En dostquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat deze week gewoon El Ahmadi en Toornstra presenteren joh. No worries
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar je mag toch wel vinden wat je er van vind op dit moment? Het is toch ook pure armoe troef qua beleid bij ons deze zomer?
Dit is niet echt de actualiteit, is het wel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Juist. De Zeeuw op de laatste transferdag. En dan jezelf op de borst slaan dat je goed werk hebt verricht.
Bedankt Krabby.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef Caland het volgende:
Feyenoord gaat deze week gewoon El Ahmadi en Toornstra presenteren joh. No worries
Nee, daar heb je een punt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet echt de actualiteit, is het wel?
Ik verwacht nog wel een transfer van een of andere onbekende Pool waarvan na een wedstrijdje of 5 blijkt dat hij er geen kut van kanquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik sluit uit dat er geen transfers meer komen.
Investeringsmaatschappij zou misschien een grote inbreng kunnen hebben?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Maareh.. Wij stonden onder curatele, alleen maar jeugd, transfers niet mogelijk, salarissen naar beneden, maximaal wat spelertjes huren hier en daar of transfervrij. Zelfs het prullenbakje van Koeman werd niet meer geleegd.
Twente in 2014 onder curatele: even 4 miljoen af tikken voor een spelertje.
Doe dan maar Vaclav Kadlec Oh wacht, dat is een Tsjechquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een transfer van een of andere onbekende Pool waarvan na een wedstrijdje of 5 blijkt dat hij er geen kut van kan
Kan, maar dan nog; dan stelt dat hele onder curatele gebeuren toch geen drol voor?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Investeringsmaatschappij zou een grote inbreng kunnen hebben?
Die heeft Ajax al gehaald.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een transfer van een of andere onbekende Pool waarvan na een wedstrijdje of 5 blijkt dat hij er geen kut van kan
quote:
Daar komt het dan wel op neer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog; dan stelt dat hele onder curatele gebeuren toch geen drol voor?
Doyen zal wel wat gehosseld hebben. Daarnaast hebben ze Promes verkocht voor 15 mln. Lekker belangrijk dat Twente verder. Wie zijn ze dan joh. Met hun Ziyech. Die gozert kan er geen kloot van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:10 schreef Scrummie het volgende:
Maareh.. Wij stonden onder curatele, alleen maar jeugd, transfers niet mogelijk, salarissen naar beneden, maximaal wat spelertjes huren hier en daar of transfervrij. Zelfs het prullenbakje van Koeman werd niet meer geleegd.
Twente in 2014 onder curatele: even 4 miljoen af tikken voor een spelertje.
Dat sowieso, ben dolblij dat ie daar naar toe gaat. Middelmatig ventje met z'n kut kop.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Doyen zal wel wat gehosseld hebben. Daarnaast hebben ze Promes verkocht voor 15 mln. Lekker belangrijk dat Twente verder. Wie zijn ze dan joh. Met hun Ziyech. Die gozert kan er geen kloot van.
Bedankt Arnoquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Poulsen van AZ halen ok.
Tyf opquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord moet Poulsen van AZ halen ok.
Gezien de spelers die Van Geel al heeft gehaald (Boulahrouz, Kazim) is De Zeeuw zeker niet ondenkbaar.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet echt de actualiteit, is het wel?
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben dolblij dat ie daar naar toe gaat. Middelmatig ventje met z'n kut kop.
Niks mis met De Zeeuw transfervrij oppikken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gezien de spelers die Van Geel al heeft gehaald (Boulahrouz, Kazim) is De Zeeuw zeker niet ondenkbaar.
Als je naast Bilal ook nog een Hakim haalt neemt helemaal niemand meer z'n portemonnee of Iphone mee in de kleedkamer.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben dolblij dat ie daar naar toe gaat. Middelmatig ventje met z'n kut kop.
Tyf opquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niks mis met De Zeeuw transfervrij oppikken.
De 1e Marokkaan die niet voor het geld kiest.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:09 schreef Slobeend het volgende:
Wat een herpes nieuws zegOok best zuur dat Feyenoord blijkbaar wel een beter aanbod heeft gedaan aan Ziyech, daarmee ben je 90 van de 100 keer spekkoper, maar hij daar niet voor kiest. En het heilige vertrouwen in Immers blijft erg triest
Dan moet je wel Donk en Waterman erbij nemen. Heb je samen met Kazim nog wat te lachenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gezien de spelers die Van Geel al heeft gehaald (Boulahrouz, Kazim) is De Zeeuw zeker niet ondenkbaar.
Daarom, voor de sfeer in de kleedkamer is dit alleen al heel erg goed. Vergeet Kazim niet he.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als je naast Bilal ook nog een Hakim haalt neemt helemaal niemand meer z'n portemonnee of Iphone mee in de kleedkamer.
Godverdomme, De Zeeuw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niks mis met De Zeeuw transfervrij oppikken.
Donk is echt goed man.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moet je wel Donk en Waterman erbij nemen. Heb je samen met Kazim nog wat te lachen
Die slapjanus z'n vrouw was toch geneukt door zijn medespelers?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godverdomme, De Zeeuw.Met z'n flikkerkop.
Beter dan Mulder.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
Hoe zit het met Vermeer? Vind RetRy32 vast ook een goeie aankoop.
Hij is echt wel creatief genoeg, in anderhalf jaar het meeste kansen gecreëerd van alle spelers in de eredivisie. Hij schijnt alleen twee keer zo duur te zijn als Ziyech, waardoor je nauwelijks geld over zou houden voor een spits.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Toornstra lijkt me trouwens minder goed dan Zyiech.. vind hem niet echt een creatieve speler.
Ik lees dat Zyiech inderdaad voor Twente heeft gekozen vanwege het sportieve aspect. Vind dit echt een grove fout van Rutten en Van Geel.
Fixed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik lees dat Zyiech inderdaad voor Twente heeft gekozen vanwege het sportieve aspect. Vind dit echt een grove fout van Ziyech.
Precies. Jij hebt er wel kijk op. Moet je wat mee gaan doen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom, voor de sfeer in de kleedkamer is dit alleen al heel erg goed. Vergeet Kazim niet he.
Dank je. Ik ga mijn diensten aanbieden bij RetRy32.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Precies. Jij hebt er wel kijk op. Moet je wat mee gaan doen.
Ik zie niet hoe Feyenoord hier anders had moeten handelen. Dat Ziyech liever voor zekerheid gaat omdat hij in mofrika geen concurrentie heeft is toch helemaal aan hem. Dikkedoei dan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu niet kritisch zijn op Van Geel, maar wel altijd op Vormer. Ik snap het allemaal niet meer
Het heeft dit keer niet met onderhandelen te maken.. probleem lijkt me eerder dat hij te eerlijk is en Zyiech niet belooft wat hij graag wil horen. Had die gozer gewoon de 10-positie toegezegd, daarna zie je wel weer verderquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:18 schreef Henrys het volgende:
Die transferberichten komen nu echt mijn strot uit kom een keer iets met wat concreet. Volgens mij onderhandeld Van Geel echt als een onderdanige slet
Hahaha.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Dat Feyenoord Ziyech niet heeft weten te overtuigen omdat ze de voorkeur geven aan Immers is de faal van de eeuw.
Kunnen jullie best een draai aan willen geven, maar dit valt gewoon niet goed te praten.
Dit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Dat Feyenoord Ziyech niet heeft weten te overtuigen omdat ze de voorkeur geven aan Immers is de faal van de eeuw.
Kunnen jullie best een draai aan willen geven, maar valt gewoon niet goed te praten.
Wat is dat nou voor kankergelul echt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Had die gozer gewoon de 10-positie toegezegd
nou nou nouquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kankergelul echt.
Guidetti terughalen zou ik eerder de faal van de eeuw vinden eigenlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Kunnen jullie best een draai aan willen geven, maar dit valt gewoon niet goed te praten.
Vilhena vergeten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
Ajax: Klaassen, Schone, Serero
PSV: Wijnaldum, Maher
FC Twente: Ziyech, Eghan, Mokthar
Vitesse: Propper, Veijnovic
Wie hebben wij? IMMERS. OLE![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti terughalen zou ik eerder de faal van de eeuw vinden eigenlijk.
Hoezo gelul? Het is als PIETR zegt.. de voorkeur geven aan Immers op 10 en Zyiech laten lopen is de faal van de eeuw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kankergelul echt.
Lijkt me gewoon een non-reden. Ziyech wist natuurlijk al langer dat hij niets te zoeken heeft bij een ambitieloos clubje dat Feyenoord de afgelopen decennia is geworden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
Ik zie niet hoe Feyenoord hier anders had moeten handelen. Dat Ziyech liever voor zekerheid gaat omdat hij in mofrika geen concurrentie heeft is toch helemaal aan hem. Dikkedoei dan.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef RetRy32 het volgende:
Twente zelfs Mokotjo op de bank, PSV ook nog Hiljemark.
Hiljemarkquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef RetRy32 het volgende:
Twente zelfs Mokotjo op de bank, PSV ook nog Hiljemark.
En dan wel naar Twente gaan. Juist ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een non-reden. Ziyech wist natuurlijk al langer dat hij niets te zoeken heeft bij een ambitieloos clubje dat Feyenoord de afgelopen decennia is geworden.
Zelfs voor meer geld weigeren spelers tegenwoordig nog bij Feyenoord te slepen.
Ik ook niet.. Vilhena zie ik in de toekomst meer als controleur, stofzuiger op het middenveld.. creatief en qua scorend vermogen heb je er geen kut aanquote:
Komt omdat die Immers er echt helemaal geen enkele tyfus van kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een kortzichtige kneuzen, verblind door hun haat naar Immers, zitten hier zeg. Een enkeling daargelaten.
preciesquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Vilhena zie ik in de toekomst meer als controleur, stofzuiger op het middenveld.. creatief en qua scorend vermogen heb je er geen kut aan
Dat is een risico, maar zeker geen faal. Geen spits halen, naast Kazim, dat is een faal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti terughalen zou ik eerder de faal van de eeuw vinden eigenlijk.
Is de opmars van ISIS in Irak toevallig ook zijn schuld?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt omdat die Immers er echt helemaal geen enkele tyfus van kan.
Als die kerel zichzelf niet in staat acht om Immers van de nummer 10 af te houden, dan is het misschien toch niet zo'n heel grote topaankoop hè.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoezo gelul? Het is als PIETR zegt.. de voorkeur geven aan Immers op 10 en Zyiech laten lopen is de faal van de eeuw.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een kortzichtige kneuzen, verblind door hun haat naar Immers, zitten hier zeg. Een enkeling daargelaten.
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat ie er helemaal niets van kan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is de opmars van ISIS in Irak toevallig ook zijn schuld?
Immers vertegenwoordigt alles waar mooi voetbal niet voor staat. Past wat dat betreft inderdaad perfect bij Feyenoord. Een type Buijs, dat soort eeuwige Feyenoorders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Kneus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:20 schreef PIETR het volgende:
Haat hem niet, hij kan alleen niet voetballen. Heb het beste voor met Feyenoord en Ziyech zou het beste zijn geweest voor Feyenoord.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga maar gewoon naar het Zwolle topic toe.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Immers vertegenwoordigt alles waar mooi voetbal niet voor staat. Past wat dat betreft inderdaad perfect bij Feyenoord. Een type Buijs, dat soort eeuwige Feyenoorders.
Waarom zou hij voor Feyenoord moeten kiezen dan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Als die Ziyech daar Twente is gegaan puur omdat hij daar de garantie op een basisplek op 10 heeft gekregen kan hij nog wel eens een vervelende carrière gaan krijgen
Hij kraamt zelf van die onzin uit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:30 schreef Scrummie het volgende:
Zit niet zo te zeiken op PIETR met z'n allen.
Mag je vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij kraamt zelf van die onzin uit.
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoezo gelul? Het is als PIETR zegt.. de voorkeur geven aan Immers op 10 en Zyiech laten lopen is de faal van de eeuw.. laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Immers bewijst elke wedstrijd dat hij tekort komt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Als z'n zaakwaarnemer zegt dat ie bij Feyenoord vaker op de flanken of achter Immers zou komen te spelen zegt dat genoeg toch.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Kwam jij daar ook niet vandaan?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga maar gewoon naar het Zwolle topic toe.
Minder vertrouwen in Immers hebben. Ziyech heeft veel meer talent voor de 10 positie en haal je niet voor een andere positie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe Feyenoord hier anders had moeten handelen. Dat Ziyech liever voor zekerheid gaat omdat hij in mofrika geen concurrentie heeft is toch helemaal aan hem. Dikkedoei dan.
Rot toch op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook niet vandaan?
Der ewige Feyenoorders; niet of nauwelijks techniek, geen tactisch noch ruimtelijk inzicht, maar toch geroemd worden voor het harde werken, waar dat dan ook toe moge leiden.
Immers vertegenwoordigt alles waar Feyenoord en Rotterdam voor staat. De combinatie past perfect.
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet mee eens dan? Dan ben je echt een kneus.
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Scrummie het volgende:
de flanken of achter Immers zou komen te spelen zegt dat genoeg toch.
Is dat het lijstje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oke genoeg over Ziyech, prioriteit is om in ieder geval EL groepsfase te halen, wie staan er nog op het lijstje behalve Dos,Guidetti en Toornstra
Een beetje zoals jij bent dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is dat het lijstje?
Kankertriest, allemaal (ex-)eredivisie spelers.
Zeg ik niet, maar klinkt wel aannemelijk toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.
[..]
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.
Ik kom uit Zwolle ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook niet vandaan?
Der ewige Feyenoorders; niet of nauwelijks techniek, geen tactisch noch ruimtelijk inzicht, maar toch geroemd worden voor het harde werken, waar dat dan ook toe moge leiden.
Immers vertegenwoordigt alles waar Feyenoord en Rotterdam voor staat. De combinatie past perfect.
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.
[..]
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Fixed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech zijn zaakwaarnemer heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |