hier tegen man city, valt wel mee man mimangquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar met zulke prijzen voor een seizoen denk ik niet dat de losse kaartjes bij de aldi liggen.
Bij fatsoenlijke wedstrijden vanaf 40 pond ALS je Red member bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar met zulke prijzen voor een seizoen denk ik niet dat de losse kaartjes bij de aldi liggen.
Hmm. Volgens mij betaalde ik bij WHU ook zoiets.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij fatsoenlijke wedstrijden vanaf 40 pond ALS je Red member bent.
Nou heb ik hier een red member, maar dat kost dus ook al 40 pond per seizoen ofzo
is niet dood niggurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan zit je in een doods stadion, leuk hoor jongens.
wooow duurquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij betaalde ik bij WHU ook zoiets.
kijk de link die ik je geef dan... doeltreffender vind je ze nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Volgens mij betaalde ik bij WHU ook zoiets.
Nee, ze waren alleen massaal stil om mij te pesten als ik er was.quote:
welke wedstrijd was jij gegaan danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ze waren alleen massaal stil om mij te pesten als ik er was.
Arsenal - Spurs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke wedstrijd was jij gegaan dan
tegen afc wimbeldon ofzo?
Dit is de krabpaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het onderste plaatje mist een krabpaal voor de kat.
Voor een voetbalstadion en een derby was het inderdaad vrij stil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
en jij beweert dat je krekels kon horen?
Hm.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor een voetbalstadion en een derby was het inderdaad vrij stil.
En zoals eerder gezegd, ik heb absoluut niets tegen Arsenal. Het tegenovergestelde zelfs.quote:
Dit is echt totaal willekeurig maar desalniettemin wel een leuke anekdote. Ik kan mij wel herinneren om het WK van 2002 op school te hebben gekeken. Die Aziatische tijden waren niet echt praktisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb op de basisschool nog op een paupere tv Ajax - Gremio gekeken in '95, ik zat toen in groep 8 en we stonden met groep 6, 7 en 8 (toch algauw 60 kinders) in de ruimte waar we de weekendviering hadden
Ik baal wel dat ik toen nog niet naar Japan kon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is echt totaal willekeurig maar desalniettemin wel een leuke anekdote. Ik kan mij wel herinneren om het WK van 2002 op school te hebben gekeken. Die Aziatische tijden waren niet echt praktisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |