preciesquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Vilhena zie ik in de toekomst meer als controleur, stofzuiger op het middenveld.. creatief en qua scorend vermogen heb je er geen kut aan
Dat is een risico, maar zeker geen faal. Geen spits halen, naast Kazim, dat is een faal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti terughalen zou ik eerder de faal van de eeuw vinden eigenlijk.
Is de opmars van ISIS in Irak toevallig ook zijn schuld?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt omdat die Immers er echt helemaal geen enkele tyfus van kan.
Als die kerel zichzelf niet in staat acht om Immers van de nummer 10 af te houden, dan is het misschien toch niet zo'n heel grote topaankoop hè.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoezo gelul? Het is als PIETR zegt.. de voorkeur geven aan Immers op 10 en Zyiech laten lopen is de faal van de eeuw.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een kortzichtige kneuzen, verblind door hun haat naar Immers, zitten hier zeg. Een enkeling daargelaten.
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ie er helemaal niets van kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is de opmars van ISIS in Irak toevallig ook zijn schuld?
Immers vertegenwoordigt alles waar mooi voetbal niet voor staat. Past wat dat betreft inderdaad perfect bij Feyenoord. Een type Buijs, dat soort eeuwige Feyenoorders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een kortzichtige kneuzen, verblind door hun haat naar Immers, zitten hier zeg. Een enkeling daargelaten.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Dat Feyenoord Ziyech niet heeft weten te overtuigen omdat ze de voorkeur geven aan Immers is de faal van de eeuw.
Kunnen jullie best een draai aan willen geven, maar dit valt gewoon niet goed te praten.
Kneus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Dat Feyenoord Ziyech niet heeft weten te overtuigen omdat ze de voorkeur geven aan Immers is de faal van de eeuw.
Kunnen jullie best een draai aan willen geven, maar dit valt gewoon niet goed te praten.
Haat hem niet, hij kan alleen niet voetballen. Heb het beste voor met Feyenoord en Ziyech zou het beste zijn geweest voor Feyenoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga maar gewoon naar het Zwolle topic toe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Immers vertegenwoordigt alles waar mooi voetbal niet voor staat. Past wat dat betreft inderdaad perfect bij Feyenoord. Een type Buijs, dat soort eeuwige Feyenoorders.
Waarom zou hij voor Feyenoord moeten kiezen dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Als die Ziyech daar Twente is gegaan puur omdat hij daar de garantie op een basisplek op 10 heeft gekregen kan hij nog wel eens een vervelende carrière gaan krijgen
Hij kraamt zelf van die onzin uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef Scrummie het volgende:
Zit niet zo te zeiken op PIETR met z'n allen.
Mag je vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij kraamt zelf van die onzin uit.
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo gelul? Het is als PIETR zegt.. de voorkeur geven aan Immers op 10 en Zyiech laten lopen is de faal van de eeuw.. laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Immers bewijst elke wedstrijd dat hij tekort komt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Als z'n zaakwaarnemer zegt dat ie bij Feyenoord vaker op de flanken of achter Immers zou komen te spelen zegt dat genoeg toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Kwam jij daar ook niet vandaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon naar het Zwolle topic toe.
Minder vertrouwen in Immers hebben. Ziyech heeft veel meer talent voor de 10 positie en haal je niet voor een andere positie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe Feyenoord hier anders had moeten handelen. Dat Ziyech liever voor zekerheid gaat omdat hij in mofrika geen concurrentie heeft is toch helemaal aan hem. Dikkedoei dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |