quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Arrocha over het forensisch onderzoek - TVN-2 - 13-08
• Nieuwe resten niet van Kris en Lisanne - 13-08• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08quote:Resten zijn van:
• een zoogdier
• een volwassen vrouw
• een kind (geslacht onbekend) tussen 0 en 3 jaar• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Locaties deels onzeker
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheid
Spullen Lisanne en Kris - mee op de hike:
• Disclaimer: speculatief, we weten niet precies wat ze bij zich haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Links: Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Rechts: Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
Interessante docu over verdwalen in de jungle:
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Omdat er stellig wordt beweerd dat die echt is (zonder enige grond).quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:13 schreef mig72 het volgende:
Mag ik jullie vragen, in het algemeen dan, waar jullie heen willen met deze foto? Anders verwoord, wat is nou echt het belang van deze foto mbt de uitkomst van het onderzoek?
Of we bepalen dat het nou echt is of fake, wat doet dat nou terzake.
Een tijdlijn is er al, dat is al vastgesteld obv andere manieren, wat ook de enige mogelijkheid is tot vaststelling van dit feit.
Waarom blijven we pagina's doorzeuren over een foto?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hoe hard moet het bewijs zijn?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat er stellig wordt beweerd dat die echt is (zonder enige grond).
Het gaat erom dat de gids die ze vermoedelijk gezien heeft, ze nu zeker gezien heeft toen ze naar boven liepen. Hij kan zeggen of ze alleen liepen of niet.![]()
Precies. En prima hoor als iemand met een nieuwe invalshoek komt. Wat mij betreft zijn de foto's ook lang genoeg besproken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat er stellig wordt beweerd dat die echt is (zonder enige grond).![]()
Een bevestiging van officiële kant of van de familie van Lisanne lijkt me afdoende.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:19 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Hoe hard moet het bewijs zijn?
Het gaat erom dat de gids die ze vermoedelijk gezien heeft, ze nu zeker gezien heeft toen ze naar boven liepen. Hij kan zeggen of ze alleen liepen of niet."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
'Kijkt voorzichtig om het hoekje'
Kan het weer? Waar gaan wij het nu over hebben, locaties; scenario's?![]()
Doe dit nou eens niet?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Grijzemassa het volgende:
Gezien de titel van dit topic gaan we nu pas weer serieus, nu mata terug is. Ben benieuwd!![]()
Waarom déze steek onder water nou weer?
Misschien bedoelde hij wel dat ik niet over mijn patat moet posten, wat ik aan het eind van het vorige topic deed. Heeft ie gelijk in. Voel jullie toch eens niet zo aangevallen bij het minste of geringste, ajb? Echt, alsjeblíeft??IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Swrieus is een subjectief begrip. Wat serieus is voor de ene is voor de ander dat niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:23 schreef Grijzemassa het volgende:
Gezien de titel van dit topic gaan we nu pas weer serieus, nu mata terug is. Ben benieuwd!![]()
Sommige lieden kunnen geen onderscheid maken tussen waarschijnlijk en mogelijk. Dan ben je echt niet anders dan een typische BNW-kraaier.![]()
O ik vond de titel "serieus graag" een aardige steek onder waterquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe dit nou eens niet?
Waarom déze steek onder water nou weer?
Misschien bedoelde hij wel dat ik niet over mijn patat moet posten.
Heeft ie gelijk in. Voel jullie toch eens niet zo aangevallen bij het minste of geringste, ajb? Echt, alsjeblieft??![]()
'Typische BNW-kraaier' is ook een kutbijdrage mig.
Gewoon op normale toon posten over dit onderwerp, hoe moeilijk IS het nou helemaal?
Ja? Klaar? Vanaffffffffff NU!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik totaal niet. Zelfs niet als 'ie het over mijn patatpost had.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:26 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O ik vond de titel "serieus graag" een aardige steek onder water
Vandaar wederom het verzoek: trek de lange tenen in. Allemaal. Yes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Serieus gaat over inhoud, ,scenario's die gepost zijn en waar reacties op gekomen zijn (en vervolgens wordt er niks mee gedaan met die reacties).
Serieus gaat over vragen die er nog zijn (dus niet over een fotootje, die prima in het verhaal past), over de mogelijke routes van de meiden, de paddock die een belangrijke rol kan spelen, etc.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zo bedoelde ik het niet, no offence to BNW stamgasten/liefhebbers maar de meesten kunnen mogelijk en waarschijnlijk niet elkaar uithouden.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:27 schreef Greys het volgende:
'Typische BNW-kraaier' is ook een kutbijdrage mig.
Gewoon op normale toon posten over dit onderwerp, hoe moeilijk IS het nou helemaal?
Ja? Klaar? Vanaffffffffff NU!![]()
Nou, we weten nu iig wat we wel en niet mogen posten (kon het ff niet laten)quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Serieus gaat over inhoud, ,scenario's die gepost zijn en waar reacties op gekomen zijn (en vervolgens wordt er niks mee gedaan met die reacties).
Serieus gaat over vragen die er nog zijn (dus niet over een fotootje, die prima in het verhaal past), over de mogelijke routes van de meiden, de paddock die een belangrijke rol kan spelen, etc.![]()
Maar wat zou jij nog wat willen bespreken? Er is nog genoeg onduidelijk, maar wij moeten ergens beginnen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Serieus gaat over vragen die er nog zijn (dus niet over een fotootje, die prima in het verhaal past), over de mogelijke routes van de meiden, de paddock die een belangrijke rol kan spelen, etc.![]()
Oh? Is dat zo?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, no offence to BNW stamgasten/liefhebbers maar de meesten kunnen mogelijk en waarschijnlijk niet elkaar uithouden.![]()
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn varierende trappen daarin natuurlijk, ik wil niemand over een kam scheren.quote:
Zie jij het anders dan?![]()
Niet om rot te doen ofzo, maar bepalen we niet met z'n allen (incl. mods) hoe een topic vorm krijgt? Ipv één of enkele users?quote:
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Doe dat dan ook maar liever niet. Het klinkt nogal badinerend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:37 schreef mig72 het volgende:
[..]
Er zijn varierende trappen daarin natuurlijk, ik wil niemand over een kam scheren.
Zie jij het anders dan?![]()
oke ik dacht dat dat de algemene consensus was maar goed my badquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dat dan ook maar liever niet. Het klinkt nogal badinerend.
ik zal het mijden![]()
Ik ben heel serieus. Ik twijfel namelijk aan de laatste tijdlijn. De laatste foto van Kris doet mij denken aan een foto in de namiddag, gezien de lange schaduw van Kris en dat de voorkant van de rotsen helemaal in de schaduw zijn. De zon zou daar rond die tijd toch hoog aan de hemel moeten staan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:29 schreef El_Matador het volgende:
Onduidelijkheden:
- hebben Kris en Lisanne gecommuniceerd met anderen dat ze de Pianista gingen doen?
• met Myriam Guerra, hun host?
• met andere toeristen, wat beweerd wordt in nieuwsberichten: "ga niet zonder gids die trail lopen"?
• met hun ouders/vriendje via de Whatsapp?
• Lisanne in haar dagboek?
- hoe zijn de zoekacties achter de Mirador geweest?
• kaartje met zoektochten en gevonden resten (Marrije vroeg daar heel terecht om)
• hoe is de biasing geweest? Alle resten langs de rivier gevonden, en niets erbuiten? Is dat niet gewoon omdat men alleen langs de rivier gezocht heeft?
• wie heeft precies na 1 april "de hele Pianistatrail van 5-7 dagen gelopen", wat beweerd wordt in nieuwsberichten?
- waarom wordt er niets gedaan met alle feedback op totaal ongegronde beschuldigingen aan de adressen van juist degenen die keihard hebben meegeholpen om te zoeken/de zaak op te lossen/de meiden nog te willen redden?
• Greys heeft een lange reactie getypt
• blondetrien (die in tegenstelling tot 90% hier WEL junglekennis heeft) heeft een uitgebreide inhoudelijke reactie geschreven
• ik heb zelf door de celstraf per pb gereageerd op het "joah, mijn vriendin kiekt over me schouertje mee en zegt dat Feliciano 'het' gedaan heeft"-scenario dat hier gepost is
- hoe kan het dat de meiden tussen ~8:30 en 10:30 niet in Boquete zijn gezien (althans; geen getuigenverklaringen dat ze wel gezien zijn)
- hoe kan het dat Kris en Lisanne tussen ~10:45 en 14:00 niet op de Pianista zijn gezien (althans: idem)
Vult u aan!The only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: