Dat zou de daling bij de andere clubs niet verklaren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:32 schreef ursel het volgende:
De tv-inkomsten gaan komend seizoen omhoog toch?
Alleen Twente, AZ, Heerenveen en NAC dalen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:35 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Dat zou de daling bij de meeste clubs niet verklaren.
Die van onderen komen (deels) uit de Jupiler league. die gaan sowieso van een Jupiler league recette naar eredivisie recette.quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen Twente, AZ, Heerenveen en NAC dalen.
Twente en NAC komt wss omdat ze in pot 3 zitten.
Voor de rest zie ik onderin verhoudingsgewijs ook enorme stijgingen.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij en ik weten niet of Feyenoord hem had kunnen verkopen, maar dat geheel terzijde. Ik heb -natuurlijk- ook liever Ziyech op 10 lopen, maar als meneertje verwacht dat wij de rode loper uitleggen en hem allerlei zaken gaan lopen garanderen mag hij lekker wegblijven. Immers heeft vorig seizoen gewoon een aantal uitstekende wedstrijden gespeeld, maar er zijn teveel Feyenoorders met een blinde haat naar hem.
En je hebt het over middelmaat lees ik. Als je geen middelmaat wil zien, moet je lekker naar Real Madrid gaan kijken. De Eredivisie is nou eenmaal middelmaat en Lex Immers past er perfect tussen, of we het nou willen of niet.
He-he. Eindelijk een goeie uitleg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer kap jij daar nou eens meeHet is geen blinde haat, maar gewoon een feitelijke constatering. Hij brengt gewoon te weinig op die positie. Wat ik gisteren ook al zei ;
Een 10 is een man die de lijnen uitzet op het middenveld, je technisch meest begaafde speler, iemand die steekpasses geeft en diepte in het spel brengt. Iemand die weet waar hij de bal zal passen nog voordat ie 'm heeft ontvangen.
Dat alles komt helaas niet voor in het portfolio van Immers. Dat is nogmaals geen haat, maar gewoon een feit.
En daar zal je gewoon mee moeten leren leven dit seizoen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer kap jij daar nou eens meeHet is geen blinde haat, maar gewoon een feitelijke constatering. Hij brengt gewoon te weinig op die positie. Wat ik gisteren ook al zei ;
Een 10 is een man die de lijnen uitzet op het middenveld, je technisch meest begaafde speler, iemand die steekpasses geeft en diepte in het spel brengt. Iemand die weet waar hij de bal zal passen nog voordat ie 'm heeft ontvangen.
Dat alles komt helaas niet voor in het portfolio van Immers. Dat is nogmaals geen haat, maar gewoon een feit.
Waarom moet dat per definitie zo zijn, terwijl dat helemaal niet past in het spelletje van Feyenoord van de afgelopen twee jaar?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om de toevoer naar onze spitsen waar een 10 goed voor is. Nogmaals, de lijnen uitzetten. En ja dat doet Clasie, maar Clasie is meer controlerend en niet aanvallend. Dat is ook een vereiste van een echte 10.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom moet dat per definitie zo zijn, terwijl dat helemaal niet past in het spelletje van Feyenoord van de afgelopen twee jaar?
In het spel van Feyenoord is het juist Clasie die de lijntjes uitzet. Waarom zou je steekpasses geven als je types als Te Vrede en Pelle hebt, daar heb je helemaal geen reet aan.
Immers pastte juist perfect in het spelletje met Pelle, waar er van achteruit direct de spits werd gezocht en het middenveld moest bijsluiten.
Speel je met een spits als Guidetti heb je juist iemand als Ziyech nodig, aangezien dat een lopende spits is die de ruimte wel induikt (In 2011/2012 althans).
Dat zeg ik toch niet? Ziyech zou beter in dat spelletje passen, maar ook Immers zou prima met Guidetti samen kunnen spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat niet enkel om de toevoer naar onze spitsen waar een 10 goed voor is. Nogmaals, de lijnen uitzetten. En ja dat doet Clasie, maar Clasie is meer controlerend en niet aanvallend. Dat is ook een vereiste van een echte 10.
Nu Pelle weg is, mag je juist verwachten dat we een meer technische 10 krijgen. Want in jouw veronderstelling, dat een 10 geen donder hoeft te kunnen van wat ik hier boven omschreef, omdat we een boomlange spits hebben die de toevoer alleen maar door de lucht nodig heeft (gr. Joris) heb je nu met Te Vrede een spits waarmee Feyenoord (terecht) niet het seizoen door wilt. Ja als stand-in, maar de roep om een spits is gewoon huge.
M.a.w. als Guidetti komt, is Immers als 10 wél waardeloos en moeten we naast een spits dus ook een nieuwe 10 zoeken in dat geval?
De nr.10 staat zeker wel centraal in de opbouw.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ziyech zou beter in dat spelletje passen, maar ook Immers zou prima met Guidetti samen kunnen spelen.
En 'de lijnen uitzetten' is een beetje een loze kreet, je opbouw komt toch van achteruit en je nummer 10 is niet meer dan een onderdeel van het spelletje. Hij staat zeker niet centraal in je opbouw.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Ziyech zou beter in dat spelletje passen, maar ook Immers zou prima met Guidetti samen kunnen spelen.
En 'de lijnen uitzetten' is een beetje een loze kreet, je opbouw komt toch van achteruit en je nummer 10 is niet meer dan een onderdeel van het spelletje. Hij staat zeker niet centraal in je opbouw.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, stond ie er maar eens. Dan werd het misschien nog wat ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, stond ie er maar eens. Dan werd het misschien nog wat ja.
Ja tuurlijk, als je moeite hebt in de Bundesliga gewoon naar een moeilijkere competitie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Dost zou naar de Premier League kunnen. Volgens Engelse tabloids weliswaar. Club? Newcastle United.
Moet ik inhoudelijk ingaan op zo'n achterlijke opmerking dan? Of wil je nu ineens dat Immers gaat proberen het spel te verdelen, en gaat proberen om de aanvallers weg te sturen?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, duidelijk argument man. Hierdoor ben ik volledig uit de discussie geslagen.
he he eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 18 augustus 2014 12:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom moet dat per definitie zo zijn, terwijl dat helemaal niet past in het spelletje van Feyenoord van de afgelopen twee jaar?
In het spel van Feyenoord is het juist Clasie die de lijntjes uitzet. Waarom zou je steekpasses geven als je types als Te Vrede en Pelle hebt, daar heb je helemaal geen reet aan.
Immers pastte juist perfect in het spelletje met Pelle, waar er van achteruit direct de spits werd gezocht en het middenveld moest bijsluiten.
Speel je met een spits als Guidetti heb je juist iemand als Ziyech nodig, aangezien dat een lopende spits is die de ruimte wel induikt (In 2011/2012 althans).
Jij vindt dat Immers een prima 10 is. Of althans, goed genoeg voor Feyenoord. Ik ben dat volledig met je oneens. Iemand met de motoriek van een lantaarnpaal moet je daar simpelweg niet willen hebben. De eisen die aan een 10 gesteld worden daar voldoet ie gewoon niet aan. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Moet ik inhoudelijk ingaan op zo'n achterlijke opmerking dan? Of wil je nu ineens dat Immers gaat proberen het spel te verdelen, en gaat proberen om de aanvallers weg te sturen?
Dan spreek je jezelf een beetje tegen he.
Praktische zaken als kogelvrije vesten en een gepantserde spelersbus?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef SjaakBauer het volgende:
Bas van Noortwijk en Gudde gaan vanavond of morgen al naar Kiev om wat praktische zaken te regelen. Ook minister Timmermans zal aanwezig zijn bij de wedstrijd in Kiev.
Kun je mij de eisen van een nummer 10 even geven, inclusief bronvermelding?quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vindt dat Immers een prima 10 is. Of althans, goed genoeg voor Feyenoord. Ik ben dat volledig met je oneens. Iemand met de motoriek van een lantaarnpaal moet je daar simpelweg niet willen hebben. De eisen die aan een 10 gesteld worden daar voldoet ie gewoon niet aan. Onbegrijpelijk dat je dat niet inziet.
Ik vind het een slecht argument dat de 10 in dienst van je statische spits zou moeten spelen. En als ik daar naast zit dan is er dus, met de hopelijk komst van een nieuwe, misschien wat meer dynamische spits, des te meer reden om die houten klaas te verbannen van die positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |