ik al een tweet van Opta aan waaruit blijkt dat Toornstra sinds januari 2013 de meeste kansen heeft gecreëerd van alle spelers in de eredivisie. Bovendien heeft ie vorig jaar 12 keer gescoord, dus je hebt er ook iemand bij die iets kan vanuit de tweede lijn.
pi_143540053
Man boven mij heeft het bij het juiste eind.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 01:38:14 ]
pi_143540107
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Maar dan weer liever Toornstra dan een uitgerangeerde El Ahmadi of De Zeeuw (:')).
El Ahmadi als vervanger van Clasie vind ik oke. Types als Chery, De Zeeuw en een (te dure) Toornstra daar kom je toch niet echt verder mee. Dan maar een jaartje aankloten en strijden voor de 5e plek
pi_143540122
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:36 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

een uitgerangeerde El Ahmadi
:')

Serieus ja? :')
pi_143540130
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

El Ahmadi zou zeker een welkome versterking zijn.

Toornstra mag je best wel een 5 miljoen aan uitgeven naar mijn idee. Je gaat hem niet meer voor 12 miljoen verkopen aan het buitenland, maar als ie 5 jaar lang een goede kracht is op het middenveld heeft ie je per seizoen maar 1 miljoen + salaris gekost. Dan kan je hem altijd nog voor 1 miljoen laten gaan aan een of andere Turkse middenmotor als ie nog toe is aan een avontuur. Alsof je op elke speler winst moet maken :')

Janmaat en Toornstra zijn niet echt te vergelijken. Toornstra heeft een contract voor 3 jaar en Janmaat nog maar voor 1 jaar. Janmaat speelt op een positie waar bijna nooit hoge transfersommen worden betaald en in het buitenland zegt spelen bij een club die geen prijzen heeft gewonnen + een paar WK wedstrijden nou ook weer niet heel veel.
Ja, een club als Feyenoord zit echt in de positie om moedwillig miljoen af te schrijven op een speler :')
pi_143540131
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Serieus ja? :')
Ik zit er niet op te wachten. :*
pi_143540185
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:43 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Ik zit er niet op te wachten. :*
Ik wilde iets typen.
Het was het niet waard.

El Ahmadi uitgerangeerd :')
  maandag 18 augustus 2014 @ 01:46:29 #48
262211 hhh38
pi_143540195
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ja, een club als Feyenoord zit echt in de positie om moedwillig miljoen af te schrijven op een speler :')
Ik heb geen verstand van boekhouden, maar lijkt me wel ja. Je kan dat toch opvangen met een deel van die transfersommen die je dit jaar hebt ontvangen? Die van Janmaat, De Vrij, Martins Indi en misschien Clasie waren pure winst.
pi_143540201
El Ahmadi is niet uitgerangeerd, maar Toornstra is net zo goed imo.
pi_143540276
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik wilde iets typen.
Het was het niet waard.

El Ahmadi uitgerangeerd :')
Denk je dat hij voor minder dan een miljoen per jaar komt voetballen?
pi_143540301
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:50 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Denk je dat hij voor minder dan een miljoen per jaar komt voetballen?
Het salarisbudget kan ook omhoog met de transfers.
pi_143540347
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:52 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Het salarisbudget kan ook omhoog met de transfers.
En ik zou het dan liever geïnvesteerd zien worden in een jongere speler dan in het salaris van een op zijn retour zijnde middenvelder die zich bewust is van het feit dat hij de overstap naar een echte topploeg niet meer zal maken.

Mogelijk ben ik te negatief, maar dat is dan ook vooral teleurstelling over het feit dat Ziyech ons heeft afgewezen :P
pi_143540356
Wat een kutzomer zo. En wat een kutseizoen gaat er komen... Martin van Dubbeltje.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_143540429
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutzomer zo. En wat een kutseizoen gaat er komen... Martin van Dubbeltje.
Linkerrijtje moet te doen zijn. ^O^

;(
  maandag 18 augustus 2014 @ 06:41:43 #55
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_143542482
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is toch juist het vreemde... Feyenoord was niet eens te gierig.

quote:
ROTTERDAM - Feyenoord respecteert de beslissing van Hakim Ziyech om voor FC Twente te kiezen, maar zet zijn vraagtekens bij zijn argumenten. "Hij heeft op sportieve gronden gekozen voor FC Twente, terwijl onze aanbieding financieel beter was”, zegt Martin van Geel.
"Hakim heeft een gesprek gehad met trainer Fred Rutten en daarin hebben wij hem aangegeven dat er geen sprake kon zijn van een garantie op een basisplaats", vervolgde Van Geel.
"De concurrentie is groot bij ons. Als je het dan niet aandurft om te komen om de concurrentiestrijd aan te gaan, is het misschien maar beter ook dat je het niet doet. Je moet het wél graag willen. We wensen hem veel succes bij Twente”, aldus de technisch directeur.
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=twitterfeed
  maandag 18 augustus 2014 @ 07:24:47 #56
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143542682
Martin van Geel is een slecht verliezer. Waarom zou Ziyech hier de concurrentiestrijd aangaan voor de flankpositie, terwijl dat niet eens zijn favoriete positie is?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_143542695
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 06:41 schreef SlamD het volgende:

[..]

[..]

Het zijn denk ik meerdere factoren. Ik zou me goed voor kunnen stellen dat die speler de indruk kreeg dat Twente hem liever wilde hebben dan Feyenoord. Wat ik me ook kan voorstellen (want ik was er niet bij) is dat Van Geel en Rutten het niet slim hebben aangepakt in het gesprek. Ik bedoel.. 'de concurrentie is groot bij ons'.. Welke fucking concurrentie? Van Immers?
Als speler moet je natuurlijk niet als een oud wijf bang zijn om de concurrentie aan te gaan, maar als ik zelf ergens zou solliciteren en meerdere opties had, dan zou ik ook kiezen voor degene die je het beste gevoel geeft.
Van Geel komt overigens een klein beetje gefrustreerd over in dat artikel, hij zal ook wel weten dat hij nu de hoon over zich heen krijgt van een groot deel van de achterban.
pi_143542946
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 07:24 schreef PIETR het volgende:
Martin van Geel is een slecht verliezer. Waarom zou Ziyech hier de concurrentiestrijd aangaan voor de flankpositie, terwijl dat niet eens zijn favoriete positie is?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:03:48 #59
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143542968
quote:
dit idd
pi_143543023
Van Geel lijkt een beetje op een puberende jongen die is afgewezen door een meisje: als ze niet met voor mij wilt vechten is ze mij helemaal niet waard.
Ja lekker makkelijk.

Het is juist wel eens lekker dat er weer een speler is die verder nadenkt dan alleen salaris en zo snel mogelijk weg wil.
pi_143543035
quote:
Hoe weet je nou dat hij voor de flankpositie moest concureren? Misschien gaat het wel om de nr 10. positie

Ziyech is gewoon een slappe zak die bang is om de concurrentie aan te gaan voor zijn favo plek. Schei toch uit met je Twente man, pauper club
pi_143543084
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:12 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Ziyech is gewoon een slappe zak die bang is om de concurrentie aan te gaan voor zijn favo plek. Schei toch uit met je Twente man, pauper club
Zo simpel zal het wel niet liggen hoor.. als jij een beter gevoel krijgt bij werkgever A dan kies je toch niet voor werkgever B? Denk dat het niet alleen met concurrentie te maken heeft
  maandag 18 augustus 2014 @ 08:49:43 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543360
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:12 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat hij voor de flankpositie moest concureren? Misschien gaat het wel om de nr 10. positie

Wat een onzin. Als ik hem zou zijn, één van de meest talentvolle en belovende middenvelders, en er wordt tegen je gezegd dat je misschien in de basis mag spelen en dat Immers de voorkeur heeft, zou ik Van Geel recht in z'n muil uitlachen en weglopen.

Te triest voor woorden dit. Het moet maar eens klaar zijn met dat eeuwige krediet voor Immers. Pelle heeft vorig seizoen heel goed verbloemt dat we een te matig middenveld hebben. Immers is een lompe boer die een bal amper kan aannemen, Vilhena speelt verstoppertje en als Clasie ook nog eens weg gaat, acht ik ieder ander middenveld in de Eredivisie nog van een hoger niveau.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_143543482
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 08:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als ik hem zou zijn, één van de meest talentvolle en belovende middenvelders, en er wordt tegen je gezegd dat je misschien in de basis mag spelen en dat Immers de voorkeur heeft, zou ik Van Geel recht in z'n muil uitlachen en weglopen.

Te triest voor woorden dit. Het moet maar eens klaar zijn met dat eeuwige krediet voor Immers. Pelle heeft vorig seizoen heel goed verbloemt dat we een te matig middenveld hebben. Immers is een lompe boer die een bal amper kan aannemen, Vilhena speelt verstoppertje en als Clasie ook nog eens weg gaat, acht ik ieder ander middenveld in de Eredivisie nog van een hoger niveau.
Ook voor jou. Weet jij wat er allemaal besproken is? Nee.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:03:17 #65
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143543492
quote:

[..]

Ik ben lange tijd gematigd positief geweest over Immers, maar als je erover nadenkt, hebben we na het seizoen met Bakkal en El Ahmadi niet meer een dominerend middenveld gehad. Dat kan meerdere oorzaken hebben. Clasie en Vilhena spelen soms verstoppertje, of willen de bal niet écht hebben. Als je af en toe betere competities kijkt (Premier League) dan zie je de controleurs constant de bal halen, en de andere middenvelders alvast vrij lopen om direct een afspeelmogelijkheid te bieden. Dat mis ik bij Feyenoord.
Ik zie een Clasie en Vilhena daartoe in staat, maar niet met Immers. Lex heeft dat gevoel gewoon niet, kan hij ook weinig aan doen. Maar als je dominerend wil spelen als club (dat wil Feyenoord toch?) dan moet je daar de spelers voor aanschaffen.
Immers wordt echter belangrijk gemaakt door o.a. zijn werklust en zijn goals de vorige 2 seizoenen. Dat laatste is gewoon kortzichtig omdat een echte (goede) 10 er minstens evenveel in legt maar daarnaast ook meer assists zal maken.

Ik val misschien in herhaling, maar het is extra frustrerend als de club afgetroefd wordt door een fucking Twente omdat zij die positie wel kunnen beloven.
I love my mispoken words.
pi_143543502
quote:

[..]

Als ik het talent had wat hij had, had ik de concurrentie lachend aangegaan. Ziyech is gewoon veel beter tuurlijk maar zo denigerend over Immers doen slaat nergens op.

Noem jij eens een aanvallende middenvelder van Feyenoord van de afgelopen jaren die net zoveel goals heeft gemaakt als hij? Juist ja, en daar staat hij er ook gewoon voor.

25 goals in twee seizoenen is gewoon prima.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:06:31 #67
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543534
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Ook voor jou. Weet jij wat er allemaal besproken is? Nee.
Nee, ik kan enkel gissen. Zoals iedereen. Het lijkt me echter niet onaannemelijk dat dit is gezegd.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:07:30 #68
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543546
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:03 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als ik het talent had wat hij had, had ik de concurrentie lachend aangegaan. Ziyech is gewoon veel beter tuurlijk maar zo denigerend over Immers doen slaat nergens op.

Noem jij eens een aanvallende middenvelder van Feyenoord van de afgelopen jaren die net zoveel goals heeft gemaakt als hij? Juist ja, en daar staat hij er ook gewoon voor.

Noem jij eens een aanvallende middenvelder die verantwoordelijk is voor zoveel balverlies.
pi_143543562
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Noem jij eens een aanvallende middenvelder is verantwoordelijk is vor zoveel balverlies.
:?
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:09:37 #70
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543569
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:08 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

:?
Het is vroeg.
pi_143543631
Hier de vergelijking van aanvallende middenvelders. Kunnen we met deze discussie stoppen:
http://www.tussendelinies(...)er-van-de-eredivisie

Vervolgens de conclusie trekken dat we ook dit seizoen gewoon weer met Immers op 10 zullen spelen. Dat het hele seizoen mensen hem in twijfel zullen trekken. Dat hij ergens een goede periode heeft en iedereen zegt: Ja hij kan het toch wel. De kuip zingt Lexie in Oranje na een hakje van hem. Hij scoort een eigen goal en is toch weer de lul van Feyenoord.

Als het seizoen dan is afgelopen begint dit verhaal gewoon weer helemaal opnieuw.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:15:06 #72
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143543640
quote:
had gewoon de spits in gegooid moeten worden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_143543646
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 06:41 schreef SlamD het volgende:

[..]

[..]

Wat een verzuurd oud wijf zeg :')

Normaal gesproken wordt iemand die voor de financiën boven de sportieve aspecten kiest verguisd, nu is het een keer andersom en doet hij het alsnog niet goed? :')

Toch vrij logisch dat als hij graag 10 speelt en Twente hem daar wil gebruiken, en Feyenoord aan Immers vast wil houden en hij óf tweede viool mag spelen, óf op de flanken hij voor Twente kiest. Maar nee, dat is raar, want dan had hij voor de centjes moeten kiezen :')
pi_143543682
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:03 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Immers is een kneuzenuitvoering van Jon Dahl Tomasson.. die werkte ook hard, scoorde regelmatig maar kon in tegenstelling tot Lexie ook nog voetballen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:20:00 #75
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143543701
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:14 schreef Peak het volgende:
Hier de vergelijking van aanvallende middenvelders. Kunnen we met deze discussie stoppen:
http://www.tussendelinies(...)er-van-de-eredivisie

Vervolgens de conclusie trekken dat we ook dit seizoen gewoon weer met Immers op 10 zullen spelen. Dat het hele seizoen mensen hem in twijfel zullen trekken. Dat hij ergens een goede periode heeft en iedereen zegt: Ja hij kan het toch wel. De kuip zingt Lexie in Oranje na een hakje van hem. Hij scoort een eigen goal en is toch weer de lul van Feyenoord.

Als het seizoen dan is afgelopen begint dit verhaal gewoon weer helemaal opnieuw.
Volgens die link:
2 assists in 2000 minuten
0 goals/assists in topwedstrijden
66% pass nauwkeurigheid
pi_143543708
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat een verzuurd oud wijf zeg :')

Normaal gesproken wordt iemand die voor de financiën boven de sportieve aspecten kiest verguisd, nu is het een keer andersom en doet hij het alsnog niet goed? :')

Toch vrij logisch dat als hij graag 10 speelt en Twente hem daar wil gebruiken, en Feyenoord aan Immers vast wil houden en hij óf tweede viool mag spelen, óf op de flanken hij voor Twente kiest. Maar nee, dat is raar, want dan had hij voor de centjes moeten kiezen :')
Hij kiest niet voor het sportieve aspect, hij kiest voor de makkelijke weg.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:23:11 #77
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_143543741
Vandaag een nieuwe spits ^O^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:23:42 #78
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143543747
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hallo Martin.
pi_143543751
quote:

[..]

Dat weet je niet.. denk zelf voor de werkgever die hem het beste gevoel heeft gegeven. Daar is toch niks mis mee?
pi_143543753
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Immers is een kneuzenuitvoering van Jon Dahl Tomasson.. die werkte ook hard, scoorde regelmatig maar kon in tegenstelling tot Lexie ook nog voetballen.
Als ie er dit seizoen weer 12 of meer inschiet, kan het me geen kut schelen, al loopt ie achteruit
pi_143543757
quote:

[..]

Natuurlijk pik :') Hij wil gewoon 10 spelen, krijgt daar bij Twente meer zekerheid over, en kiest dan voor hun. Het zijn verder gewoon redelijk vergelijkbare teams in sterkte, het is niet dat hij voor Willem II kiest ofzo hé... Ik vind het een prima verdedigbare keuze in ieder geval.
pi_143543771
quote:
2s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Natuurlijk pik :') Hij wil gewoon 10 spelen, krijgt daar bij Twente meer zekerheid over, en kiest dan voor hun. Het zijn verder gewoon redelijk vergelijkbare teams in sterkte, het is niet dat hij voor Willem II kiest ofzo hé... Ik vind het een prima verdedigbare keuze in ieder geval.
Ik vind het ook een prima keuze, laat mooi zien uit wat voor hout zo'n jongen gesneden is.
pi_143543797
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:25 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik vind het ook een prima keuze, laat mooi zien uit wat voor hout zo'n jongen gesneden is.
Iemand die kiest voor een goed gevoel en sportieve aspecten i.t.t. een zak geld.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:28:03 #84
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143543816
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:23 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als ie er dit seizoen weer 12 of meer inschiet, kan het me geen kut schelen, al loopt ie achteruit
Blijf jij maar lekker in de utopie leven dat ons middenveld prima staat zo :').
pi_143543843
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker in de utopie leven dat ons middenveld prima staat zo :').
Zelfde middenveld als vorig seizoen :')
pi_143543894
Van Geel haalt nog gewoon een baas van een spits en een goede middenvelder om vervolgens weer doodleuk boven Twente te eindigen.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:33:48 #87
277865 Sejt
Ondertitel
pi_143543909
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:30 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.
pi_143543916
quote:

[..]

Toen hadden we nog een topspits die veel mankementen verbloemde.. nu valt dat hele middenveld genadeloos door de mand
pi_143543939
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:

[..]

Waar we inderdaad vaak op het middenveld werden weggetikt door Zwolle, Groningen, GAE, etc.
_O- Ik vind het middenveld prima in balans zo.
pi_143543942
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Toen hadden we nog een topspits die veel mankementen verbloemde.. nu valt dat hele middenveld genadeloos door de mand
Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.
pi_143543950
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef Sejt het volgende:

[..]

Uh...
pi_143543969
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat komt echt niet alleen door de spits. De wedstrijden zonder Pelle was het middenveld vorig seizoen ook gewoon sterk. Ik weet niet of jij met je kont naar het voetbal kijkt.
Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:41:00 #93
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143544050
quote:

[..]

Ben ik niet met je eens. Nu Vormer er afgelopen vrijdag stond, was het al helemaal pijnlijk dat het merendeel daar gewoon pure middelmaat is.
  maandag 18 augustus 2014 @ 09:41:43 #94
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_143544064
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik kan mij zo niet 1, 2, 3 een wedstrijd herinneren waarin Feyenoord echt compleet weggetikt werd vorig jaar. Misschien Twente-thuis, maar verder niet.
Menig wedstrijd vorig seizoen geweest waarbij het middenveld grotendeels onzichtbaar was hoor.
pi_143544080
Middenveld vorig seizoen zonder Pelle
SC Cambuur 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-2 AZ
FC Groningen 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-0 sc Heerenveen
Heracles Almelo 1-2 Feyenoord
Feyenoord 5-0 Go Ahead Eagles

quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:36 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee, heb de uitslagen nog even terug zitten kijken. Maar je vergeet ook nog eens dat Feyenoord toen grotendeels tegen Twente met minder man stond.
pi_143544082
Kont dus blijkbaar _O-
pi_143544088
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Menig wedstrijd vorig seizoen geweest waarbij het middenveld grotendeels onzichtbaar was hoor.
Onzichtbaar is wat anders dan dat ze door het ijs zakten.
pi_143544115
Terug naar de orde van de dag:

Wat zal Krabby zn volgende tweet worden? :D
pi_143544131
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Middenveld vorig seizoen zonder Pelle
SC Cambuur 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-2 AZ
FC Groningen 0-2 Feyenoord
Feyenoord 2-0 sc Heerenveen
Heracles Almelo 1-2 Feyenoord
Feyenoord 5-0 Go Ahead Eagles

[..]

Nee, heb de uitslagen nog even terug zitten kijken. Maar je vergeet ook nog eens dat Feyenoord toen grotendeels tegen Twente met minder man stond.
Met twee man minder zelfs. Middenveld met Immers, Vilhena en Clasie is gewoon prima. Vilhena lijkt alleen maar sterker en sterker te worden en Clasie groeit ook gewoon door.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:45:57 #100
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143544139
quote:

[..]

Nog steeds matig dus.
pi_143544197
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
doodleuk boven Twente eindigen.
Dat gaat gegarandeerd gebeuren.
Aut Caesar aut nihil
pi_143544212
quote:

[..]

Misschien ben ik te zwart-wit, maar ben nooit een liefhebber geweest van ons huidige middenveld omdat er 0,0 creativiteit in zit.
pi_143544268
Het middenveld van PSV barstte van de creativiteit vorig seizoen. Iedereen weet wat er met hun is gebeurd.
pi_143544289
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Thunder0x het volgende:
Het middenveld van PSV barstte van de creativiteit vorig seizoen. Iedereen weet wat er met hun is gebeurd.
Als je een trainer hebt die er vrij weinig van kan, gaat het lastig om zo'n middenveld goed te organiseren.
pi_143544299
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:50 schreef Thunder0x het volgende:
Hebben inderdaad toch creatieve jongens als Schaars en Hiljemark... :')
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 09:54:00 #106
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143544325
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:45 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Met twee man minder zelfs. Middenveld met Immers, Vilhena en Clasie is gewoon prima. Vilhena lijkt alleen maar sterker en sterker te worden en Clasie groeit ook gewoon door.
Een middenveld met Immers is nooit prima. In dit hele gedoe rond Ziyech kan ik vooral boos worden over het eindeloze vertrouwen in Immers. Lex is een hartstikke sympathieke vent die best z'n goede en nuttige wedstrijden heeft gespeeld. Maar als we echt weer een niveau hoger willen moet dat met een veel betere speler op die positie. Hoe kan je zo'n middelmatige beperkte speler zoveel vertrouwen geven en zo belangrijk maken? Vind ik echt onbestaanbaar, zeker als je hem had kunnen verkopen deze zomer.
pi_143544338
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Hebben inderdaad toch creatieve jongens als Schaars en Hiljemark... :')
Maher en wijnaldum vergeet je per ongeluk volgens mij. Maargoed boeie.. kut lampies. Hebben we al een spits gekocht?
pi_143544344
Gezeur over ons middenveld. Ja met Immers hebben we niet de meest verfijnde 10 van de eredivisie, maar hij is echt wel goed genoeg. Als je ergens geld in wilt steken doe je dat in een spits en vleugelverdedigers.

Dit roepen om versterking op het middenveld slaat gewoon nergens op zolang Clasie niet verkocht is.
pi_143544359
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 09:54 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Maher en wijnaldum vergeet je per ongeluk volgens mij. Maargoed boeie.. kut lampies. Hebben we al een spits gekocht?
Maher heeft geen bal goed geraakt vorig jaar en Wijnaldum is het hele jaar geblesseerd geweest, wat is je punt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')