Rot toch op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook niet vandaan?
Der ewige Feyenoorders; niet of nauwelijks techniek, geen tactisch noch ruimtelijk inzicht, maar toch geroemd worden voor het harde werken, waar dat dan ook toe moge leiden.
Immers vertegenwoordigt alles waar Feyenoord en Rotterdam voor staat. De combinatie past perfect.
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet mee eens dan? Dan ben je echt een kneus.
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Scrummie het volgende:
de flanken of achter Immers zou komen te spelen zegt dat genoeg toch.
Is dat het lijstje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oke genoeg over Ziyech, prioriteit is om in ieder geval EL groepsfase te halen, wie staan er nog op het lijstje behalve Dos,Guidetti en Toornstra
Een beetje zoals jij bent dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is dat het lijstje?
Kankertriest, allemaal (ex-)eredivisie spelers.
Zeg ik niet, maar klinkt wel aannemelijk toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.
[..]
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.
Ik kom uit Zwolle ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook niet vandaan?
Der ewige Feyenoorders; niet of nauwelijks techniek, geen tactisch noch ruimtelijk inzicht, maar toch geroemd worden voor het harde werken, waar dat dan ook toe moge leiden.
Immers vertegenwoordigt alles waar Feyenoord en Rotterdam voor staat. De combinatie past perfect.
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.
[..]
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Fixed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech zijn zaakwaarnemer heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Immers de voorkeur geven boven Ziyech?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?
Doe eens een gok.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?
Zijn zaakwaarnemer verklaarde dat hij bij Feyenoord ook wel eens op de flanken kon komen te staan. Wat mij ook niet heel raar lijkt. Er wordt nergens gezegd dat hij niet mocht concurreren met Immers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Cara het volgende:
Ik wil niet vervelend 'ik zei het toch' doen, maar ik heb wel 10x gevraagd op welke positie Ziyech nou zou komen te spelen. Ze hebben hem dus linkshalf of de vleugel aangeboden![]()
Sukkels. Tuurlijk gaat hij dan liever naar die kutclub.
Je hebt zoveel internationals verkocht en wat heb je er voor teruggekochtquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef erik013 het volgende:
Van Geel maakt er (na 3 goede jaren) nu toch wel een puin van zeg.
Garanties geven is inderdaad een beetje zwak en in het topvoetbal werkt het niet zo nee, maar kennelijk begrijpt Twente het spel wat beter dan Van Geel en die flapdrol van een Rutten en hebben ze hem een sportief beeld geschetst waarmee hij kan leven. Ik begrijp echt niet wat daar zo moeilijk aan kan zijn. Waarschijnlijk heeft Zyiech de indruk gekregen dat Twente hem veel liever wil hebben dan Feyenoord en dan kan ik zijn keuze nog begrijpen ook. Echt zo zonde.. spelers als Zyiech heb je nodig op je middenveld om in topwedstrijden eindelijk weer eens een kans te maken.. met figuren als Immers zullen we nooit van 020 winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Gewoon concurreren met elkaar. Is dat zo slecht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus snappen ze er helemaal niets van.
Of vind jij dat wel logisch?
Man man man. Zit je spiraaltje verkeerd ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Garanties geven is inderdaad een beetje zwak en in het topvoetbal werkt het niet zo nee, maar kennelijk begrijpt Twente het spel wat beter dan Van Geel en die flapdrol van een Rutten en hebben ze hem een sportief beeld geschetst waarmee hij kan leven. Ik begrijp echt niet wat daar zo moeilijk aan kan zijn. Waarschijnlijk heeft Zyiech de indruk gekregen dat Twente hem veel liever wil hebben dan Feyenoord en dan kan ik zijn keuze nog begrijpen ook. Echt zo zonde.. spelers als Zyiech heb je nodig op je middenveld om in topwedstrijden eindelijk weer eens een kans te maken.. met figuren als Immers zullen we nooit van 020 winnen.
Dat Immers überhaupt een concurrent van iemand in ons elftal zou zijn? Ja, dat is slecht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon concurreren met elkaar. Is dat zo slecht?
Idd. En zelfs al trekt ie nu nog wat goede spelers aan, dan sta je alweer 6 punten achter op Ajax straks en PSV en lig je al uit de EL en bekerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je hebt zoveel internationals verkocht en wat heb je er voor teruggekocht
Tja, dat is nu eenmaal waar we mee zitten opgescheept. Messi had niet zo een zin om te komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Dat Immers überhaupt een concurrent van iemand in ons elftal zou zijn? Ja, dat is slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |