Jij en ik weten niet of Feyenoord hem had kunnen verkopen, maar dat geheel terzijde. Ik heb -natuurlijk- ook liever Ziyech op 10 lopen, maar als meneertje verwacht dat wij de rode loper uitleggen en hem allerlei zaken gaan lopen garanderen mag hij lekker wegblijven. Immers heeft vorig seizoen gewoon een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld, maar er zijn teveel Feyenoorders met een blinde haat naar hem.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een middenveld met Immers is nooit prima. In dit hele gedoe rond Ziyech kan ik vooral boos worden over het eindeloze vertrouwen in Immers. Lex is een hartstikke sympathieke vent die best z'n goede en nuttige wedstrijden heeft gespeeld. Maar als we echt weer een niveau hoger willen moet dat met een veel betere speler op die positie. Hoe kan je zo'n middelmatige beperkte speler zoveel vertrouwen geven en zo belangrijk maken? Vind ik echt onbestaanbaar, zeker als je hem had kunnen verkopen deze zomer.
quote:Van Hooijdonk legt uit: ‘Die presidenten zeiden tegen hem: ‘oprotten jij’
Colin Kazim-Richards moet de aanval van Feyenoord van nieuwe impulsen voorzien. De club uit Rotterdam werd twee maanden geleden door Pierre van Hooijdonk getipt en na de aanvaller enkele malen bekeken te hebben, koos de directie voor een huurovereenkomst met Bursaspor. De club uit Rotterdam is alweer de tiende werkgever voor de pas 27-jarige Turks international.
Van Hooijdonk omschrijft de in Londen geboren Kazim-Richards als ‘een typische Engelse spits, razendsnel’. Volgens de oud-aanvaller heeft het grote aantal clubs op de conduitestaat van Kazim-Richards een plausibele reden. “Hij moest een paar keer verhuurd worden omdat hij geen salaris kreeg. Toen hij daarvoor aan de bel trok, dreigde er een rechtszaak te komen. En dan zeiden die presidenten bij zowel Galatasaray als Bursaspor 'oprotten jij'.”
Van Hooijdonk verzekerde bij Studio Voetbal dat Kazim-Richards als spits uitstekend uit de voeten kan, ook al speelde hij de afgelopen jaren meer op de flanken. Hij ziet in de Turks international ‘een verbeterde versie van Jozy Altidore. “Ooit hebben ze dat geprobeerd en dat pakte goed uit”, stelde de oud-speler van Fenerbahçe. “Maar bij het nationale elftal onder Guus Hiddink heeft hij ook een paar keer in de spits gespeeld en dat heeft hij goed gedaan.”
Dat ze weldegelijk creatief kunnen zijn. Dat was het punt. Dat het er even niet uitkomt is een ander verhaal, maar creatieve spelers zat daar. Of wil je dat ontkennen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maher heeft geen bal goed geraakt vorig jaar en Wijnaldum is het hele jaar geblesseerd geweest, wat is je punt?
Geen blinde haat, Ziyech is nou eenmaal van een ander niveau, vind ik, en dan is het frustrerend dat je nog met Immers zit. Maar van Ziyech moeten we ook weer geen Messi maken natuurlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en ik weten niet of Feyenoord hem had kunnen verkopen, maar dat geheel terzijde. Ik heb -natuurlijk- ook liever Ziyech op 10 lopen, maar als meneertje verwacht dat wij de rode loper uitleggen en hem allerlei zaken gaan lopen garanderen mag hij lekker wegblijven. Immers heeft vorig seizoen gewoon een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld, maar er zijn teveel Feyenoorders met een blinde haat naar hem.
En je hebt het over middelmaat lees ik. Als je geen middelmaat wil zien, moet je lekker naar Real Madrid gaan kijken. De Eredivisie is nou eenmaal middelmaat en Lex Immers past er perfect tussen, of we het nou willen of niet.
Ik had het niet over jou, meer over enkele anderen op dit forum.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen blinde haat, Ziyech is nou eenmaal van een ander niveau, vind ik, en dan is het frustrerend dat je nog met Immers zit. Maar van Ziyech moeten we ook weer geen Messi maken natuurlijk.
Waarom zou van Geel nu ineens met geld gaan smijten, terwijl hij elke zomer hiervoor ook rustig is gebleven?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:19 schreef Cara het volgende:
Ik vind alles prima, zo lang van Geel geen 5 miljoen gaat neer leggen voor Toornstra. Hij heeft beloofd dat er 31 augustus een solide elftal staat, dus ben bang dat hij de veel te hoge hoofdprijs gaat betalen.
Ok.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:21 schreef ufopiloot het volgende:
Dit soort shit krijg je als je zo'n halve voetballer zijn contract verlengt en een basisplek belooft. Nu zitten 'we' met Immers opgescheept.
Omdat 'het legioen' dat wil!quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou van Geel nu ineens met geld gaan smijten, terwijl hij elke zomer hiervoor ook rustig is gebleven?
Als je naar de transfergeschiedenis van van Geel kijkt, zie je dat hij altijd óf transfervrije spelers koopt, óf de volle hoofdprijs betaald. Nooit anders geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom zou van Geel nu ineens met geld gaan smijten, terwijl hij elke zomer hiervoor ook rustig is gebleven?
Andere clubs, ander beleid en andere tijd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Als je naar de transfergeschiedenis van van Geel kijkt, zie je dat hij altijd óf transfervrije spelers koopt, óf de volle hoofdprijs betaald. Nooit anders geweest.
Onzin, je snapt het spelletje totaal niet als je van mening bent dat een goede spits ons probleem kan oplossen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:54 schreef Peak het volgende:
Gezeur over ons middenveld. Ja met Immers hebben we niet de meest verfijnde 10 van de eredivisie, maar hij is echt wel goed genoeg. Als je ergens geld in wilt steken doe je dat in een spits en vleugelverdedigers.
Dit roepen om versterking op het middenveld slaat gewoon nergens op zolang Clasie niet verkocht is.
Met twee goede aankopen doe je gewoon mee om de titel.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin, je snapt het spelletje totaal niet als je van mening bent dat een goede spits ons probleem kan oplossen.
Juist...want het probleem ligt op het middenveld?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Onzin, je snapt het spelletje totaal niet als je van mening bent dat een goede spits ons probleem kan oplossen.
Het middenveld blijft te matig en wordt derhalve overgeslagen en de verdediging staat momenteel niet goed. Misschien leuk voor de eredivisie om mee te doen voor een 2e/3e plek, maar op deze voet verder gaan zorgt ervoor dat we kansloos blijven voor de titel of in Europa. Vind ik.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met twee goede aankopen doe je gewoon mee om de titel.
Dit gevoel heb ik ook. Alleen is alleen is het wel zonde dat je relatief goedkoop een talentvolle speler ziet mislopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen blinde haat, Ziyech is nou eenmaal van een ander niveau, vind ik, en dan is het frustrerend dat je nog met Immers zit. Maar van Ziyech moeten we ook weer geen Messi maken natuurlijk.
Daar heeft Feyenoord toch ook gewoon de knaken niet voor, twee écht goede spelers die direct wat toevoegen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met twee goede aankopen doe je gewoon mee om de titel.
Een middenveld dat niet in balans is, wat werd verbloemt door een veel scorende Pelle.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:36 schreef Peak het volgende:
[..]
Juist...want het probleem ligt op het middenveld?
Dat middenveld waarmee we vorig jaar ondanks een waardeloze start toch tweede mee werden?
Dat ik dat niet gelijk zag. Sorry!
Dus met Pelle is het probleem verholpen? En waar speelt Pelle?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een middenveld dat niet in balans is, wat werd verbloemt door een veel scorende Pelle.
Nee, het probleem blijft. Dat zeg ik de hele tijd dus.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:40 schreef Peak het volgende:
[..]
Dus met Pelle is het probleem verholpen? En waar speelt Pelle?
Ok bedankt, tot ziens!
Mokotjoquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord toch ook gewoon de knaken niet voor, twee écht goede spelers die direct wat toevoegen.
Verder mooie kreet natuurlijk, als je de Mokotjo's, L. de Jong's en Ziyech's laat lopen, en met wat transfervrije 30-plussers en dikkies aankomt
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het middenveld blijft te matig en wordt derhalve overgeslagen en de verdediging staat momenteel niet goed. Misschien leuk voor de eredivisie om mee te doen voor een 2e/3e plek, maar op deze voet verder gaan zorgt ervoor dat we kansloos blijven voor de titel of in Europa. Vind ik.
Alleen een spits die je tekortkomingen verbloemt, helpt op de korte termijn, maar uiteindelijk val je gewoon door de mand.
Wat raar zeg, jeetje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef Petert87 het volgende:
Volgens officiele site krijgt Kazim nr 15. Bij zijn eerste training is hij gespot met nr 9. Beetje raar. Wat ik me kan indenken is dat Kongolo de set met nr 15 nog thuis heeft liggen omdat hij aanvankelijk met dit nummer zou spelen.
King Kong zou nu met 5 gaan spelen, die hoeft alleen die 1 maar even van z'n rug en broek af te Pellè dusquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:53 schreef Petert87 het volgende:
Volgens officiele site krijgt Kazim nr 15. Bij zijn eerste training is hij gespot met nr 9. Beetje raar. Wat ik me kan indenken is dat Kongolo de set met nr 15 nog thuis heeft liggen omdat hij aanvankelijk met dit nummer zou spelen.
MBI zou aanvankelijk 5 krijgen hè.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
King Kong zou nu met 5 gaan spelen, die hoeft alleen die 1 maar even van z'n rug en broek af te Pellè dus
Klopt, maar op de website staat nu bij King Kong een 5quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:56 schreef Petert87 het volgende:
[..]
MBI zou aanvankelijk 5 krijgen hè.
Dat wordt verder niet benoemd, maar afbeelding komt uit het FD en zal niet helemaal uit de duim gezogen zijn neem ik aan. Het enige wat ik kan bedenken is dat het verband houdt met het aflossen van schulden en dat ze daardoor minder kwijt zijn aan rente?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:03 schreef Bombvis het volgende:
Hoe kan Feyenoord 7,5 miljoen gestegen zijn? Welke sponsordeals heb ik allemaal gemist? Wat heeft Koevermans in hemelsnaam allemaal gedaan?
Dat zou de daling bij de andere clubs niet verklaren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:32 schreef ursel het volgende:
De tv-inkomsten gaan komend seizoen omhoog toch?
Alleen Twente, AZ, Heerenveen en NAC dalen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:35 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dat zou de daling bij de meeste clubs niet verklaren.
Die van onderen komen (deels) uit de Jupiler league. die gaan sowieso van een Jupiler league recette naar eredivisie recette.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen Twente, AZ, Heerenveen en NAC dalen.
Twente en NAC komt wss omdat ze in pot 3 zitten.
Voor de rest zie ik onderin verhoudingsgewijs ook enorme stijgingen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en ik weten niet of Feyenoord hem had kunnen verkopen, maar dat geheel terzijde. Ik heb -natuurlijk- ook liever Ziyech op 10 lopen, maar als meneertje verwacht dat wij de rode loper uitleggen en hem allerlei zaken gaan lopen garanderen mag hij lekker wegblijven. Immers heeft vorig seizoen gewoon een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld, maar er zijn teveel Feyenoorders met een blinde haat naar hem.
En je hebt het over middelmaat lees ik. Als je geen middelmaat wil zien, moet je lekker naar Real Madrid gaan kijken. De Eredivisie is nou eenmaal middelmaat en Lex Immers past er perfect tussen, of we het nou willen of niet.
He-he. Eindelijk een goeie uitleg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer kap jij daar nou eens meeHet is geen blinde haat, maar gewoon een feitelijke constatering. Hij brengt gewoon te weinig op die positie. Wat ik gisteren ook al zei ;
Een 10 is een man die de lijnen uitzet op het middenveld, je technisch meest begaafde speler, iemand die steekpasses geeft en diepte in het spel brengt. Iemand die weet waar hij de bal zal passen nog voordat ie 'm heeft ontvangen.
Dat alles komt helaas niet voor in het portfolio van Immers. Dat is nogmaals geen haat, maar gewoon een feit.
En daar zal je gewoon mee moeten leren leven dit seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer kap jij daar nou eens meeHet is geen blinde haat, maar gewoon een feitelijke constatering. Hij brengt gewoon te weinig op die positie. Wat ik gisteren ook al zei ;
Een 10 is een man die de lijnen uitzet op het middenveld, je technisch meest begaafde speler, iemand die steekpasses geeft en diepte in het spel brengt. Iemand die weet waar hij de bal zal passen nog voordat ie 'm heeft ontvangen.
Dat alles komt helaas niet voor in het portfolio van Immers. Dat is nogmaals geen haat, maar gewoon een feit.
Waarom moet dat per definitie zo zijn, terwijl dat helemaal niet past in het spelletje van Feyenoord van de afgelopen twee jaar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om de toevoer naar onze spitsen waar een 10 goed voor is. Nogmaals, de lijnen uitzetten. En ja dat doet Clasie, maar Clasie is meer controlerend en niet aanvallend. Dat is ook een vereiste van een echte 10.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom moet dat per definitie zo zijn, terwijl dat helemaal niet past in het spelletje van Feyenoord van de afgelopen twee jaar?
In het spel van Feyenoord is het juist Clasie die de lijntjes uitzet. Waarom zou je steekpasses geven als je types als Te Vrede en Pelle hebt, daar heb je helemaal geen reet aan.
Immers pastte juist perfect in het spelletje met Pelle, waar er van achteruit direct de spits werd gezocht en het middenveld moest bijsluiten.
Speel je met een spits als Guidetti heb je juist iemand als Ziyech nodig, aangezien dat een lopende spits is die de ruimte wel induikt (In 2011/2012 althans).
Dat zeg ik toch niet? Ziyech zou beter in dat spelletje passen, maar ook Immers zou prima met Guidetti samen kunnen spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om de toevoer naar onze spitsen waar een 10 goed voor is. Nogmaals, de lijnen uitzetten. En ja dat doet Clasie, maar Clasie is meer controlerend en niet aanvallend. Dat is ook een vereiste van een echte 10.
Nu Pelle weg is, mag je juist verwachten dat we een meer technische 10 krijgen. Want in jouw veronderstelling, dat een 10 geen donder hoeft te kunnen van wat ik hier boven omschreef, omdat we een boomlange spits hebben die de toevoer alleen maar door de lucht nodig heeft (gr. Joris) heb je nu met Te Vrede een spits waarmee Feyenoord (terecht) niet het seizoen door wilt. Ja als stand-in, maar de roep om een spits is gewoon huge.
M.a.w. als Guidetti komt, is Immers als 10 wél waardeloos en moeten we naast een spits dus ook een nieuwe 10 zoeken in dat geval?
De nr.10 staat zeker wel centraal in de opbouw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ziyech zou beter in dat spelletje passen, maar ook Immers zou prima met Guidetti samen kunnen spelen.
En 'de lijnen uitzetten' is een beetje een loze kreet, je opbouw komt toch van achteruit en je nummer 10 is niet meer dan een onderdeel van het spelletje. Hij staat zeker niet centraal in je opbouw.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ziyech zou beter in dat spelletje passen, maar ook Immers zou prima met Guidetti samen kunnen spelen.
En 'de lijnen uitzetten' is een beetje een loze kreet, je opbouw komt toch van achteruit en je nummer 10 is niet meer dan een onderdeel van het spelletje. Hij staat zeker niet centraal in je opbouw.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, stond ie er maar eens. Dan werd het misschien nog wat ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, stond ie er maar eens. Dan werd het misschien nog wat ja.
Ja tuurlijk, als je moeite hebt in de Bundesliga gewoon naar een moeilijkere competitie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dost zou naar de Premier League kunnen. Volgens Engelse tabloids weliswaar. Club? Newcastle United.
Moet ik inhoudelijk ingaan op zo'n achterlijke opmerking dan? Of wil je nu ineens dat Immers gaat proberen het spel te verdelen, en gaat proberen om de aanvallers weg te sturen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, duidelijk argument man. Hierdoor ben ik volledig uit de discussie geslagen.
he he eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom moet dat per definitie zo zijn, terwijl dat helemaal niet past in het spelletje van Feyenoord van de afgelopen twee jaar?
In het spel van Feyenoord is het juist Clasie die de lijntjes uitzet. Waarom zou je steekpasses geven als je types als Te Vrede en Pelle hebt, daar heb je helemaal geen reet aan.
Immers pastte juist perfect in het spelletje met Pelle, waar er van achteruit direct de spits werd gezocht en het middenveld moest bijsluiten.
Speel je met een spits als Guidetti heb je juist iemand als Ziyech nodig, aangezien dat een lopende spits is die de ruimte wel induikt (In 2011/2012 althans).
Jij vindt dat Immers een prima 10 is. Of althans, goed genoeg voor Feyenoord. Ik ben dat volledig met je oneens. Iemand met de motoriek van een lantaarnpaal moet je daar simpelweg niet willen hebben. De eisen die aan een 10 gesteld worden daar voldoet ie gewoon niet aan. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet ik inhoudelijk ingaan op zo'n achterlijke opmerking dan? Of wil je nu ineens dat Immers gaat proberen het spel te verdelen, en gaat proberen om de aanvallers weg te sturen?
Dan spreek je jezelf een beetje tegen he.
Praktische zaken als kogelvrije vesten en een gepantserde spelersbus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Bas van Noortwijk en Gudde gaan vanavond of morgen al naar Kiev om wat praktische zaken te regelen. Ook minister Timmermans zal aanwezig zijn bij de wedstrijd in Kiev.
Kun je mij de eisen van een nummer 10 even geven, inclusief bronvermelding?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt dat Immers een prima 10 is. Of althans, goed genoeg voor Feyenoord. Ik ben dat volledig met je oneens. Iemand met de motoriek van een lantaarnpaal moet je daar simpelweg niet willen hebben. De eisen die aan een 10 gesteld worden daar voldoet ie gewoon niet aan. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.
Ik vind het een slecht argument dat de 10 in dienst van je statische spits zou moeten spelen. En als ik daar naast zit dan is er dus, met de hopelijk komst van een nieuwe, misschien wat meer dynamische spits, des te meer reden om die houten klaas te verbannen van die positie.
Nee. Want ook al speel je met een targetman, dan is de bedoeling dat het middenveld gewoon de vrije man kan vinden en niet terugspeelt naar de keeper.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:47 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
he he eindelijk iemand die het snapt
Dat kan Immers dus niet, dat is nou ook gedeeltelijk z'n punt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet ik inhoudelijk ingaan op zo'n achterlijke opmerking dan? Of wil je nu ineens dat Immers gaat proberen het spel te verdelen, en gaat proberen om de aanvallers weg te sturen?
Dan spreek je jezelf een beetje tegen he.
Het schijnt dat er in Oekraine nog wel wat meer aan de hand is, behalve een voetbalwedstrijdje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:55 schreef Karelnoord het volgende:
Is die Timmermans Feyenoord fan? Of heeft die niets beters te doen?
Dat hoeft hij ook niet te kunnen aangezien Clasie en in mindere mate Vilhena de passjes geven.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat kan Immers dus niet, dat is nou ook gedeeltelijk z'n punt.
Natuurlijk, die kan je hier vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kun je mij de eisen van een nummer 10 even geven, inclusief bronvermelding?
Verder moeten we hier maar mee stoppen, wij gaan er nooit uitkomen.
Geef gewoon een betrouwbare bron, i.p.v. je duim en Google.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, die kan je hier vinden.
Bron vermelding loopt van zo'n beetje iedere tacticus op voetbalgebied. Ik zou eens hier beginnen.
Had het er meer over dat die speciaal naar Feyenoord kwam om wat spelers gerust te stellen ipv een briefje te sturen. Maar goed, had al wel door dat jij niet serieus te nemen bent.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in Oekraine nog wel wat meer aan de hand is, behalve een voetbalwedstrijdje.
Immers en Vilhena omdraaien? Ik moet trouwens zeggen dat me opvalt dat Vilhena soms al dieper staat dan Immers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om de toevoer naar onze spitsen waar een 10 goed voor is. Nogmaals, de lijnen uitzetten. En ja dat doet Clasie, maar Clasie is meer controlerend en niet aanvallend. Dat is ook een vereiste van een echte 10.
Nu Pelle weg is, mag je juist verwachten dat we een meer technische 10 krijgen. Want in jouw veronderstelling, dat een 10 geen donder hoeft te kunnen van wat ik hier boven omschreef, omdat we een boomlange spits hebben die de toevoer alleen maar door de lucht nodig heeft (gr. Joris) heb je nu met Te Vrede een spits waarmee Feyenoord (terecht) niet het seizoen door wilt. Ja als stand-in, maar de roep om een spits is gewoon huge.
M.a.w. als Guidetti komt, is Immers als 10 wél waardeloos en moeten we naast een spits dus ook een nieuwe 10 zoeken in dat geval?
Het middenveld is lang niet zo statisch dat dit veel verschil gaat hebben.quote:
Tientallen Nederlandse sporters gaan naar een land waar oorlog heerst. In dit land is toevallig ook nog een vliegtuig vol Nederlanders neergeknald, dus het is best wel logisch dat de minister van BuZa zich actief bezig houdt met zaken aangaande Oekraine. Dus ik denk niet dat hij iets beters heeft te doen nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:00 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Had het er meer over dat die speciaal naar Feyenoord kwam om wat spelers gerust te stellen ipv een briefje te sturen. Maar goed, had al wel door dat jij niet serieus te nemen bent.
Wat is dan nog heel het nut van Immers, als twee andere spelers dat ook al van hem overnemen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hoeft hij ook niet te kunnen aangezien Clasie en in mindere mate Vilhena de passjes geven.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:06 schreef RetRy32 het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Playmaker
quote:In English football, the term overlaps somewhat with attacking midfielder, but the two types of midfielders are not necessarily the same.
Waarom zou je ook stappen vooruit willen maken met Feyenoord he.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:03 schreef Happel het volgende:
Onlogisch die eisen stelt aan een nummer 10.
Middenveld bij laten sluiten bij de aanval, druk zetten, voor de goal komen bij voorzetten, thee zetten in de rust etc.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dan nog heel het nut van Immers, als twee andere spelers dat ook al van hem overnemen?
Eh, oke man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Een AM in het Engelse voetbal is een winger die door het midden speelt soort van.
In de 16 opduiken en missen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dan nog heel het nut van Immers, als twee andere spelers dat ook al van hem overnemen?
Neequote:Op maandag 18 augustus 2014 12:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Want ook al speel je met een targetman, dan is de bedoeling dat het middenveld gewoon de vrije man kan vinden en niet terugspeelt naar de keeper.
4 punten meer als vorig jaar. Nooit goed he?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lekker begin weer van het seizoen jongens...
Een brief/videoboodschap had gewoon voldaan. Waarschijnlijk ben je het nog met me eens ook maar wil je gewoon een punt maken over de rug van 200 nog wat slachtoffers..quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tientallen Nederlandse sporters gaan naar een land waar oorlog heerst. In dit land is toevallig ook nog een vliegtuig vol Nederlanders neergeknald, dus het is best wel logisch dat de minister van BuZa zich actief bezig houdt met zaken aangaande Oekraine. Dus ik denk niet dat hij iets beters heeft te doen nee.
De aanvaller in de weg lopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Een AM in het Engelse voetbal is een winger die door het midden speelt soort van.
Huh, wat voor punt wil ik maken dan? Ik vind het juist goed dat de minister van BuZa zich betrokken voelt bij het lot van een team Nederlandse sporters die naar dit apenland gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Een brief/videoboodschap had gewoon voldaan. Waarschijnlijk ben je het nog met me eens ook maar wil je gewoon een punt maken over de rug van 200 nog wat slachtoffers..
Pleur toch op man, pauper![]()
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Huh, wat voor punt wil ik maken dan? Ik vind het juist goed dat de minister van BuZa zich betrokken voelt bij het lot van een team Nederlandse sporters die naar dit apenland gaan.
Lol.quote:
Gooi het maar over die boeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou je ook stappen vooruit willen maken met Feyenoord he..
Ga eens inhoudelijk op mijn reactie in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.
Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
Slik je ritalin pilletje even, gab.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.
Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op mijn reactie in.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Slik je ritalin pilletje even, gab.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:18 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Leuk man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:18 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:20 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op mijn reactie in.
Zo simpel is het. Wil je vooruit, moet je meer gaan eisen. Anders blijf altijd aanmodderen. Immers is gewoon niet de speler die Feyenoord naar een hoger plan gaat brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |