hier tegen man city, valt wel mee man mimangquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar met zulke prijzen voor een seizoen denk ik niet dat de losse kaartjes bij de aldi liggen.
Bij fatsoenlijke wedstrijden vanaf 40 pond ALS je Red member bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar met zulke prijzen voor een seizoen denk ik niet dat de losse kaartjes bij de aldi liggen.
Hmm. Volgens mij betaalde ik bij WHU ook zoiets.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij fatsoenlijke wedstrijden vanaf 40 pond ALS je Red member bent.
Nou heb ik hier een red member, maar dat kost dus ook al 40 pond per seizoen ofzo
is niet dood niggurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan zit je in een doods stadion, leuk hoor jongens.
wooow duurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij betaalde ik bij WHU ook zoiets.
kijk de link die ik je geef dan... doeltreffender vind je ze nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij betaalde ik bij WHU ook zoiets.
Nee, ze waren alleen massaal stil om mij te pesten als ik er was.quote:
welke wedstrijd was jij gegaan danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ze waren alleen massaal stil om mij te pesten als ik er was.
Arsenal - Spurs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke wedstrijd was jij gegaan dan
tegen afc wimbeldon ofzo?
Dit is de krabpaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het onderste plaatje mist een krabpaal voor de kat.
Voor een voetbalstadion en een derby was het inderdaad vrij stil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en jij beweert dat je krekels kon horen?
Hm.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een voetbalstadion en een derby was het inderdaad vrij stil.
En zoals eerder gezegd, ik heb absoluut niets tegen Arsenal. Het tegenovergestelde zelfs.quote:
Dit is echt totaal willekeurig maar desalniettemin wel een leuke anekdote. Ik kan mij wel herinneren om het WK van 2002 op school te hebben gekeken. Die Aziatische tijden waren niet echt praktisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op de basisschool nog op een paupere tv Ajax - Gremio gekeken in '95, ik zat toen in groep 8 en we stonden met groep 6, 7 en 8 (toch algauw 60 kinders) in de ruimte waar we de weekendviering hadden
Ik baal wel dat ik toen nog niet naar Japan kon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt totaal willekeurig maar desalniettemin wel een leuke anekdote. Ik kan mij wel herinneren om het WK van 2002 op school te hebben gekeken. Die Aziatische tijden waren niet echt praktisch.
Ok.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik toen nog niet naar Japan kon.
Had je die fetisj ook al op je 14de?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik baal wel dat ik toen nog niet naar Japan kon.
Aangeborenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je die fetisj ook al op je 14de?
Laatste keer dat ik er was, West Ham - Southampton in de championship. Eind 2011 of Begin 2012 meen ik. Heel, heel erg koud.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was bij deze wedstrijd, topgoal voor de 1-0
1-3 verloren
Ja, laat heel west europa de tijd maar terugdraaien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens gaan er stemmen op om de Engelse uur achterstand op de rest van west-europa af te schaffen.
Hohohohohohohohohquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, laat heel west europa de tijd maar terugdraaien.
Mongolen.
Als je scheld kom je echt niet intelligenter over hoor of zo ;squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, laat heel west europa de tijd maar terugdraaien.
Mongolen.
Ben je nou weer in je moderator modus?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je scheld kom je echt niet intelligenter over hoor of zo ;s
Hopelijk gaat dat hele toernooi niet door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heeft Rusland maar 2 uur voorsprong op ons.
Mwa, dat begon iets later.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had je die fetisj ook al op je 14de?
Waaromquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat hele toernooi niet door.
Ik zit eigenlijk een beetje in sombere modus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je nou weer in je moderator modus?
Maar dat vind ik wel sexy hoor
neuken?
Ik heb hele wedstrijd andy carrol gevolgd. Die gozer heeft werkelijk ieder kopduel dat plaatsvond tussen beide 16meters gewonnenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was, West Ham - Southampton in de championship. Eind 2011 of Begin 2012 meen ik. Heel, heel erg koud.
Zat ik in het thuisvak.
Snelle penalty voor west ham, alleen toen gaf een speler van west ham een stoot en rkeeg rood voordat er een penalty was genomen.
Al met al 1-1 geworden, topshow wel.
Wat is er mis met Rusland? Qatar is wel een hoerenstreek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met voetbaltoernooien in die gare kutlanden.
Ik ben wel vrolijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk een beetje in sombere modus.
[ afbeelding ]
Een taliban strijder om mijn post kracht bij te zetten.
EK in Polen en Ukraine was een groot succes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
EK sowieso altijd in West Europa en WK in 1e wereld.
Ik ben oprecht blij voor je. Helaas heeft je Groningen fan mij niet echt geholpen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel vrolijk.
Hier heb je een Groningen fan terug.
[ afbeelding ]
Na mijn korte bezoek aan Moskou heb ik geconcludeerd dat alles mis is met Rusland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mis met Rusland? Qatar is wel een hoerenstreek.
Polen reken ik bij West Europa. Dat er zelfs nu nog gevoetbald wordt in Oekraïne slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
EK in Polen en Ukraine was een groot succes.
Oh wat vervelend, hopelijk werkt dit wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij voor je. Helaas heeft je Groningen fan mij niet echt geholpen.
Schaamteloos corrupt. Een land waar je het zo gek niet kunt verzinnen of het is daar 'gewoon'. Natuurlijk is het één teringbende maar ik blijf ervan genietenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na mijn korte bezoek aan Moskou heb ik geconcludeerd dat alles mis is met Rusland.
Wel iets ja. Beter wordt Twente morgen hard genaaid door de scheidsrechter ter compensatie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh wat vervelend, hopelijk werkt dit wel.
[ afbeelding ]
Ergens is die combinatie enorm passend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk een beetje in sombere modus.
[ afbeelding ]
Een taliban strijder om mijn post kracht bij te zetten.
Corruptie in Oost-Europaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Schaamteloos corrupt. Een land waar je het zo gek niet kunt verzinnen of het is daar 'gewoon'. Natuurlijk is het één teringbende maar ik blijf ervan genieten
Stap één: Het Pruisische rijk in ere herstellenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn 5 jarenplan om EU terug op de rails te krijgen: alle knoflooklanden uit de EU, inclusief frans sprekend belgie en Brussel, Oostgrens Polen, Duitsland, Oostenrijk, banden met Japan intensiveren en een Duitse fuhrer.
Fappen op auto'squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Van het geld dat we overhouden omdat we niet meer de zuid europese siësta hoeven te betalen krijgt iedereen een audi.
Als we eenmaal stevig in het zadel zitten gaan we ook eens kijken hoe we de kolonies weer terug hosselen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stap één: Het Pruisische rijk in ere herstellen
Stap twee: Oost Pruisen terugveroveren.
Stap drie: Werelddominantie.
Wat zou de rol van Bulgarije moeten worden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mijn 5 jarenplan om EU terug op de rails te krijgen: alle knoflooklanden uit de EU, inclusief frans sprekend belgie en Brussel, Oostgrens Polen, Duitsland, Oostenrijk, banden met Japan intensiveren en een Duitse fuhrer.
Daarom moet heel Polen erin blijvenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben ook schilders enzo nodig inso.
Gewoon iedereen een nieuwe TV geven zodat ze in Full HD naar Probleemwijken 2 kunnen kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, het klootjesvolk tevreden en rustig houden.
Ballingsoordquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou de rol van Bulgarije moeten worden?
Ja dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moet heel Polen erin blijven
Onbegonnen werk. Die hebben al teveel 'vrijheid' gevoeld. Je kunt op zijn hoogst overwegen de inheemse bevolking in zijn geheel uit te roeien en hun land aan Germaanse boeren te gunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als we eenmaal stevig in het zadel zitten gaan we ook eens kijken hoe we de kolonies weer terug hosselen.
Jij Alba, ik Khaleesi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Khaleesi mag mij best vastbinden.
In ruil voor pics van je zus zal ik het overwegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij Alba, ik Khaleesi.
Dat zijn de afspraken.
We zouden ze natuurlijk ook het gevoel kunnen geven nog vrijheid te hebben maar met goed getimede donaties zoals scootertjes in Indochina en kralen in Afrika hun afhankelijkheid vergroten en daardoor de plaatselijke machthebbers op een zijspoor zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbegonnen werk. Die hebben al teveel 'vrijheid' gevoeld. Je kunt op zijn hoogst overwegen de inheemse bevolking in zijn geheel uit te roeien en hun land aan Germaanse boeren te gunnen.
Gek dat dit idee nooit eerder is uitgevoerd.
Houd je bek over JR zijn zusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ruil voor pics van je zus zal ik het overwegen.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ruil voor pics van je zus zal ik het overwegen.
Ik heb van iemand het 1e GOT boek gekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij Alba, ik Khaleesi.
Dat zijn de afspraken.
Heb je zuurkool op?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek over JR zijn zus
Jessica verstaat alleen Nederlands met een licht Gronings dialect.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Dit zal ik helaas moeten vertellen aan Jessica
Ben daar nog steeds in bezig, maar nu al weken niet aangeraaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb van iemand het 1e GOT boek gekregen![]()
Ik ga t proberen op vakantie.
moet je niet zoveel tijd verspillen aan series en zulks ongeinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben daar nog steeds in bezig, maar nu al weken niet aangeraaktNiet echt in de leesstemming jammer genoeg.
Jessica verstaat ook Engels met een zwaar Noord-Hollands accent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica verstaat alleen Nederlands met een licht Gronings dialect.
Je moet daar echt even tijd voor maken. Ik heb in de trein iedere dag een uurtje.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben daar nog steeds in bezig, maar nu al weken niet aangeraaktNiet echt in de leesstemming jammer genoeg.
Kan je mij uitleggen waarom dat verspilling is als het me vermaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je niet zoveel tijd verspillen aan series en zulks ongein
Make that the cat wise, Jessica is crazy Henkie not.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jessica verstaat ook Engels met een zwaar Noord-Hollands accent.
kan je je ontwikkelen door boeken te lezenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen waarom dat verspilling is als het me vermaakt?
Ik reis niet zo vaak met de trein, maar meestal lees ik bij lekker weer in de tuin wel. Soms in de bus, alleen ook niet vaak geweest laatste tijd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet daar echt even tijd voor maken. Ik heb in de trein iedere dag een uurtje.
Nu nog vretenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit ziet er best goed uit. Uiteraard een Argentijn in Den Haag
[ afbeelding ]
Ik ga mij even volvreten en dan slapen.
Jij bent daar nu gewoon en tegelijk op FOK!?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit ziet er best goed uit. Uiteraard een Argentijn in Den Haag
[ afbeelding ]
Ik ga mij even volvreten en dan slapen.
Hoax.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu nog vreten![]()
Daar word je dik van vriend.
Now you holding old cows from the dykequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Make that the cat wise, Jessica is crazy Henkie not.
Ik geloof niet dat ik daar echt heel veel omgeef.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu nog vreten![]()
Daar word je dik van vriend.
Sorry. Ik geloof dat mijn pesthumeur zowaar een keer echt overslaat op FOK!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat LR niet op mij schold
Dat waren nog eens tijden.
GGMM is friend of the dykesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Now you holding old cows from the dyke
Op vakantie lees ik in een week denk ik net zoveel als in de rest van het jaar. Nog best een logistieke uitdaging als je 6 weken weg bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik reis niet zo vaak met de trein, maar meestal lees ik bij lekker weer in de tuin wel. Soms in de bus, alleen ook niet vaak geweest laatste tijd.
Daar is nog genoeg tijd voor hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan je je ontwikkelen door boeken te lezen
Die late goal van vorige week is nog steeds niet verwerkt. Ik heb het idee dat dit ook een lang rouwproces gaat worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat LR niet op mij schold
Dat waren nog eens tijden.
Lees anders het levensverhaal van FredDeDrugsbaron nog een keer door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar is nog genoeg tijd voor hoor.
FOK! neemt eerder mijn tijd in van het lezen van boeken
Een gelukje: de clubs die hij steunt blijken altijd te winnen tegen FC Groningen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die late goal van vorige week is nog steeds niet verwerkt. Ik heb het idee dat dit ook een lang rouwproces gaat worden.
GayGayMM is friend of the Jews.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is friend of the dykes
Toen ik vroeger op vakantie ging las ik altijd in de eerste week al al mijn boeken uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vakantie lees ik in een week denk ik net zoveel als in de rest van het jaar. Nog best een logistieke uitdaging als je 6 weken weg bent.
Leuk feitje: Ik heb daar mijn structurele bijdrage aan geleverd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees anders het levensverhaal van FredDeDrugsbaron nog een keer door.
Volgens mij zet je in rust een groter deel van je energie inname om in vetten omdat je lichaam op dat moment weinig verbruikt.quote:
Als je al over je kcal gebruik heen zit zonder twijfel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij zet je in rust een groter deel van je energie inname om in vetten omdat je lichaam op dat moment weinig verbruikt.
Ik lees nu baader meinhof complex waar ik vanmorgen deze geweldige quote tegen kwamquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lees anders het levensverhaal van FredDeDrugsbaron nog een keer door.
RIP Fredquote:Als ik nog een kloon zie verdubbelt je ban tijd.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij dat verhaal nog ergens in je archieven liggen?
VBL / [VBL Slowchat] #2265 Fred de Drugsbaron, he's still alivequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij dat verhaal nog ergens in je archieven liggen?
Lastige tekst vriend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik lees nu baader meinhof complex waar ik vanmorgen deze geweldige quote tegen kwam
[ afbeelding ]
Wat een visionair
Leuk, mag ik langs al mijn jeugdzonden scrollen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2265 Fred de Drugsbaron, he's still alive
Zoek zelf maar terug naar deel 1
Valt wel mee. Wat wel lastig is zijn de manifesten van de Baader Meinhof groep zelf. Daar is echt niet doorheen te komenquote:
Topper hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb dat boek wat je maanden terug aanraadde nog wel gelezen.
VBL / [VBL Slowchat] #2257 Je moeder is liefquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk, mag ik langs al mijn jeugdzonden scrollen.
Je was natuurlijk weer iets belangrijks aan het uitstellenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #2257 Je moeder is lief
Ik ben de slechtste niet.
Waarom ben ik dat verhaal ooit begonnen. Ik zou het echt niet meer weten
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja prima boekje heb hem zelfs gekocht
klopt jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze toch? Geschreven in 1930
Fred de Drugsbaron deel 1:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk, mag ik langs al mijn jeugdzonden scrollen.
Hierin kan je zo de stijl herkennen van wie wat schreef.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 1:
De zaken begonnen goed te lopen. De handel ging goed, en zijn netwerk was hem goed gezind.
Toch voelde Fred een leegte in zijn leven. Hoewel hij altijd genoeg vrouwen om zich heen had. Lustig op de drugs welke door heel zijn villa lag waren ze maar wat graag bereid hun benen voor El Fredros te spreiden.
Dit had hem jarenlang genot opgeleverd, maar nu hunkerde hij naar meer. Was het liefde, was het een nieuwe fetisj?
Fred de Drugsbaron deel 2:
Fred voelde zich opgewonden. Hij moest zijn zaad ergens dumpen. Maar waar. Hij besloot naar een nachtclub te gaan. Daar zag hij een dronken tienermeisje over straat slenten. "Die is van mij" dacht Fred. Hij liep op haar af en trok haar mee een steegje in.
Fred de Drugsbaron deel 3:
Het steegje is vernoemd naar Sierd de Vos. De grootste fan van Fred Rutten. Maar goed, Fred ging de steeg in. Hij pakte een mes, hield het op de keel van het dronken tienermeisje. Ze schreeuwde zo hard als ze kon, het was te laat... of toch niet? Een tippelhoertje schopte King Fred van achteren waardoor het mes uit zijn handen glipte
Fred de Drugsbaron deel 4:
Fred schreeuwde het uit van de pijn. Godallemachtig wat deed dat zeer. Hij keek achterom en zag het hoertje vol woede naar hem kijken. Hij ging in met twee benen en tackelde het meisje. Hij greep weer naar zijn mes en bedreigde het hoertje. Hij scheurde ruw haar onderbroek stuk. Hij zou haar nu een gruwelijk hard lesje leren. Dat had ze wel verdient, dat vuile kreng.
Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
Fred de Drugsbaron deel 6
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een nieuw zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
Fred de Drugsbaron deel 7:
"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.
Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.
Fred de Drugsbaron deel 8:
De meest onheilspellende plek die Fred kon bedenken was het appartement in de flat ergens in Haarlem. In Haarlem durven mensen niet 's nachts de straat op, dus wachtte Fred zijn kans rustig af, en sloeg toe in de nacht. Ergens in de kleedkamer van een sporthal zat een WC. De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen. Fred probeerde het hoertje neer te steken, dat lukte niet. Het laatste wat overbleef: ''Sluit het hoertje op in de WC''. Dat deed hij dan ook. Met wat bezems en verpauperde planken ,die hij vond achter de bar in een bijgelegen café, barricadeerde hij de deur zodat het hoertje niet kon ontsnappen.
Fred vluchtte, na het hoertje te hebben opgesloten, met de auto naar Schiphol. Daar pakte hij een vliegtuig naar Roemenië. Wat Fred daar van plan was, wist niemand. Zou hij in het nachtleven van Boekarest duiken? Langs de paaldansverenigingen?
In deel 9 kom je er achter hoe het hoertje wordt ontdekt, dood of levend? En wat spookt Fred uit in Roemenië?
Fred de Drugsbaron deel 9
Strak. Fred stond zo strak als het lijf van Nicki Minaj. Het was laat geworden die avond in een duister kroegje in Boekarest. De hoeren van het Oostblok voelden zich aangetrokken tot de charismatische verschijning van Fred de Drugsbaron. Zijn drugs, en zijn swagger, dit was iemand met streetcred wisten ze. De stad was donker, de straten werden ingevallen door treurnis, behalve in dat kroegje. Fred zat in extase achter de bar, het leven ging langs hem heen, maar hij wist dat het goed was. Dit was waar hij thuishoorde. Rechts van hem zat een heerlijk hoertje, een hoertje dat smachtte naar Freds tedere handen, een handoplegging van Fred stond gelijk aan een orgasmisch genot. En Fred stelde niet teleur.
Ondertussen in Nederland: Inspecteur Stinho wandelde het plaats delict binnen. Een koelbloedige moord in hartje Haarlem, en hij was op de zaak gezet. Het was de laatste zaak voor zijn pensioen en hij wist dat het zijn meest lastige zou worden. Het hoertje was morsdood, leeggebloed, slachtoffer van een machtig man, zoveel was zeker. Het was een bijzonder geil hoertje geweest, Stinho’s lievelingshoertje. Natuurlijk conflicteerden er diverse belangen, maar Stinho wist dat hij de dader op zou moeten sporen, al was het maar om zijn gemoedsrust te herstellen. Hij dacht er weer aan toen hij haar dode gezichtje zag, te vroeg klaar gekomen, normaal gebeurde dat hem nooit, maar net nu. Stinho werd langzamerhand vervuld met een razernij. Boeten, er zal iemand hiervoor boeten.
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen. Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
Ik niet. Maar ik ben erg goed in FOK!-zoeken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had het in een word bestand opgeslagen.
Nee, het eindigde er mee dat Fred zich registreerde op FOK! met de woorden:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
De zaken begonnen goed te lopen. De handel ging goed, en zijn netwerk was hem goed gezind.
Toch voelde Fred een leegte in zijn leven. Hoewel hij altijd genoeg vrouwen om zich heen had. Lustig op de drugs welke door heel zijn villa lag waren ze maar wat graag bereid hun benen voor El Fredros te spreiden.
Dit had hem jarenlang genot opgeleverd, maar nu hunkerde hij naar meer. Was het liefde, was het een nieuwe fetisj?
Fred voelde zich opgewonden. Hij moest zijn zaad ergens dumpen. Maar waar. Hij besloot naar een nachtclub te gaan. Daar zag hij een dronken tienermeisje over straat slenten. "Die is van mij" dacht Fred. Hij liep op haar af en trok haar mee een steegje in.
Het steegje is vernoemd naar Sierd de Vos. De grootste fan van Fred Rutten. Maar goed, Fred ging de steeg in. Hij pakte een mes, hield het op de keel van het dronken tienermeisje. Ze schreeuwde zo hard als ze kon, het was te laat... of toch niet? Een tippelhoertje schopte King Fred van achteren waardoor het mes uit zijn handen glipte
Fred schreeuwde het uit van de pijn. Godallemachtig wat deed dat zeer. Hij keek achterom en zag het hoertje vol woede naar hem kijken. Hij ging in met twee benen en tackelde het meisje. Hij greep weer naar zijn mes en bedreigde het hoertje. Hij scheurde ruw haar onderbroek stuk. Hij zou haar nu een gruwelijk hard lesje leren. Dat had ze wel verdient, dat vuile kreng.
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die de leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een nieuw zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.
Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.
De meest onheilspellende plek die Fred kon bedenken was het appartement in de flat ergens in Haarlem. In Haarlem durven mensen niet 's nachts de straat op, dus wachtte Fred zijn kans rustig af, en sloeg toe in de nacht. Ergens in de kleedkamer van een sporthal zat een WC. De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen. Fred probeerde het hoertje neer te steken, dat lukte niet. Het laatste wat overbleef: ''Sluit het hoertje op in de WC''. Dat deed hij dan ook. Met wat bezems en verpauperde planken ,die hij vond achter de bar in een bijgelegen café, barricadeerde hij de deur zodat het hoertje niet kon ontsnappen.
Fred vluchtte, na het hoertje te hebben opgesloten, met de auto naar Schiphol. Daar pakte hij een vliegtuig naar Roemenië. Wat Fred daar van plan was, wist niemand. Zou hij in het nachtleven van Boekarest duiken? Langs de paaldansverenigingen?
In deel 9 kom je er achter hoe het hoertje wordt ontdekt, dood of levend? En wat spookt Fred uit in Roemenië?
Strak. Fred stond zo strak als het lijf van Nicki Minaj. Het was laat geworden die avond in een duister kroegje in Boekarest. De hoeren van het Oostblok voelden zich aangetrokken tot de charismatische verschijning van Fred de Drugsbaron. Zijn drugs, en zijn swagger, dit was iemand met streetcred wisten ze. De stad was donker, de straten werden ingevallen door treurnis, behalve in dat kroegje. Fred zat in extase achter de bar, het leven ging langs hem heen, maar hij wist dat het goed was. Dit was waar hij thuishoorde. Rechts van hem zat een heerlijk hoertje, een hoertje dat smachtte naar Freds tedere handen, een handoplegging van Fred stond gelijk aan een orgasmisch genot. En Fred stelde niet teleur.
Ondertussen in Nederland: Inspecteur Stinho wandelde het plaats delict binnen. Een koelbloedige moord in hartje Haarlem, en hij was op de zaak gezet. Het was de laatste zaak voor zijn pensioen en hij wist dat het zijn meest lastige zou worden. Het hoertje was morsdood, leeggebloed, slachtoffer van een machtig man, zoveel was zeker. Het was een bijzonder geil hoertje geweest, Stinho’s lievelingshoertje. Natuurlijk conflicteerden er diverse belangen, maar Stinho wist dat hij de dader op zou moeten sporen, al was het maar om zijn gemoedsrust te herstellen. Hij dacht er weer aan toen hij haar dode gezichtje zag, te vroeg klaar gekomen, normaal gebeurde dat hem nooit, maar net nu. Stinho werd langzamerhand vervuld met een razernij. Boeten, er zal iemand hiervoor boeten.
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen." Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
Fred de Drugsbaron Deel 10
Haarlem, de moord op het WC-Hoertje
Inmiddels was Inspecteur Stinho bezig met het identificeren van het ''WC-Hoertje''. Het was geen gemakkelijke taak, het lijk was namelijk in zeer vergaande staat van ontbinding. Dan blijft er maar een oplossing over: de identiteit ontrafelen door middel van gebitsherkenning. Met een heel onderzoeksteam zocht hij naar sporen in en rondom de WC. Ze konden niets vinden, op een losgescheurd stuk uit de VI na. Het artikel ging over niemand minder dan Merab Jordania. Zou hij meer weten over deze gruwelmoord? Heeft hij connecties met een van de daders? Wie weet!
Ondertussen in Boekarest:
Fred wordt wakker op een bankje naast de fontein op het belangrijkste plein van Boekarest. In de verte ziet hij een boze en woedende menigte aankomen: ''Godmiljaar, wat heeft dit te betekenen?'', denkt Fred. Omdat Fred de Duivelse Derrek met een taak de wereld had ingezonden, zocht Fred een hotel op om zich voor te bereiden op een belangrijk telefoontje van Derrek. Had hij een ontmoeting geregeld?
Duivelse Derrek in Craiova
Derrek ging, na het meekrijgen van de taak, gelijk op pad. In Craiova kon hij meer te weten komen over de mysterieuze man. In een antiekhandel, aan de rand van Boekarest, kreeg hij namelijk te horen dat in Craiova de meeste van dit soort rare gevallen rondzwerven. Daar is het epicentrum van roddelaars en klikspaantjes. Onlangs is daar ook een ''metsjfiksingbende'' opgerold. Maar goed, Derrek is in Craiova, dat is het belangrijkste. Omdat hij geen hotel kon vinden, sliep hij in zijn auto op de parkeerplaats, gelegen bij een groot bos. Midden in de nacht schrok Derrek wakker, hij hoorde getik op zijn autoraam. Hij wreef de slaap uit zijn ogen en probeerde te kijken wie op zijn raam tikte.. Het was een man met verwilderd haar, en keek wat paniekerig. Doet Derrek de deur open?
Meer van Derrek, Inspecteur Stinho en Fred de Drugsbaron krijg je te lezen in Deel 11.
JR, jij mag verder.
Fred de Drugsbaron Deel 11:
Derrek keek paniekerig door het raam. Wie was die rare man die voor zijn autoraam stond. De man lachte naar hem en ontblootte zijn bruine tanden. Derrek wist niet zeker of hij het raampje open zou doen. Hij vertrouwde de vreemdeling niet. Hij keek naar de man en schudde zijn hoofd. De vreemdeling was eerst verbaasd, en toen lachte hij nog harder. Manikiaal bijna. De man bukte en zwaaide lachend naar Derrek, daarna rende hij keihard weg. Derrek snapte er niks meer van. Wat deed die man? Voordat hij het besefte werd zijn auto losgerukt van de bodem en alles werd zwart voor Derrek...
Fred lag in zijn bed te wachten op het telefoontje van Derrek. Derrek was toch al zo'n halfuur te laat met bellen. Fred was ongerust. Wat moest hij nu doen? Hij besloot te gaan wandelen in de stad om zijn hoofd leeg te maken. Hij liep rustig langs het park toen hij opeens een keiharde knal hoorde. Iedereen om hem heen liep gewoon door, dit was blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Fred besloot toch even polshoogte te nemen. Hij zag een auto die compleet verwoest was. Er stonden wat mensen omheen en politie. Fred vroeg aan een agent wat er aan de hand was. "Djenprdepepper "zei de agent alleen maar. Fred vroeg zich af wat Djenprdepepper was. Toen draaide hij zich om en zag hij een vreemde man naar hem glimlachen. Wat moest Fred nou doen?
Fred de Drugsbaron: Editie 12
Slaap Derrek, slaap...
Vergezeld door ambulancebroeders wordt Derrek naar het ziekenhuis vervoerd in Craiova. Hij is net bijgekomen na bewusteloos te zijn geweest. Het is hem een groot raadsel hoe hij in de ziekenwagen is beland. Derrek mompelt in gebrekkig Engels: ''I only know that there is a man in the window of my car tapped while I was sleeping. Nothing more''. De ambulancebroeders vertellen hem dat de politie nader onderzoek doet bij het plaats delict (het Bos in Craiova).
Wachten, wachten, wachten duurt zo lang
Het is inmiddels 03:00, midden in de nacht. Fred zijn ogen vallen bijna dicht. Om niet in slaap te komen, snelt hij naar de badkamer toe waar hij even wat water in zijn gezicht gooit voor een ''wake-up-call''. Waar blijft Derrek godverdomme nou? ''Straks komen ze me nog op het spoor in Nederland'', denkt Fred. Hij gaat maar eens recht overeind zitten in bed. Hij weet het al, als Derrek meer weet over deze mysterieuze man, sporen we hem op, gijzelen we hem en rijden we naar het bosgebied gelegen aan de Zwarte Zee. Wat we dan doen, zien we later wel. Fred steekt een sigaar op.
Het spoor leidt naar het Gelredome
Het is een winderige zaterdagavond. Vitesse speelt in het Gelredome een thuiswedstrijd voor de competitie tegen NEC. De 93e minuut, het staat inmiddels 0-3 voor NEC. Merab leest op zijn telefoon dat voormalig trainer/coach Fred Rutten spoorloos verdwenen is. ''Niets voor Fred'', mompelt Merab. Het zal allemaal wel, denkt hij. Nadat hij een stevige conversatie met Peter Bosz had, was het voor Merab tijd om de auto te pakken en naar huis te gaan. Net voordat Merab de sleutel van zijn auto kan pakken, grijpt Inspector Stinho zijn kans en slaat Merab in de boeien, hij neemt hem mee naar het plaatselijke politiebureau. Merab begrijpt het niet: ''What the fuck i'm doing here?''.
In deel 13 komt u meer te weten over het verhoor van Merab Jordania, en natuurlijk over de belevenissen van Derrek en Fred in het altijd gespannen Roemenië.
Fred de Drugsbaron deel 13
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
Postmodernistisch einde.quote:
Veel mooie literatuur uit Rusland eind 19e en begin 20e eeuw. Het systematisch afstompen van de bevolking in 70 jaar communisme heeft toch maar mooi bereikt dat Rusland op cultureel gebied eigenlijk alleen nog darwin awards en dashcam filmpjes exporteert via joetjoep.quote:
Of zoals een wijs man ooit zei.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die nuance moet er bij, anders mis je het hele punt van het einde. Het verhaal houdt op maar gaat toch door. Je wordt deel van het verhaal door op FOK! te posten.
Ja, het is wel duidelijk wat voor een vak die user toen in zijn vrije ruimte deed.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of zoals een wijs man ooit zei.
Wow, wat een postmodernistische twist!Fred het subject wordt Fred de auteur, er is niet langer eenheid tussen tijd en ruimte. Fictie en realiteit worden overschreden. AKO Literatuurprijs here we come.
Zou een geweldig boekenweekgeschenk zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow, wat een postmodernistische twist!Fred het subject wordt Fred de auteur, er is niet langer eenheid tussen tijd en ruimte. Fictie en realiteit worden overschreden. AKO Literatuurprijs here we come.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
PICSquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu ga ik overigens definitief slapen samen met die lieve kat uit de OP.
Ik zie dat jij er destijds ook bij was in het topic, ik had verwacht dat je je deze post wel zou herinneren.quote:
Ik onthoud niet elke post die ik gelezen heb op FOK!, Hansie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie dat jij er destijds ook bij was in het topic, ik had verwacht dat je je deze post wel zou herinneren.
Wel bijzonder sneu dat er iemand daadwerkelijk bezig is geweest met het schrijven van deze onzin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:31 schreef Littlerabbit het volgende:
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die de leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een nieuw zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
Fred richtte zijn aandacht nu op zijn metgezel, het was zijn meest trouwe handlanger. Hoe hij heette wist niemand, Fred noemde hem Derrek, want zo noemden zijn vrienden hem. Vrienden had hij niet, maar toch werd hij Derrek genoemd. “Derrek, die man waar ik je over vertelde, ik maak me zorgen, hij kent mijn geheim zegt hij. Mijn fetish.” Derrek zette de peuk in zijn handen aan zijn lippen en liet zich door de rook bedwelmen. “Je bent zelf een fetish,” antwoordde hij. Derrek had af en toe een aparte manier van praten maar hij was gezegend met een goddelijk aura, gestoken in een leren jas met zijn mannelijke snor wist heel Boekarest dat er met deze man rekening gehouden moest worden. “Serieus Derrek, ik wil dat je er wat aan doet, regel een ontmoeting met deze mysterieuze man. Zeg hem dat Koning “badboy” Fred zich niet laat bedreigen." Derrek keek hem aan, en verzuchtte: “Uh, oké”. Derrek had de boodschap begrepen en ging op weg. Fred bleef achter in de rook, omgeven door de wijven en de drugs. Hier voelde hij zich op zijn gemak. Het was wachten op zijn aardsvijand, de showdown van de eeuw zou plaatsvinden. Of hij het zou overleven wist Fred niet, maar bang voor de dood was hij allerminst. “Kom maar op,” mompelde hij in zichzelf, terwijl hij met de tieten van een bloedmooie Roemeense speelde.
Fred de Drugsbaron Deel 10
Haarlem, de moord op het WC-Hoertje
Inmiddels was Inspecteur Stinho bezig met het identificeren van het ''WC-Hoertje''. Het was geen gemakkelijke taak, het lijk was namelijk in zeer vergaande staat van ontbinding. Dan blijft er maar een oplossing over: de identiteit ontrafelen door middel van gebitsherkenning. Met een heel onderzoeksteam zocht hij naar sporen in en rondom de WC. Ze konden niets vinden, op een losgescheurd stuk uit de VI na. Het artikel ging over niemand minder dan Merab Jordania. Zou hij meer weten over deze gruwelmoord? Heeft hij connecties met een van de daders? Wie weet!
Ondertussen in Boekarest:
Fred wordt wakker op een bankje naast de fontein op het belangrijkste plein van Boekarest. In de verte ziet hij een boze en woedende menigte aankomen: ''Godmiljaar, wat heeft dit te betekenen?'', denkt Fred. Omdat Fred de Duivelse Derrek met een taak de wereld had ingezonden, zocht Fred een hotel op om zich voor te bereiden op een belangrijk telefoontje van Derrek. Had hij een ontmoeting geregeld?
Duivelse Derrek in Craiova
Derrek ging, na het meekrijgen van de taak, gelijk op pad. In Craiova kon hij meer te weten komen over de mysterieuze man. In een antiekhandel, aan de rand van Boekarest, kreeg hij namelijk te horen dat in Craiova de meeste van dit soort rare gevallen rondzwerven. Daar is het epicentrum van roddelaars en klikspaantjes. Onlangs is daar ook een ''metsjfiksingbende'' opgerold. Maar goed, Derrek is in Craiova, dat is het belangrijkste. Omdat hij geen hotel kon vinden, sliep hij in zijn auto op de parkeerplaats, gelegen bij een groot bos. Midden in de nacht schrok Derrek wakker, hij hoorde getik op zijn autoraam. Hij wreef de slaap uit zijn ogen en probeerde te kijken wie op zijn raam tikte.. Het was een man met verwilderd haar, en keek wat paniekerig. Doet Derrek de deur open?
Meer van Derrek, Inspecteur Stinho en Fred de Drugsbaron krijg je te lezen in Deel 11.
Fred de Drugsbaron Deel 11:
Derrek keek paniekerig door het raam. Wie was die rare man die voor zijn autoraam stond. De man lachte naar hem en ontblootte zijn bruine tanden. Derrek wist niet zeker of hij het raampje open zou doen. Hij vertrouwde de vreemdeling niet. Hij keek naar de man en schudde zijn hoofd. De vreemdeling was eerst verbaasd, en toen lachte hij nog harder. Manikiaal bijna. De man bukte en zwaaide lachend naar Derrek, daarna rende hij keihard weg. Derrek snapte er niks meer van. Wat deed die man? Voordat hij het besefte werd zijn auto losgerukt van de bodem en alles werd zwart voor Derrek...
Fred lag in zijn bed te wachten op het telefoontje van Derrek. Derrek was toch al zo'n halfuur te laat met bellen. Fred was ongerust. Wat moest hij nu doen? Hij besloot te gaan wandelen in de stad om zijn hoofd leeg te maken. Hij liep rustig langs het park toen hij opeens een keiharde knal hoorde. Iedereen om hem heen liep gewoon door, dit was blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Fred besloot toch even polshoogte te nemen. Hij zag een auto die compleet verwoest was. Er stonden wat mensen omheen en politie. Fred vroeg aan een agent wat er aan de hand was. "Djenprdepepper "zei de agent alleen maar. Fred vroeg zich af wat Djenprdepepper was. Toen draaide hij zich om en zag hij een vreemde man naar hem glimlachen. Wat moest Fred nou doen?
Fred de Drugsbaron: Editie 12
Slaap Derrek, slaap...
Vergezeld door ambulancebroeders wordt Derrek naar het ziekenhuis vervoerd in Craiova. Hij is net bijgekomen na bewusteloos te zijn geweest. Het is hem een groot raadsel hoe hij in de ziekenwagen is beland. Derrek mompelt in gebrekkig Engels: ''I only know that there is a man in the window of my car tapped while I was sleeping. Nothing more''. De ambulancebroeders vertellen hem dat de politie nader onderzoek doet bij het plaats delict (het Bos in Craiova).
Wachten, wachten, wachten duurt zo lang
Het is inmiddels 03:00, midden in de nacht. Fred zijn ogen vallen bijna dicht. Om niet in slaap te komen, snelt hij naar de badkamer toe waar hij even wat water in zijn gezicht gooit voor een ''wake-up-call''. Waar blijft Derrek godverdomme nou? ''Straks komen ze me nog op het spoor in Nederland'', denkt Fred. Hij gaat maar eens recht overeind zitten in bed. Hij weet het al, als Derrek meer weet over deze mysterieuze man, sporen we hem op, gijzelen we hem en rijden we naar het bosgebied gelegen aan de Zwarte Zee. Wat we dan doen, zien we later wel. Fred steekt een sigaar op.
Het spoor leidt naar het Gelredome
Het is een winderige zaterdagavond. Vitesse speelt in het Gelredome een thuiswedstrijd voor de competitie tegen NEC. De 93e minuut, het staat inmiddels 0-3 voor NEC. Merab leest op zijn telefoon dat voormalig trainer/coach Fred Rutten spoorloos verdwenen is. ''Niets voor Fred'', mompelt Merab. Het zal allemaal wel, denkt hij. Nadat hij een stevige conversatie met Peter Bosz had, was het voor Merab tijd om de auto te pakken en naar huis te gaan. Net voordat Merab de sleutel van zijn auto kan pakken, grijpt Inspector Stinho zijn kans en slaat Merab in de boeien, hij neemt hem mee naar het plaatselijke politiebureau. Merab begrijpt het niet: ''What the fuck i'm doing here?''.
In deel 13 komt u meer te weten over het verhoor van Merab Jordania, en natuurlijk over de belevenissen van Derrek en Fred in het altijd gespannen Roemenië.
Fred de Drugsbaron deel 13
Met een sigaartje in de hand trok Fred zich terug in zijn hotelkamer. Door al dat gewacht op zijn trouwe handlanger Derrek was nu zelfs bij Fred de verveling toegeslagen. Hij besloot eens lekker te gaan internetten. Freds oog viel op een interessante site, namelijk die van het FOK! Forum. Hij aarzelde niet zich te registreren en al snel werd hij via dm gewezen op het verhaal over Fred de Drugsbaron. Verbaasd maar gefascineerd las hij de diverse delen door, zijn geld, zijn drugs, zijn geheim, alles stond online. Zijn avonturen in Boekarest, het doen en laten van Derrek, alles tot op het moment dat de verveling was toegeslagen. Dit kon zo niet doorgaan. Fred besefte het. Zijn leven schoot vluchtig voorbij en hij wist dat zijn voortbestaan enkel mensen kon beschadigen. Hij moest ingrijpen, hij zou ingrijpen. Fred klom in de pen en hij maakte er een eind aan.
EINDE
Dat verwacht ik ook niet, maar ik verwacht wel dat je al mijn posts onthoudt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik onthoud niet elke post die ik gelezen heb op FOK!, Hansie.
Dat Derrek personage lijkt mij wel sympathiek, met catchphrases zoals "Je bent zelf..." en "Uh, oké".quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel bijzonder sneu dat er iemand daadwerkelijk bezig is geweest met het schrijven van deze onzin.
LR, ik en Stijn en nog iemand? hebben meegewerkt aan dit schitterende verhaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel bijzonder sneu dat er iemand daadwerkelijk bezig is geweest met het schrijven van deze onzin.
Ik moet toegeven dat er wel bijzonder veel diepgang aan dat personage is meegegeven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat Derrek personage lijkt mij wel sympathiek, met catchphrases zoals "Je bent zelf..." en "Uh, oké".
Alleen die waar je Alba gifjes postquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet, maar ik verwacht wel dat je al mijn posts onthoudt.
Ik domme oen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LR, ik en Stijn en nog iemand? hebben meegewerkt aan dit schitterende verhaal.
sommige uitspraken liggen nou eenmaal lekker in de mond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er wel bijzonder veel diepgang aan dat personage is meegegeven.
LIEVquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was mobiel vanuit bed nog best een werk.
Rawrquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mijn post over de AKO literatuurprijs ook al vergeten zijn...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
doe eens rustig hé tjongejonge :s
Ik krijg het er warm vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je heet zelf Parkinson.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En mijn post over de AKO literatuurprijs ook al vergeten zijn...
Volgens mij heb je parkinson.
Hij loopt soms het park in jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jouw vader heet Parkin.
Chillmodus hier ook aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik eis dat je betere grappen gaat maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij loopt soms het park in ja
Spreekt hier de user GGMM of de moderator GGMM?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eis dat je betere grappen gaat maken.
Beide.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreekt hier de user GGMM of de moderator GGMM?
Ze ziet er tegenwoordig een stuk normaler uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon door met mijn slechte grappen![]()
[ afbeelding ]
hier een goede foto van Nicki Minaj
Bedankt, alles is gelijk vergeven en vergeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon door met mijn slechte grappen![]()
[ afbeelding ]
hier een goede foto van Nicki Minaj
Op deze foto ziet ze er zelfs heel lekker uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig een stuk normaler uit.
Inderdaad, maar we hadden het nu niet over het opzetten van petten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan maar 1 pet tegelijk opzetten.
Ik heb niks met negers.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op deze foto ziet ze er zelfs heel lekker uit.
Beter als met dat rare roze of groene haar.
Jij begrijpt niet dat het dragen van verschillende petten een metafoor is voor je dubbele rol hier op het forum?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we hadden het nu niet over het opzetten van petten.
Maar heel goed knut, ga zo door.
Fijn om te zien dat er toch nog mensen zijn die wél tolerant zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huidskleur of ras interesseert me erg weinig als de vrouw in kwestie gewoon knap is
Jawel, ik gaf op deze wijze gewoon aan dat je metafoor als een lul om een drumstel slaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jij begrijpt niet dat het dragen van verschillende petten een metafoor is voor je dubbele rol hier op het forum?
Dat is mijn woord.quote:
Ik ben zeer tolerant op vele niveaus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat er toch nog mensen zijn die wél tolerant zijn.
Knut zijn vriendin slaapt nu in een veldbedje in de keuken onder een landkaart van Japan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Knut is je vriendin al uit huis nu dat je zolang doorgaat met FOK!
Uh, oke. Is gewoon vaak voorkomende beeldspraak hoor. Ga je nog wel eens tegenkomen in je halfjaarlijkse gesprekjes met het trutje van HR.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik gaf op deze wijze gewoon aan dat je metafoor als een lul om een drumstel slaat.
Ongelooflijk domme aap.
Als ze er nou eens minder als een Cleopatra uit probeerde te zien misschien wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nicki ziet er hier goed uit.
[ afbeelding ]
Die make-up bij haar ogen irriteert me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nicki ziet er hier goed uit.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Knut is je vriendin al uit huis nu dat je zolang doorgaat met FOK!
Niks mis met leenwoorden.quote:
Knut houdt haar goed onder de duim.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut zijn vriendin slaapt nu in een veldbedje in de keuken onder een landkaart van Japan.
Heb je al het aanbevolen rondje noordoostpolder gedaan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja![]()
En morgen niet veel te doen behalve voetbal kijkenAl genoeg gefietst ook deze week, zondag misschien nog een klein rondje en dan heb ik mn wekelijkse target ruimschoots gehaald.
Mijn broertje noemde me een keer racist omdat ik een bepaalde negerin niet lekker vondquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huidskleur of ras interesseert me erg weinig als de vrouw in kwestie gewoon knap is
Ik twijfel om ook te gaan sportenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja![]()
En morgen niet veel te doen behalve voetbal kijkenAl genoeg gefietst ook deze week, zondag misschien nog een klein rondje en dan heb ik mn wekelijkse target ruimschoots gehaald.
vieze racistquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn broertje noemde me een keer racist omdat ik een bepaalde negerin niet lekker vond
Ja, omdat het daar wél relevant is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga je nog wel eens tegenkomen in je halfjaarlijkse gesprekjes met het trutje van HR.
Kan je me ook specifiek een mooie route aanraden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je al het aanbevolen rondje noordoostpolder gedaan?
Die negerin was zeker 100 kg te licht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn broertje noemde me een keer racist omdat ik een bepaalde negerin niet lekker vond
Doe mij maar een blanke vrouw, al is een goeie Japanse ook niet verkeerd.quote:
Hier is het ook meer dan relevant, iemand vraagt je of je hier bent als user (pet 1) of mod (pet 2). Jij geeft antwoord dat je op dit moment beide rollen vervult en ik reageer daarop dat je niet meerder petten tegelijk kan dragenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat het daar wél relevant is.
mijn HEMEL ik moet jou ook echt ALLES uitleggen.
even de app downloadenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je me ook specifiek een mooie route aanraden?
Nee, ze was gewoon heel... gewoon, maar haar gezicht stond me niet aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die negerin was zeker 100 kg te licht?
Ik zou alleen Japanse overwegen om daar te wonen en iedere dag lekker te eten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij maar een blanke vrouw, al is een goeie Japanse ook niet verkeerd.
Knut vindt dit leuk.
Ik ga alleen voor blank en blond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij maar een blanke vrouw, al is een goeie Japanse ook niet verkeerd.
Knut vindt dit leuk.
Picsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ze was gewoon heel... gewoon, maar haar gezicht stond me niet aan.
Ik denk altijd dat jouw vriendin eruit ziet als die chick uit je UIquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor blank en blond.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier is het ook meer dan relevant, iemand vraagt je of je hier bent als user (pet 1) of mod (pet 2). Jij geeft antwoord dat je op dit moment beide rollen vervult en ik reageer daarop dat je niet meerder petten tegelijk kan dragen![]()
Hoe dat niet relevant is, leg het me uit?
En blauwe ogen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor blank en blond.
Dat zijn geen geen rollen. Ik ben een persoon (pet 1) die moderator is (nog steeds pet 1). Dat zijn geen verschillende rollen, ik béneen moderator.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier is het ook meer dan relevant, iemand vraagt je of je hier bent als user (pet 1) of mod (pet 2). Jij geeft antwoord dat je op dit moment beide rollen vervult en ik reageer daarop dat je niet meerder petten tegelijk kan dragen![]()
Hoe dat niet relevant is, leg het me uit?
Hertogin Catherine voor jou.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat jouw vriendin eruit ziet als die chick uit je UI
Dus je wil geen Japanse in de polder?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou alleen Japanse overwegen om daar te wonen en iedere dag lekker te eten.
Lekkerste babe van het noordelijk halfrond.quote:
Deze discussie gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn geen geen rollen. Ik ben een persoon (pet 1) die moderator is (nog steeds pet 1). Dat zijn geen verschillende rollen, ik béneen moderator.
Nou hopelijk snap je het nu.
Ik zocht een plaatje van een boze Catherine op deze opmerking.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit die Hertog in Catherine? Wat een viespeuk
Volgens mij is René ook een spatie vergeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze discussie gaat echt helemaal nergens over.
Wie is dat van het zuidelijk halfrond dan volgens jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekkerste babe van het noordelijk halfrond.
hihi ja xdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier fapt GGMM op:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zocht een plaatje van een boze Catherine op deze opmerking.
Niet te vinden.
Je bent dus altijd mod en daarmee heb je 1 pet op, ik kan weer slapenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn geen geen rollen. Ik ben een persoon (pet 1) die moderator is (nog steeds pet 1). Dat zijn geen verschillende rollen, ik béneen moderator.
Nou hopelijk snap je het nu.
IK HAD GELIJK EN JIJ NIET BAMMquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je bent dus altijd mod en daarmee heb je 1 pet op, ik kan weer slapen
Nee. West/Noord Europese vrouwen zijn het mooistquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus je wil geen Japanse in de polder?
Weer een illusie armer
Latina's mogen er ook best wezen hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. West/Noord Europese vrouwen zijn het mooist
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel mee eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Uh, nee. Ik zei dat ik het wel een verdomd goeie bips vond. Ik heb er niet op gefaptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
hihi ja xd
Maar je hebt wel op d'r kont gefapt, hypocrietje.
Ze schijnen ook erg dom te zijn hoorde ik van een maatje die een half jaar in chiang mooi woonde en daar een "girlfriend" had.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Aziatische vrouwen zijn wel nog ongeëmancipeerd. Beetje sloven voor de man.
Ik kan begrijpen dat sommige mannen daarvoor naar de filipijnen vliegen.
Aparte zin.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze schijnen ook erg dom gehad hoorde ik van een maatje die een half jaar in chiang mooi woonde en daar een "girlfriend" had.
haha oke we geloven jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uh, nee. Ik zei dat ik het wel een verdomd goeie bips vond. Ik heb er niet op gefapt
Inderdaadquote:
Dan is het goedquote:
Als je meer interesse had getoond had je geweten dat ik niet kon rokenquote:
Als je niet naar school gaat krijg je datquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze schijnen ook erg dom te zijn hoorde ik van een maatje die een half jaar in chiang mooi woonde en daar een "girlfriend" had.
Oh sorry.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je meer interesse had getoond had je geweten dat ik niet kon roken
sprak wel engelsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je niet naar school gaat krijg je dat
Ik ga ook alvast mijn Hawaii shirtje inpakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gemiddelde bezoeker restaurant of club in de filipijnen, al is deze man wat aan de jonge kant en de vrouw aan de oude
Fylax, ouwe bipsbonkerquote:
PICS van zn vriendinquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)d&utm_medium=twitter
Leuke reacties op die site zeg.
Ja gaat goed hoor. Verveel me alleen daarom kom ik hier ff langs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fylax, ouwe bipsbonkerGaat rustug, beetje wijn drinken, beetje ouwehoeren hier, beetje film kiekn.
En daar?
Als je goed trouwt best relaxed leventje toch. Kwam in Laos gozer tegen die met dochter van boertje met flink stuk grond aan de rivier was getrouwd. Hij gratis en voor niks perfect stuk land, zij investering van zijn kant om hutjes en restaurant neer te pleuren. Rest van zn leven chillen in een hangmat. Enige nadeel was dat het eigenlijk te duur was om af en toe terug te vliegen naar Duitsland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Was wel een lekkere deerne en hij was pas 19 toen dus kan het hem niet kwalijk nemen een half jaar in chiang mai.
Hierquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Knut, het lijkt me een erg leuk idee om de stapelbedden in Thailand neer te zetten.
En Rens moet ook nog even langskomen voor een nachtelijks hooligan-reportquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het een echte VBL SC avond uit de goede oude tijd wordt moet Jordiiii eigenlijk nog even langskomen (en tot 9:30 doorposten).
Lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je goed trouwt best relaxed leventje toch. Kwam in Laos gozer tegen die met dochter van boertje met flink stuk grond aan de rivier was getrouwd. Hij gratis en voor niks perfect stuk land, zij investering van zijn kant om hutjes en restaurant neer te pleuren. Rest van zn leven chillen in een hangmat. Enige nadeel was dat het eigenlijk te duur was om af en toe terug te vliegen naar Duitsland.
Die Joran zat daar ook echt prima tot ie zo nodig naar Peru moest om nog iemand om te leggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.
Die vriend van mij zat in een shady internet casino business. Verdiende een hoop geld, leefde echt als een koning daar.
En niemand geeft een fuck daar
Of chillen in de lobby als er niks te rellen valt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Rens moet ook nog even langskomen voor een nachtelijks hooligan-report
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of chillen in de lobby als er niks te rellen valt.
Soms, heel soms mis ik Kapiteintje zijn kookreviews wel in deze SC.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of chillen in de lobby als er niks te rellen valt.
Ik mis kapi ook wel. Prima user. Al zat hij aan het begin iets te diep in de anus van HMF.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms, heel soms mis ik Kapiteintje zijn kookreviews wel in deze SC.
De laatste tijd toen hij terug was deed hij alleen maar geforceerd kortaf en stoer. Dan heb je er weinig aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik mis kapi ook wel. Prima user. Al zat hij aan het begin iets te diep in de anus van HMF.
Ik moet er nog heen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over 10 jaar gaan al die landen in ZO Azie al veel te duur zijnBehalve Laos nog misschien. En sommige stukken van de filipijnen, als het ze lukt om haatmoslims daar onder controle te krijgen kan je daar ook geniaal voor een appel en een ei op vakantie.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag een krokantje van aardappel op met een emulsie van ei, olie en azijn on the side.
- Kapi
Ik dacht even echt dat Kapi terug wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vandaag een krokantje van aardappel op met een emulsie van ei, olie en azijn on the side.
- Kapi
Hij moest laten merken dat het hem niks deed dat hij de sc had verlaten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste tijd toen hij terug was deed hij alleen maar geforceerd kortaf en stoer. Dan heb je er weinig aan.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht even echt dat Kapi terug was
Misschien volgende zomer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt nog wel even hoor. Maar wordt ieder jaar wel beetje duurder.
Hij deed laatst ook al heel apart tegen LR jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij moest laten merken dat het hem niks deed dat hij de sc had verlaten.
Heb je in azie ook voor fractie van de prijs man.quote:
En strand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je in azie ook voor fractie van de prijs man.
1 keer tussenstop in Midden oosten, 2 kleine bier besteld op t vliegveld en met cc betaald, was 32 euro.Behalve stad met malls is er niks te zien of te doen ook.
Mja, maar echt bijzonder zijn die niet.quote:
wooowquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 03:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, maar echt bijzonder zijn die niet.
Deze in bangkok voor 40 per nacht geboekt
[ afbeelding ]
Daar betaal je in dubai echt 3 dubbele voor en dan zit je een tyfuseind uit de stad ook. Niet dat je daar zo graag heen wil want je mag alleen in hotels bieri doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |