De aanvaller in de weg lopen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is dan nog heel het nut van Immers, als twee andere spelers dat ook al van hem overnemen?
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Een AM in het Engelse voetbal is een winger die door het midden speelt soort van.
Huh, wat voor punt wil ik maken dan? Ik vind het juist goed dat de minister van BuZa zich betrokken voelt bij het lot van een team Nederlandse sporters die naar dit apenland gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Een brief/videoboodschap had gewoon voldaan. Waarschijnlijk ben je het nog met me eens ook maar wil je gewoon een punt maken over de rug van 200 nog wat slachtoffers..
Pleur toch op man, pauper![]()
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Huh, wat voor punt wil ik maken dan? Ik vind het juist goed dat de minister van BuZa zich betrokken voelt bij het lot van een team Nederlandse sporters die naar dit apenland gaan.
Lol.quote:
Gooi het maar over die boeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom zou je ook stappen vooruit willen maken met Feyenoord he..
Ga eens inhoudelijk op mijn reactie in.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.
Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
Slik je ritalin pilletje even, gab.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:14 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Als je geen punt wil maken pleur dan gewoon op joh. Lekker makkelijk discussies voeren als je van A naar B en weer terug kan switchen.
Wat een galbak ben jij zeg. Ga anders gewoon ff lekker naar Amsterdam toe joh.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op mijn reactie in.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Slik je ritalin pilletje even, gab.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:18 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Leuk man.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:18 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:20 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op mijn reactie in.
Zo simpel is het. Wil je vooruit, moet je meer gaan eisen. Anders blijf altijd aanmodderen. Immers is gewoon niet de speler die Feyenoord naar een hoger plan gaat brengen.quote:
Dat geldt voor 75% van dit elftal. Wat is precies je punt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Wil je vooruit, moet je meer gaan eisen. Anders blijf altijd aanmodderen. Immers is gewoon niet de speler die Feyenoord naar een hoger plan gaat brengen.
Dit seizoen is gewoon zoals het er nu na uit ziet een stapje terug, dat is gewoon nodig blijkbaar omdat het financieel nog niet haalbaar is om de versterkingen te halen die ons direct aan de top brengen / houden. Halen van Europees voetbal zie ik ook met deze selectie als haalbaar, meer moeten we wel willen maar is niet realistisch. We zijn gewoon nog altijd belast met de naweeën van het financiële wanbeleid.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Wil je vooruit, moet je meer gaan eisen. Anders blijf altijd aanmodderen. Immers is gewoon niet de speler die Feyenoord naar een hoger plan gaat brengen.
aandachtsgeil ventje die timmermansquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:28 schreef RvLaak het volgende:
Timmermans stelt Feyenoord-selectie gerust
Het was financieel wel haalbaar maar Rutte faalde met Ziyech en de scouting scout alleen ex-eredivisie spelers die mislukt zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:29 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dit seizoen is gewoon zoals het er nu na uit ziet een stapje terug, dat is gewoon nodig blijkbaar omdat het financieel nog niet haalbaar is om de versterkingen te halen die ons direct aan de top brengen / houden. Halen van Europees voetbal zie ik ook met deze selectie als haalbaar, meer moeten we wel willen maar is niet realistisch. We zijn gewoon nog altijd belast met de naweeën van het financiële wanbeleid.
Nee.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het was financieel wel haalbaar maar Rutte faalde met Ziyech en de scouting scout alleen ex-eredivisie spelers die mislukt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |