SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt al 10 jaar tekort te komen voor dit niveau.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle moet nog wennen aan het niveau.
Die kleine ruimtes is Piet Pelle niet gewend.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Blijkt al 10 jaar tekort te komen voor dit niveau.
Hij is er aan gewend geraakt dat de verdedigers een paar meter opzij stappen als hij de bal krijgt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kleine ruimtes is Piet Pelle niet gewend.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:17 schreef Scrummie het volgende:
Als je nu gaat zeiken op Pelle, geef je alleen maar aan dat je totaal geen verstand van voetbal hebt
Jij mag niet eens reageren, jij hebt al vaak zat aangetoond totaal geen verstand van voetbal te hebben.quote:
Ik heb 9 van de 10 keer gelijk terwijl jij alleen open deuren intrapt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij mag niet eens reageren, jij hebt al vaak zat aangetoond totaal geen verstand van voetbal te hebben.
Alleen nog even vechten op de training zoals Osvaldo vorig jaar deed en die kans zit er in ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef RetRy32 het volgende:
Waarschijnlijk kunnen we Pelle ook gelijk in de winterstop huren
Valt ook niet mee de eerste wedstrijd bij Liverpool.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Pelle kan dit niveau niet aan, absoluut niet.
de eredivisie is zeg maar qua niveau gelijk aan de 3e divisie van engeland, dus dat gaat nog zeker wennen wordenquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle moet nog wennen aan het niveau.
ok.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:28 schreef RetRy32 het volgende:
Het meest trieste is dat in Engeland er veel compacter wordt gespeeld waardoor Pelle eigenlijk in zijn eentje voorin blijft hangen.
De grap is dat hij zich niet aanspeelbaar kan maken omdat hij niet behendig genoeg is en de verdediger net zo sterk is.
Sterling en Sturridge zijn lang niet zo sterk als de verdediger maar komen door snelheid en behendigheid snel weg.
Kortom, Pelle komt fysiek tekort, en door gebrek aan snelheid op de flanken is hij compleet nutteloos voor Southampton.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige wat je gemist hebt.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:29 schreef RetRy32 het volgende:
[..]Dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige wat je gemist hebt.
Pelle onzichtbaar dus. Was te verwachten natuurlijk.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:28 schreef RetRy32 het volgende:
Het meest trieste is dat in Engeland er veel compacter wordt gespeeld waardoor Pelle eigenlijk in zijn eentje voorin blijft hangen.
De grap is dat hij zich niet aanspeelbaar kan maken omdat hij niet behendig genoeg is en de verdediger net zo sterk is.
Sterling en Sturridge zijn lang niet zo sterk als de verdediger maar komen door snelheid en behendigheid snel weg.
Kortom, Pelle komt fysiek tekort, en door gebrek aan snelheid op de flanken is hij compleet nutteloos voor Southampton.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de eredivisie is zeg maar qua niveau gelijk aan de 3e divisie van engeland, dus dat gaat nog zeker wennen worden
Lazar Markovicquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
ging liverpool niet nog een aantal monsteraankopen doen met het vertrek van suarez?
Dat vind jij monsteraankopen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lazar Markovic
Dejan Lovren
Adam Lallana
Rickie Lambert
Albert Moreno
Divock Origi (teruggehuurd)
Emre Can
Alleen van Markovic krijg ik het warmquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lazar Markovic
Dejan Lovren
Adam Lallana
Rickie Lambert
Albert Moreno
Divock Origi (teruggehuurd)
Emre Can
Lovren is wereldtop man.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen van Markovic krijg ik het warm
quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ward Prowse = toekomstige wereld subtop
Bewijs dat maar eensquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb 9 van de 10 keer gelijk terwijl jij alleen open deuren intrapt.
Dat zijn ook echt dezelfde type spelers hequote:Op zondag 17 augustus 2014 15:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Ze hebben Sturridge en Sterling.
Alsof je exact eenzelfde type speler nodig hebt om een bepaald ander type niet te missen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:50 schreef Scrummie het volgende:
Dat zijn ook echt dezelfde type spelers he
liverpool mist wel een type dirk kuytquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof je exact eenzelfde type speler nodig hebt om een bepaald ander type niet te missen.
Dat was niet de vraagquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de kaskraker van de dag newcastle - city
dat wordt genietne geblazen
Spannend hé? Bij mij staat het nog 0-0quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
weet ik, ik geef mijn mening over de wedstrijd
Jammerquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas nog geen Siem de Jong. Die heeft een, je verwacht het niet, blessure.
bij mij 3-3quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spannend hé? Bij mij staat het nog 0-0
Arsenal is al in actie gekomen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee twee grootste titelkandidaten moeten nog in actie komen.
HAHAquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Arsenal is al in actie gekomen hoor
Chelsea makkelijk kampioen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Arsenal is al in actie gekomen hoor
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja staat in de basis, net langs gekomen
Het blijft een kutelftalquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Newcastle
Krul;
Janmaat, Williamson, Coloccini (c), Dummett;
Anita, Colback;
Sissoko, Cabella, Gouffran;
Riviere.
niet eens Baquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Newcastle
Krul;
Anita, Colback;
Riviere.
Anitaquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Newcastle
Krul;
Anita, Colback;
Riviere.
wie beweert dat dan? vorig jaar gewoon mooie subtopper, dit jaar wel zonder de helft van de selectie, dat klopt, maargoedquote:Op zondag 17 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso niet.
Southampton ook niet degraderen trouwens
Wat een kut team trouwens.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Newcastle
Krul;
Anita, Colback;
Riviere.
Inso en ik waren er bang voorquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie beweert dat dan? vorig jaar gewoon mooie subtopper, dit jaar wel zonder de helft van de selectie, dat klopt, maargoed
Waarom geen De Jong?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Newcastle
Krul;
Anita, Colback;
Riviere.
ik mis agueroquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Manchester City
Hart, Clichy, Kompany (C), Demichelis, Kolarov, Fernando, Toure, Nasri, Silva, Jovetic, Dzeko.
Nasriquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hart, Clichy, Kompany (C), Demichelis, Kolarov, Fernando, Toure, Nasri, Silva, Jovetic, Dzeko.
Dat team is belachelijk goed.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eis dat je betere grappen gaat maken.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef RetRy32 het volgende:
Dit krijg je ervan als je je beste speler eruit haalt.
thierry henry zit nog in de basisquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:07 schreef RetRy32 het volgende:
Dit krijg je ervan als je je beste speler eruit haalt.
publiekswisselquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Waarom Tadic er nou uit is gehaald snap ik ook niet
Dit soort dingen zijn uiteraard niet serieus lieverd.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Sunshineboy het volgende:
Das wel heel erg overdreven. Geloof ik niet in...
Coaches die back to back promotion hebben behaald zijn ook zo vroeg ontslagen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Das wel heel erg overdreven. Geloof ik niet in...
Ga Immers pijpenquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Scrummie het volgende:
Package deal met jou van Fok! af teken ik ervoor.
Het is best triest als Sterling balvaster is.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
die pelle stelt zich ook de hele tijd onbereikbaar op
Een Advocaatjequote:Op zondag 17 augustus 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt een verschrikkelijk achterlijke wissel net wel.
Dat is ie dan ook niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is best triest als Sterling balvaster is.
Moet je niet ingrijpen?quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien dat hier soms wel eens een hevige discussie losbarst
Prima deal van Feyenoord dus, kan goed koppen maar daarmee heb je het ook gehad. Dat kunnen ze in Engeland bijna alleemaal.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef Sunshineboy het volgende:
Pelle is totaal onzichtbaar. Terug op zijn AZ-niveau...
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Vieze tijdrekker.
Paar stompen naar dat soort koters.
Keurig gespeeld ja.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Best redelijk debuut van Koeman wat mij betreft.
Mwah. Beetje wel ja. maar die wissel was van Erwin natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Keurig gespeeld ja.
Belachelijke wissel alleen.
Slachtoffers vliegramp.quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
Minuut stilte voor wat eigenlijk?
Misschien moeten we eens een ruil doen met Engeland. Higler en Makkelie laten fluiten in Engeland hahahahahahaquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijn dat Atkinson het lekker door laat voetballen en de wedstrijd niet kapotfluit. Tien keer beter dan de regelneukerij in de Eredivisie.
Ik vrees dat je daarvan niets meer hoort als die daar hebben gefloten.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens een ruil doen met Engeland. Higler en Makkelie laten fluiten in Engeland hahahahahaha
Standaard dat de wedstrijd al gestaakt word na een halfuur omdat er teveel zijn uitgestuurdquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daarvan niets meer hoort als die daar hebben gefloten.
ja of omdat de scheidsrechter zijn broek uittrekt en een willekeurige speler in de kont neemtquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Standaard dat de wedstrijd al gestaakt word na een halfuur omdat er teveel zijn uitgestuurd![]()
Jij bent echt een heel raar figuur.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja of omdat de scheidsrechter zijn broek uittrekt en een willekeurige speler in de kont neemt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is er niet grappig aan wat ik zeg t.o.v van wat jij zegt?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent echt een heel raar figuur.
Het is niet rullevant.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat is er niet grappig aan wat ik zeg t.o.v van wat jij zegt?
Ja en?quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
silva doetals hij jouw bankrekening ziet
Omdat hij rijk is?quote:
als je zo doorgaat stuur ik hier een printscreen vanquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat hij rijk is?Ik haat wie ik wil.
Ik haat hem trouwens niet, maar ik ben niet content met goals voor City in het algemeen.
Doe je ding.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je zo doorgaat stuur ik hier een printscreen van
Hopelijk wordt die Johnson zo snel mogelijk verkocht, wat een troep is dat zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:44 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Goddank dat Moreno volgende week Maandag voor Johnson speelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
Baasje hoor die Remy Cabella.
Maar zijn kapsel...wtf.Bulbasaur ik kies jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Maar zijn kapsel...wtf.anananas kabzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn kapsel...wtf.Dat kan echt niet iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Misschien als ze op de blinde aankoop-tour gaanquote:Op zondag 17 augustus 2014 18:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs zij hem niet willen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:40 schreef alors het volgende:
Tijd voor een echte Mr. Bigstar. Aguero.
In before JR.quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Heb altijd bij Newcastle het idee dat ze maar wat doen zonder enig idee
Hij houdt zich wel sterk. Wel vaak momenten in het strafschopgebied aanvallend dat hij met z'n linkerbeen te werk gaat, moet 'ie niet doen.quote:
ok het is nu niet meer grappig.quote:Op zondag 17 augustus 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je kunt wel zien dat Janmaat bij ajax heeft gespeeld
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |