Rot toch op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook niet vandaan?
Der ewige Feyenoorders; niet of nauwelijks techniek, geen tactisch noch ruimtelijk inzicht, maar toch geroemd worden voor het harde werken, waar dat dan ook toe moge leiden.
Immers vertegenwoordigt alles waar Feyenoord en Rotterdam voor staat. De combinatie past perfect.
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet mee eens dan? Dan ben je echt een kneus.
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Scrummie het volgende:
de flanken of achter Immers zou komen te spelen zegt dat genoeg toch.
Is dat het lijstje?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Oke genoeg over Ziyech, prioriteit is om in ieder geval EL groepsfase te halen, wie staan er nog op het lijstje behalve Dos,Guidetti en Toornstra
Een beetje zoals jij bent dus.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Is dat het lijstje?
Kankertriest, allemaal (ex-)eredivisie spelers.
Zeg ik niet, maar klinkt wel aannemelijk toch?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.
[..]
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.
Ik kom uit Zwolle ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kwam jij daar ook niet vandaan?
Der ewige Feyenoorders; niet of nauwelijks techniek, geen tactisch noch ruimtelijk inzicht, maar toch geroemd worden voor het harde werken, waar dat dan ook toe moge leiden.
Immers vertegenwoordigt alles waar Feyenoord en Rotterdam voor staat. De combinatie past perfect.
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon geen poep praten. Niemand weet wat Feyenoord en Ziyech hebben besproken, dus allerlei aannames doen naar de reden heeft geen zin. Schiet je werkelijk niks mee op.
[..]
Want zaakwaarnemers spreken altijd de waarheid, ja.
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Fixed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech zijn zaakwaarnemer heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Immers de voorkeur geven boven Ziyech?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?
Doe eens een gok.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok. Dus kiest Ziyech voor Twente. Wat doet Feyenoord hier fout?
Zijn zaakwaarnemer verklaarde dat hij bij Feyenoord ook wel eens op de flanken kon komen te staan. Wat mij ook niet heel raar lijkt. Er wordt nergens gezegd dat hij niet mocht concurreren met Immers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef Cara het volgende:
Ik wil niet vervelend 'ik zei het toch' doen, maar ik heb wel 10x gevraagd op welke positie Ziyech nou zou komen te spelen. Ze hebben hem dus linkshalf of de vleugel aangeboden![]()
Sukkels. Tuurlijk gaat hij dan liever naar die kutclub.
Je hebt zoveel internationals verkocht en wat heb je er voor teruggekochtquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:38 schreef erik013 het volgende:
Van Geel maakt er (na 3 goede jaren) nu toch wel een puin van zeg.
Garanties geven is inderdaad een beetje zwak en in het topvoetbal werkt het niet zo nee, maar kennelijk begrijpt Twente het spel wat beter dan Van Geel en die flapdrol van een Rutten en hebben ze hem een sportief beeld geschetst waarmee hij kan leven. Ik begrijp echt niet wat daar zo moeilijk aan kan zijn. Waarschijnlijk heeft Zyiech de indruk gekregen dat Twente hem veel liever wil hebben dan Feyenoord en dan kan ik zijn keuze nog begrijpen ook. Echt zo zonde.. spelers als Zyiech heb je nodig op je middenveld om in topwedstrijden eindelijk weer eens een kans te maken.. met figuren als Immers zullen we nooit van 020 winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze de voorkeur aan Immers geven? Iemand garanderen dat hij speelt zou ik de faal van de eeuw vinden, laat hem maar bewijzen dat hij beter als Immers zou zijn.
Gewoon concurreren met elkaar. Is dat zo slecht?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus snappen ze er helemaal niets van.
Of vind jij dat wel logisch?
Man man man. Zit je spiraaltje verkeerd ofzo.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Garanties geven is inderdaad een beetje zwak en in het topvoetbal werkt het niet zo nee, maar kennelijk begrijpt Twente het spel wat beter dan Van Geel en die flapdrol van een Rutten en hebben ze hem een sportief beeld geschetst waarmee hij kan leven. Ik begrijp echt niet wat daar zo moeilijk aan kan zijn. Waarschijnlijk heeft Zyiech de indruk gekregen dat Twente hem veel liever wil hebben dan Feyenoord en dan kan ik zijn keuze nog begrijpen ook. Echt zo zonde.. spelers als Zyiech heb je nodig op je middenveld om in topwedstrijden eindelijk weer eens een kans te maken.. met figuren als Immers zullen we nooit van 020 winnen.
Dat Immers überhaupt een concurrent van iemand in ons elftal zou zijn? Ja, dat is slecht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon concurreren met elkaar. Is dat zo slecht?
Idd. En zelfs al trekt ie nu nog wat goede spelers aan, dan sta je alweer 6 punten achter op Ajax straks en PSV en lig je al uit de EL en bekerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je hebt zoveel internationals verkocht en wat heb je er voor teruggekocht
Tja, dat is nu eenmaal waar we mee zitten opgescheept. Messi had niet zo een zin om te komen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Scrummie het volgende:
Dat Immers überhaupt een concurrent van iemand in ons elftal zou zijn? Ja, dat is slecht.
Dit in combinatie met de 6 andere vleugelspelers die we hebben doet me vermoeden dat Kazim ook gelijk onze laatste aankoop in de spits is. Anders mocht ie op links concurreren met Boetius en Manu, op rechts met Kazim, Bilal, Schaken, Verhoek. Nee hoor, daar komt geen nieuwe spits meer bij.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ziyech heeft zelf verklaard dat Feyenoord hem vooral op de flanken wilde gaan gebruiken.
Ga je nog wat nieuws vertellen, ouwe langspeelplaat.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, Ziyech is ongeveer 10 keer beter dan Immers.
Mja. Beetje flauw.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal waar we mee zitten opgescheept. Messi had niet zo een zin om te komen.
Hij heeft op elke positie concurrentie, dus hij kan zomaar van een basisplek naar de bank vertrekken. Had gewoon een compleet onlogische aankoop geweest en totaal geen prioriteit.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn zaakwaarnemer verklaarde dat hij bij Feyenoord ook wel eens op de flanken kon komen te staan. Wat mij ook niet heel raar lijkt. Er wordt nergens gezegd dat hij niet mocht concurreren met Immers.
Janmaat was ook prima, rest allemaal te verklaren. Vind Geel's aankopen voor deze zomer gewoon prima, verkopen deze zomer ook prima, maar inkomende transfers deze zomer zwaar kut.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef tijgerleeuwwalvis het volgende:
Ik vind het veldspel van Feyenoord beter is geworden.
Alleen te weinig scorende spelers.
Ik snap dat totaal niet dat van geel spelers scout die bij andere clubs ook weinig scoren....
Heeft toch weinig zin.
Eigenlijk faalt van Geel hopeloos.
Als je al die spelers die hij gehaald heeft analiseert zijn het allemaal blunders met uitzondering van Guidetti en Pelle.
Waar bemoei jij je mee? Houd het lekker bij je eigen club.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog wat nieuws vertellen, ouwe langspeelplaat.
Ja, ok. Maar Ziyech komt niet, omdat hij er geen zin in heeft. Waarom is dat de schuld van Feyenoord?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, Ziyech is ongeveer 10 keer beter dan Immers.
Hoezo opgescheept? Je kan de josti toch op de bank zetten als Zyech er neer zetten?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Tja, dat is nu eenmaal waar we mee zitten opgescheept. Messi had niet zo een zin om te komen.
Nee, ben Immers zat en het eeuwige beroerde voetbal van Feyenoord en had de hoop dat we voor het eerst sinds mensenheugenis weer een beetje techniek en creativiteit konden aanschouwen bij Feyenoord.. maar helaas, we blijven maar een beetje aankutten op deze manier. Misschien komt er nog wat leuks bij de komende weken, maar na Boulahrouz, Wilkshire en Kazim verwacht ik dat eigenlijk niet meer.. Van Geel haalt liever goedkope rommel dan echte versterkingen. Bilal is de enige nieuweling waar ik tevreden over ben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Man man man. Zit je spiraaltje verkeerd ofzo.
Als ze hadden gezegt: 'Wij hebben Immers al, maar jij bent beter en krijgt dus de voorkeur boven Immers op 10' dan had hij hier morgen een contract getekend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar Ziyech komt niet, omdat hij er geen zin in heeft. Waarom is dat de schuld van Feyenoord?
Ik geef alleen mijn mening. Niet zo huilen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee? Houd het lekker bij je eigen club.
Jij en driekwart van de schreeuwers vergeten volgens mij uit welke periode we net gekomen zijn. Feyenoord is niet in staat om met miljoenen te strooien omdat er wat internationals vertrokken zijn. Het beetje geld dat vrij is gekomen moet nauwkeurig worden herinvesteerd om de selectie weer enigszins in balans te krijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, ben Immers zat en het eeuwige beroerde voetbal van Feyenoord en had de hoop dat we voor het eerst sinds mensenheugenis weer een beetje techniek en creativiteit konden aanschouwen bij Feyenoord.. maar helaas, we blijven maar een beetje aankutten op deze manier. Misschien komt er nog wat leuks bij de komende weken, maar na Boulahrouz, Wilkshire en Kazim verwacht ik dat eigenlijk niet meer.. Van Geel haalt liever goedkope rommel dan echte versterkingen. Bilal is de enige nieuweling waar ik tevreden over ben.
Maar nu moet je het dus doen met maar Immers, zo'n 10 keer slechter.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Allejezus zeg. Het is maar Ziyech.
Ik heb ook echt geen idee wat de neuk ik allemaal aan het lezen ben hier.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gewoon een slappe zak die Ziyech. Optyfen en op naar de volgende.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Thunder0x het volgende:
Begrijpelijke keuze van Ziyech. Als een club zegt nee je mag bij ons niet op je favoriete positie spelen of zelfs de concurrentiestrijd aangaan, zou ik ook zeggen dikke vinger doei.
Gewoon debiel van Feyenoord dit.
Ze wilden hem niet graag genoeg hebben en dat zal hij wel aangevoeld hebben. Neem het die gozer ook niet kwalijk.. graag of niet. Jammer is het wel. Dat Twente vind ik zo'n nietszeggende klote club.. snap niet zo goed waarom spelers daar willen voetballen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Thunder0x het volgende:
Begrijpelijke keuze van Ziyech. Als een club zegt nee je mag bij ons niet op je favoriete positie spelen of zelfs de concurrentiestrijd aangaan, zou ik ook zeggen dikke vinger doei.
Gewoon debiel van Feyenoord dit.
Waarom zou hij Feyenoord boven Twente moeten verkiezen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Happel het volgende:
Gewoon een slappe zak die Ziyech. Optyfen en op naar de volgende.
Vargas van Napoli ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb even gekeken, spelers met aflopende contracten die Feyenoord kan kopen:
Adama Traoré
Jordan Veretout
Jerry Akaminko
Kevin Kuranyi
Juraj Kucka
Juan Vargas
Jerry Akaminko
Al deze spelers zouden aanwinsten zijn.
Allemaal zullen haalbaar zijn.
Ik denk dat 2/3 wel zouden willen komen.
En Henri Bienvenu is een neger die mislukt is in Turkije maar bij Young Boys 1 op 2 liep en fysiek sterk/snel en zou voor vrij laag bedrag op te pikken moeten zijn, want zijn club heeft teveel donkere bois (er is een limiet op buitenlanders in Turkije).
Retry32 postquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb even gekeken, spelers met aflopende contracten die Feyenoord kan kopen:
Adama Traoré
Jordan Veretout
Jerry Akaminko
Kevin Kuranyi
Juraj Kucka
Juan Vargas
Jerry Akaminko
Al deze spelers zouden aanwinsten zijn.
Allemaal zullen haalbaar zijn.
Ik denk dat 2/3 wel zouden willen komen.
En Henri Bienvenu is een neger die mislukt is in Turkije maar bij Young Boys 1 op 2 liep en fysiek sterk/snel en zou voor vrij laag bedrag op te pikken moeten zijn, want zijn club heeft teveel donkere bois (er is een limiet op buitenlanders in Turkije).
Tjah, één van de grootste talenten van de Eredivisie die je voor 3/4 miljoen op had kunnen pikken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom zou je ergens linkshalf spelen als je een aanvallende middenvelder bent ?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een slappe zak die Ziyech. Optyfen en op naar de volgende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |