Dat is te stellig en daar heb ik eerder uitgebreide discussies met je over gehad.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef El_Matador het volgende:
Alleen die rugzak lijkt me in situ, want een rivier sloopt die delicate brilletjes en smartphones gelijk.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 09:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is te stellig en daar heb ik eerder uitgebreide discussies met je over gehad.
Say what? Ik heb juist lange reacties geschreven dat wat Jackie bedacht had echt vreemd was en ongeloofwaardig!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Je verwart me met Ouder1
Wat hebben gipsvluchten met vermissingen en zoektochten te maken?quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:21 schreef mig72 het volgende:
(drnk aan de Zwitserse Alpen gipsvluchten).
Ik ben wat dat betreft wel om. Twijfelde eerst maar na het zien van dat Laos filmpje denk ik dat al zou het niet voor zoekende helikopters zijn (waarom hebben die de lichtflitsen niet gezien??) dat het zelfs voor hoogvliegende vliegtuigen kan zijn geweest. Een wanhoopsactie.quote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar toen ik dat ooit ook zei dat 'in de lucht flitsen' een op zich logische verklaring zou kunnen zijn voor de donkere foto's, werd hier vrij stellig geroepen 'er vloog toen niets'.
Verwar je dat niet met mijn verhaal over Nederland?quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:40 schreef StayingFan het volgende:
[..]
Er schijnen in dat gebied ook vogels te vliegen die de toeristen de schrik om het hart doen slaan, want ze krijsen als een mens. Ik heb dat ergens gehoord of gelezen.
Dat was ook één van mijn punten tegen het verhaal van Jackie. Als een moordenaar de telefoons mee zou nemen naar een gebied met bereik om af en toe een noodoproep te doen onder een betonnen afdak of tijdens een andere hike in een gebied zonder bereik (claim Jackie) dan is de telefoon traceerbaar in het gebied met bereik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:28 schreef Perico het volgende:
Omdat Kris een iPhone heeft:
Ik ben mijn 5s vandaag kwijt geraakt en dus logde ik met het Apple ID in op me.com of icloud.com.
Daar druk je op "Zoek mijn iPhone". Via GPS (maar kan ook 3G zijn) kreeg ik dan op kaart de exacte locatie door.
En nog meer, ook het percentage batterij dat nog over is zie je dan. En je kunt dan ook een telefoon nummer ingeven, dat degene die op de knop drukt kan bellen.. dat is ook mogelijk, dus niet alleen het noodnummer dan.
Plus een tekst die je zelf mag bedenken. die met een druk op de knop verschijnt voor degene die de telefoon in handen heeft....
En je kunt ook van een afstand activeren dat de telefoon geluid maakt, dat je hem kan wissen, en vanaf dan krijg je ook via de site veranderingen door die op de telefoon actief plaats vinden, daar wordt een log van gemaakt.
Maar okee, alles valt of staat natuurlijk met daadwerkelijke verbinding met de telefoon.
- Het is inderdaad erg toevallig dat er nu ook weer wat is gevonden nu de ouders er zijn. Maar ik heb begrepen dat de laatste vondsten weer gedaan zijn door locals? Hebben Panameze autoriteiten dan het bewijs neergelegd, zodat locals het konden vinden of? Waarom en wat voor nut heeft dat? En waar en door wie zijn die vondsten dan eerder gevonden? Waarom destijds in doofpot gestopt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er bedoeld wordt dat het wel erg makkelijk is van het heupbot (sterke observatie van Kloothommel) en dat de vondsten van nu ook precies gedaan werden toen die ouders er waren.
[..]
Ja, goeie vraag.
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk; biasing in het zoeken gecombineerd met het meest logische "pad" voor de meiden.
[..]
Huh, maar als je dat allemaal niet gelooft, hoe geloof je dan dat de resten verspreid zijn geraakt?
Stoffelijke resten kunnen makkelijk door dieren verplaatst zijn; in feite is alles tussen 11 april en 11 juni een zwart gat. Ook de rivier kan resten verplaatst hebben. Alleen die rugzak lijkt me in situ, want een rivier sloopt die delicate brilletjes en smartphones gelijk.
De foto bij dat bergbeekje is gemaakt rond 14:00. Zou het niet kunnen dat ze tóch terug gelopen zijn vanaf dat punt en dus dat berichtje hebben kunnen versturen op het eerste punt (dat voor de Mirador ligt als je terug loopt) dat ze weer bereik hadden? We gaan er eigenlijk vanuit dat ze vanaf dat bergbeekje doorgelopen zijn, maar ze kunnen net zo goed terug gelopen zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:40 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, je moet mij niet altijd gelovenIk kon de video niet zien, en reageerde op Gorraay.
Nu krijg ik hem wel te zien. Het is best heftig...
Ze zeggen inderdaad eerst 'twee uur NL tijd' en daarna 'twee uur plaatselijke tijd'.
In het laatste geval hou ik het op een vertraagd bericht, anders moeten we wéér die tijdlijn omgooien.
Gelijk heb je, hoor, het is ook alleen maar mijn idee. En de bedoeling is toch dat iedereen zijn/haar dingen hier kan neerzetten. We tasten allemaal in het duister helaasquote:Op maandag 18 augustus 2014 02:33 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Of mensen nou wel of niet geloven in het F scenario doet er eigenlijk ook niet heel veel toe.
Ik had ook heus niet gedacht dat toen ik met mijn scenario kwam dat mensen zouden zeggen; halleluja, we hebben het antwoord!
Ik heb in mijn scenario uitgelegd waarom er teveel dingen in mijn ogen niet kloppen en dat er rondom de verdwijning er teveel "F"is.
Sommige mensen zeggen dat wat ik doe laster is of dat echt niet kan maken.
Ik begrijp dat heel goed want het is ook niet zomaar iets.
Aan de andere kant zijn we met zn allen aan het puzzelen en wat had ik dan moeten doen? Jongens ik heb een idee maar moet m maar niet delen met jullie?
Ook heb ik gezegd dat ik niet ben begonnen met zijn naam en daaromheen maar alles heb bij gezocht om het kloppend te maken. Integendeel zelfs.
Waar ik wel voor 99% van ben overtuigd is dat ze overleden zijn door een misdrijf.
Een verdwaalscenario gaat er bij mij gewoon niet in.
TENZIJ er uit de telefoongegevens naar voren komt dat ze ook naar huis hebben gebeld en een bericht hebben achter gelaten voor de achterblijvers.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik bekijk graag alles van alle kanten. Ik zeg niet dat het ene wel en het andere niet waar is. Maar ik vind het belangrijk om diverse invalshoeken open te houden. En die waarschijnlijkheids theorie slaat nergens op want niemand weet wat er gebeurd is.
Helemaal mee eens, er kan juist iets gebeurd zijn wat niemand verwachtte.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Daarnaast: Wat het meest waarschijnlijk is, is niet per definitie wat er gebeurd is en wat het minst waarschijnlijk is, is niet per definitie niet gebeurd zolang het wel mogelijk is.
Ik bedoel maar.. het was verre van waarschijnlijk dat zij niet levend terug kwamen in Nederland.. en toch is dat gebeurd.
Het eerste stuk is van Grijzemassa, het tweede van mij. Waarom doe je dit? Een beetje bewust quotes zitten te verkloten? Ik vind dat een vies spelletje.quote:Op maandag 18 augustus 2014 01:32 schreef jackie12 het volgende:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:59 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is wel een naar onderwerp, maar de volledige lichamen zijn dus ook niet gevonden. Ze zouden ergens anders omgebracht en bv begraven kunnen zijn. Na alle media aandacht om het verhaal een draai naar verdwaling te geven, zouden de delen die gevonden zijn daar neergelegd kunnen zijn
Kan idd. Maar ik krijg maar geen antwoord op de vraag waarom een dader dat zou doen.
Jackie zegt dat dat zou zijn om die eerste noodoproep te kunnen verklaren. Maar waarom laten ze hen dan een noodoproep doen en als er geen bereik is dan is het verduisteren van de telefoon genoeg om te zorgen dat niemand ooit weet dat die oproep gedaan is.
Motief voor dat dwaalspoor ontbreekt dus volledig.
Ik bedoel dus dat diegene niet wist of er wel of niet verbinding was met 911 toen er gebeld werd maar wel dat er gebeld was
In oudere topics kan dat ook. En dan kopieer je de tekst die dan tevoorschijn komt en plakt die in je reactie hier.quote:Op maandag 18 augustus 2014 02:19 schreef jackie12 het volgende:
we zitten nu in nummer 67 en dan kan ik datgene wat jij zegt rechtsboven in de quote aanklikken en dan mijn commentaar er op zeggen. Op oudere nummers lukt me dat niet. Daardoor is het moeilijk te begrijpen
Hij snapt niet hoe het werkt en kopieert gewoon tekst ipv te quotenquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het eerste stuk is van Grijzemassa, het tweede van mij. Waarom doe je dit? Een beetje bewust quotes zitten te verkloten? Ik vind dat een vies spelletje.
ik snap er ook geen reet vanquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:45 schreef MidnightB00m het volgende:
Bedankt voor posten Stacey! Incl. vertaling begrijp ik er nog niet zoveel van haha. Waar komt het concreet op neer?
Hij is niet laagopgeleid!, komt uit quebec, heeft daar op school gezeten en in duitsland gestudeerd! Zie zijn Facebook pagina!.quote:Op maandag 18 augustus 2014 03:07 schreef mig72 het volgende:
[..]
Blijkbaar is hij laagopgeleid en in zijn taal gebruiken ze misschien boerderij voor moestuintje of kweektuin.
Dan plak je nog niet de tekst van een ander vast aan de kop "*** schreef'.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij snapt niet hoe het werkt en kopieert gewoon tekst ipv te quoten
Haha wat ik ervan begrijp, is dat er (nieuwe) resultaten zijn uit onderzoek van NFI? En die willen ze zo snel mogelijk bekend maken bij de Panameze autoriteiten zodat er een doorbraak kan zijn in de zoektocht?quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik snap er ook geen reet van
Ik ook niet. Het lijkt alsof de advocaat claimt dat het NFI informatie achterhoudt voor de Panamese autoriteiten en dat hij dat concludeert uit de gegevens die de Panamese autoriteiten aan de ouders hebben geleverd of aan hem. Omdat daar gegevens in missen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:49 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik snap er ook geen reet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |