huh?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
voorspelt ook niet veel goeds dat Maher nog de enige fatsoenlijke jonge voetballer van Lens is
Ze beinvloeden nog eerder spelers van de tegenpartij dan de arbitrage. Hoeveel backs wel niet stijf van de zenuwen staan omdat ze letterlijk de hele wedstrijd op 5 meter afstand de meest bizarre verwensingen naar het hoofd krijgenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:34 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
De Kuip + de achterban beïnvloeden de arbitrage behoorlijk. Dat is duidelijk. Maar dat zegt niet dat het voetbal slecht is.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Best wel eng dat al die clubs veel geld bieden op PSV spelers..
Het is alsof je een pyromaan benzine en lucifers geeft
Hij heeft ook Bogardequote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben niet racistisch ofzo, maar dit voorspelt ook niet veel goeds:
[ afbeelding ]
Tussen haakjes is niet van toepassing. Het is gewoon ludiek inspelen op de reputatie welke ze tijdens hun carriere toegespeeld kregen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het maar triest om 'scheld' namen of hoe je het ook wil noemen je eigen te maken.
[..]
Zie je die tekst tussen haakjes? Lees die eens.
Ach Ajax heeft daar ook vaak zat gewonnen met die gefrustreerde malloten op de tribune.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze beinvloeden nog eerder spelers van de tegenpartij dan de arbitrage. Hoeveel backs wel niet stijf van de zenuwen staan omdat ze letterlijk de hele wedstrijd op 5 meter afstand de meest bizarre verwensingen naar het hoofd krijgen
oh ja kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
van Aanholt zit ook in zijn stal
Die is toch op de vlucht?quote:
Argument? Ik vind het gewoon achterlijk dat ze zulke namen aannemen, waar zie jij een argument?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen haakjes is niet van toepassing. Het is gewoon ludiek inspelen op de reputatie welke ze tijdens hun carriere toegespeeld kregen.
Voor de rest slaat je argument uiteraard ook nergens op.
Licht kan het anders kleuren, idioot.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft het paars gekleurd. Ben je scheel of wat?
Nee, dan ben je als club beter af met Raiolaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben niet racistisch ofzo, maar dit voorspelt ook niet veel goeds:
[ afbeelding ]
oh net was het nog grappigquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Argument? Ik vind het gewoon achterlijk dat ze zulke namen aannemen, waar zie jij een argument?
Toen was het kwaliteitsverschil ook nog een stuk groter. Uiteindelijk maakt dat dan wel het verschil. Laatste jaren niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Ajax heeft daar ook vaak zat gewonnen met die gefrustreerde malloten op de tribune.
Dat is ook een rat, maar hij werkt tenminste alleen.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan ben je als club beter af met Raiola
Je gebruikte het wel degelijk als argument op JR zijn calimero gedrag.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Argument? Ik vind het gewoon achterlijk dat ze zulke namen aannemen, waar zie jij een argument?
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Licht kan het anders kleuren, idioot.
Raiolaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dan ben je als club beter af met Raiola
Heb nog met hem samengewerkt, toen had hij Davids, Bogarde, Reiziger, Ooijer, Wooter en Musampa ook nog.quote:
arme Dijksquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het kwaliteitsverschil ook nog een stuk groter. Uiteindelijk maakt dat dan wel het verschil. Laatste jaren niet meer.
Dijks.
Jij bent raar.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is ook een rat, maar hij werkt tenminste alleen.
Lucratief werk is dat wat die makelaars doen. Voor 400 euro kan je de licentie bij de KNVB halen. Middag langs de velden en wat bvo spelers binnen hengelenquote:
Nee toen de scheidsrechters. En Pellè die hem er opeens fantastisch inschiet.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen was het kwaliteitsverschil ook nog een stuk groter. Uiteindelijk maakt dat dan wel het verschil. Laatste jaren niet meer.
Dijks.
zelf nooit de ambitie gehad?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb nog met hem samengewerkt, toen had hij Davids, Bogarde, Reiziger, Ooijer, Wooter en Musampa ook nog.
Ja, maar het ging om de club he.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raiola
Als mijn zoon ooit prof gaat worden, dan is het Raiola die zijn zaakwaarnemer mag zijn
Maar gaan voor zijn andere cliënt, Duarte?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap al dat Ajax afhaakte, El Hamlap
Ik vind een team met teveel hetzelfde mensen gewoon niet goed.quote:
Dat was denk ik de eerste keer dat ik letterlijk 48.000 man iemand heb horen uitlachen. Toen hij het veld op kwam lopenquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan voor zijn andere cliënt, Duarte?
[..]
Ik vind een team met teveel hetzelfde mensen gewoon niet goed.
Dat bleek niet zo opeens. Het is dat Vermeer daarna nog een wereldredding maakte.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee toen de scheidsrechters. En Pellè die hem er opeens fantastisch inschiet.
wedstrijdagent is ook al zo'n leuke,quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lucratief werk is dat wat die makelaars doen. Voor 400 euro kan je de licentie bij de KNVB halen. Middag langs de velden en wat bvo spelers binnen hengelen
Hij kan er ook geen kut van. Zat wel bij mij op school trouwens.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was denk ik de eerste keer dat ik letterlijk 48.000 man iemand heb horen uitlachen. Toen hij het veld op kwam lopen
Kreeg daarna ook letterlijk alle hoeken te zien.
Jij maakt vast alleen maar meisjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Raiola
Als mijn zoon ooit prof gaat worden, dan is het Raiola die zijn zaakwaarnemer mag zijn
Ras staat niet gelijk aan persoonlijkheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan voor zijn andere cliënt, Duarte?
[..]
Ik vind een team met teveel hetzelfde mensen gewoon niet goed.
Ajax stond toen wel met 10 man hè.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bleek niet zo opeens. Het is dat Vermeer daarna nog een wereldredding maakte.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij maakt vast alleen maar meisjes.
willems op de 2e paginaquote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Hij heeft nog meer spelers:
http://www.proathlete.nl/spelers2.html
Willems
Aldus de vader welke zijn zoon een naam gaf waar hij voor eeuwig tegenop zal moeten boksen als voetballerquote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij maakt vast alleen maar meisjes.
Ja. Feyenoord dwong de gehele wedstrijd al de meeste kansen af. Bij Ajax ging de bal vooral rond tussen middenveld en verdediging.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax stond toen wel met 10 man hè.
Maak ze dat maar eens wijs.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Feyenoord dwong de gehele wedstrijd al de meeste kansen af. Bij Ajax ging de bal vooral rond tussen middenveld en verdediging.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Heeft ie eindelijk een blanke is het:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal best, maar je moet ze maar maken hè.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Feyenoord dwong de gehele wedstrijd al de meeste kansen af. Bij Ajax ging de bal vooral rond tussen middenveld en verdediging.
Had ook meer met hun kaalheid te maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ras staat niet gelijk aan persoonlijkheid.
Hiwat heeft al een kind.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:45 schreef Adames het volgende:
[..]
willems op de 2e pagina
en Hiwat, wat ziet die er baas uit
[ afbeelding ]
Precies. Dat gebeurde aan Feyenoord-kant te weinig. Had veel meer ingezeten.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar je moet ze maar maken hè.
Jong PSV gaat toch in stadion van Eindhoven spelen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef mrstylo het volgende:
In welke stadion wordt Jong PSV tegen Jong Sparta gespeeld?
Jong Sparta?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef mrstylo het volgende:
In welke stadion wordt Jong PSV tegen Jong Sparta gespeeld?
Als Fer speelt dan komt alles goed.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente kan er niets van. Dit jaar eindigen ze weer 6e.
Ik denk zelfs 7e.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente kan er niets van. Dit jaar eindigen ze weer 6e.
Ik zal jou eens tekenen!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
Doe even tekenen
http://www.rijnmond.nl/ni(...)erugkeer-danceparade
Ferquote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Fer speelt dan komt alles goed.
Was een grapje. Ze gaan in Jupiler League tegen elkaar spelen. Is volgens mij ook hun eerste wedstrijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het een vriendschappelijke wedstrijd ofzo?
Jong Sparta? Ik wist dat dat mocht, nu 'normaal' Sparta er ook nog speelt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grapje. Ze gaan in Jupiler League tegen elkaar spelen. Is volgens mij ook hun eerste wedstrijd.
Niet Jong Sparta, maar Sparta.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een grapje. Ze gaan in Jupiler League tegen elkaar spelen. Is volgens mij ook hun eerste wedstrijd.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jong Sparta? Ik wist dat dat mocht, nu 'normaal' Sparta er ook nog speelt.
Weet ik ook wel. Laat maar.quote:
1equote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een hele slechte grap of gewoon een beetje dom. Kies maar.
Je laat hem kiezen, wat aardigquote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of een hele slechte grap of gewoon een beetje dom. Kies maar.
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Dat houterige is er nooit uitgegaan bij hem, net als minimaal 1 slaapmomentje per wedstrijd.quote:
Of zoals de commentator op een Engelse zender hem noemde: brilliant box to box powerhouse.quote:
Ja maar Engelsen geilen dan ook op fysieke spelers.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of zoals de commentator op een Engelse zender hem noemde: brilliant box to box powerhouse.
Waarom lijkt hij op Fred Rutten?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
Grijze jas van Napoleon
[ afbeelding ]
Dat mag, ik vind Fer nog steeds een van de grootste talenten van deze generatie van Jong Oranje.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens. Dat houterige is er nooit uitgegaan bij hem, net als minimaal 1 slaapmomentje per wedstrijd.
Dat zegt meer over deze generatie dan over Fer.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind Fer nog steeds een van de grootste talenten van deze generatie van Jong Oranje.
Ja ach. De echte toppers slaan jong Oranje doorgaans over.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind Fer nog steeds een van de grootste talenten van deze generatie van Jong Oranje.
Dit is het schilderij na zijn nederlaag in Oostenrijk wat zijn einde inluidde. Gezien Rutten ook altijd depressief is denk ik dat het wel voor zichzelf spreekt.quote:
Ach ik dacht gisteren bij The Town de hele tijd dat Jason Isaacs erin speelde, bleek het een andere te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kweenie, was in een flits... nu zie ik het ook niet meer
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over deze generatie dan over Fer.
Elke wedstrijd bij een goal betrokken gemiddeld. Impressivequote:
Welke buitenspeler wel dan in de Eredivisie?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het geen bijzondere speler.
Hij zou altijd nog voor Mexicaanse drugslord door kunnen gaan:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is het schilderij na zijn nederlaag in Oostenrijk wat zijn einde inluidde. Gezien Rutten ook altijd depressief is denk ik dat het wel voor zichzelf spreekt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke buitenspeler wel dan in de Eredivisie?
Fischer.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welke buitenspeler wel dan in de Eredivisie?
VI.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar waarom ze er zo'n josti-foto bijplaatsen...
En tegen de rest is hij niet te bekennen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het wel in de grote wedstrijden zien i.t.t Mertens.
Ja en dat is ook alles.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat het wel in de grote wedstrijden zien i.t.t Mertens.
Leuke troll.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fischer is overrated en kan geen hol.
Ik ben aan het wachten to JR hapt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef onlogisch het volgende:
Fisher gelul en Mertens gejank.
Ik ben slapen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
En tegen de rest is hij niet te bekennen.
Heeft gewoon Bakkal syndroom. Kan alleen in grote wedstrijden laten zien en voelt zich te goed voor de andere wedstrijden.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij trekt veel te snel conclusies zonder je er in te verdiepen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft al meer laten zien dan Fischer.
Nee hoor. Ik praat alleen niemand na, dus kun jij het niet met mij eens zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij trekt veel te snel conclusies zonder je er in te verdiepen.
Ben hier wel met jou eens.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het over overschatte spelers hebt zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Kom jij dan met een onderwerp.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer wordt het niet over voetbal praten weer gehandhaafd in de SC?
uh okquote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Is ook pas het eerste seizoen van Fischer. Best knap vind ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs Schaken heeft meer talent dan die Fischer.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
hee leul nog geneukt?!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Fred Rutten als drugslord. Seksscenes mogen verzonnen worden als het je aanstaat.quote:
Nee, maar Ron gaat zijn nichtje koppelenquote:
Ja? Eerste seizoen? Zware blessure? Net zoals Fischer? Jij trekt ook veel te snel conclusies. Godsallemachtig zeg.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het over overschatte spelers hebt zeg.
Sowieso veel meer een buitenspeler.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heeft ook een verband met voetbal.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fred Rutten als drugslord. Seksscenes mogen verzonnen worden als het je aanstaat.
Ik heb het plaatje al aangeleverdquote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fred Rutten als drugslord. Seksscenes mogen verzonnen worden als het je aanstaat.
Nee opkankeren en heel snel.quote:
Ben die nu wel zat. Sorry.quote:
Ga weg man, maffe homo.quote:
Uhm, nee jij zou een seintje geven als je geïnteresseerd was...quote:Op maandag 24 juni 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar Ron gaat zijn nichtje koppelen
We zijn vrienden, niet meerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
HAPPIE IS EEN HOMO JALALA HAPPIE IS EEN HOMO JALALA LALALALA
moet je niet naar bed?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je weer teveel suiker in je koffie gedaan?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zit het bij jou met de meisjes? Al eentje gehosseld voor het eind feest?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed punt! Laten we het ergens anders over hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ken dat niet, en dat wou ik graag zo houden.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
De Beste Singer-Songwriter is wel een programma vol met hipsters.
Lekker anders. Maar toch ook weer niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
De Beste Singer-Songwriter is wel een programma vol met hipsters.
Emotie tonen is alleen nodig als:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:11 schreef Happel het volgende:
Beetje emotie op zijn tijd. Moet kunnen.
Al die harde hooligans hier. Pfff, onmenselijk volk
TR waardig welquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
Muziek moet je gewoon waarderen zoals het is, stelletje kankermongolen.
Happie, het is goed. Je mag heus een andere mening hebben over muziek.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
Kloptquote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
Muziek moet je gewoon waarderen zoals het is, stelletje boefjes.
Dat klopt. Wat een kutnummer post je.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
Muziek moet je gewoon waarderen zoals het is, stelletje boefjes.
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
Ja, ga hem massaal lopen quoten stelletje klojo's
Fred de Drugsbaron deel 2:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Fred de Drugsbaron deel 1:
De zaken begonnen goed te lopen. De handel ging goed, en zijn netwerk was hem goed gezind.
Toch voelde Fred een leegte in zijn leven. Hoewel hij altijd genoeg vrouwen om zich heen had. Lustig op de drugs welke door heel zijn villa lag waren ze maar wat graag bereid hun benen voor El Fredros te spreiden.
Dit had hem jarenlang genot opgeleverd, maar nu hunkerde hij naar meer. Was het liefde, was het een nieuwe fetisj?
Jij mag verder JR.
welterustenquote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat ik mijn ogen eens toe ga doen.
Leef in vrede voort. Happel, als je je gediscrimineerd voelt, bel naar de Kindertelefoon.
#Goodnight
Wow... dat escaleerde snel. Die gekke Fred toch.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 2:
Fred voelde zich opgewonden. Hij moest zijn zaad ergens dumpen. Maar waar. Hij besloot naar een nachtclub te gaan. Daar zag hij een dronken tienermeisje over straat slenten. "Die is van mij" dacht Fred. Hij liep op haar af en trok haar mee een steegje in.
Jij mag verder Stijn.
Jij mag ook verder gaan hoor als Stijn niet wil.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dat escaleerde snel. Die gekke Fred toch.
Sorry, dit wat meer van je niveau, kutkonijn?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Wat een kutnummer post je.
Hier kan ik nog wel van genieten ja. Beter dan die pretentieuze emotionele rotzooi van net.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Sorry, dit wat meer van je niveau, kutkonijn?
Fred de Drugsbaron deel 3:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 2:
Fred voelde zich opgewonden. Hij moest zijn zaad ergens dumpen. Maar waar. Hij besloot naar een nachtclub te gaan. Daar zag hij een dronken tienermeisje over straat slenten. "Die is van mij" dacht Fred. Hij liep op haar af en trok haar mee een steegje in.
Jij mag verder Stijn.
Dat nummer zou dan juist iets voor jou moeten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier kan ik nog wel van genieten ja. Beter dan die pretentieuze emotionele rotzooi van net.
Nee sorry. Ik ga wat ppt's doornemen. Slaap lekker Stijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Happel niet verder wil, mag Littlerabbit weer verder
Ga eens slapen, kutkoter.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Happel niet verder wil, mag Littlerabbit weer verder
Dn maar JR.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ga wat ppt's doornemen. Slaap lekker Stijn.
Jammer.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ga wat ppt's doornemen. Slaap lekker Stijn.
Ken je Glenn van Dijk?quote:
Fred de Drugsbaron deel 4:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 3:
Het steegje is vernoemd naar Sierd de Vos. De grootste fan van Fred Rutten. Maar goed, Fred ging de steeg in. Hij pakte een mes, hield het op de keel van het dronken tienermeisje. Ze schreeuwde zo hard als ze kon, het was te laat... of toch niet? Een tippelhoertje schopte King Fred van achteren waardoor het mes uit zijn handen glipte
Jij mag verder, Happel.
Het alsof je Kees hoortquote:
oppositesquote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig hiphopnummer dat wel eens op de mainstream radio is.
Mrstylo?
Wat voor hiphop?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig hiphopnummer dat wel eens op de mainstream radio is.
Mrstylo?
klassiekerquote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef Happel het volgende:
Ik denk dat ik die playlist morgen keihard op het werk aan zet. Toch al ontslag genomen.
Pas nou op. Toen ik een muzikale held van Happel beledigde trok hij het ook al slecht.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor hiphop?
Je kunt natuurlijk voor Mr. Polska gaan.
Ga emigreren.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
Op zijn pauperscooter.
Wat een kankerland leef ik toch in.
Nee sowieso geen polska of opposites. Kon zo snel niet horen wie.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor hiphop?
Je kunt natuurlijk voor Mr. Polska gaan.
Hoe ging het nummer? Tekst?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee sowieso geen polska of opposites. Kon zo snel niet horen wie.
jebroer ofzo?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee sowieso geen polska of opposites. Kon zo snel niet horen wie.
vandaag?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
Nee. Onbekende rapformatie (voor mij). En het nummer ging verrassend genoeg over chicks.
Maar we komen er niet op gok ik. Was op slam.
Hydroboyz?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
Nee. Onbekende rapformatie (voor mij). En het nummer ging verrassend genoeg over chicks.
wanneer?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
Kenmerk van spijt is dat het altijd te laat komt, en nooit op tijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Spijt is een domme emotieDat ik vlak voor het verstrijken van deze dag nog zo'n waarheid heb mogen horen.
De Kraaien?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef Caland het volgende:
Hij is vaker erop. Vroeg me gewoon af wie het waren, aangezien hiphop nog redelijk apart is op de radio. Geen speciaal nummer verder ook.
Ik niet. Daar had hij Rihanna harder voor moeten slaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:40 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik altijd wel om lachen
Nee. Godverdomme nu kan ik er niet tegen dat ik hem nergens kan vinden.quote:
quote:
Nog steeds van je auto ongeluk? In Nederland moet je zelfs bij geen letsel naar de dokter na een ongeluk omtrent de verzekering (Mocht er toch wat aan de hand zijn) Maar geen idee hoe het in Engeland zit.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
moet je met een hersenschudding naar de huisarts of is dat pussy?
was bij ehbo geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds van je auto ongeluk? In Nederland moet je zelfs bij geen letsel naar de dokter na een ongeluk omtrent de verzekering, maar geen idee hoe het in Engeland zit.
Is dat zo ja?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Die muziek is ook één op één overgenomen. En dan kom je met zo'n tekst.
(Los van de rapkwaliteiten nog)
Gordijntjes dicht en op je nest gaan liggen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen had gezegd dat alles in orde was omdat ik snel naar huis wou maar heb nu al 2 dagen hoofdpijn, duizelig misselijk
Dan zou ik wel gaan ja. Zekere voor het onzekere, je denkt dat het een hersenschudding is maar weten doe je niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen had gezegd dat alles in orde was omdat ik snel naar huis wou maar heb nu al 2 dagen hoofdpijn, duizelig misselijk
Of dit, maar gezien het door een auto ongeluk komt raad ik het niet aanquote:Op maandag 24 juni 2013 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Gordijntjes dicht en op je nest gaan liggen.
ja ik ga zo wel slapen en als het morgen niet beter is even langs denk ik voor de zekerheid.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan zou ik wel gaan ja. Zekere voor het onzekere, je denkt dat het een hersenschudding is maar weten doe je niet.
baby dont hurt mequote:
night at the roxbury blijft ook een goed vage film.quote:
dinsdagquote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:07 schreef Divje het volgende:
TJACK TJACK TJACK
waarom is de lucht weer blauwe? welke dag is 't vandaag?![]()
![]()
Nog gehosselt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja pik.
versterkt toch je band soms als je nog met ze tweeën zit.
zuur man,quote:
betaal jij ervoor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:16 schreef Doublepain het volgende:
Ff fifa points gehaald, ik wil toty maher, stroot
Dat lijkt me niet met al dat licht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zuur man,
ga even snel naar de dokter jij...
en is naar een beeldscherm staren wel goed met een wss hersenschudding?
huh dat betaal je toch via pin?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 euro joh is wisselgeld
Maar ik krijg 2 silver in gold pack hoerenzooi
Dat stelt me gerust. Ik was al bijna weg hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee jrtje ik vind je wel lief hoor.
ook al doe ik soms niet aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |