Jazeker. Sommige users zouden best wat meer inhoud mogen bijdragen i.p.v. alleen maar klagenquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet om rot te doen ofzo, maar bepalen we niet met z'n allen (incl. mods) hoe een topic vorm krijgt? Ipv één of enkele users?![]()
Ok (en niet rot bedoeld) en nu? Ze begonnen pas erg laat ook.. En dat je dan begint op en rond paden lijkt me niet vreemdquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef Rubella het volgende:
Naar aanleiding van de zoektochten van Sineproc heb ik nog eens even een oud artikel opgezocht in El Siglo.
Het blijkt dat ze op 7 april nog steeds langs en op de wandelpaden aan het zoeken waren. Er werden die of een volgende dag wel 3 helicopters ingezet.
Bron: http://elsiglo.com/cronic(...)-holandesas/23448906
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zelfs als ik het vind ga je je woorden verdraaien ergens en ontkennen dus zoeken heeft geen zin.
In een vroeger topic probeerde ik mensen een beetje geschiedenisles te geven over Panama en Manuel Noriega. Ik weet niet wie wat ervan heeft opgestoken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, degene die de boel werkelijk leidt bij die Prutsers was de rechterhand van een gruwelijke dictator.
Dat wegpoetsen zou de zaak geen goed doen.
Heb je het nu over mij? Dan zeg dat en wees concreet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Domnivoor het volgende:
5 reacties op één smiley?
[..]
Jazeker. Sommige users zouden best wat meer inhoud mogen bijdragen i.p.v. alleen maar klagen
Volgens mijn herinnering is Whiskers niet bepaald een fanatiek aanhanger van de theorie van Jackie geweest hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:47 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zelfs als ik het vind ga je je woorden verdraaien ergens en ontkennen dus zoeken heeft geen zin.
Het ging er mij om dat er geharrewar was waar men precies gezocht heeft. Punt is als men op 7 april pas op de paden van diverse routes aan het zoeken was dat men niet zo snel en ver de jungle in ging. Dat kan betekenen dat als dit wel was gebeurd, de overlevingskansen sterk konden stijgen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok (en niet rot bedoeld) en nu? Ze begonnen pas erg laat ook.. En dat je dan begint op en rond paden lijkt me niet vreemd
Begrijp me niet verkeerd: van mij hadden ze eerder mogen beginnen
Ach, dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
In een vroeger topic probeerde ik mensen een beetje geschiedenisles te geven over Panama en Manuel Noriega. Ik weet niet wie wat ervan heeft opgestoken.
Dank Greys.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mijn herinnering is Whiskers niet bepaald een fanatiek aanhanger van de theorie van Jackie geweest hoorDat was jij
Je hebt een puntquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Rubella het volgende:
[..]
Het ging er mij om dat er geharrewar was waar men precies gezocht heeft. Punt is als men op 7 april pas op de paden van diverse routes aan het zoeken was dat men niet zo snel en ver de jungle in ging. Dat kan betekenen dat als dit wel was gebeurd, de overlevingskansen sterk konden stijgen.
Ik weet nu iig wat meer over scavengersquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
In een vroeger topic probeerde ik mensen een beetje geschiedenisles te geven over Panama en Manuel Noriega. Ik weet niet wie wat ervan heeft opgestoken.
Bij mijn weten hebben ze allemaal andere trails bezocht, maar zijn ze NIET Bocas (provincie) ingegaan, dus NIET achter de Mirador gezocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:50 schreef Rubella het volgende:
[..]
Het ging er mij om dat er geharrewar was waar men precies gezocht heeft. Punt is als men op 7 april pas op de paden van diverse routes aan het zoeken was dat men niet zo snel en ver de jungle in ging. Dat kan betekenen dat als dit wel was gebeurd, de overlevingskansen sterk konden stijgen.
Dat hoeft ook niet. Ze beweerde dat jacky wel gelijk had op meerdere punten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mijn herinnering is Whiskers niet bepaald een fanatiek aanhanger van de theorie van Jackie geweest hoorDat was jij
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik vind het bijna jammer dat ik niet meer op school zit, gemiste kans voor spreekbeurten!quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nu iig wat meer over scavengers
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet nu iig wat meer over scavengers
Laat ik even heel duidelijk zeggen dat ik het TOTAAL met je eens ben dat de verdachtmakingen richting Feliciano wat mij betreft (iig NU) geen enkele grond hebben en in mijn ogen zelfs belachelijk zijn. Ben daar dan ook bewust niet in meegegaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mijn weten hebben ze allemaal andere trails bezocht, maar zijn ze NIET Bocas (provincie) ingegaan, dus NIET achter de Mirador gezocht.
Wat als Plinio die meiden mogelijk gezien heeft op de Pianista al totaal waanzin is natuurlijk.
Ik vermoed ook dat er enorme antipathie is daar tegen Sinaproc en andere "officiele", "professionele" organisaties. Feliciano heeft zich daar live op beeld ook fel tegen uitgesproken, zowel achteraf als op het moment zelf niet meer dan terecht.
Nee, dat deed ik niet. Je verwart me met Ouder1quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ze beweerde dat jacky wel gelijk had op meerdere punten.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik even heel duidelijk zeggen dat ik het TOTAAL me je eens ben dat de verdachtmakingen richting Feliciano wat mij betreft (iig NU) geen enkele grond hebben en in mijn ogen zelfs belachelijk zijn. Ben daar dan ook bewust niet in meegegaan.
Misschien op wat puntjes die niets met Feliciano te maken haddenquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Je verwart me met Ouder1
De vraag is dan waarom zij in eerste instantie niet zo ver hebben gezocht:quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mijn weten hebben ze allemaal andere trails bezocht, maar zijn ze NIET Bocas (provincie) ingegaan, dus NIET achter de Mirador gezocht.
Wat als Plinio die meiden mogelijk gezien heeft op de Pianista al totaal waanzin is natuurlijk.
Ik vermoed ook dat er enorme antipathie is daar tegen Sinaproc en andere "officiele", "professionele" organisaties. Feliciano heeft zich daar live op beeld ook fel tegen uitgesproken, zowel achteraf als op het moment zelf niet meer dan terecht.
Prima dat jij dat was. Ik was dat NIET. Ik ben het nooit eens geweest met het scenario van Jackiequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien op wat puntjes die niets met Feliciano te maken hadden
Zelfs IK was het nog wel eens met een puntje (of twee) uit één van zijn posts, of in elk geval dat ik me eenzelfde puntje afvroeg op dat moment, wat niets met moordenaars of verkrachters te maken had.
Ik ook niet met HET SCENARIO.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima dat jij dat was. Ik was dat NIET. Ik ben het nooit eens geweest met het scenario van Jackie
Juist, dat bedoel ik. Gidsen weten meestal donders goed waar het op bepaalde trails fout kan gaan en hebben een erg goede kennis van het gebied. Het is waarschijnlijk de arrogantie van Sineproc geweest die deze zoektochten dwarsboomden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:59 schreef Greys het volgende:
Ik snap dat ook idd nog steeds niet, waarom er niet al vrij snel ook achter de Mirador gezocht werd. Misschien wilden ze per se eerst het gebied ervoor uitkammen en hadden ze weinig mankracht.
Maar ik begreep hier dat het gebied/pad voor de Mirador niet bepaald verdwaald-gevoelig is. Dus dan zou je zeggen - zeker als er gidsen als Feliciano zijn die direct al aangaven er ná te willen zoeken - dat je dan ook meteen een paar mensen in het gebied erachter zou moeten sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |