abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143537691
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:02 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Kremers: "... dinsdagmiddag, 2 uur Nederlandse tijd ongeveer ..."
domnivoor wees me er op dat het bericht eerder geschreven kan zijn en met een vertraging is aangekomen..... Vandaar mijn vraag.... vond het contact om twee uur plaats (zoals ik het inschatte, of ontving haar vriend toen haar bericht (zoals domnivoor denkt)??

p.s. fijn dat je meedenkt
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:08:43 #177
430880 mig72
De Professional
pi_143537751
Ach sommige mensen waren bestemd om jong te sterven. Misschien is dat juist beter, want ze zijn bespaard voor de ellende van een aardse bestaan.

*whiskey doet pakken
pi_143537759
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef mig72 het volgende:

[..]

Terug bij af...
tja, als ze toen op dat moment contact hadden met elkaar, stond zij bij de quebrada.....
pi_143537779
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:08 schreef mig72 het volgende:
Ach sommige mensen waren bestemd om jong te sterven. Misschien is dat juist beter, want ze zijn bespaard voor de ellende van een aardse bestaan.
dat zeker!!! het aardse tranendal...
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:11:43 #180
430880 mig72
De Professional
pi_143537885
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:09 schreef Spocke het volgende:

[..]

dat zeker!!! het aardse tranendal...
We gaan allemaal precies dezelfde weg op als Kris en Lisanne, alleen op andere tijden. Vroeg of laat komen we hen tegemoet.
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:13:52 #181
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143537962
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:07 schreef Spocke het volgende:

[..]

domnivoor wees me er op dat het bericht eerder geschreven kan zijn en met een vertraging is aangekomen..... Vandaag mijn vraag.... vond het contact om twee uur plaats (zoals ik het inschatte, of ontving haar vriend toen haar bericht (zoals domnivoor denkt)??

p.s. fijn dat je meedenkt
De link werkt bij mij niet maar het was dus 2 uur lokale tijd voor de ontvanger, en 7 uur 's morgens in Panama.
Niks aan de hand qua tijdlijn ;)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143538075
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:13 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De link werkt bij mij niet maar het was dus 2 uur lokale tijd voor de ontvanger, en 7 uur 's morgens in Panama.
oke, dank je wel... :)
pi_143538079
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:13 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

dat is niet wat de ouders in het interview zeggen, ze zeggen echt 2 uur plaatselijke tijd
pi_143538214
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:16 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

dat is niet wat de ouders in het interview zeggen, ze zeggen echt 2 uur plaatselijke tijd
maar is dat een ontvangen bericht waarover ze spreken.... de vader zegt wel n.l. "dat was het laatste bericht". Of hebben ze toen gesmst heen en weer???? Ik kan het op twee manieren horen.... Maar ik geloof domnivoor eigenlijk eerder dan mezelf!!! -O-
pi_143538280
Je kan dan van een vertraging van de ontvangst van het bericht uitgaan, maar dat is wel weer een aanname.
pi_143538389
@ domnivoor

van die plaatstelijke tijd, ik las je post verkeerd. Ik dacht dat je het anders bedoelde, zoals ik het aan grijze massa schetste...

@grijzemassa

je hebt ook gelijk

@spocke

wat te denken????
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:26:02 #187
430880 mig72
De Professional
pi_143538441
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Je kan dan van een vertraging van de ontvangst van het bericht uitgaan, maar dat is wel weer een aanname.
Als je geen verbinding hebt en je een whatsappje stuurt wordt het dan opgeslagen en opgestuurd zodra je wel verbinding hebt (zoals gmail) of lukt dat niet en kan het alleen mettertijd op sturen?
pi_143538475
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef Spocke het volgende:

[..]

maar is dat een ontvangen bericht waarover ze spreken.... de vader zegt wel n.l. "dat was het laatste bericht". Of hebben ze toen gesmst heen en weer???? Ik kan het op twee manieren horen.... Maar ik geloof domnivoor eigenlijk eerder dan mezelf!!! -O-
De vader zegt letterlijk dat de vriend van Kris om 2 uur plaatselijke tijd (na verbeterd te zijn door de moeder van Kris) nog contact heeft gehad met Kris
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:26:54 #189
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_143538478
Heb de video meteen stilgezet na het noemen van het tijdstip, dus vóór de correctie van Kremers ("2 uur plaatselijke tijd"). :@ Valkuilen zijn overal....
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_143538527
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef Gorraay het volgende:
Heb de video meteen stilgezet na het noemen van het tijdstip, dus vóór de correctie van Kremers ("2 uur plaatselijke tijd"). :@ Valkuilen zijn overal....
klopt hij zei eerst Nederlandse tijd maar verbeterde dat daarna
pi_143538592
Nog een getuige van de eerste dagen: My friend Maru saw them at 1:00 on Tuesday near Villa Marita Indian Village they asked her for a ride.
http://boquete.ning.com/f(...)-from-holland-update
pi_143538681
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:26 schreef mig72 het volgende:

[..]

Als je geen verbinding hebt en je een whatsappje stuurt wordt het dan opgeslagen en opgestuurd zodra je wel verbinding hebt (zoals gmail) of lukt dat niet en kan het alleen mettertijd op sturen?
Dat weet ik niet maar je kunt het zowiezo niet als een feit neerzetten dat het zo gebeurd is, ook als het kan :)
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:40:27 #193
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143538910
Nee, je moet mij niet altijd geloven ;) Ik kon de video niet zien, en reageerde op Gorraay.
Nu krijg ik hem wel te zien. Het is best heftig...
Ze zeggen inderdaad eerst 'twee uur NL tijd' en daarna 'twee uur plaatselijke tijd'.
In het laatste geval hou ik het op een vertraagd bericht, anders moeten we wéér die tijdlijn omgooien.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143539115
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:40 schreef Domnivoor het volgende:
Nee, je moet mij niet altijd geloven ;) Ik kon de video niet zien, en reageerde op Gorraay.
Nu krijg ik hem wel te zien. Het is best heftig...
Ze zeggen inderdaad eerst 'twee uur NL tijd' en daarna 'twee uur plaatselijke tijd'.
In het laatste geval hou ik het op een vertraagd bericht, anders moeten we wéér die tijdlijn omgooien.
Naar mijn idee zijn er teveel onzekerheden over welke tijdlijn klopt. Ik denk dat men met alles rekening moet houden, dus dat de eerste ook kan kloppen. Maar weten doen we het niet
pi_143539246
Ik twijfel niet aan het onderzoek van het NFI, wat ik begreep is de conclusie dat de foto op de mirador om 13.00 uur gemaakt is, er van uit gaande dat de klok op de camera goed ingesteld was. Maar dat weten we dan weer niet of dat zo was
  maandag 18 augustus 2014 @ 00:55:21 #196
430880 mig72
De Professional
pi_143539351
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:47 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Naar mijn idee zijn er teveel onzekerheden over welke tijdlijn klopt. Ik denk dat men met alles rekening moet houden, dus dat de eerste ook kan kloppen. Maar weten doen we het niet
Nee er zijn niet teveel onzekerheden. Stop eens met dat onophoudelijk voortborduren op hetzelfde punt. Daar had el_mata het over. Dat heet cirkelredenering en zo komen we nergens.

De tijdlijn is al vastgesteld. Er kan nooit bewijs hiervoor komen maar het is veel waarschijnlijker dan niet. Leer denken op basis van waarschijnlijk vs mogelijk.

Anders kun je zo'n beetje iedere aanwijzing of vondst in twijfel trekken.

Ik word al deze nutteloze energie en insteek beu.
pi_143539486
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 00:55 schreef mig72 het volgende:

[..]

Nee er zijn niet teveel onzekerheden. Stop eens met dat onophoudelijk voortborduren op hetzelfde punt. Daar had el_mata het over. Dat heet cirkelredenering en zo komen we nergens.

De tijdlijn is al vastgesteld. Er kan nooit bewijs hiervoor komen maar het is veel waarschijnlijker dan niet. Leer denken op basis van waarschijnlijk vs mogelijk.

Anders kun je zo'n beetje iedere aanwijzing of vondst in twijfel trekken.

Ik word al deze nutteloze energie en insteek beu.
Ik bekijk graag alles van alle kanten. Ik zeg niet dat het ene wel en het andere niet waar is. Maar ik vind het belangrijk om diverse invalshoeken open te houden. En die waarschijnlijkheids theorie slaat nergens op want niemand weet wat er gebeurd is.
  maandag 18 augustus 2014 @ 01:10:19 #198
430880 mig72
De Professional
pi_143539618
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:01 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik bekijk graag alles van alle kanten. Ik zeg niet dat het ene wel en het andere niet waar is. Maar ik vind het belangrijk om diverse invalshoeken open te houden. En die waarschijnlijkheids theorie slaat nergens op want niemand weet wat er gebeurd is.
De opties blijven open totdat wij een conclusie bereiken. Dan vallen de andere opties weg en gaan we vooruit oba progressie. Jij wilt blijkbaar steeds kibbelen over dezelfde standpunten. Dat is geen logische verder stap mochten we deze discussie richting willen geven.

Al dit bovengenoemde vind je terug in de logica-leer.

Ik wedt niet eerlijk gezegd of je dit uit onwetendheid of onwil doet, misschien ben ik niet bij machte oordeel te vellen over jouw intenties, maar het netto resultaat is dat al onze pogingen om vooruit te komen enigszins bezwaard en gedwarsboomd worden.

Alvast bedankt voor je medewerking en zelfbesef.
pi_143539665
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:10 schreef mig72 het volgende:

[..]

De opties blijven open totdat wij een conclusie bereiken. Dan vallen de andere opties weg en gaan we vooruit oba progressie. Jij wilt blijkbaar steeds kibbelen over dezelfde standpunten. Dat is geen logische verder stap mochten we deze discussie richting willen geven.

Al dit bovengenoemde vind je terug in de logica-leer.

Ik wedt niet eerlijk gezegd of je dit uit onwetendheid of onwil doet, misschien ben ik niet bij machte oordeel te vellen over jouw intenties, maar het netto resultaat is dat al onze pogingen om vooruit te komen enigszins bezwaard en gedwarsboomd worden.

Alvast bedankt voor je medewerking en zelfbesef.
Nee, zie het niet als aanval op anderen hun theorieën. Mata is goed in het uitwerken van lijnen, ik hou me bezig met het aandragen van voor en tegen. Zodat er geen tunnelvisie ontstaat?
  maandag 18 augustus 2014 @ 01:16:31 #200
430880 mig72
De Professional
pi_143539716
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 01:13 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee, zie het niet als aanval op anderen hun theorieën. Mata is goed in het uitwerken van lijnen, ik hou me bezig met het aandragen van voor en tegen. Zodat er geen tunnelvisie ontstaat?
Zo'n indruk krijg ik niet van je reacties. Ik krijg eerder het gevoel dat jij steeds argumenten onderuit probeert te halen om de lol daarvan. Of misschien kom je niet goed uit je woorden, dat kan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')